عنوان انگلیسی مقاله: Assessing the influence of customer relationship management (CRM) dimensions on organization performance An emperical study in the hotel industry
عنوان فارسی مقاله: ارزیابی تاثیر مدیریت ارتباط با مشری(CRM) برابعاد عملکرد سازمانی :مطالعه موردی در صنعت هتل مالزی
دسته: مدیریت
فرمت فایل ترجمه شده: WORD (قابل ویرایش)
تعداد صفحات فایل ترجمه شده: 29
ترجمه ی سلیس و روان مقاله آماده ی خرید می باشد.
_______________________________________
چکیده ترجمه:
هدف:هدف این مقاله بررسی رابطه بین ابعاد CRM به عنوان مثال مشتری مداری،سازمان CRM،مدیریت دانش و CRM مبتنی بر فناوری و جنه های مختلف عملکرد سازمانی به عنوان مثال مالی،مشتری،فرایندهای داخلی و آموزش و رشد در هتل های مالزی است.
طراحی،روش شناسی و رویکرد:یک مطالعه کمی است که در رابطه با 152 مدیر هتل مالزی از 5-3 ستاره  انجام شده و داده ها جمع اوری شده و مورد تجزیه و تحلیل رگراسیون قرار گرفته است که در راستای اهداف بیان این مطالعه می باشد.
یافته ها: نتایج حاصل از این مطالعه نشان می دهد که تمام ابعاد CRM مثبت بوده و تاثیرقابل توجهی در دیدگاه های مختلف از عملکرد هتل دارد. با این حال تکنولوژی CRM با یادگیری و رشد عملکرد هتل ارنباط معنی داری را نشان می دهد.
محدودیت های تحقیق و مفاهیم:تاکید شده است که ارتباط مستقیم بین ابعاد CRM و دیدگاه های عملکرد سازمانی و همچنین مطالعه در تنها هتل های 5-3 ستاره متمرکز شده است.
مفهوم علمی:مفاهیم علمی معنی داری بوجود امده است که ساختمان  گسترده و ابعاد موثر CRM را در هتل های بسیار مهم به صورت یک رقابت بالا و بهبود عملکرد در بخش هتل مالزی نشان می دهد.
اصالت و ارزش مقاله: مقاله CRM به طور خاص برای هتل ها در مالزی می باشد.
کلید واژه ها:سازمان CRM، مشتری مداری،عملکرد هتل،مدیریت دانش،فناوری مبتنی بر CRM
مقدمه:
سطح بالایی از رقابت یکی از سخت ترین چالش ها در صنعت هتل است. این است که هتل ها به طور فزاینده ارائه بیشتر و بهتر خدمات را نجام می دهند. که به افزایش هزینه ها و کاهش مشتری و در نتیجه کاهش نرخ اشتغال می شود.(ورودگو 2005) و (سیگان و همکاران 2009) و (وانگ و وانگ 2009) و (ین ون و ادوارد 2010)
در مالزی در صنعت هتل در عمل در یک محیط کسب و کار  با رقابت بالا قرار دارد و آن باعث آسیب می شود.(آوانگ و همکاران 2008). علاوه برای نرخ اشتغال هتل در مالزی بین سالهای2012-2005 در نوسان بوده است. این نیز نشان می دهد که عملکرد هتل در رابطه با نیازهای مشتری بهبود می یابد. به عبارت دیگر مدیران هتل نیاز به یک استراتژی مناسب برای فرایند استخدام دارند و تمرین را باید به منظور بهبود عملکرد انجام دهند(آونگ و همکاران 2008). بنابراین برای بهبود رضایت مشتری و هم افزایش سوددهی هتل  باید در حال حاضر اقدام به اجرای استراتژی CRM با هدف جستجو،جمع اوری و تمرکز ذخیره اطالعات کرده و به اشتراک گذاری ان در تمام سازمان  و سپس استفاده از ان برای همه سطوح سازمانی برای ایجاد یک برنامه مناسب.(اوسن و کانلی 2000)(سیگالا2004). بدیهی است که CRM در نظر گرفته شده یکی از بهترین استراتژی ها و شیوه ها برای هتل ها به منظور بهبود عملکرد آنها بوده  و در نهایت برای اطمینان رضایت مشتری  در طول دوره یک دوره طولانی وجود دارد. 

 

جهت دانلود محصول اینجا کلیک نمایید

برچسب‌ها:
عنوان انگلیسی مقاله: Physical activity and exercise training in young people with cystic fibrosis: Current recommendations and evidence
عنوان فارسی مقاله: فعاليت جسانی و تمرينات ورزشی در افراد جوان فيبروز سيستيک :توصيه ها و مدارک و شواهد جاری
دسته: پزشکی و سلامت - ورزشی
فرمت فایل ترجمه شده: WORD (قابل ویرایش)
تعداد صفحات فایل ترجمه شده: 18
ترجمه ی سلیس و روان مقاله آماده ی خرید می باشد.
_______________________________________
چکیده ترجمه:
برخلاف تأييد فعاليت هاي جسماني (PA) ، مكمل سلامتي افراد جوان، كودكان داراي معلوليت سطح پاييني از PA را به نمايش مي گذارند. در افراد جوان با فيبروز سيستيك (CF) اهميت تمرينات ورزشي و PA روزانه توسط پزشكان باليني و تيم هاي حمايت كننده آنها، تأييد مي شود.  با اين وجود، فقدان دانش مربوط به اين توصيه وجود دارد. CF يك نوع اختلال ژني نفهته است كه شش، پانكراس و غدد عرق زا  را تحت تأثير قرار مي-دهد. CF بيماري ژني، كواته كنندة عمر افرادي است كه درماني براي آنها وجود ندارد. در بريتانياي كبير، CF بيش از 9000 نفر را تحت تأثير قرار مي دهد كه 4000 نفرشان زير 16 سال سن دارند. انتظار مي رود حدود نصف افراد CF بتوانند بيش از 40 سال زندگي كنند. علاوه بر درمان هاي داروئي، برنامه هاي تمرين توان بخشي يك بخش مهم درمان را شكل مي دهد. و برنامه هاي تمرين طولاني مدت، بعنوان استراتژي هاي درمان مثبت بررسي شدند. اما همه فقدان اطلاعات جزئي تجويز شده هستند. 
چدين بررسي و ويرايش فقدان مدارك و شواهد براساس تحقيق در PA و آموزش تمرين در افراد جوان داراي CF را برجسته مي كند.  اما از يك نياز بزرگ براي درك نقش تمرين در مداخلات درماني حمايت مي كند.
هدف اين بررسي به روز كردن خواننده در مورد سفارشات و توصيه هاي فعلي و شواهد و مدارك موجود در PA و آموزش تمرين در افراد جوان داراي CF مي باشد. اين پيشرفت ها، درك ما را از PA و آموزش تمرين در افراد جوان داراي CF مي باشد. اين پيشرفت ها، درك ما را از PA و آموزش تمرين در كودكان نوجوانان داراي CF بسط و توسعه مي دهد و همچنين تحقق آن در مديريت اين بيماري مزمن.

 

جهت دانلود محصول اینجا کلیک نمایید

برچسب‌ها:
عنوان انگلیسی مقاله: Educational Video Game Design: A Review of the Literature
عنوان فارسی مقاله: آموزشی طراحی بازی ویدئویی
دسته: تکنولوژی آموزشی
فرمت فایل ترجمه شده: WORD (قابل ویرایش)
تعداد صفحات فایل ترجمه شده: 19
ترجمه ی سلیس و روان مقاله آماده ی خرید می باشد.
_______________________________________
چکیده ترجمه:
در سال های اخیر تلاش های زیادی برای استفاده از بازی های ویدئویی برای یادگیری شده است، با توجه به اینکه سرمایه چشم گیری صرف بازی در صنعت سرگرمی شده است، اما به دلیل توانایی های آنها در جلب توجه بازیکن و نگه داشتن آن برای مدت طولانی به عنوان بازیکنان، مدیر بازی های پیچیده را آموزش می دهند و اهداف را به نتیجه می رسانند. این بررسی تحقیق درباره بازی ویدئویی، بر روی تجزیه و تحلیل طراحی بازی آموزشی متمرکزشده است، یعنی آنان که در حال حاضر اساس را برای یادگیری طراحی می کنند، محتوای تئوری بازی را طراحی می کنند و نتایج بازی کردن بازیهای ویدئویی را آموزش می دهند.
مقدمه : 
مقدمات بسیاری در20 سال گذشته برای آموزش بازیهای ویدیوئی منتشرشده است وبررسی تعدادی ازمتون درباره ی بازیهای آموزشی درعرض چند سال گذشته به اتمام رسیده است 
Baker,ONeil,Wainess,2005؛Aguilera,Menodiz,2 003 ).
این بررسی ها روی متونی تمرکز میکند که مورد خطاب قرارمی دهد که چه بازیکنانی ازبازیهای ویدیوئی آموزش ببیند به جای اینکه  کدام بازیهای ویدیوئی می توانند طراحی شوند .برای تسهیل یادگیری ، این بررسی که برروی انتشارات مربوطه برطراحی بازی ویدیوئی آموزشی متمرکزشده است ، شناسایی عناصرطراحی بازی که یادگیری را ترویج می دهند وهمچنین نظریه هایی مبنی براینکه بازی های ویدیوئی منجربه پرورش مفهوم یادگیری می شود را به دنبال دارد .

 

جهت دانلود محصول اینجا کلیک نمایید

برچسب‌ها:
عنوان انگلیسی مقاله: An Introduction to Scheme
عنوان فارسی مقاله: مقدمه ای بر زبان برنامه نويسی scheme
دسته: مهندسی کامپیوتر - برنامه نویسی
فرمت فایل ترجمه شده: WORD (قابل ویرایش)
تعداد صفحات فایل ترجمه شده: 25
ترجمه ی سلیس و روان مقاله آماده ی خرید می باشد.
_______________________________________
چکیده ترجمه:
هر زبان برنامه نويسي يک مدل ماشين دارد که ديدگاههاي زبان بر اساس اين ماشين ساخته مي شود.زبانهاي قديمي مثل c   مدل ماشين سخت افزاري دارند بدين معني که آنها فکر مي کنند که سيستم محيطي در قسمتي از واحدهاي سخت افزاري است و بر اساس آن ساخته ميشود. زبانهاي ديگري مثل prolog  ترجيح مي دهند فکر کنند که سيستم اساسي يک ماشين منطقي است.
غالبا زبانها نقطه نظرهاي متفاوتي را ارائه مي دهند:آنها دريافته اند که مدل براي محاسبات بوسيله يک ماشين است که مغز محاسباتي بزرگي دارد که قادر است محاسبات معين را با سرعت و بدون خطا اجرا کند که در غير اين صورت ساختمان ماشين مجهول است. اين زبانها که کمتر مناسب هستند به موقعيتهايي از حافظه تقسيم بندي مي شوند و اختصاص مي يابند. زبانهايي که مناسب هستند به توابع و ارزيابي آنها تقسيم بندي مي شوند.هسته scheme که ما مورد بحث قرار خواهيم داد يکي از اين زبانهاي تابعي است.
تاريخچه :
 Scheme   بوسيله Gerald jay sussman و guy l.steele  در آزمايشگاه mit at در سال 1975 طراحي شد.scheme  نسلي از سه زباني است که در اينجا شرح مي دهيم.
در سالهاي بين 50 و 60  john maccarthy, ليسپ را که شباهت زيادي به  lambda calculus(حساب جامعه و فاضله) داشت طراحي کرد. منطق دانان يک نظريه محاسباتي در سال  سي ام مطرح کردند که هر موضوع محاسباتي اساسا" يک تابع بودوهر عملگر عمليات تابع بود. ليسپ يک زبان نوع پويا بود که با يک نحو غير معمول (پيشوندي وپرانتز گذاري شده ) ساخته شد. 

 

جهت دانلود محصول اینجا کلیک نمایید

برچسب‌ها:
عنوان کارآموزی: گزارش کارآموزی گیربکس ماشین سنگین
محل کارآموزی: نمایندگی گیربکس ماشین های سنگین
دسته: مکانیک
فرمت فایل: WORD (قابل ویرایش)
تعداد صفحات: 90
________________________________________________________
بخشی از گزارش:
اینجانب دوره کارآموزی خود را در نمایندگی گیربکس ماشین های سنگین طی کردم ، در طول این دوره با انواع و اقسام گیربکس های ماشین سنگین و ویژگی های هر یک از آنها آشنا شدم ، با انواع و اقسام معایب و روش های برطرف کردن آنها آشنا گردیدم ، با انواع و اقسام سیستم های اتوماتیکی و مکانیکی گیربکس ها آشنا شدم و به بررسی آنها پرداختم ، این گزارش چکیده ای است از آموخته های اینجانب در طول دوره کارآموزی که به استحضار شما استاد گرامی می رسانم .
معرفی شرکت :
این مرکز یکی از نمایندگی های فروش و خدمات پس از فروش شرکت های ماشین سنگین در استان میباشد که با در اختیار داشتن کادری مجرب و توانایی فروش و خدمات پس از فروش کلیه محصولات تولیدی شرکت در استان فعالیت می کند .
هدف تاسیس :
ارائه خدمات به مشتریان و خودرو های تولیدی گروه خودرو سازی ماشین های سنگین

 

جهت دانلود محصول اینجا کلیک نمایید

برچسب‌ها:
عنوان انگلیسی مقاله: Pricing emerging market stock returns: An update
عنوان فارسی مقاله: بازده سهام قیمت گذاری شده در بازارهای نوظهور
دسته: اقتصاد - حسابداری
فرمت فایل ترجمه شده: WORD (قابل ویرایش)
تعداد صفحات فایل ترجمه شده: 19
ترجمه ی سلیس و روان مقاله آماده ی خرید می باشد.
_______________________________________
چکیده ترجمه:
این مقاله چگونگی تاثیرگذاری مدل های جهانی بر قیمت گذاری متقابل بازده سهام در بازارهای نوظهوردر سالهای اخیر رامورد بررسی قرار می دهد. ما از آزمون کان استفاده کردیم.نتایج ما نشان می دهد که مدلهای شرطی و عوامل ارزی عملکرد بهتری نسبت به مدلهای غیر شرطی و مدلهای تک عاملی داشته و تفاوت هایی درمدلها در مجموعه دو دوره از داده های ما وجود دارد. پیامد مهم این مقاله برای سرمایه گذاران بین المللی این است که هیچ یک از نتایج ما هنگامی که ما به صورت نادرست به تخصیص مدل وهمچنین استفاده از مدلهای جایگزین که خصوصا برای تکمیل مدلCAPM استفاده می کنیم ،اهمیت ندارد .
کلمات کلیدی: بازارهای نوظهور، قیمت گذاری دارایی های سرمایه ای
1. مقدمه
سهام بازارهای نوظهور(EM)،در مطالعات اخیر به عنوان بازارهایی با بازده متوسط به بالا اما ارتباط کم با بازارهای توسعه یافته مشخص شده اند اما  توانایی خود را برای بهبود کارایی در میانگین واریانس برای سرمایه گذارانی که به دنبال تنوع پرتفولیو هستند را ارتقا داده اند. به هرحال برای کاهش عدم اطمینان سرمایه گذاری، ریسک و بازده در یک خط همراه با توسعه بازار قرار دارند.این مقاله آزمایش می کند که چگونه مدلهای جهانی در قیمت گذاری بازده سهام بازارهای نوظهور در دوره آزادسازی اخیر و در دودوره پیاپی در داده های ما موثر بوده اند.مطالعات انجام شده در بازارهای توسعه یافته شواهدی در حمایت از مدل جهانی قیمت گذاری دارایی ها است. آنها فهمیدند که دربازارهای نوظهور حمایت کمتری ازپیش بینی کننده های جهانی ریسک وجود دارد. بیکرت و هاروی یک افزایش در ارتباط بین بازارهای نوظهور و توسعه بازارهای سرمایه ، در دوره پس از آزادسازی یافتند. آنها نشان دادند که بتا بازارهای نوظهور همراه پرتفولیو جهانی قبل و بعدازآزادسازی به طور متوسط ، دوونیم افزایش داشته است، که نشان دهنده افزایش قابل ملاحظه حساسیت بازارهای نوظهور برای ریسک بازار جهانی می باشد

 

جهت دانلود محصول اینجا کلیک نمایید

برچسب‌ها:
عنوان انگلیسی مقاله: NONLINEAR CREEP BUCKLING ANALYSIS OF INITIALLY IMPERFECT SHALLOW SPHERICAL SHELLS
عنوان فارسی مقاله: خزش غیر خطی و تحلیل کمانش کم عمق: پوسته کروی ناقص
دسته: مکانیک - عمران
فرمت فایل ترجمه شده: WORD (قابل ویرایش)
تعداد صفحات فایل ترجمه شده: 33
ترجمه ی سلیس و روان مقاله آماده ی خرید می باشد.
_______________________________________
چکیده ترجمه:
تغییر شکل خزش و کمانش بار خزش برای پوسته کروی متقارن کم عمق بدون عیب و نقض اولیه باشد. برای خزش غیر خطی، هر دو کرنش سخت شدن و زمان سخت شدن جزء قوانین تجزیه و تحلیل می باشد. نتایج نشان می دهد که بازده کرنش سختی بهتر از زمان سخت شدن می باشد. نتایج همچنین نشان می دهد که نقض اولیه نقش مهمی در کاهش خزش کمانش بار بازی می کند. هنگامی که با داده های تجربی نمونه آزمایش مقایسه می شود. دیده می شود که حرکت بسیار کوچکی به سمت کرویت مشاهده می شود. که به منظور یک پیش بینی رضایت بخش در هر دو خزش کمانش بار و خزش تغییر شکل است. علاوه براین به طور کامل تجزیه و تحلیل باید براساس یک مدل خزش ریاضی باشد. که شامل خزش اولیه، ثانویه و خزش سوم می باشد. 
مقدمه :
به خوبی شناخته شده است که ساختار دیواره نازک مواد در اثر تغییر شکل ناشی از خزش در راستای وجود بارهای ثابت در زمان کافی بوده است. برای پوسته کروی یکنواخت وقتی بارگذاری انجام می شود. آن به زمان بستگی داشته و شکست بستگی به طور زمان دارد. زمان به عنوان عامل شکست نیز می تواند نام گذاری شود چرا که خزش در زمان مشخص در حین اعمال بار بوده و شکست ساختار اتفاق می افتد. محاسبه بار همراه با تغییر شکل خزش برای پوسته کروی کم عمق متقارن دلیل اصلی تحقیق زیر می باشد.
عنصر کلیدی درگیر در تجزیه و تحلیل خزش ناشی از کمانش انتخاب معادلات ساختاری برای توصیف رفتار خزش مواد می باشد. انتخاب مناسب باید یک تقریب خوب برای آزمون ارائه دهد. اگر معادلات فوق تنها نشان دهنده خزش ثانویه بتشند یک رابطه خطی بین کرنش خزش و تابع زمان به وجود خواهد آمد. و روش راه حل های مقابله با این وضعیت بسیار آسان است. از سوی دیگر معادله اگر خزش اول و یا سوم را نشان دهد. نتایج به صورت غیر خطی خواهد بود. دو روش به طور گسترده جهت رسیدگی به این موضوع تصویب شده است.  یکی وضعیت زمان سخت شدن و دیگری قوانین کرنشی سختی است. به طور کلی پیش بینی در این دو براساس روش های کاملا متفاوت بوده و انتخاب بین آنها باید در مقایسه پیش بینی های خود با داده های تجربی خود دارد. یکیدیگر از عناصر کلیدی عیوب اولیه است. که در بسیاری از مواقع به طور مستقیم منجر به عدم دقت در فرآیند تولید می شود. نشان داده شده است. 

 

جهت دانلود محصول اینجا کلیک نمایید

برچسب‌ها:
عنوان انگلیسی مقاله: high Speed Beam Steering with Phased Vertical Cavity Laser Arrays
عنوان فارسی مقاله: هدايت پرسرعت پرتو با آرايه‌های ليزری حفره عمودی مرحله‌ای
دسته: الکترونیک
فرمت فایل ترجمه شده: WORD (قابل ویرایش)
تعداد صفحات فایل ترجمه شده: 11
ترجمه ی سلیس و روان مقاله آماده ی خرید می باشد.
+ همراه با فایل ترجمه شده به صورت پاورپوینت و ورد
_______________________________________
چکیده ترجمه:
ما ثابت مي‌كنيم كه هدايت پرتو الكترونيكي با استناد از آرايه‌هاي ليزر حفره عمودي در ثبت پرسرعت (104010 درجه / ثانيه) و حساسيت موجود (ميكروآمپر 100 / درجه 2/1) مي‌باشد. مرحله مربوطه و ارتباط مابين اجزاء آرايه با يك روش انتشار فرانهوفر استخراج مي‌شوند. طيف مصمم فضايي و پوياي هدايت پرتو نيز تحلي شده‌اند. اثرات حرارت ـ چشمي براي تسلط بر مكانيزم تغيير فاز در هدايت كم سرعت يافت شده است در حالي كه تغييرات الكترونيك در شاخص در سرعت بالاتر تسلط مي‌يابند. (  مگاهرتز)
كلمات شاخص: هدايت پرتو، آرايه‌هاي مرحله‌اي، آرايه‌هاي ليزري نيمه‌هادي، ليزرهاي نيمه‌هادي
1ـ مقدمه
فناوري آرايه مرحله‌اي نوري به دليل پيمان سرعت بهتر، كارايي، دقت، كارايي و قابليت اعتماد بيشتر از روش‌هاي هدايت پرتو مكانيكي استاندارد مطلوب بوده‌اند [1و2]. كاربرد اين فناوري يعني تعويض فيبر، ارتباطات فضا آزاد، و ردياب ليزر به تنوع گوناگوني روش‌هاي استفاده شده است كه معمولاً قابل طبقه‌بندي به روش‌هاي مستمر و گسسته مي‌باشد. مادامي كه آرايه‌هاي مرحله‌اي نوري از كريستال‌هاي مايع استفاده مي‌كنند، برجسته‌ترين هدايت مستمر [3و2] روش‌هاي جايگزين مثل سيستم‌هاي ميكروالكترومكانيكي [5و4]، ساينده سطح electrtowetting، [7] راهنماي موج [10-8]، حذف كنندگان لبه [11] و ليزرهاي حذف كننده سطح حفره‌اي عمودي (VCSELs) [13و12] هستند.
در بين چندمين شكل شايسته براي هدايت پرتور نوري، سرعت هنوز هم يك فاكتور محدود كننده براي كاربردهايش مثل رادار ليزري است. با وجود اينكه روش‌هاي مكانيكي به وضوح محدوديت‌هاي داخلي دارند، حتي پرسرعت‌ترين روش‌هايي كه از كريستال‌هاي مايع استفاده مي‌كنند محدود به سرعت زير 10 كيلوهرتز هستند [14و15]. هدايت پرتو بالاتر از رژيم KHz فقط پرتوهاي نمايان قبلي با فناوري ساينده و هادي موج را دارند زيرا، بيشتر از اعتماد بر تغييرات مكانيكي و گرمايي، تغييرات شاخص با اين روش در زمينه برق يا جريان قابل اعتمادتر هستند [10و8] [17-16]. اما، توسعه اين روش‌ها به دو بعد اغلب سمت راست و نياز به ترتيب دادن همكاري با كنترل بازخورد [8] داشته و هدايت كننده به سمت انتشار فضاي آزاد نبوده [16-10] و يا از كارائي پايين رنج مي‌برند. [7]

 

جهت دانلود محصول اینجا کلیک نمایید

برچسب‌ها:
تاريخ : چهار شنبه 24 دی 1393برچسب:گزارش کار آموزی در شهرداری, | 16:48 | نويسنده : admin
عنوان کارآموزی: انجام امور دفتری و بايگانی
محل کارآموزی: شهرداری بندر امام خمینی (ره)
دسته: کامپیوتر
فرمت فایل: WORD (قابل ویرایش)
تعداد صفحات: 70
________________________________________________________
بخشی از گزارش:
همانگونه که می دانیم کارآموزی نقطه شروعی است برای آماده شدن جهت ورود به بازار˛کار و استفاده بهینه از این فرصت مناسب برای کلیه دانشجویان علاقمند به اشتغال در جامعه بسیار سودمند ومفید می باشد.
امروزه با پیشرفت و توسعه علوم کامپیوتر در کلیه زمینه‌ها , این رشته به عنوان جزء لاینفکی از کلیه علوم در آمده و کاربرد آن هر روز در جامعه بیشتر احساس می گردد.استفاده و بکار گیری کامپیوتر در تمامی علوم و رشته‌ها همه گویای نقش واقعی این پدیده می باشد.
گزارش در دست، حاصل یک ماه و نیم کارآموزی در شهرداری که حاوی مطالب مورد آموزش و استفاده در این اداره می باشد، ارائه شده است.
مقدمه
از ساليان پيش بشر در رفع نيازهاي خود از راههاي گوناگون وبه واسطه اين راهها توانسته است نيازهاي خود را بر طرف نمايد.
اين نيازها شامل غذا پوشاك ˛آموزش ˛بهاشت فردي واجتماعي˛ مسكن ˛وسايل نقليه و غيره بوده است كه در طول ساليان متمادي جهت رفع اين مسايل كوشش نموده است .لذا با گسترش جوامع وتوسعه شهرها رفع اين مسايل نيازمند همكاري اجتماعي در سطح كلان مي باشد.
با تاسيس حكومتها ودولتها وگسترش فرهنگها وتوسعه شهر نشين بر طرف نمودن اين نيازها مستلزم عزم دولتمردان در اين خصوص جهت هدايت منابع به سمت صحيح واستفاده بهينه ازاين منابع بوده است .
لذا نياز به سازماني كه نسبت به برطرف نمودن نيازهاي بهداشتي ˛عمراني وخدماتي شهر در زمينه هاي گوناگون بيش از بيش احساس گرديد وبلديه ها يا همين شهرداريهاي كنوني تشكيل گرديد البته پس از گذشت سالها وتوسعه شهرها نيازها وخدمات شهري نيز گسترده تر گرديد. 
وظايف شهرداري
شهرداري ها سازمان هايي هستندنيمه دولتي وخدماتي كه در جهت رفع مسايل ومشكلات شهري توسط وزارت كشور جهت هر شهر با توجه به قوانين تاسيس شهرداريها معرفي شده است.
شهرداريها ي كشور با توجه به پراكندگي جمعت و وسعت شهرها به 13درجه تقسيم بندي گرديده اند.
شهرداري درجه 1 شامل شهرهاي با جمعيت زير 5000نفر ميباشد البته اين نكته نيز قابل شرح است كه وجود منابع در امدي متعدد نيز در تعيين درجه شهرداريها ملاك مي باشد2-از جمعيت 5-10000نفر شهرداري درجه 2وبه ترتيب هر10000تا15000 فرد يك درجه به شهرداريها اضافه ميگردد.
كه البته تعيين درجه شهرداريها علاوه بر وسعت شهرها به ميزان برقراري درآمدهاي مستمر از محل اخذ شامل كارخانجات ˛بنادر˛مراكز تجاري وغيره تقسيم ميشود .

 

جهت دانلود محصول اینجا کلیک نمایید

برچسب‌ها:
عنوان انگلیسی مقاله: The contribution of e-HRM to HRM effectiveness Results from a quantitative study in a Dutch Ministry
عنوان فارسی مقاله: کمک مدیریت منابع انسانی الکترونیک به اثربخشی مدیریت منابع انسانی
دسته: مدیریت
فرمت فایل ترجمه شده: WORD (قابل ویرایش)
تعداد صفحات فایل ترجمه شده: 14
ترجمه ی سلیس و روان مقاله آماده ی خرید می باشد.
_______________________________________
چکیده ترجمه:
هدف: هم سازمانهای انتفاعی و هم سازمان های غیر انتفاعی در حال جایگزین کردن فعالیت های مدیریت منابع انسانی با ابزار های مدیریت منابع انسانی وب محور هستند. مدیریت منابع انسانی الکترونیک از سال 1990 تا به حال مورد توجه قرار گرفته است. هدف این مقاله بررسی این موضوع است که ببیند آیا این برای سازمان مفید است یا خیر؟
طراحی/روش شناسی /نگرش: این مطالعه در وزارتخانه کار داخلی در هلند هدایت می شد در حالی که مدیریت منابع انسانی الکترونیک در فرم تقاضانامه خودسرویسی کارمندان وارد شده بود.
یافته ها: این مطالعه نشان می دهد که برآورد افراد از اجرای مدیریت منابع انسانی الکترونیک بر اثر بخشی مدیریت منابع انسانی استراتژیک و فنی موثر است.این خصوصاً در درک کیفی از محتوا و ساختار اجرای مدیریت منابع انسانی الکترونیک مهم است که اثری مثبت روی اثر بخشی مدیریت منابع انسانی استراتژیک و فنی دارد.
محدودیت های پژوهش :این مشکل است که نتایج پژوهشی که فقط در داخل یک سازمان انجام شده تعمیم بدهیم.
مفاهیم کاربردی : انتظار داریم که با کاربرد مدیریت منابع انسانی الکترونیک هزینه ها کاهش داده شود، بهبود بخشیده شود در خدمات کارکنان وفضای اداره منابع انسانی یک شریک استراتژیک شود.
اصلیت/ ارزش : عرصه ای که این مطالعات روی آن تمرکز دارد پژوهش های آکادمیک وسیعی ندارد.
کلیدواژه: مدیریت منابع انسانی، شبکه جهانی، آموزش کامپیوترمحور، هلند
مقدمه:
مدیریت منابع انسانی الکترونیک کاربرد تکنولوژی های وب محور برای سیاست ها و اقدامات مدیریت منابع انسانی است که در داخل زندگی سازمانی رشد کرده است. تعدادی ادعا می کنند و شرح می دهند مزایای مدیریت منابع انسانی الکترونیک را اما اثبات علمی این مزایا  کاری بس مشکل است.مدارک روشنی برای پاسخ به سوالاتی مانند اینکه آیا مدیریت منابع انسانی الکترونیک به اثر بخشی مدیریت منابع انسانی کمک می کند وجود ندارد. از سازمان های مشاوره ای گرفته تا آکادمی ها دارند اولین تلاشهای پی‌گیر را برای رسیدن به این که آیا تلاش ها در برقراری مدیریت منابع انسانی الکترونیک به نتایج مورد انتظار منجر می شود یا خیر،اما این ارزیابی ها گرایش دارد به یک فضای بی هدف و در گیر شدن آکادمی ها در مبحث خیلی جدید است و هنوز به جوابهای منظمی منجر نشده است .

 

جهت دانلود محصول اینجا کلیک نمایید

برچسب‌ها:
عنوان انگلیسی مقاله: Towards An Intellectual Capital-Based View of the Firm: Origins and Nature
عنوان فارسی مقاله: آینده یک سرمایه فکری براساس دیدگاه و روش منابع و ماهیت های بنگاه اقتصادی
دسته: اقتصاد
فرمت فایل ترجمه شده: WORD (قابل ویرایش)
تعداد صفحات فایل ترجمه شده: 18
ترجمه ی سلیس و روان مقاله آماده ی خرید می باشد.
_______________________________________
چکیده ترجمه:
خلاصه – فعالیت های اجتماعی و اقتصادی تحت تاثیر تغییرات شدیدی قرار می گیرند که به عنوان دانش اقتصادی و یا جامعه مشخص می گردد. در این مورد سرمایه فکری (IC) یا دارایی های دانشی به عنوان فاکتور چهارم تولید جایگزین بقیه یعنی کار، زمین و سرمایه می گردد. این مقاله سعی کرده است منابع ها و ماهیتی از بنگاه اقتصادی IC را پیشنهاد دهد که می تواند به عنوان یک سرمایه فکری براساس روش رقابتی بنگاه اقتصادی مشخص گردد. این چارچوب کاری تلاش می کند تا نقش استراتژیکی دارایی های نامحسوس را مانند استعداد و کارگران به کار گرفته شده، ارزش های فرهنگی یا روابط طولانی مدت بین بنگاه اقتصادی و ودیعه گذاران آن – مانند مشتریان، متحدان، فراهم کنندگان و جامعه به شکل کلی- در رقابت غیر قابل تحمل و سودآور برجسته نماید که منجر به مدیریت کردن IC به عنوان یک موضوع کلیدی در دستورالجلسه مدیریتی می شود.
کلمات کلیدی- سرمایه فکری، مدیریت کردن دانش، سرمایه انسانی، سرمایه رابطه ای، وضعیت هنر
افزایش دانش براساس اقتصاد و جامعه در مشارکت با برتری سرمایه فکری به عنوان یک منبع کلیدی برای به دست آوردن بنگاه اقتصادی با مزیت های رقابتی غیر قابل تحمل می باشد.
اگر چه این موضوع شناخته شده است که ثروت اقتصادی از دارایی های دانشی یا IC می آید و آن دارای کاربرد مفیدی می باشد. تاکید بیشتر بر روی رابطه جدید و مدیریت کردن بنگاه اقتصادی IC دارد که یکی از کارهای مهم در زمینه دستور جلسه اجرایی می باشد. اگر چه این کار به صورت خاصی به علت مسائل معرفی شده، اندازه گیری شده و ارزیابی شده دشوار می باشد. در این موقعیت، مدل های IC به مقدار زیادی پدیدار می شوند زیرا آن ها نه تنها برای فهمیدن ماهیت این داراییها مجاز هستند بلکه برای انتقال دادن این اندازه گیری ها و اجرایی کردن آن ها نیز مجاز می باشند.
به هر حال اگر دارایی های IC هر دو غیر مالی و از نوع قابل درک از نظر ماهیت شان باشند، چگونه می توان آن را شناسایی، اندازه گیری و مدیریت کرد؟ عبارت های مالی در زمان قرار گیری ارزش اولیه بنگاه اقتصادی در دارایی های غیر قابل درک نامناسب می باشند.

 

جهت دانلود محصول اینجا کلیک نمایید

برچسب‌ها:
عنوان انگلیسی مقاله: Transformational leadership and market orientation: Implications for the implementation of competitive strategies and business unit performance
عنوان فارسی مقاله: رهبری تحول آفرین و بازارگرایی: مفهوم هایی برای تکمیل استراتژیهای رقابتی و عملکرد واحدهای کسب وکار
دسته: اقتصاد - بازاریابی
فرمت فایل ترجمه شده: WORD (قابل ویرایش)
تعداد صفحات فایل ترجمه شده: 17
ترجمه ی سلیس و روان مقاله آماده ی خرید می باشد.
_______________________________________
چکیده ترجمه:
براساس دیدگاه مبتنی بر منابع شرکت، بویژه دیدگاه مبتنی بر شایستگی و داشتن صلاحیت در ایجاد استراتژی، مولفین یک مدل کامل از منابع، مزیتهای رقابتی و زنجیره عملکرد شرکت را توسعه داده و مورد بررسی قرار داده اند. اصل موضوع مدل رهبری تحول آفرین و بازارگرایی برای مدیریت به ترتیب مبتنی بر شایستگی مدیریتی و شایستگی تحول آفرینی می باشند. این شایستگی ها باید به بازار هدایت شوند و از طریق استراتژی های رقابتی مانند استراتژی های تمایز در نوآوری، تمایز در فعالیتهای بازاریابی و رهبری هزینه به مزیت های رقابتی تبدیل شوند. در حقیقت این مزیتهای رقابتی به ایجاد ماتریس عملکردی متفاوت شرکتها به صورت کارایی و اثربخشی کمک می کنند. مولفین بعضی از مفهوم های استراتژی رقابتی را با استفاده از یک دیدگاه مبتنی بر منابع (شایستگی و صلاحیت ) همراه با مفهوم های مدیریتی مورد بحث قرار می دهند.
1- مقدمه
رهبری شرکتها چندین نوع مختلف از شایستگی را دارا هستند که آنها را قادر می سازند که به عملکرد بهترسازمانی دست یابند. دانشگاهیان و متخصصان شدیداً معتقدند که شرکتها نیاز به گسترش و حفظ شایستگی های بی نظیری دارند که به آنها در رابطه با رقیبانشان قدرت تشخیص می دهند. به ویژه دیدگاه مبتنی بر منابع شرکت بر اهمیت نامحسوس، ضمنی، پیچیده و توجه به منابع اجتماعی به عنوان منابع اصلی برتری و تداوم بخش عملکرد شرکت تاکید می کند. چندین مطالعه، روابط داخلی در مورد شایستگی های متفاوتی که شرکتها دارا بودند را مورد بررسی قرار دادند و به این نتیجه رسیدند که این روابط پیچیده به استرتژی های رقابتی منجر می شوند ، اما محققان مفهوم این مطالعات را به قدر کافی بررسی نکردند. به هر حال رابطه بین استراتژی های رقابتی متفاوت و ماتریس های عملکردی مختلف شرکت مانند کارایی  و اثربخشی، نامطمئن باقی ماند. به ویژه تحقیقات کمی این موضوع که چگونه منابع و شایستگی ها بر عملکرد شرکت اثر می گذارند، را مورد بررسی قرار داده اند.
 مسئله این مقاله این است که استراتژی های رقابتی متفاوت، پلی برای تفاوت میان شایستگی ها و عملکرد شرکت می باشند. بر اساس چهار چوب مفهومی ( Pay و Wensley در 1998 و Morgan و Hunt در 1995) این مطالعه، منابع، مزیتهای رقابتی و زنجیره عملکردی شرکت را مورد بررسی و توسعه قرار داده است.

 

جهت دانلود محصول اینجا کلیک نمایید

برچسب‌ها:
عنوان انگلیسی مقاله: Control of DFIG Wind Turbine With Direct-Current Vector Control Configuration
عنوان فارسی مقاله: کنترل توربین بادی DFIG با استفاده از کنترل مستقیم بردار جریان
دسته: برق و الکترونیک
فرمت فایل ترجمه شده: WORD (قابل ویرایش)
تعداد صفحات فایل ترجمه شده: 24
ترجمه ی سلیس و روان مقاله آماده ی خرید می باشد.
_______________________________________
چکیده ترجمه:
توربين بادي ژنراتور القايي از دو سو تغذيه  (DFIG) يك توربين بادي سرعت متغير است كه بطور گسترده اي امروزه در صنعت مدرن توان باد مورد استفاده قرار مي گيرد. در حال حاضر توربينهاي بادي DFIG تجاري با فن آوري كه در يك دهه قبل توسعه يافته اند مورد استفاده قرار میگیرند. اما در اين مقاله نشان خواهد داد كه يك محدوديت در روش كنترل برداري مرسوم وجود دارد. اين مقاله يك روش كنترل مستقيم بردار جريان در يك توربين بادي DFIG ارائه مي دهد بر اساس يك استراتژي كنترل يكپارچه براي گسترش استخراج انرژي باد، توان راكتيو و پشتيباني از ولتاژ شبكه توربين بادي مي باشد. يك سيستم شبيه سازي گذرا با استفاده از شبيه سازي سيستم قدرت براي تاثير روش پيشنهادي انجام شده است. روش كنترل مرسوم با روش كنترل پيشنهادي براي كنترل توربين بادي DFIG تحت هر دو شرايط وزش شديد باد و ثابت بودن باد مقايسه شده است. اين مقاله نشان خواهد داد كه تحت كنترل مستقيم برادار جريان سيستم DFIG يك عملكرد برتر در ابعاد مختلف خواهد داشت.
كلمات كليدي: كنترل ولتاژ لينك dc، كنترل مستقيم بردار جريان، ژنراتور القايي از دو سو تغذيه، توربين بادي، كنترل ژشتيبان ولتاژ شبكه، استخراج حداكثر توان، كنترل توان راكتيو.
مقدمه:
در حال حاضر توربينهاي بادي مبتني بر ژنراتور القايي از دو سو تغذيه در نيروگاههاي بزرگ در آمريكاي شمالي مورد استفاده قرار مي گيرند. دلايل متعددي جهت استفاده از توربينهاي بادي DFIG وجود دارد كه در اين ميان مي توان به افزايش قابليت جذب انرژي توربين، كاهش تنش ساختار مكانيكي، كاهش سر و صدا و كنترل توان اكتيو و راكتيو براي ادغام بهتر با شبكه اشاره كرد.

 

جهت دانلود محصول اینجا کلیک نمایید

برچسب‌ها:
عنوان انگلیسی مقاله: Control of DFIG Wind Turbine With Direct-Current Vector Control Configuration
عنوان فارسی مقاله: کنترل توربین بادی DFIG با استفاده از کنترل مستقیم بردار جریان
دسته: برق و الکترونیک
فرمت فایل ترجمه شده: WORD (قابل ویرایش)
تعداد صفحات فایل ترجمه شده: 24
ترجمه ی سلیس و روان مقاله آماده ی خرید می باشد.
_______________________________________
چکیده ترجمه:
توربين بادي ژنراتور القايي از دو سو تغذيه  (DFIG) يك توربين بادي سرعت متغير است كه بطور گسترده اي امروزه در صنعت مدرن توان باد مورد استفاده قرار مي گيرد. در حال حاضر توربينهاي بادي DFIG تجاري با فن آوري كه در يك دهه قبل توسعه يافته اند مورد استفاده قرار میگیرند. اما در اين مقاله نشان خواهد داد كه يك محدوديت در روش كنترل برداري مرسوم وجود دارد. اين مقاله يك روش كنترل مستقيم بردار جريان در يك توربين بادي DFIG ارائه مي دهد بر اساس يك استراتژي كنترل يكپارچه براي گسترش استخراج انرژي باد، توان راكتيو و پشتيباني از ولتاژ شبكه توربين بادي مي باشد. يك سيستم شبيه سازي گذرا با استفاده از شبيه سازي سيستم قدرت براي تاثير روش پيشنهادي انجام شده است. روش كنترل مرسوم با روش كنترل پيشنهادي براي كنترل توربين بادي DFIG تحت هر دو شرايط وزش شديد باد و ثابت بودن باد مقايسه شده است. اين مقاله نشان خواهد داد كه تحت كنترل مستقيم برادار جريان سيستم DFIG يك عملكرد برتر در ابعاد مختلف خواهد داشت.
كلمات كليدي: كنترل ولتاژ لينك dc، كنترل مستقيم بردار جريان، ژنراتور القايي از دو سو تغذيه، توربين بادي، كنترل ژشتيبان ولتاژ شبكه، استخراج حداكثر توان، كنترل توان راكتيو.
مقدمه:
در حال حاضر توربينهاي بادي مبتني بر ژنراتور القايي از دو سو تغذيه در نيروگاههاي بزرگ در آمريكاي شمالي مورد استفاده قرار مي گيرند. دلايل متعددي جهت استفاده از توربينهاي بادي DFIG وجود دارد كه در اين ميان مي توان به افزايش قابليت جذب انرژي توربين، كاهش تنش ساختار مكانيكي، كاهش سر و صدا و كنترل توان اكتيو و راكتيو براي ادغام بهتر با شبكه اشاره كرد.

 

جهت دانلود محصول اینجا کلیک نمایید

برچسب‌ها:
عنوان انگلیسی مقاله: Towards business intelligence systems success: Effects of maturity and culture on analytical decision making
عنوان فارسی مقاله: به سوی موفقیت در سیستم های هوشمند کسب و کار اثرات بلوغ و فرهنگ در تصمیم گیری تحلیلی
دسته: اقتصاد - مدیریت - هوش تجاری
فرمت فایل ترجمه شده: WORD (قابل ویرایش)
تعداد صفحات فایل ترجمه شده: 28
ترجمه ی سلیس و روان مقاله آماده ی خرید می باشد.
_______________________________________
چکیده ترجمه:
ادبیات سیستم های اطلاعاتی (IS) مدت زیادی است که بر تاثیر مثبت اطلاعات ارائه شده توسط سیستم های هوشمند کسب و کار (BIS) در تصمیم گیری، تأکید دارد به خصوص هنگامی که سازمان ها در محیطی به شدت رقابتی کار می کنند. ارزیابی اثربخشی BIS در درک ما از ارزش و اثر بخشی عملیات و سرمایه گذاری مدیریت، حیاتی است. با این حال، در حالی که موفقیت سیستم های اطلاعاتی به خوبی مورد تحقیق قرار گرفته است، درک ما از چگونگی ارتباط بین ابعاد BIS با یکدیگر و اینکه چگونه آنها بر استفاده از BIS تاثیر می گذارند، محدود است. در پاسخ، ما مطالعه ای مبتنی بر بررسی کمی به منظور بررسی روابط بین بلوغ، کیفیت اطلاعات، فرهنگ تصمیم گیری تحلیلی، و استفاده از اطلاعات برای تصمیم گیری به عنوان عناصر مهم موفقیت BIS خواهیم داشت. تجزیه و تحلیل آماری داده های جمع آوری شده از 181 سازمان متوسط و بزرگ با استفاده از آمار توصیفی و مدل سازی معادله ساختاری ترکیب شده است. نتایج تجربی، بلوغ BIS را با دو بخش کیفیت اطلاعات، یعنی محتوا و کیفیت دسترسی ارتباط می دهد. بنابراین ما مدلی پیشنهاد کرده ایم که به درک روابط میان ابعاد مختلف موفقیت BIS به ماکمک می کند. بخصوص، در می یابیم که بلوغ BIS تاثیر قوی بر کیفیت دسترسی به اطلاعات دارد. علاوه بر این، تنها کیفیت محتوای اطلاعات مربوط به استفاده از اطلاعات است، در حالی که تاثیر کیفیت دسترسی به اطلاعات چندان قابل توجه نیست. ما دریافتیم که فرهنگ تصمیم گیری تحلیلی بدون شک استفاده از اطلاعات را بهبود می بخشد اما ممکن است تاثیر مستقیم کیفیت محتوای اطلاعات را خنثی کند. 
واژه های کلیدی: سیستم های هوشمند کسب و کار، کیفیت اطلاعات، استفاده از اطلاعات، فرهنگ تصمیم گیری تحلیلی، مدل موفقیت، مدل سازی معادلات ساختاری
 1. مقدمه
بدیهی است به طور کلی مهم ترین پرسش پژوهشی در زمینه فن آوری اطلاعات (IT) / سیستم های اطلاعاتی (IS)، اندازه گیری ارزش کسب و کار آنها [54]، موفقیت آنها و شناسایی عوامل کلیدی موفقیت آنهاست [23]. در زمینه پشتیبانی از تصمیم گیری، سیستم های هوشمند کسب و کار (BIS) راه حلهای تکنولوژیکی هستند که یکپارچه سازی داده ها و قابلیت های تحلیلی رابرای ذینفعان در سطوح مختلف سازمانی ارائه می کنند، و اطلاعات ارزشمندی را برای تصمیم گیری فراهم میآورند [76]. در مقایسه با سیستم های عملیاتی، ارزیابی موفقیت BIS معمولا مشکل تراست زیرا BIS ها، سیستم های سازمانی گسترده ای هستندکه در آنها بیشتر سود، بلند مدت و غیرمستقیم بوده و اندازه گیری آن دشوار است [69]. 
اصطلاح هوش کسب و کار (BI) می تواند به روش های مختلف کامپیوتری و فرایندهای تبدیل داده به اطلاعات و سپس به دانش اطلاق گردد، که در نهایت به منظور ارتقاء تصمیم گیری درسازمان مورد استفاده قرار می گیرد [82]. ما بین دو مفهومBI و BIS تفاوت قایل می شویم و BIS (یا محیط هوشمند کسب و کار [28]) را به عنوان اطلاعات با کیفیتی که با طراحی خوش ساختاری ذخیره شده اند و با ابزارهای نرم افزاری کسب و کار کاربرپسند همراه هستند و به ارائه دانش با دسترسی به موقع، تجزیه و تحلیل موثر و ارائه بصری اطلاعات صحیح، می پردازند که آنها را قادر به انجام اقدامات یا تصمیمات درست می سازد می شناسیم. همچنین ما BI را به عنوان توانایی یک سازمان یا کسب و کار در منطق، برنامه ریزی، پیش بینی، حل مشکلات، تفکر انتزاعی، درک، نوآوری و یادگیری می شناسیم بطوریکه باعث افزایش دانش سازمانی، اطلاع رسانی در پردازش های تصمیم گیری وتوانمندی در انجام اقدامات موثر می شود، و به توفیق و دستیابی به اهداف کسب و کارکمک می کند [80]. بر این اساس، فرآیند ها، فن آوری ها، ابزارها، برنامه های کاربردی، داده ها، پایگاه داده ها، میزهای کار، کارت های امتیازی و OLAPها همه در ایجاد توانایی هایی که تعریف BI است نقش ایفا می کنند [80] با این حال، آنها تنها وسیله ای برای رسیدن به هوشمندی در کسب و کار(BI) هستند- نه خود هوشمندی. 

 

جهت دانلود محصول اینجا کلیک نمایید

برچسب‌ها:
عنوان انگلیسی مقاله: Understanding Risk and Return, the CAPM, and the Fama-French Three-Factor Model
عنوان فارسی مقاله: شناخت ریسک و بازده ، مدل قیمت گذاری اموال سرمایه ای و مدل سه عاملی فاما فرنچ 
دسته: اقتصاد - حسابداری
فرمت فایل ترجمه شده: WORD (قابل ویرایش)
تعداد صفحات فایل ترجمه شده: 27
ترجمه ی سلیس و روان مقاله آماده ی خرید می باشد.
_______________________________________
چکیده ترجمه:
ریسک و بازده:
مفهوم عمومی: انتظار بازده بالاتر داشتن مستلزم پذیرش ریسک بیشتر است.
بسیاری از سرمایه گذاران به این نکته توجه دارند که پذیرش ریسک بالاتر برای دریافت بازده های بالاتر الزامی است. در این مقاله ما دو مدل مهم را برای توضیح این رابطه بکار گرفته وآنها را توضیح می دهیم. آنگاه توضیح خواهیم داد که چگونه این ابزارها می توانند بوسیله سرمایه گذاران برای ارزیابی داراییهایی همانند اوراق قرضه مورد استفاده قرار گیرند.
چرا باید شرکتهای با ریسک بالاتر درآمدهای بالاتری هم داشته باشند ؟ مسلمً یک سرمایه گذار به ازای پذیرش ریسک بالاتر ، نیاز به بازده پیش بینی شده بالاتری دارد. و ما در واقع این ارتباط را با بررسی بازده های بلند مدت تاریخی سهام، اوراق قرضه و داراییهای با ریسک کمتر ، همانگونه که در اولین نمودار آمده است ، مشاهده می کنیم.
برای درک این مطلب ، فرض کنید که یک سرمایه گذاری که پیش بینی شده است یک میلیون دلار را بطور مستمر و سالانه ایجاد کند ، انجام گرفته است. یک فرد برای یک چنین دارایی چقدر حاضر است بپردازد؟ پاسخ به نامشخص بودن یا ریسک پذیری گردش وجوه نقد بستگی دارد. با مشخص بودن کامل شرایط که در آن گردش وجوهخ نقد بهنگام قرارداد کاملاض مشخص می شود ، یک سرمایه گذار دارایی را با نرخ بدون ریسک در نظر خواهد گرفت . همچنانکه میزان نا مشخصی افزایش می یابد ،بازده مورد نیاز برای جبران ریسک افزایش می یابد و در نتیجه در قیمت پایینتری سرمایه گذار مایل به سرمایه گذاری است ، زیرا ریسک بالاتر مستلزم دادن تخفیف است.
بعلاوه اقتصاد دانان فرض می کنند که سرمایه گذاران ریسک گریز هستند ، به این معنا که آنها حاضرند از بخشی از بازده چشم پوشی کنند ( و حتی حاضرند کمتر از ارزش فعلی بازده آتی پیش بینی شده را دریافت کنند ) تا ریسک را کاهش دهند. اگر این فرض درست باشد،انتظار داریم سرمایه گذاران برای جبران ریسک اضافی پذیرفته شده بواسطه نگهداری داراییهای ریسک پذیرتر ، بازده بیشتری را تقاضا کنند.

 

جهت دانلود محصول اینجا کلیک نمایید

برچسب‌ها:
عنوان انگلیسی مقاله: 
عنوان فارسی مقاله: مدل ادراکی مستقیم گروه بندی برای طرح HCL
دسته: مدلسازی و ارزیابی شناختی
فرمت فایل ترجمه شده: WORD (قابل ویرایش)
تعداد صفحات فایل ترجمه شده: 18
ترجمه ی سلیس و روان مقاله آماده ی خرید می باشد.
_______________________________________
چکیده ترجمه:
درک وبهره برداری از توانایی های انسان در سیستم بینایی بخش مهمی از طراحی رابطه های کربری وتصویری اطلاعات را قابل استفاده می کند. طراحی خوب برای درک سریع،آسان و از روی حقیقت از مولفه های کلیدی را قادر می سازد. جنبه های مهم چشم انسان توانایی آن برای درک بی دردسر وتبدیل آن به ویژگی های منحصر به فرد برای درک محیط وسازه ها واشیا است. ما برای درک مناطق گروه بندی وشباهت های ویژه منحنی هایی را برای مناطق منسجم آن در نظر گرفته ایم. در این مقاله ما در مورد یک مدل ساده برای طیف گسترده ای از ادراک پدیده گروه بندی،پرداخته ایم. یک تصویر دلخواه را به عنوان ورودی در نظر می گیریم وساختار توصیف شده آن در سیستم بصری را به صورت یک تصویر برمی گردانیم. این مدل نشان می دهد که می تواند از جنبه های قوانین طراحی سنتی مانند ضبط کردن وپیش بینی ادراک بصری در صفحه نمایش استفاده کند.
کلیدواژه ها: سازمان ادراکی ،گروه بندی ،شباهت ،نزدیکی ویکپارچگی کانتور.
1-مقدمه:
طراحی یک رابط کاربریو گرافیکی برای درک ،اطلاعات کمی دارد وتا حدودی از نظر اثربخشی ضعیف است. تعدادی از مسائل را تحت تاثیر طراحی هستند ،زمینه های رفتار انسانی می تواند به وجود بیاورد. طراحی باید یک شناخت خوب باشد. یعنی کاربر ساختار معنایی طراحی را به راحتی درک کند.تفسیر اطلاعات بصری می تواند در طراحی با زحمت زیادی انجام شود. در اینجا ما برروی جنبه های ادراکی طراحی تمرکز می کنیم. شاید مهم ترین جنبه چشم انسان برای طراحی،سیستم ادراکی آن است. سیستم ادراکی ،اشاره به پدیده هایی دارد که در آن سیستم بینایی به سرعت و به ظاهر بی دردسر و تخمینی از ویژگی های منحصر به فرد را از درک منسجم محیط ،سازه واشیا دارد. این پدیده برای اولین بار توسط روانشناسان گشتالت مورد بررسی قرار گرفت که مجموعه ای از موردهای مطالعه به صورت کیفی براساس اصول حاکم بوده است. از جمله درک این الگوها که به صورت محدود نیت به شرح زیر است:
تمایل به چیزهایی که در نزدیکی به گروه هستند(قانون نزدیکی گشتالت)
به اشتراک گذاشتن ویژگی های مشابه(قانون شباهت)
مستمر بودن (قانون ادامه)

 

جهت دانلود محصول اینجا کلیک نمایید

 


برچسب‌ها:
عنوان انگلیسی مقاله: The relationship of consumer personality trait, brand personality and brand loyalty: an empirical study of toys and video games buyers
عنوان فارسی مقاله: رابطه میان ویژگی های شخصیتی مصرف کننده، هویت نام تجاری و وفاداری به برند
مطالعه تجربی خریداران اسباب بازی ها و بازی های ویدئوییصرف کننده، هویت نام تجاری و وفاداری به برند
دسته: اقتصاد - بازاریابی
فرمت فایل ترجمه شده: WORD (قابل ویرایش)
تعداد صفحات فایل ترجمه شده: 27
ترجمه ی سلیس و روان مقاله آماده ی خرید می باشد.
نکته:
ترجمه تا بخش REFREENS (ضمیمه شامل ترجمه نمی باشد)
_______________________________________
چکیده ترجمه:
هدف: هدف این مقاله بررسی رابطه میان ویژگی های شخصیتی مصرف کننده، هویت نام تجاری و وفاداری به برند، می باشد.
طرح، روش ، رویکرد- از روش نمونه برداری راحت برای جمع آوری داده های مقدماتی استفاده شد. در مجموع از 400 مصرف کننده بزرگسال که به دنبال خرید یا قصد خرید اسباب بازی یا بازی های ویدئویی در پاساژ های شهر تایپه بودند مصاحبه ای گرفته شد، و 387 پرسش نامه گرداوری شد؛ نرخ پاسخ مفید 96.75 درصد بود. تحلیل رگرسیون منطبق با فرضیه های تست شده بود. 
یافته ها- یافته های اصلی عبارتند از: ارتباط مثبت قابل توجه بین ویژگی شخصیت برونگرایی و برانگیختگی هویت برند؛ ارتباط مثبت قابل توجه بین ویژگی شخصیت مطلوب و و برانگیختگی هویت برند، صمیمیت هویت برند، و روح رقابت هویت برند؛ روح رقابت و اغواپذیری شخصیت برند، دارای تاثیر قابل توجه مثبتی بر روی وفاداری محرک بوده است؛ روح رقابت، راحتی و اغواپذیری شخصیت برند دارای تاثیر قابل توجه مثبتی بر روی وفاداری عمل بوده است؛ قابل قبول بودن و آزادی هویت برند دارای تاثیر قابل توجه مثبتی بر روی وفاداری عمل بوده است. 
محدودیت ها یا الزامات تحقیق- محدودیت در زمینه انتخاب کشورها و برندها و محدودیت در پوشش نمونه برداری. این مقاله تایید می کند که مصرف کنندگانی با خصوصیات شخصی متفاوت دارای درک متفاوتی از هویت برند بوده اند، که همچنین می توان آن را به صنعت بازی های ویدئویی و اسباب بازی تعمیم داد. این مقاله اثبات می کند که هویت متمایز برند می تواند منتسب به وفاداری به برند باشد. این موارد نشان می دهد که قابل پذیرش بودن و آزادی خصوصیات شخصی دارای تاثیر مثبتی بر روی وفاداری به برند می باشد.
کاربرد های عملی- این مقاله ارزش هویت برند را که به شرکت سود می رساند نشان می دهد. این مقاله بر اهمیت وفاداری برند برای شرکت تاکید دارد. مصرف کنندگانی که با موافقت و آزادی عمل ثبت نام کردند به عنوان شرکت کنندگان هدف برای شرکت باندال می باشند.
اصالت/ ارزش: ارزش دیگر مقاله ارتباط دادن بین نظریه و عمل بوده، و به بررسی ارتباط ویژگی شخصی مصرف کننده ، هویت برند و وفاداری برند می پردازد.
کلیدواژه: شخصیت، هویت برند، وفاداری برند

 

جهت دانلود محصول اینجا کلیک نمایید

برچسب‌ها:
عنوان انگلیسی مقاله: Innovative coupled fluid–structure interaction model for carbon nano-tubes conveying fluid by considering the size effects of nano-flow and nano-structure
عنوان فارسی مقاله: مدل ساختار مایع تعاملی برای نانو لوله های کربنی با در نظرگرفتن اثر اندازه نانو جریان و نانو ساختار
دسته: مهندسی موارد - مکانیک
فرمت فایل ترجمه شده: WORD (قابل ویرایش)
تعداد صفحات فایل ترجمه شده: 20
ترجمه ی سلیس و روان مقاله آماده ی خرید می باشد.
_______________________________________
چکیده ترجمه:
در این مقاله معادله حرکت لوله های انتقال سیال بررسی شده است. ما با استفاده از اصول مکانیک سیالات مانند مدل استوکس و همچنین چندین معیار در زمینه تعامل ساختار مایع(FSI) استفاده کرده ایم و نشان می دهد که ویسکوزیته جریان سیال باید در معادله حرکت سیال صدق کند. براساس این نتیجه ما می توانیم یک مدل ابتکاری برای ارتعاشات نانولوله های کربنی (CNT) ها را با استفاده از  سرعت لغزش جریان سیال بر دیواره های CNT ارائه نموده و همچنین از نظریه زنجیره اثر اندازه نانوجریان و نانو ساختار را بررسی کردیم. بنابراین ابتکار در معادله FSI نشان می دهد که نانو لوله برای انتقال نانوجریان برای سرعت های بالاتر پایدارتر است. به عبارت دیگر به طور متوسط سرعت برای جریان سیال که در آن بی ثباتی اتفاق می افتد باید در مقایسه  با سرعت بحرانی پیش بینی شده توسط  مدل های مورد استفاده مانند پلاگین و نظریه های زنجیره کلاسیک کارساز باشد.
کلیدواژه ها: تعامل ساختار مایع(FSI) ، بی ثباتی واگرایی،سرعت جریان بحرانی،عدد نودسن،پارامتر ویسکوزیته،تئوری نظریه زنجیره وابسته به حجم.
1-مقدمه:
نانو لوله های کربنی در حال تبدیل شدن به مواد نانو الکتریک،نانودستگاه ها و نانوکامپوزیت ها برای استفاده در نانوپیپت ها،دیسک ها،راکتورها و دستگاه های فیلتراسیون مایع،حمل و نقل یون،دستگاه های داروسازی و میکروسکوپ های هدایت یون است. در این راستا تعداد قابل توجهی از مطالعات به افشای رفتار ارتعاشی از جمله نانوساختارها و انتقال سیال توسط آنها انجام شده است. در این تحقیق ما یک ارزیابی مجدد برای محاسبات مدل سازی CNT های چسبناک را با برخی از دیدگاه های  تازه را انجام داده ایم. و سعی می کنیم به منظور توسعه آن قدم برداریم و معادله ای را با در نظر گرفتن شرایط لغزش برروی دیواره ناولوله ارائه دهیم. مورد مطالعه جریان مایعات چسبناک از طریق CNT و ایجاد یک توازن جدید حرکت لوله های انتقال مایع با درنظرگرفتن اثرویسکوزیته است. آنها دریافتند که یک نانولوله انتقال یک سیال لزج را در برابر کمانش لرزش ناشی از یک نانولوله غیر چسبناک را دارد. مدل سازی محاسباتی مایع چسبناک منتقل شده از CNT توسط خوسرویان و رفیعی تبار ارائه شده است. و پس از آن اصلاح معادله FSI و فاش کردن اثر ویسکوزیته جریان سیال در لرزش و بی ثباتی نانولوله ها باعث نادیده گرفتن می شود. 

 

جهت دانلود محصول اینجا کلیک نمایید

برچسب‌ها:
پایان نامه جهت اخذ درجه کارشناسی
عنوان کامل: پایان نامه تحلیل و بررسی انواع اتصالات در اجزای ماشین
دسته: مکانیک
فرمت فایل: WORD (قابل ویرایش)
تعداد صفحات پروژه: 90
______________________________________________________
بخشی از مقدمه:
زندگي امروزه بدون اجزا اتصال دهنده كه در اكثر احتياجات عامه و صنعتي سهم مهمي را دارد بسيار مشكل است. هر يك از اتصالات داراي مشخصاتي هستند كه ممكن است با مشخصات اتصالات ديگر كاملاً فرق داشته باشند. اجزای اتصال دهنده را می توان بصورت قطعاتی که موجب متصل شدن یک یا چند جزء یک دستگاه به هم دیگر می شوند و معمولا به دو گروه تقسیم می شود، قابل انفصال ( جداشونده) و غیر قابل انفصال ( جدا نشونده) تقسیم کرد، بیان کنیم.
  منظور از اتصال جدا نشونده (دائمی) نوعی از اتصال است که در موقع جدا کردن قطعات از همدیگر، هم قطعات و هم وسیله اتصال دهنده به نوعی حالت اولیه و سالم خود را از دست می دهند مانند جوشکاری و سایر اتصالات حرارتی.
  اتصال جدا شوند ( غیر دائمی یا موقت ) اتصالی است پس از جدا کردن قطعات از همدیگر نه آسیبی به قطعات وارد شده و نه به وسیله ی اتصال دهنده مانند اتصالات پیچی وارد نمی شود.
  ولی با این تجسم اتصال توسط میخ پرچ نوع مخصوصی است که می توان آن را اتصال نیمه دائم نامید چون با انجام عمل فنی و پراندن سر میخ پرچ می توان عمل جداسازی را طوری انجام داد که قطعات سالم بمانند.
  در هر حال وسایل اتصال در تمام ماشین آلات و دستگاه ها به بنحوی مورد استفاده قرار می گیرند و نسبت به نیاز انواع آنها طوری افزایش یافته که شناسایی همه آنها بطور جداگانه مشکل است.
  هدف ما در این جا بحث و تحلیل بررسی انواع اتصالات در اجزای ماشین بود که بیشتر سعی شد بعد از توضیح اجمالی مطالب عمومی به مطالب جدید در مقاله ها و کنفرانس ها بپردازیم که با جمع آوری اطلاعات از مقاله های خارجی و داخلی درباره ی اتصالات نظیر جوشکاری، اتصال توسط پرچ، پیچ و پین ها بصورت تحلیل تجربی و المان محدود با استفاده از نرم افزارهای مربوطه مانند Ansys ( در استاندارد ISO ) این کار صورت گرفته است.

 

جهت دانلود محصول اینجا کلیک نمایید

برچسب‌ها:
عنوان انگلیسی مقاله: Nonlinear Viscoelastic Analysis of Thick Walled Cylindrical Composite Pipes
عنوان فارسی مقاله: تحلیل غیر خطی ویسکو الاستیک ضخامت جداره لوله های کامپوزیتی
دسته: مهندسی مکانیک و مواد
فرمت فایل ترجمه شده: WORD (قابل ویرایش)
تعداد صفحات فایل ترجمه شده: 19
ترجمه ی سلیس و روان مقاله آماده ی خرید می باشد.
_______________________________________
چکیده ترجمه:
این مقاله تجزیه وتحلیل اثر ماتریس رفتار ویسکوالاستیک را در رفتار مکانیکی سیلندر چند لایه ضخیم لایه ضخیم انجام داده است. قسمت اصلی در این کار این است که تا ارائه راه حل های تقریبی تحلیلی برای محاسبه وابسته به زمان را در تنشهای داخل در سراسر ضخامت سیلندر در چارچوب تئوری ویسکوالاستیسه غیر خطی را ارائه دهد. سازه در نظر گرفته شده ضخیم و چندلایه بوده و در طول سیلندر ناهمسانگرد بوده و در معرض بازگذاری متقارن مکانیکی قرار دارد. در چنین شرایطی راه حل الاستیک دقیق آن وجود دارد که به طور طبیعی تعادل، فشار، جابجایی و سازگاری را با شرایط مرزی توسط معادلات شاختاری و بارگذاری ارضاء می کند. با توجه به تغییرات تنش مداوم در طول ضخامت سیلندر پیشنهاد راه حل های ویسکوالاستیک غیر خطی با متوسط تنش برای محاسبه عوامل الاستیک و ویسکو الاستیک غیر خطی در هر لایه است. علاوه براین راه حل با فرض بدست آمده گونه های خزش در هرلایه از طریق ضخامت ثابت بدست می آید. این الگوریتم همگرا و دقیق زمان به عنوان راه حل است که تعداد لایه های مصنوعی افزایش یافته  باشد. برای ویسکوالاستیک خطی راه حل پیشنهادی ثابت برای مطابقت با راه حل های دقیق شناخته شده برای مواد ویسکوالاستیک ایزوتروپیک 1 ارائه شده است. در نهایت چند مورد نوآوری در حال اجرا برای نشان دادن اهمیت این پدیده  کشش ویسکو در زمینه تنشهای داخل در طول چندلایه ضخیم سیلندر را ارائه شده است. 
کلمات کلیدی : کامپوزیت پایه پلیمری (PMCS) – خزش – الاستیسه، تحلیل مدل سازی – استحکام. 
مقدمه:
سیلندر تو خالی و یا سیلندر با عناصری ساختاری معمول در بسیاری از برنامه های کاربردی از جمله لوله های آب، سیستم لوله کشی و سفت درایو استفاده می شود. تلاش برای بهبود تولید نفت امکان استفاده از رایژر های شاخته شده از کامپوزیتهای زمینه پلیمری را در عملیات های نفتی در دور از ساحل در اکتشافهای در عمق پیش از کیلومتر به کار می روند. در نتیجه افزایش استفاده از کامپوزیتهای پایه پلیمری و مواد مرکب پلیمری در برنامه های کاربردی مهندسی عمران به کار رفته است که علاقه شدیدی به مشکلات تجزیه و تحلیل تنش در سازه های کامپوزیتی چند لایه دارد. بسیاری از آثار تحلیلی در مورد تجزیه و تحلیل تنش در پوسته های کامپوزیتی در طول سالهای گذشته انجام شده است. این با افزایش استفاده از پوسته های کامپوزیتی در ارتباط با بسیاری از برنامه های کاربردی مانند سازه های مهندسی عمران و صنعت هوانوردی شده است. 

 

جهت دانلود محصول اینجا کلیک نمایید

برچسب‌ها:
عنوان انگلیسی مقاله: Wall thickness optimization of thick-walled spherical vessel using thermo-elasto-plastic concept
عنوان فارسی مقاله: بهینه سازی ضخامت دیواره سیلندر با دیواره ضخیم با استفاده از مفهوم الاستوپلاستیک حرارتی
دسته: مکانیک
فرمت فایل ترجمه شده: WORD (قابل ویرایش)
تعداد صفحات فایل ترجمه شده: 22
ترجمه ی سلیس و روان مقاله آماده ی خرید می باشد.
_______________________________________
چکیده ترجمه:
یک مطالعه از مخازن کروی با دیواره ضخیم تحت حالت پایدار شعاعی و با استفاده از تجزیه و تحلیل الاستوپلاستیک گزارش شده است. با توجه به شعاع پلاستیک حداکثر و با استفاده از روش فریتیج خودکار حرارتی برای مکانیسم تقویت،دیواره مطلوب ضخامت مخازن با یک گرادیان درجه حرارت داده شده در سراسر مخزن بدست امده است. در نهایت در مورد بارگذاری حرارت در یک مخزن ،اثر انتقال حرارت به ضخامت مطلوب در نظر گرفته شده و یک فرمول کلی برای ضخامت مطلوب تعیین و طراحی نمودار برای چند موارد مختلف ارائه گشته است.
کلمات کلیدی:انتقال حرارت،الاستوپلاستیک،عروق با دیواره ضخیم،گرادیان دمایی.
1-مقدمه:
به طور کلی وجود هرگونه تغییرلات دمایی در دیواره یک مخزن با دیواره ضخیم باعث تنش حرارتی می شود. اغلب تنش های حرارتی بیشتر توسط فشارهای داخلی و خارجی ایجاد می شود. از نقطه نظر اقتصادی این دیدگاه روش های الاستوپلاستیکی حرارتی برای طراحی چنین مخازنی استفاده می شود. تجزیه  و  تحلیل دقیق از تنش حرارتی و  مخازن استوانه ای در محدوده الستیک ارائه شده است(منبع 1). در منبع 5 رفتار کروی دیواره های ضخیم و مخازن استوانه ای  در زیر تنش های حرارتی و مکانیکی در نر گرفته شده است. حل کامل توزیع تنش در یک کره با دیواره ضخیم ساخته شده از مواد کاملا الاستوپلاستیک  و در یک حالت ثابت ارائه شده است و شیب درجه حرارت در منبع 6 بدست امده است. در این مقاله همان راه حل با فشار الاستیک ناچیز مورد بررسی قرار می گیرد.

 

جهت دانلود محصول اینجا کلیک نمایید

برچسب‌ها:
عنوان انگلیسی مقاله: The Organizational Buyer Behavior Learning Organization
عنوان فارسی مقاله: آموزش سازمانی در رفتار خریداران سازمانی
دسته: مدیریت - بازاریابی - اقتصاد
فرمت فایل ترجمه شده: WORD (قابل ویرایش)
تعداد صفحات فایل ترجمه شده: 24
ترجمه ی سلیس و روان مقاله آماده ی خرید می باشد.
_______________________________________
چکیده ترجمه:
اين مطالعه چهارچوب طرح هاي تلفيقي آموزش سازماني را در رفتار سازماني خريدار توسعه مي دهد.در اين مطالعه فعاليت هاي ارتباطي و روابط ميان واحدهاي استراتژيك تجاري كه در فرايند خريد مشاركت دارند مورد توجه قرار مي گيرند.حمايت علمي براي روابط پيشنهاد شده بر اساس رشته اي از مطالعات صورت گرفته كه اين مطالعات بر اساس مصاحبه با مديران 10 واحد استراتژيك تجاري يك سازمان خدمات جهاني مي باشد.بر اساس اين مطالعات چندين معني ضمني ارائه شده است. 
مقدمه
كريس- تحليل گر پژوهش بازاريابي كه به تازگي در سازمان استخدام شده بود- براي دفتر كار خود نياز به كامپيوتر و چاپگر داشت.به همين دليل سفارش خريد يك سيستم را به بخش خريد سازمان ارائه داد.بعد از گذشت 2هفته كامپيوتر خريداري شد اما خريداري چاپگر را به زماني موكول كردند كه تقاضاي خريد چاپگر به حدي برسد كه بتوانند تخفيف عمده اي را دريافت نمايند و پس از گذشت 6هفته چاپگر به كريس تحويل داده شد.بخش خريد تخفيف قابل ملاحظه اي را بابت سفارش چاپگر دريافت كرد.اما بخش خريد ضرر بهره وري كريس را در خلال اين 6هفته در نظر نگرفت.
مشكلي كه كريس با آن دست به گريبان بود در اكثر سازمان ها وجود دارد.معمولا در زمان ارزيابي اهميت فاكتور هاي هزينه در برابر كل چرخه زماني فرايند ، فرهنگ خريد داده هاي مصرف كنندگان را در نظر نمي گيرند.از ديد گاه بخش خريد چرخه زماني فرايند به قدري نا محسوس است كه اندازه گيري آن غير ممكن است.در كاهش چرخه خريد هيچ گونه ارزش و سود واقعي وجود ندارد.با اين وجود همان طور كه در اين مثال ساده نشان داده شد،در خريد كالاها و خدمات چيزهايي فراتر از هزينه وجود دارد.

 

جهت دانلود محصول اینجا کلیک نمایید

برچسب‌ها:
عنوان انگلیسی مقاله: The influence of organizational culture and conflict on market orientation
عنوان فارسی مقاله: اثر مربوط به فرهنگ سازمانی و ناسازگاری آن بر روی جهت گیری بازار
دسته: اقتصاد - مدیریت
فرمت فایل ترجمه شده: WORD (قابل ویرایش)
تعداد صفحات فایل ترجمه شده: 33
ترجمه ی سلیس و روان مقاله آماده ی خرید می باشد.
_______________________________________
چکیده ترجمه:
هدف- اهداف این مطالعه بازبینی کردن سه نوع فرهنگ شناسایی شده می باشد که عبارتند از: بروکراسی یا دیوان سالاری، حمایت کننده و حامی و ابتکاری یا نو، سپس یک مدل برای توصیف کردن چگونگی روابط بین میانجی گذرهای تاسازگار درون سازمانی در بین این فرهنگ ها و جهت گیری بازار را ارتقا می دهیم.
طراحی/ روش شناسی/ دیدگاه- از طراحی داده ها مربوط به بیش از 200 مدیر به صورت مشارکتی استفاده می شود، یک مدل مربوط به اثرات میانی ناسازگاری نیز مورد آزمایش قرار گرفته است. 
یافته ها- در این مطالعه فهمیده شد که ناسازگاری میانی مربوط به روابط بین فرهنگ و جهت گیری بازار وجود دارد. یافته ها همچنین پیشنهاد می کنند که ناسازگاری به صورت مثبتی مرتبط با سازمان های بروکراسی یا دیوان سالاری بوده است و به صورت منفی مرتبط با سازمان های ابداعی و حمایتی بوده اند.
کاربردها و اجرا شدن های عملی- نتایج اشاره به پتانسیل پنهانی دارد که برخی از سازمان ها ممکن است در زمینه حفظ کردن جهت گیری بازار یا در زمینه تلاش کردن برای جهت دار کردن بازار با آن رو به رو شوند. نتایج پیشنهاد می کنند که سازمان های ابداعی و حمایتی با احتمال کمتری تجربه مربوط به ناسازگاری کار غیر معمول را دارند و بنابراین ممکن است قادر باشند به شکل بهتری جهت گیری بازار را حفظ کنند.
ابتکار/ ارزش- مطالعه یک مدل را پیشنهاد می دهد که براساس روابط بین فرهنگ سازمانی و جهت گیری بازار مربوط به مطالعه قبل به وسیله آزمایش کردن نقش میانی ناسازگاری توسعه و گسترش یافته است. با در نظر گرفتن ناسازگاری، مطالعه بینشی را نسبت به اهمیت روابط متقابل فرهنگکی، ناسازگاری و جهت گیری بازار را پیشنهاد می دهد.
کلمات کلیدی: فرهنگ سازمانی، ناسازگاری، جهت گیری بازار
نوع مقاله: مقاله تحقیقی
یک خلاصه اجرایی برای مدیران و خوانندگان اجرایی که می توان آن را در پایان این مقاله جستجئو کنند.
مقدمه
جهت گیری و یا تعیین جهت کردن بازار بیش از اندازه و با شایستگی خوب مورد توجه واقع می شود زیرا آن معرفی کننده بازاریابی آکادمیک و فعالیت های مربوط به آن می باشد. متا آنالیزها نشان می دهد که سازمان هایی که دارای جهت گیری بازاری بیشتری هستند تمایل بیشتری برای نو سازی دارند و در نتیجه مشتریان وفادار بیشتر و اجرا شدن های مالی بهتری را دارند. مطالعات همچنین نشان می دهند که ناسازگاری مربوط به روابط برون و درون سازمانی می تواند یک توانایی سازمانی را برای جهت دار کردن بازار را ممنوع می سازد.

 

جهت دانلود محصول اینجا کلیک نمایید

برچسب‌ها:
عنوان انگلیسی مقاله: The market valuation of knowledge assets in US and European firms
عنوان فارسی مقاله: شناسایی دارایی مربوط به ارزش گذاری بازار در آمریکا و بنگاه های اقتصادی اروپا
دسته: اقتصاد
فرمت فایل ترجمه شده: WORD (قابل ویرایش)
تعداد صفحات فایل ترجمه شده: 19
ترجمه ی سلیس و روان مقاله آماده ی خرید می باشد.
_______________________________________
چکیده ترجمه:
روش رگرسیون هدونیک به اندازه گیری کردن و شناسایی کردن ارزش بازار به وسیله یک بنگاه اقتصادی می پردازد که به صورت طرح کلی می باشد و روش های مختلفی نیز برای اندازگیری و شناسایی کردن دارایی ها با استفاده از داده های قابل مشاهده توصیف شده است. نتایج گذشته مربوط به به کار بردن روشی برای داده های بنگاه اقتصادی بر روی ارزش بازار، سرمایه، R و D و حق انحصاری مربوط به آن همراه با جزئیات بیشتر مربوط به نتایج اخیر برای بنگاه های اقتصادی آمریکا و اروپایی خلاصه شده است. بحث بر سر اندازگیری ها براساس R و D، حق انحصاری و ذکر کردن حق انحصاری شده وزنی می باشد که هر یک دارای مشخصه بالایی در یک رگرسیون ارزش گذاری بازار هستند، اگر چه اندازه گیری براساس حق انحصاری منجر به این می شود که در اندازه های R و D دارای ارزش کمتری باشد. براساس این نتایج، در بیشتر کشورها یک دلار اضافی R و D به همراه مقدار کمتری از یک دلار برای ارزش بازار خرج می گردد، یک تفسیر متناوب این است که دارایی های R و D در میزانی بالاتر از 15 درصد به ازای هر سال کم بها و مستهلک می گردد.
1-مقدمه
نوآوری به طور کلی به عنوان دلیل اصلی برای رشد اقتصادی در نظر گرفته می شود و یک منبع مهم ثروت در کشورهای توسعه یافته است. یک شرایط ضروری برای فعالیت نوآوری خصوصی به هر حال نوآوری است که دارای اثر مثبت بر روی سود یک بنگاه اقتصادی باشد. به دلیل بازگشت، نوآوری به صورت کم و نادری در طول دوره ای رخ می دهد که سرمایه گذاری در نوآوری و حرکتی جدید رخ دهد و در حقیقت ممکن است بر روی تعدادی سال به دنبال چنین سرمایه گذاری پخش گردد، سودهای رایج به طور کلی به صورت شاخص جزئی و ناقص از بازگشت های حرکت تازه و نوآئوری می باشند. به همین دلیل تعدادی از محققان شروع به ذخیره کردن ارزش بازار براساس شاخص مربوط به نتایج بنگاه اقتصادی مورد انتظار با استفاده از کردن سرمایه کرده اند، که ناشی از توزیع اصلی به وسیله Griliches می باشد (1981).

 

جهت دانلود محصول اینجا کلیک نمایید

برچسب‌ها:
عنوان انگلیسی مقاله: Global data mining: An empirical study of current trends, future forecasts and technology diffusions
عنوان فارسی مقاله: داده کاوی جهانی: مطالعه تجربی از روند فعلی پیش بینی آینده و انتشار فناوری
دسته: فناوری اطلاعات و کامپیوتر
فرمت فایل ترجمه شده: WORD (قابل ویرایش)
تعداد صفحات فایل ترجمه شده: 28
ترجمه ی سلیس و روان مقاله آماده ی خرید می باشد.
_______________________________________
چکیده ترجمه:
با استفاده از روش داده کاوی این مطالعه و تجلیل روند تحقیقات و پیش بینی داده کاوی را از سال 1989 تا سال 2009 را با عنوان داده کاوی در پایگاه SSCI انجام داده است روش کتاب سنجی تحلیل روشی بررسی موضوع در این بازه زمانی است. ما با برداشت از 1881 مقاله به بررسی این موضوع پرداخته ایم در این مقاله پیاده سازی و طبقه بندی مقالات داده کاوی با استفاده از سال نشر، استناد، کشور نشر، نوع سند، نام موسسه، زبان، عنوان منبع و موضوع منطقه برای وضعیت های مختلف به منظور کشف تفاوت ها و اطلاعات چگونگی فناوری و توسعه یافتگی آن در این دوره با گرایش های فناوری پرداخته ایم و پیش بینی نتایج را از این مقالات انجام داده ایم همچنین این مقاله انجام آزمون K-S را برای بررسی اینکه آیا تجزیه و تحلیل براساس قانون لوکتا است یا نه انجام دادند. علاوه براین تجزیه و تحلیل بررسی متون تاریخی جهت نفوذ فناوری داده کاوی انجام شده است. این مقاله یک نقشه راه برای تحقیقات آینده، و روندهای تکنولوژی و پیش بینی و تسهیل انباشت دانش را در دستور خود دارد به طوری که محققان داده کاوی بتواند با صرف هزینه کم بر روی موضوع مشخص خود متمرکز شوند. 
این بدان معنی است که پدیده موفقیت در نشریات با کیفیت بالاتر شایع تر است 
کلیده واژه ها: داده کاوی، روند تحقیقات و پیش بینی، نفوذ فناوری و روش کتاب سنجی 
1- مقدمه:
داده کاوی زمینه بین رشته ای است که ترکیبی مصنوعی از هوش، مدیریت پایگاه داده، تجسم داده ها، دستگاه یادگیری، الگوریتم های ریاضی و آمار را به وجود آورده است. داده کاوی نیز به عنوان کشف پایگاه داده ها شناخته شده است. دچن، هان ویو 1996 ، پیاتتکسی و اسمیت 1996 که به سرعت در حال ظهور می باشند. این فناوریها روش های مختلفی را برای تصمیم گیری حل مسئاله، تجزیه و تحلیل، برنامه ریزی، تشخیص، یکپارچه سازی، پیشگیری آموزش و نوآوری را به ارمغان می آورد که نیاز به تکنیک های جدید برای کمک به تجزیه و تحلیل، درک و حتی تجسم مقدار بسیار عظیمی از داده های ذخیره شده را در برنامه های علمی و کاربردی را جمع آوری می کند. کشف دانش این فرآیند جالب توجه است.

 

جهت دانلود محصول اینجا کلیک نمایید

برچسب‌ها:
عنوان انگلیسی مقاله: Role of electronic trust in online retailing :A re-examination of the commitment-trust theory
عنوان فارسی مقاله: نقش مدیریت امانی الکترونیک در خرده فروشی آنلاین
دسته: فناوری اطلاعات و کامپیوتر
فرمت فایل ترجمه شده: WORD (قابل ویرایش)
تعداد صفحات فایل ترجمه شده: 28
ترجمه ی سلیس و روان مقاله آماده ی خرید می باشد.
_______________________________________
چکیده ترجمه:
هدف- مدیریت امانی و انحصاری به عنوان اصول مرکزی در ساختن روابط موفقیت آمیز و طولانی مدت در مفهوم خرده فروشی آنلاین می باشند. در غیاب روابط متقابل فیزیکی بین خریدار و فروشنده، چگونه وب سایت ها می توانند مدیریت امانی خریداران و تحویل دادن براساس تعهد قول داده شده را به دست آورند که به عنوان موضوعات مرکزی و اساسی در مدیریت کردن روابط مشتری آنلاین نیز مطرح شده است. این مقاله قصد دارد تا مجددا تئوری الزام- مدیریت امانی یا CTT در ارتباط با روابط را در مفهوم خرده فروشی آنلاین مجددا مورد آزمایش قرار دهد. این در جستجوی تئوری کردن تعهدات پیشین و متوالی و مدیریت امانی در مفهوم آنلاین است و چگونگی مربوط به سازگار شدن CTT را در محیط تجاری دیجیتالی شده را نیز معرفی می کند.
طراحی/ روش شناسی/ روش- ساختارهای تغییر یافته و اندازه های مربوط به آن ها برای فهمیدن نتایج قبلی مربوط به مدیریت امانی و الزام ارتقا یافته است. داده های طراحی شده مربوط به مشتریان آنلاین انگلیسی با تعداد 651 نفر برای آزمون کردن فرضیه CTT با مدل سازی معادل ساختاری مورد استفاده قرار گرفته است.
یافته ها- این مطالعه یک تغییر معنادار را برای مدل CTT سنتی در محیط آنلاین را پیشنهاد می دهد. مشخصه های امنیتی و خصوصی مربوط به وب سایت در راستای مقادیر مشترک به عنوان مدیریت امانی پیشین و کلیدی می باشد که در شروع دارای اثرات مثبت در ارتباط با الزام ها هستند. مفاهیم رفتاری مربوط به مشتریان به عنوان نتیجه ای از الزام و مدیریت امانی می باشد. رابطه مربوط به پایان ارزش گذاری دارای یک اثر منفی براساس الزام مشتری می باشد.
محدودیت های مطالعه / دشواری های مطالعه- در این مقاله تفاوت های معنادار بین کار اصلی توسط مورگان و هانت و یافته های ارائه شده معرفی شده است، اما اساسا شامل تئوری الزام- مدیریت امانی می باشد که برای خرده فروشی آنلاین به کار برده شده است. 
اصلیت/ ارزش- کمک و شرکت مربوط به این مطالعه در زمینه مجددا آزمون کردن مدل CTT برای روابط بازاری در مفهوم آنلاین تغییر یافته است. این مقاله یک مدل تغییر یافته را برای فهمیدن نقش انحصاری مشتری و مدیریت امانی را در محیط دیجیتالی شده پیشنهاد می کند. ساختارها و اندازه های تغییر یافته در حقیقت منعکس کننده پویایی تجارت آنلاین است. مدل گسترش یافته CTT می تواند دیدگاه بهتری را نسبت به مدیریت کردن روابط مشتری در خرده فروشی آنلاین فراهم کند.
کلمات کلیدی: انحصاری- تجارت الکترونیک- خرده فروشی- مدل سازی ریاضی 

 

جهت دانلود محصول اینجا کلیک نمایید

برچسب‌ها:
عنوان انگلیسی مقاله: Short-term debt maturity, monitoring and accruals-based earnings management
عنوان فارسی مقاله: سر رسید بدهی های کوتاه مدت، نظارت و مدیریت درآمدها مبتنی بر اقلام تعهدی
دسته: مدیریت - حسابداری - اقتصاد
فرمت فایل ترجمه شده: WORD (قابل ویرایش)
تعداد صفحات فایل ترجمه شده: 25
ترجمه ی سلیس و روان مقاله آماده ی خرید می باشد.
_______________________________________
چکیده ترجمه:
اکثر مطالعات پیشین، مبتنی بر یک رابطه مثبت بین بدهی و مدیریت درآمد، مطابق با تئوری بحران مالی است. با این حال، شواهد تجربی در مورد نظریه بحران مالی متفاوت است. جنبه دیگری از مطالعات اینگونه استدلال می کند که وام دهندگان به افرادی که بدهی کوتاه مدت دارند، به ویژه هنگامی که اعتبار شرکت در شک و تردید نیست، نقش نظارت بر مدیریت را ایفا می کنند. به منظور بررسی پیامدهای این استدلال ها بر انگیزه های مدیریت درآمد مدیران، ما نمونه ای از شرکت های ایالات متحده را در طول دوره سال های 2003-2006 مورد بررسی قرار دادیم و از این طریق دریافتیم که بدهی کوتاه مدت به گونه مثبتی با مدیریت درآمد مبتنی بر اقلام تعهدی (اندازه گیری شده توسط اقلام تعهدی اختیاری)، مطابق با تئوری بحران مالی در ارتباط است. ما همچنین دریافتیم که این رابطه برای شرکت هایی که از اعتبار بالاتری برخوردار هستند به طور قابل توجهی ضعیف تربوده (به عنوان مثال رتبه بندی  شرکت های سرمایه گذاری)، و با مزایای نظارت و اهمیت دلایل بحران مالی برای مدیریت درآمد نیز سازگار است.
کلمات کلیدی: مدیریت سود مبتنی بر اقلام تعهدی، بدهی کوتاه مدت، نظارت، هزینه های نمایندگی

 

جهت دانلود محصول اینجا کلیک نمایید

برچسب‌ها:
عنوان انگلیسی مقاله: Strategic planning—a comparison of high and low technology manufacturing small firms
عنوان فارسی مقاله: برنامه ریزی استراتژیک - مقایسه ای بین شرکت های کوچک تولیدی با سطح تکنولوژی بالا و پایین
دسته: مدیریت
فرمت فایل ترجمه شده: WORD (قابل ویرایش)
تعداد صفحات فایل ترجمه شده: 24
ترجمه ی سلیس و روان مقاله آماده ی خرید می باشد.
_______________________________________
چکیده ترجمه:
 در این مقاله بیان می کنیم که شرکت ها بر اساس سطح تکنولوژی که در تولیدات و فرایندهایشان بکار می برند به دو دسته کلی تقسیم می شوند.شرکت های با تکنولوژی بالا و پایین .همچنین بیان می شود که سطح تکنولوژی بکار رفته تاثیر بسزایی در فرایند برنامه ریزی استراتژیک کلی و محرک های اصلی ان (رهبری و فرهنگ سازمانی که منجر به عملکردهای مختلف می شوند) را در شرکت دارد.
با تکیه بر نمونه ای که 194 هیئت مدیره و مدیران اجرایی ارشد شرکتهای تولیدی با اندازه کوچک و متوسط را مورد بررسی قرار داد ، نتیجه گرفتیم که شرکتهای با تکنولوژی بالا اهمیت  بیشتری برای مدلهای رهبری منابع انسانی  و افرین قائل شدند. این دو سبک رهبری رابطه مستقیمی با برنامه ریزی استراتژیک و شاخص های عملکرد استفاده شده دارند.از طرف دیگر، شرکتهای با تکنولوژی پایین تمایل بیشتری به سبک رهبری تعاملی دارند که این سبک رهبری رهبطه مستقیمی با مشخصات استراتژی داخلی و شاخص های عملکرد کوتاه مدت دارد. بطور مشابه نتیجه گرفتیم که مدلهای فرهنگی نیز رابطه مستقیمی با استراتژی و شاخص های عملکرد در هر دو نوع شرکت دارد.نهایتا عملکرد کلی هر دو نوع شرکت نشان می دهد که شرکتهای با تکنولوژی بالاتر عملکرد بهتری نسبت به شرکتهای با تکنولوژی پایین تر دارند. یافته ها بیان می کنند که شرکتهای با تکنولوژی پایین می توانند در رویارویی با محیط خارجی،همانند شرکتهای با تکنولوژی بالا با موفقیت عمل کنند،در صورتی که برنامه ریزی استراتژیکشان، سبک رهبری و فرهنگ سازمانی خود را تغییر دهند.
کلیدواژه: فناوری بالا، طرح راهبردی، رهبری، فرهنگ، عملکرد
مقدمه :
امروزه مدیران با محیطی پویا ، پیچیده و غیر قابل پیش بینی مواجه هستند که تکنولوژی ، ماهیت رقابت، جهانی شده، مرز های صنایع و قوانین رقابت به سرعت در حال تغییرند.
زیادی و پیچیدگی تغییرات در محیط تجارتی کنونی شرکتها را به سمت جستجوی راههای جدید برای بقای رقابت خود سوق می دهد.

 

جهت دانلود محصول اینجا کلیک نمایید

برچسب‌ها:
عنوان انگلیسی مقاله: Short-term debt maturity, monitoring and accruals-based earnings management
عنوان فارسی مقاله: سر رسید بدهی های کوتاه مدت، نظارت و مدیریت درآمدها مبتنی بر اقلام تعهدی
دسته: مدیریت - حسابداری - اقتصاد
فرمت فایل ترجمه شده: WORD (قابل ویرایش)
تعداد صفحات فایل ترجمه شده: 25
ترجمه ی سلیس و روان مقاله آماده ی خرید می باشد.
_______________________________________
چکیده ترجمه:
اکثر مطالعات پیشین، مبتنی بر یک رابطه مثبت بین بدهی و مدیریت درآمد، مطابق با تئوری بحران مالی است. با این حال، شواهد تجربی در مورد نظریه بحران مالی متفاوت است. جنبه دیگری از مطالعات اینگونه استدلال می کند که وام دهندگان به افرادی که بدهی کوتاه مدت دارند، به ویژه هنگامی که اعتبار شرکت در شک و تردید نیست، نقش نظارت بر مدیریت را ایفا می کنند. به منظور بررسی پیامدهای این استدلال ها بر انگیزه های مدیریت درآمد مدیران، ما نمونه ای از شرکت های ایالات متحده را در طول دوره سال های 2003-2006 مورد بررسی قرار دادیم و از این طریق دریافتیم که بدهی کوتاه مدت به گونه مثبتی با مدیریت درآمد مبتنی بر اقلام تعهدی (اندازه گیری شده توسط اقلام تعهدی اختیاری)، مطابق با تئوری بحران مالی در ارتباط است. ما همچنین دریافتیم که این رابطه برای شرکت هایی که از اعتبار بالاتری برخوردار هستند به طور قابل توجهی ضعیف تربوده (به عنوان مثال رتبه بندی  شرکت های سرمایه گذاری)، و با مزایای نظارت و اهمیت دلایل بحران مالی برای مدیریت درآمد نیز سازگار است.
کلمات کلیدی: مدیریت سود مبتنی بر اقلام تعهدی، بدهی کوتاه مدت، نظارت، هزینه های نمایندگی

 

جهت دانلود محصول اینجا کلیک نمایید

برچسب‌ها:
عنوان انگلیسی مقاله: An exploration investigation on the role of industrial market information on the success of negotiations
عنوان فارسی مقاله: نقش سيستم اطلاعاتی بازار صنعتی بر اثربخشی مذاكرات
دسته: بازاریابی - مدیریت
فرمت فایل ترجمه شده: WORD (قابل ویرایش)
تعداد صفحات فایل ترجمه شده: 21
ترجمه ی سلیس و روان مقاله آماده ی خرید می باشد.
_______________________________________
چکیده ترجمه:
در عصر حاضر یکی از بارزترین و موثرترین عوامل رشد و توسعه شرکتها و موسسات اطلاعات و مکانیزمهای اطلاع رسانی میباشد به هیچ تردیدی اطلاعات در سازمانها مبنای تمام فعالیتهاست لذا انجام وظایف و تحقق اهداف سازمانی فقط از طریق تسریع و تسهیل جریان اطلاعات و ایجاد اطلاعات و ایجاد شبکه های ارتباطی صحیح و کارآمد امکان پذیر میباشد در سراسر تاریخ هم دولتها و هم سازمانها به کسب اطلاعات به منظور ایجاد تغییر و همچنین شناخت ساختار اولیه مناسب برای جامعه و سازمان علاقه نشان داده اند مطمئنا اگر اهداف دیگری در کارنباشد هر دو تشکیلات وسیعی را برای جمع آوری اطلاعات به منظور تداوم بخشیدن به نظم امور نیاز دارند مفهوم اطلاعات بر این باور تاکید دارد که چیز با ارزشی به فردی یا سازمانی منتقل گشته لذا از آنجائی که افراد به منابع اطلاعاتی چندگانه متوسط شده و حجم و سرعت تولید اطلاعات همواره رو به افزونی است ایجاد تنوع در سیستمهای اطلاعاتی که بطور تخصصی تر به پردازش ذخیره و انتقال داده ها کمک نماید ضروری است در بررسی تکنولوژی مدیریت در سازمان مروری بر سیر تکوین آن میتواند دیدگاه دقیق تری را به پژوهشگر ارائه دهد که در ادامه بحث به آن پرداخته شده است پس بدون هیچ تردیدی می توان اذعان داشت که هیچ سازمانی و ساختاری بدون داشتن سیستمی که بتواند خون اطلاعات را در رگ سازمان بدرستی و بدون لخته انتقال دهد در عصر حاضر توان دقیق در امورات خود را ندارد و چه بسا منوزی نیز باقی بماند در این راستا سیستمهای اطلاعاتی بازاریابی ومذاکرات  بعنوان یک نظام هماهنگ که بتواند به تسریع انجام خدمات رسانی به مصرف کنندگان که همانا ایشان همیشه حرف اول را می زنند بسیار نقش حیاتی را دارا میباشند
هدف از این مقاله، بررسی تأثیر پارامترهای سیستم اطلاعاتی بر اثر بخشی مذاکرات است که باعث توسعه درک بهتر مدیران و بهره برداری موثر از سیستم اطلاعاتی با هدف افزایش انعطاف پذیری و مزیت رقابتی، آگاهی از موقعیت بازار و رقبا و کاهش هزینه ها می شود. در این مقاله، با طراحی دیدگاهی مبتنی بر این پارامترهای، به توسعه یک چارچوب نظری برای توضیح اینکه چگونه عوامل سیستم اطلاعاتی بر اثربخشی مذاکرات اثر دارد، می پردازیم.
در این مقاله با تمرکز بر داده های گرد آوری شده از سازمان صنعت و معدن به  مطالعه وبررسی آنها  برای یافتن مولفه های موثر اثربخشي مذاكرات ،از روش تحلیل عاملی استفاده شده است از اینرو در  مجموع 22  متغیرکه از طریق بررسی ادبیات و مصاحبه اکتشافی17متغیر مورد تایید قرار گرفت که از آن میان  6 مولفه با عناوین مدیریت منابع سازمان ، استراتژی  يکپارچگي نرم افزارهای سازمانی ، مولفه های ارتباطات ،عامل نفوذ ،پیشینه های ادراکی  ، رویکرد فرآیندیشناسایی  و ارایه گردیده  است .
واژگان کلیدی : سيستم اطلاعاتي، فناوری اطلاعات ، مذاکرات ، بازار صنعتی

 

جهت دانلود محصول اینجا کلیک نمایید

برچسب‌ها:
عنوان انگلیسی مقاله: Business Process Re-Engineering Application in Healthcare in a relation to Health Information Systems
عنوان فارسی مقاله: مهندسی مجدد نرم افزاری فرایند کسب و کار در بهداشت و درمان در ارتباط با سیستم های اطلاعاتی سلامت
دسته: فناوری اطلاعات IT - اقتصاد
فرمت فایل ترجمه شده: WORD (قابل ویرایش)
تعداد صفحات فایل ترجمه شده: 14
ترجمه ی سلیس و روان مقاله آماده ی خرید می باشد.
_______________________________________
چکیده ترجمه:
کاربرد فناوری مانند سیستم اطلاعاتی بهداشتی در رائه خدامت بهداشتی از جمله خدمات بالینی در مراقبت های بهداشتی تاثیر می گذارد. نظام اطلاعات سلامت در مراقبت های بهداشتی به طور گسترده مورد استفاده برای حمایت از زیرساخت های پزشکی قرار می گیرد. بهبود فرایند بالینی را قادر می سازد تا درک بهتری از سیستم های مراقبت های به عنوان فناوری و روند بالینی فرایند مهندسی مجدد کسب و کار است(BPR).
هدف از این مقاله بررسی استفاده از BPR و اثر ان در بهداشت و درمان مرتبط با سلامت با سیستم های اطالاعاتی (HIS) است. این مقاله همچنین به بررسی عوامل برای موفقیت برای سازمان بهداشت و درمان با اجرای BPR است. در نتیجه استفاده از BPR قبل از اجرای HIS و حتی پس از پیاده سازی می تواند برای بهبود اثربخشی HPS مفید باشد. استفاده از فناوری اطلاعات نیز می تواند یک توانمندسازی برای طراحی مجدد رودر رو داشته باشد که به خصوص در یکپارچه سازی فرایند های متعدد و اتوماسیون می باشد.
کلمات کلیدی:
سیستم های اطلاعاتی،سیستم اطلاعاتی بهداشتی،مهندسی مجدد فرایند کسب وکار،بهداشت و درمان،گردش کار بالینی.
1-مقدمه:
فناوری اطلاعات(IT) در بسیاری از صنایع با مزایای قابل توجهی  استفاده می شود. علم اطلاعات پزشکی علم استفاده از ابزارهای سیستم تحلیل با توسعه روش الگوریتم برای مدیریت،کنترل فرایند،تصمیم گیری و تجزیه  وتحلیل عملی از دانش پزشکی است. در یک طرف توانایی سازمان بهداشت و درمان انجام عملکرد خود را مانند ثبت سفارش،نوشتن گزارش و سیستم های پشتیبانی را برای کاهش ارتباطات دارد ورسیدن به اهداف می تواند با استفاده از ارائه سیستم های مبتنی بر فناوری اطلاعات باشد. و همچنین به عنوان سیستم های اطلاعاتی بهداشتی شناخته شده است. از سوی دیگر برخی از خطرات مانند نارسایی و اثرات منفی بر بیمار یا مربوط به برنامه HIS گزارش شده است. با این حال سازمان بهداشت و درمان باید در تلاش برای رسیدن به بهترین شکل ممکن از عملکرد می باشد. بنابراین ارزیابی HIS بسیار مهم برای اینکه اطمینان حاصل شود که حداکثر مزایای آن به دست آید. اگر فناوری جدید در مراقبت های بهداشتی به کار گرفته شود فعالیت های کاربر فعلی سازگار نیست. ممکن است باعث نارضایتی کاربران شده و آنها از پذیرش تکنولوژی جدید خودداری کنند.

 

جهت دانلود محصول اینجا کلیک نمایید

برچسب‌ها:
عنوان انگلیسی مقاله: Mining fuzzy association rules from low-quality data
عنوان فارسی مقاله: استخراج قوانین انجمن فازی از اطلاعات با کیفیت پایین
دسته: فناوری اطلاعات - کامپیوتر - داده کاوی
فرمت فایل ترجمه شده: WORD (قابل ویرایش)
تعداد صفحات فایل ترجمه شده: 30
ترجمه ی سلیس و روان مقاله آماده ی خرید می باشد.
_______________________________________
چکیده ترجمه:
چکیده – استخراج اطلاعات معمولاً در تلاش برای القای قوانین انجمن از پایگاه داده استفاده می شود که می تواند به راحتی به تصمیم گیرنده انالیز اطلاعات کمک کند و تصمیمات خوبی با در نظر گیری حوزه های مربوط بگیرد. مطالعات مختلف روش هایی برای قوانین انجمن استخراج از پایگاه داده با ارزش های سطحی پیشنهاد می کند. با این وجود ، اطلاعات در بسیاری از برنامه های کاربردی جهان واقعی یک درجه قطعی نارست است. در این مقاله ما این مشکلات را پیدا کرده ایم و یک الگو ریتم استخراج – داده برای خروج دانش جالب از پایگاه داده به همراه اطلاعات نادرست ارائه نموده ایم. این الگو ریتم پیشنهادی محتوای داده نادرست و الگوریتم استخراج استقرایی فازی جهت یافتن انجمن استخراج در پایگاه داده شده ، جدا می کند. تجربیات تشخصیص نارسایی در درون کودکی اخیر به وجود امده است تا عملکرد الگوریتم پیشنهادی را بازبینی کند.
کلید واژه : داده کاوی ، قوانین انجمن فازی ، اطلاعات با کیفیت پایین
1- مقدمه 
داده کاوی (DM) پروسه ای برای کشف اتوماتیکی دانش سطح بالا از جهان واقعی ، مجموعه داده پیچیده و بزرگ می باشد. استفاده DM برای تسهیل تصمیم گیری است که می تواند بهبود عملکرد در تصمیم گیری حادث می شود و قادر به غلط گیری انواع مسائلی است که قبلاً آدرس دهی نشده اند (Mladeninetal 2002)
کشف قوانین انجمن یکی از تکنیک داده کاوی است که در این گزارش توضیح داده  شده است.

 

جهت دانلود محصول اینجا کلیک نمایید

برچسب‌ها:
پایان نامه جهت اخذ درجه کارشناسی
عنوان کامل: مقایسه و بررسی اقتصادی و فنی خطوط و کابل های AC و DC
دسته: مهندسی برق - قدرت
فرمت فایل: WORD (قابل ویرایش)
تعداد صفحات پروژه: 101
______________________________________________________
بخشی از مقدمه:
با توجه به رشد روز افزون مصرف انرژی الکتریکی ، روش های تولید و انتقال آن ،که بعنوان نمونه سیستم های قدرت HVAC می باشد بصورت گسترده توسعه یافته است و بنا به ضرورت افزایش قابلیت اطمینان و تامین شرایط فنی و اقتصادی هر چه مطلوب تر و بالا بردن کیفیت و توان تولیدی ،این سیستم ها را ، به شبکه های به هم پیوسته تبدیل کرده است از طرفی توسعه مصرف و بروز مشکلات فنی در سیستم های HVAC از قبیل پایداری ،افزایش تلفات، افزایش سطح ایزولاسیون و سطح اتصال کوتاه و همچنین بروز مشکلات اقتصادی از قبیل افزایش مصرف مس،افزایش هزینه ساخت و طراحی دکل هاو افزایش وسایل عایقی مانند مقره ها،باعث شده که علاوه بر شبکه های HVAC ، انتقال انرژی بوسیله شبکه های HVDC نیز مورد توجه و بررسی قرار گیرند.
کلید واژه ها: 
1-شبکه
2-سیستم
3-کابل 
4-هادی
5- برج یا دکل
6- مقره
7- جریان متناوب فشار قوی
8- جریان مستقیم فشار قوی
پيشگفتار:
بي شك مباني پيشرفتهاي بنيادين هر جامعه بر پايه رشد و ترقي هر چه بيشتر كاربرد علوم در آن جامعه و دستيابي به تكنولوژي نوين قرار دارد. در اين ميان نقش و مسئوليت دانشگاهيان و متخصصين بسيار سنگين بوده و هر يك وظيفه دارند نسبت به علم و تخصص خود تلاش همه جانبه اي را پيگيري كنند.
گسترش سيستم هاي قدرت، افزايش توانهاي انتقال يافتني، توسعة جغرافيايي حوزه هاي تحت پوشش سيستم هاي برق، به هم پيوستن شبكه هاي برق رساني كشورهاي همجوار كه شايد با فركانسهاي متفاوتي كار كنند و مسائل پايداري و افت توان در شبكه هاي رايج انتقال، نياز به استفاده از شيوه هاي جديد انتقال را افزايش داده است.
امروزه با پيشرفت تكنولوژي يكسو كننده هاي با قدرت بالا و ارزان شدن قيمت آنها و همچنين افزايش ارتباطات بين المللي بين كشورها و حتي قاره هاي مختلف كه ضرورت انتقال قدرت در فواصل بسيار طولاني را به دنبال خود دارد، باعث شده كه شبكه هاي انتقال قدرت DC مجهز به مبدلهاي تريستوري نسبت به شبكه هاي انتقال AC از نظر اقتصادي مقرون به صرفه شوند. اين امر خود باعث افزايش چشمگير انتقال انرژي به صورت DC شده است. همچنين مينيمم كردن تلفات سيستم يكي از پارامترهاي بسيار مهم در طراحي شبكه هاي انتقال انرژي محسوب مي شود و از آنجا كه تلفات خطوط انتقال DC به مراتب كمتر از خطوط انتقال AC مي باشد. لذا كاربرد اين نوع سيستم ها در سالهاي اخير با طولاني تر شدن طول خطوط انتقال افزايش چشمگيري پيدا كرده است و اين باعث شده كه به جاي ساختن نيروگاههاي جديد فسيلي يا اتمي در نزديكي مراكز مصرف و انتقال آن توسط خطوط HVAC ، از نيروگاههاي دوردست، انرژي ارزان را توسط خطوط HVDC به مراكز مصرف منتقل نموده و علاه بر قيمت انرژي كمتر، مسائل زيست محيطي را نيز نداشته باشيم.

 

جهت دانلود محصول اینجا کلیک نمایید

برچسب‌ها:
عنوان انگلیسی مقاله: Analysis the effect of data mining techniques on database
عنوان فارسی مقاله: تحلیل تاثیر تکنیک های استخراج داده بر پایگاه داده ها
دسته: فناوری اطلاعات و کامپیوتر
فرمت فایل ترجمه شده: WORD (قابل ویرایش)
تعداد صفحات فایل ترجمه شده: 17
ترجمه ی سلیس و روان مقاله آماده ی خرید می باشد.
_______________________________________
چکیده ترجمه:
در جامعه ی اطلاعاتی امروز شاهد روند رو به رشد شرکت های الکترونیکی و ذخیره سازی اطلاعات آنها در پایگاه های داده ای بزرگ هستیم. استخراج داده سبب دانش افروزی میشود. استخراج اطلاعات میتواند مفاد بارزشی از پایگاه داده ها آشکار کند که به دانش افروزی و بهبود تجارت هوشمند کمک میکند. در این مقاله به این موضوغات می پردازیم که تکنیک های استخراج داده ای چه تاثیری بر سیستم های پایگاه داده ای دارند، چگونه میتوان با استفاده از آنها به اطلاعات مورد نظر دست یافت، به چه ابزارهایی برای استفاده از آنها نیاز است، طرفداران و منتقدان اصلی آنها چه کسانی هستند. با تمامی این تفاسیر برآنیم تا نشان دهیم چگونه میتوان تکنولوژی استخراج داده ای را در تکنیک های آن گنجاند.
1-مقدمه:
در سال های اخیر استخراج داده به تکنیک بسیار معروفی برای استخراج اطلاعات از پایگاه داده در حوزه های مختلف مبدل شده است که به عوامل گوناگونی من جمله قابلیت دسترسی کاربران به آن و نتایج نشان دهنده آن بستگی دارد. استخراج داده به معنای جستجوی اطلاعات بارزش در حخم وسیع داده ها میباشد.با افزایش دسترسی به پایگاه های داده ای با ساختارهای مشخص، نیاز به تکنیک های استخراج داده که برای این ساختارها طراحی شده اند نیز بیشتر میشود. به جهت کیفیت بهتر نرم افزار، مهندسان نرم افزار الگوریتم های بسیار ی را برای وظایف مهندسی نرم افزارهای مختلف بکار میبرند. دستیابی سریع تر و بهتر به پایگاه داده ها، تحلیل و درک نتایج و همچنین ذخیره سازی داده ها که از حیطه ی توانایی افراد خارج است، دانشمندان و محققان را ترغیب نموده است تا در کشف و ابداع فیلدهای خاش اکتساب دانش در پایگاه های داده ای حرکتی صعودی و روزافزون داشته باشند. حجم اطلاعاتی بالا و عدم توانایی برای درک و فهم فرآیندهایی که سبب ایجاد آنها شده اند باعث استفاده از تکنیک های استخراج داده ای میشود که به این طریق میتوان الگوهای ساختاری گوناگون با مطالب مفید را از پایگاه داده ای استخراج نمود. پایگاه های داده ای بسیار بزرگ هستند و استخراج داده از آنها برای مجموعه های بزرگ بسیار مهم و در عین حال جالب توجه میباشد. 

 

جهت دانلود محصول اینجا کلیک نمایید

برچسب‌ها:
عنوان انگلیسی مقاله: Optimizing chocolate production through traceability: A review of the influence of farming practices on cocoa bean quality
عنوان فارسی مقاله: بهینه سازی تولید شکلات از طریق قابلیت ردیابی:بررسی تاثیر فعالیت های کشاورزی بر کیفیت دانه کاکائو
دسته: کشاورزی - صنایع غذایی
فرمت فایل ترجمه شده: WORD (قابل ویرایش)
تعداد صفحات فایل ترجمه شده: 39
ترجمه ی سلیس و روان مقاله آماده ی خرید می باشد.
_______________________________________
چکیده ترجمه:
با توجه به تحولات اخیر در سیستم های ردیابی در حال حاضر امکان مبادله مقدار قابل توجه داده ها از طریق زنجیره عرضه مواد غذایی وجود دارد. شیوه های کشاورزی ارگانیک توسط کشاورزان کاکائو با اعمال زنجیره تامین شکلات به شدت تحت تاثیر پارامترهای کیفیت مختلفی از جمله شکلات بوده است. با این حال اطلاعات مربوط به این اعمال به طور معمول بر تولید کننده شکلات نمی رسد. در نتیجه مشخصات بسیاری از مواد خام را نمی توان در عملیات در نظر گرفته و تاثیر آن را در فرایند تصمیم گیری مربوط به تولید شکلات دید. در سال های اخیر بسیاری در مطالعات در زمینه بررسی تاثیر فعالیت های کشاورزی  خاص در تولید دانه های کاکئو و پارامترهای کیفیت شکلات انجام شده است. با این حال هیچ تجزیه و تحلیل جامعی از متغیرهای فرایند در زنجیره انجام نشده و اثراتی برروی کیفیت دیده نمی شود. در این مقاله با بررسی و طبقه بندی منابع موجود در این بحث از نظر متغیرهای پروسه در سراسر زنجیره و اثرات آنها بر  کیفیت و عطر وطعم دانه های کاکائو و محصول نهایی شکلات را انجام داده ایم. پس از تجزیه و تحلیل مطالعات قبلی قادر به  شناسایی مزایای بالقوه با استفاده از داده های مربوط به فعالیت های کشاورزی در فرایند تولید عملکرد را کاهش داده و جهت برای تولید شکلات در اینده را به همراه دارد.
کلیدواژه ها: شکلات،قابلیت ردیابی،دانه های کاکائو،کیفیت مواد غذایی،بهینه سازی،زنجیره تامین.
فهرست:
1-مقدمه
2-متغیرهای زنجیره
2-1 کشاورزی
2-1-1 ارقام
2-1-2 فصل زراحی در کشور مبدا
2-2 ذخیره سازی پوسته و غلاف
2-3 تخمیر
2-3-1 روش های تخمیر
2-3-2 تخمیر به روش میکروبی
2-3-3 مدت زمان تخمیر
2-3-4 هوادهی در طول تخمیر
2-3-5 مواد استارتر
2-4 خشک کردن
2-4-1 مدت زمان و درجه حرارت
2-4-2 روش های خشک کردن
2-5 حمل و نقل
3 بحث در مورد منافع بالقوه
3-1 مشخصات طعم
3-2 بهینه سازی فرایند
3-3ارتقای سلامت
4-تحقیقات بیشتر
5نتیجه گیری
6تقدیر وتشکر
7منابع

 

جهت دانلود محصول اینجا کلیک نمایید

برچسب‌ها:
تاريخ : پنج شنبه 4 دی 1393برچسب:پروژه منبع تغذیه بدون وقفه (UPS), | 22:9 | نويسنده : admin
پایان نامه جهت اخذ درجه کارشناسی
عنوان کامل: منبع تغذیه بدون وقفه (UPS)
دسته: برق - تکنولوژی الکترونیک
فرمت فایل: WORD (قابل ویرایش)
تعداد صفحات پروژه: 63
______________________________________________________
بخشی از مقدمه:
UPS   سيستمي است كه در مسير برق ورودي دستگاههاي الكتريكي قرار گرفته و كيفيت برق ورودي را افزايش مي دهد و در زمان قطع برق شبكه ، يك مسير تغذيه جانشين براي بار مصرفي ايجاد مي كند به طوري كه تغذيه دستگاههاي مذكور تحت هر شرايطي عاري از نويز نوسان و وقفه باشد . هر اندازه كه يك UPS مقادير بيشتري از اختلالات موجود در برق شهر را تصحيح يا حذف نمايد و شكل موج ولتاژ خروجي آن در هر شرايطي به شكل موج سينوسي بدون امواج و با دامنه ثابت نزديكتر باشد از كيفيت بالاتري برخوردار است. همچنین سيستمهاي منابع تغذيه بدون وقفه يك توان بدون وقفه و با كيفيت بالا را براي بارهاي حساس ايجاد مي‌كنند. اين سيستمها در واقع بارهاي حساس را نسبت به اضافه ولتاژ، كاهش ولتاژ و ديگر شرايط نامطلوب مربوط به خط توان محافظت مي‌كنند. 
در هر UPS دو مسير تغذيه براي  بار وجود دارد يكي از طريق حذف ضربه هاي ولتاژ و فيلتراسيون برق ورودي از شبكه و ديگري از مسير شارژر باتري كه در هنگام قطع برق شهر به عنوان Back-up  سيستم پشتيباني بار مصرفي را به عهده دارد. يكي از اين دو مسير به عنوان مسير اصلي در هنگام كار نرمال سيستم بار را تغذيه مي كند و در هنگام بروز خطا در مسير اصلي مسير ديگر به عنوان جانشين وارد مدار مي شود. 

 

جهت دانلود محصول اینجا کلیک نمایید

برچسب‌ها:
عنوان انگلیسی مقاله: 
عنوان فارسی مقاله: ريسك سود مازاد، ارزش‌های ذاتی و قيمت‌های سهام
دسته: حسابداری - اقتصاد
فرمت فایل ترجمه شده: WORD (قابل ویرایش)
تعداد صفحات فایل ترجمه شده: 48
ترجمه ی سلیس و روان مقاله آماده ی خرید می باشد.
_______________________________________
چکیده ترجمه:
تحقيقات تجربي حسابداري شواهد نسبتاً كمي در مورد اين كه آيا از نظر ريسك ، اختلافات مقطعي سودي حسابداري با اختلافات مقطعي در قيمت‌هاي سهام، ارتباط دارند يا نه؟ ارائه مي‌دهد. ما با توجه به ريسك يا خطر مربوط به ارقام حسابداري دو پرسش را مطرح مي‌كنيم: 
1 ـ آيا ارزيابي‌هاي خطر مربوط به حسابداري (يعني خطر نظام مند و تغيير پذيري كل در مجموعه زماني بهره مازاد حقوق صاحبان سهام شركت) با ارزيابي بازار و برآورد خطر حقوق صاحبان سهام ارتباطي دارد يا نه؟
2 ـ اگر اين چنين است، پس آيا اين ارزيابي‌ها به صورت افزايشي با ارزشيابي بازار و ارزيابي خطر حقوق صاحبان سهام در وراي ديگر عوامل قابل بررسي و مشاهده، نظير عوامل موجود در الگوي سه عامل French, Fama (1992) ارتباط دارند؟ ما بر مبناي يك معيار اساسي حسابداري در مورد ريسك قيمت بازار اختلاف ميان قيمت واقعي سهام و الگوي ارزشيابي سود مازاد بر پايه برآورد ارزش سهام و با استفاده از نرخ بهره بد ون ريسك را ارزيابي مي‌كنيم.
نتايج ما حاكي از آن است كه هم ريسك سيستماتيك و هم مجموع تغيير پذيري در بهره مازاد حقوق صاحبان سهام به طور ناقص تفاوت قيمت گذاري را نشان مي‌دهد، و تأثير توضيحي مجموع تغيير پذيري به عوامل فاما و فرنچ ـ بقاي بازار، اندازه شركت و نسبت ارزش بازار به ارزش دفتري ـ افزوده مي‌شود.
اصطلاحات كليدي: سود بازار، معيارهاي ريسك حسابداري، صرف ريسك ضمني، ارزشيابي حقوق صاحبان سهام.
1 ـ مقدمه:
ارزشيابي اصولي حقوق صاحبان سهام مستلزم ارزيابي پرداخت‌هاي پيش بيني شده آتي و خطر موجود در اين پرداخت‌ها مي‌باشد. تحقيقات موجود در مورد مفيد بودن ارقام درآمدهاي حسابداري بيشتر به نقش آنها به عنوان اطلاعات مربوط به پرداخت اختصاص يافته تا نقش آنها به عنوان اطلاعات مربوط به خطر يك مورد استثناء مطالعه بنيادين و اصولي Beaver و همكاران است كه نشان مي‌دهد ارزيابي‌هاي خطر حسابداري با الگوي بقاي بازار رابطه مثبت دارد، ولي اين كه آيا ارزيابي‌هاي خطر حسابداري قيمت‌هاي بهره سهام را توضيح مي‌دهد يا نه را مورد ارزيابي و بررسي قرار نمي‌دهد.

 

جهت دانلود محصول اینجا کلیک نمایید

برچسب‌ها:
عنوان انگلیسی مقاله: Option pricing under the Merton model of the short rate
عنوان فارسی مقاله: انتخاب قیمت گذاری تحت مدل نرخ کوتاه مدت مرتون
دسته: ریاضیات - اقتصاد - مدیریت
فرمت فایل ترجمه شده: WORD (قابل ویرایش)
تعداد صفحات فایل ترجمه شده: 12
ترجمه ی سلیس و روان مقاله آماده ی خرید می باشد.
_______________________________________
چکیده ترجمه:
مطالعه اخیر در مورد قیمت گذاری به صورت کلی خطر مربوط به نرخ آزاد و یا کوتاه مدت را در طول دوره انتخاب ثابت فرض کرده است. در این مطالعه ما ماهیت اتفاقی و تصادفی مربوط به نرخ کوتاه مدت مدل ارزش گذاری انتخاب شده را ایجاد کردیم و فرمول های خاصی را برای ارزش اسمی اروپایی به دست آوردیم و گزینه هایی را نیز برای سرمایه یا موجودی ذخیره در زمانی که نرخ با استفاده مدل Merton کاهش می یابد را قرار دادیم. با استفاده از این مدل انتخابی به عنوان یک بنچ مارک یا نقطه مرجع، آنالیزهای عددی ما به طور کلی مدل را بیش از ارزش اسمی به وسیله پول، با ارزش گذاری متوسط پلی و ارزش گذاری کم پولی نشان داد. آنالیزهای ما به صورت مستقیم قابل گسترش و بسط دادن به ارزش اسمی های آمریکایی برای سهام پرداختی تقسیم نشده و برای ارائه دادن اروپایی به وسیله خاصیت تعادل قرار دادن نام می باشد. 
کلمات کلیدی: انتخاب قیمت گذاری، مدل نرخ کوتاه مدت مرتون، مدل انتخابی Black-Scholes، ارزش گذاری متمایل
1-مقدمه
از آن جایی که Black و Scholes یک شکاف مهم را به وسیله به دست آوردن یک فرمول دقیق قیمت گذاری معاملات بدون سود را برای انتخاب های اروپایی ایجاد کردند. بیشتر آکادمیک ها بر روی گزینه قیمت گذاری کار کرده اند و  فرمول دیگری را برای فرمول قیمت گذاری اصلی Black –Scholes (BS) را مطرح کردند. در بین این آکادمیک ها می توان به Cox و Ross، Merton، Roll، Cox و همکاران، Geske، Lee و همکاران، Whaley، Jarrow و Rudd، Rubinstein، Hull و White، HJohnson و Shanno، Johnson و Stulz، Scott، Wiggins، Duan، و Hoston و Nandi اشاره کرد که هر یک فرضیات مختلفی را درباره فاکتورهای مختلفی که برای انتخاب کردن یک قیمت اثر می گذارند را ایجاد کرده اند. به هر حال همه مطالعات انتخاب قیمت گذاری در بالا فرض کرده اند که خطر مربوط به نرخ آزاد و یا کوتاه مدت در طول دوران انتخاب ثابت می باشد.

 

جهت دانلود محصول اینجا کلیک نمایید

برچسب‌ها: