عنوان انگلیسی مقاله: Does image of country-of-origin matter to brand equity
عنوان فارسی مقاله: آیا تصویر ذهنی کشور مبدا بر ارزش ویژه نام تجاری موثر است؟
دسته: اقتصاد
فرمت فایل ترجمه شده: WORD (قابل ویرایش)
تعداد صفحات فایل ترجمه شده: 28
ترجمه ی سلیس و روان مقاله آماده ی خرید می باشد.
_______________________________________
چکیده ترجمه:
هدف: هدف از این مطالعه تشریح تاثیرات تصویر ذهنی کشور مبدا بر تشکیل ارزش ویژه نام تجاری می باشد.
طرح/ متدولوژی/ نگرش: برای انجام این، ارزش ویژه نام تجاری لوازم خانگی الکترونیکی بویژه تلویزیون، یخچال و تهویه مطبوع در مالزی را مورد آزمایش قرار داده است. چارچوب مفهومی که ادعا می کند تصویر ذهنی کشور مبدا نام تجاری ابعاد ارزش ویژه نام تجاری، که متشکل از وفاداری به نام تجاری، اگاهی از نام تجاری، کیفیت ادراک شده و تداعی معانی نام تجاری تحت تاثیر قرار می دهد. این ابعاد نیز به نوبه خود ارزش ویژه نام تجاری را تحت تاثیر قرار می دهد. داده ها از مصرف کنندگان لوازم خانگی الکتریکی با استفاده نمونه گیری احتمالی جمع آوری شده است.
یافته ها: تحلیل عاملی برای ابعاد ارزش ویژه نام تجاری بکار برده شده است، که سه عامل به نام های شناخت نام تجاری، وفاداری به نام تجاری و تداعی معانی/آگاهی نام تجاری را ایجاد کرده است. نتایج تحلیل رگرسیون نشان داد که تصویر ذهنی کشور مبدا بطور مثبت و معنی دار ابعاد ارزش ویژه نام تجاری را تحت تاثیر قرار می دهد. نتایج همچنین نشان داد که تصویر ذهنی کشور مبدا ارزش ویژه نام تجاری را تحت تاثیر قرار می دهد، چه بصورت مستقیم و چه غیر مستقیم، در حالی که از طریق شناخت نام تجاری، وفاداری به نام تجاری و تداعی معانی/آگاهی از نام تجاری تحت تاثیر قرار می گیرد.
کاربردهای عملی: تولیدکنندگان لوازم خانگی باید تاکید زیادی بر ایجاد وفاداری به نام تجاری به محصولاتشان ایجاد نمایند. تصویر ذهنی مناسب کشور مبدا نام تجاری بایستی باید به منظور تقویت تصویر ذهنی کلی نام تجاری پر رنگتر شود. تصویر ذهنی مناسب کشور می تواند در استراتژی نامگذاری نام تجاری سرمایه گذاری گردد.
اصالت/ ارزش: این مقاله در تعیین منابع ارزش ویژه نام تجاری مهم است.
کلمات کلیدی: ارزش ویژه نام تجاری، کشور مبدا، تصویر ذهنی نام تجاری، وفاداری به نام تجاری، آگاهی از نام تجاری، مالزی

 

جهت دانلود محصول اینجا کلیک نمایید

برچسب‌ها:
تاريخ : پنج شنبه 29 آبان 1393برچسب:, | 15:34 | نويسنده : admin
عنوان انگلیسی مقاله: Dynamic effects of business cycles on business relationships
عنوان فارسی مقاله: تاثیرات پویای چرخه های تجاری بر روابط تجاری
دسته: اقتصاد - مدیریت
فرمت فایل ترجمه شده: WORD (قابل ویرایش)
تعداد صفحات فایل ترجمه شده: 16
ترجمه ی سلیس و روان مقاله آماده ی خرید می باشد.
_______________________________________
چکیده ترجمه:
هدف- هدف این مقاله شناسائی تاثیرات چرخه های تجاری بر روابط صنعتی تجارت با تجارت(b-to-b) در صنایع بسیار سبک است.
طرح/ روش شناسی/ دیدگاه - این مقاله مطالعه موردی دقیق Outotec plc ، ارائه دهنده برجسته تکنولوژی برای صنایع فلزات و معادن است.
یافته ها- این مطالعه تغییرات رابطه تجاری همانند غلبه بین بخش ها و ماهیت تعاونی و رقابتی تناوب رابطه را طی یک چرخه تجاری شناسائی می کند.
کاربردهای عملی- این بررسی روشهای معتدل سازی اثرات چرخه های تجاری را در صنایع بسیار سبک از منظر یک ارائه دهنده تکنولوژی مبتنی بر پروژه شناسائی می کند.
اصالت/ ارزش- در حالی که تعداد زیادی پژوهش اقتصادکلان در مورد چرخه ها و بررسی هائی نیز در مورد چرخه های تجاری ویژه صنعت ( صنعت- ویژه) وجود دارد، این مطالعه نمونه نادری از تحقیق ویژه کمپانی بر ابقای چرخه های تجاری است.
کلمات کلیدی : چرخه های تجاری، تجارت پروژه، مدیریت رابطه ، محیط تجاری سبک، بازاریابی تجارت با تجارت.
نوع مقاله: مقاله پژوهشی.
مقدمه
چرخه های تجاری برجسته ترین پدیده های حیات تجاری اند. این چرخه ها برای اقتصاددانان تمرین های فکری بسیار هیجان انگیزی فراهم می آورند ولی برای مدیران وشرکتها یکی از سخت ترین چالش هائی هستند که باید به منظور موفقیت و حتی بقا بر آنها غلبه کنند. بسیاری ازکمپانی های عمل کننده در بالادست زنجیره ارزش، با گردش پذیری شدید مواجه می شوند، چرا که حتی کوچکترین نوسانات بازارهای نهائی آنها منجر به چیزی می شود که اثر شلاقی نام دارد. چون تغییرات بسیار جزئی در تقاضای مشتری ، نوسانات وسیعی در طول زنجیره تامین ایجاد می نماید. این اثر، شرکت  ها را در بسیاری از صنایع دچار نوسان کرده به جای پیشرفت تدریجی رو به جلو، منجر به تغییر جهت  مسیر آنها می شود.
هر مرحله از چرخه تجاری مسائل و چالش های مدیریتی خاص خود را ایجاد می کند. علاوه بر این،نادیده انگاشتن امر بازبینی و مرور چرخه طی یک دوره شاید چند ساله آسان است چون مدیران تمایل به بقا از طریق گزارش سالیانه دارند. 

 

جهت دانلود محصول اینجا کلیک نمایید

برچسب‌ها:
عنوان انگلیسی مقاله: Electronic new Product Development - a conceptual framework
عنوان فارسی مقاله: چارچوبی مفهومی برای گسترش محصولات جدید به شیوه الکترونیکی.
دسته: اقتصاد - مدیریت دانش
فرمت فایل ترجمه شده: WORD (قابل ویرایش)
تعداد صفحات فایل ترجمه شده: 15
ترجمه ی سلیس و روان مقاله آماده ی خرید می باشد.
_______________________________________
چکیده ترجمه:
عصر اقتصاد دانشی امروز با دوره های حیات کوتاه محصولات، نیازهای متغیر مشتریان و فرآیند های کسب و کار پیچیده شناخته می شود، به گونه ای که مدیریت دانش (Knowledge Management یا KM) به عنوان عنصری کلیدی در گسترش محصولات جدید محسوب می گردد. در این مقاله، تعامل میان پنج حوزه فعالیت مختلف در KM را به تفصیل مورد بحث قرار می دهیم. پس از آن، مفهومی نوین از گسترش محصولات جدید به صورت الکترونیکی (E-NPD) را ارائه خواهیم نمود. E-NPD عبارت است از نقطه همگرایی ارتباطات مشتریان، فرآیند کسب و کاری، کاربرد های سازمانی فناوری اطلاعات، و سامانه های مدیریت دانش که برای ادامه سیر خلاقیت در سازمان از طریق مدل های کسب و کار جدید در محیط اقتصادی دانش پایه ضروری است. در این مقاله، بر پایه یک مطالعه موردی در محیط صنعتی فناورانه، نشان خواهیم داد که همگرایی KM و گسترش محصولات جدید به صورت قابل توجهی کارایی بهتری در گسترش محوصلات جدید ایجاد کرده و به تبع آن توانسته باعث موفقیت محصولات جدید شود. در این زمینه، با توضیح ساختار E-NPD می توانیم بهبود قابل توجه NPD را با بهره گیری از KM نتیجه گیری کنیم. 
با وجود رقابت فزاینده در محیط اقتصادی که جهانی، سازمان های موفق باید بتوانند بنیاد دانشی خود را گسترش دهند و مهارت های جدیدی را ایجاد کنند. سازمان هایی که نتوانند این هدف را برآورده سازنند از رقابت عقب خواهند ماند. تاریخ نشان می دهد که سازمان های پیشرو در یک نسل به ندرت در نسل های آینده نیز می توانند پیشرو باشند. سازمان ها برای نگه داری مزیت رقابتی کنونی خود باید بر روی گرایش کلی مشتریان، سازمان های شبکه محور، سازمان مجازی و چابک و سازمان دانش محور حفظ کنند. تمامی این مفاهیم به مدیریت دانش (KM) مرتبط اند. در دهه گذشته، پیشرفت سریع فناوری، تغییر نیازهای مشتریان باعث کاهش طول عمر محصولات و یکپارچه سازی بازارهای جهانی شده که چالشی بزرگ برای فرآیند های NPD به وجود آورده است. مدیریت دانش در حوزه کسب و کار پاسخ های خوبی پس داده است اما همگرایی آن با گسترش محصولات جدید کم تر مورد بررسی و بحث قرار گرفته است. 

 

جهت دانلود محصول اینجا کلیک نمایید

برچسب‌ها:
تاريخ : یک شنبه 25 آبان 1393برچسب:, | 10:50 | نويسنده : admin
پروژه جهت دریافت مدرک کارشناسی
عنوان کامل: انواع سنسورها و اهميت كاربرد آنها
دسته: مهندسی برق (انتقال و توزیع)
فرمت فایل: WORD (قابل ویرایش)
تعداد صفحات: 69
________________________________________________________
بخشی از مقدمه:
با پيشرفت سريع تكنيك اتوماسيون و پيچده تر شدن پروسه هاي صنعتي و كاربرد روز افزون اين شاخه از تكنيك نياز شديدي به كاربرد سنسورهاي مختلف كه اطلاعات مربوط به عمليات توليد را درك و بر اساس اين اطلاعات مقتضي صادر گردد ، احساس مي شود .
سنسورها به عنوان اعضاي حسي  يك سيستم، وظيفه جمع آوري و با تبديل اطلاعات را به صورتي كه براي يك سيستم كنترل و با اندازه گيري قابل تجزيه و تحليل باشد به عهده دارند . در سالهاي اخير سنسورها به صورت يك عنصر قابل تفكيك سيستمهاي مختلف صنعتي مورد استفاده قرار گرفته و پيشرفت سريعي در جهت جوابگويي به تقاضاهاي صنعت در اين شاخه از علم الكترونيك انجام پذيرفته است.
سنسورها جهت تبديل عوامل فيزيكي مانند حرارت ، فشار ، نيرو ، طول ، زاويه چرخش ، دبي و غيره به سيگنالهاي الكتريكي بكار برده مي شوند و به همين منظور سنسورهاي مختلفي كه قابليت ‌تبديل اين عوامل را به جريان برق دارا مي باشند، ساخته شده اند .
يك سنسور را مي توان با خصوصيات زير تعريف نمود .
- سنسور به عنوان تبديل كننده اطلاعات فيزيكي به سيگنالهايي، كه مي توان از آنها به عنوان سيگنالهاي كنترل استفاده نمود . عمل مي كنند .
- يك سنسور نبايد حتماً يك سيگنال الكتريكي توليدنمايد . مانند سنسورهاي پنيوماتيكي و...
- سنسورها در دو نوع مختلف وجود دارند .
الف )با تماس مكانيكي مانند كليد قطع و وصل ، تبديل كننده هاي فشاري و...
ب) بدون تماس مكانيكي مانند سنسورهاي نوري و يا حرارتي و ...
- سنسورها مي توانند بعنوان چشمهاي كنترل كننده يك سيستم مورد استفاده قرار گرفته و وظيفه مراقبت از پروسه و اعلام خرابي و يا نقص يك سيستم را به عهده بگيرند .
در كنار كلمة سنسور با واژه هاي زير نيز در صنعت روبرو هستيم .

 

جهت دانلود محصول اینجا کلیک نمایید

برچسب‌ها:
عنوان انگلیسی مقاله: SIMPLE METHODS FOR THE INVESTIGATION OF THE ROLE OF BIOFILMS IN CORROSION
عنوان فارسی مقاله: روش های ساده برای بررسی نقش بیوفیلم ها در خوردگی
دسته: شیمی - متالوژی مواد - مکانیک
فرمت فایل ترجمه شده: WORD (قابل ویرایش)
تعداد صفحات فایل ترجمه شده: 39
ترجمه ی سلیس و روان مقاله آماده ی خرید می باشد.
_______________________________________
چکیده ترجمه:
خوردگي مواد صنعتي تحت تاثير ميكروبي
شبکه خوردگی زیستی
1 اصول میکروبیولوژیکی
Iwona Beech and Hans-Curt Flemming
1.1.  MIC چیست؟ 
MIC مخفف کلمه " خوردگی تحت تأثیر ميكروبي" است. این اشاره به اين احتمال دارد که میکروارگانیسم ها در خراب شدن(زوال) مواد فلزي (و همچنین غیر فلزی) دخالت دارند. MIC یک مکانیسم خوردگی تازه نیست، بلکه ادغام آن بر نقش میکروارگانیسم ها در فرآیندهای خوردگی است. بنابراین، فرایند ذاتا غیر جاندار می تواند با اثرات بیولوژیکی  تحت تاثیر قرار بگيرد. یک تعریف مناسب از MIC، که در گروه عملياتي 1 توسعه یافته، به شرح زیر است:
" خوردگي تحت تأثیر میکروبی (MIC) اشاره به نفوذ میکروارگانیسم ها در روند فرآیندهای خوردگی فلزات، ناشی از میکروارگانیسم پیوسته به اینترفیس ها (معمولا به نام" بیوفیلم ") دارد. پیش نیازها برای MIC حضور میکروارگانیسم ها است. در صورتی که خوردگی تحت تاثیر فعالیت های خود باشد، الزامات بیشتر: (I) یک منبع انرژی، (II) یک منبع کربن، (III) دهنده الکترون (IV) پذیرنده الکترون و (V) آب است ".
نقش MIC اغلب نادیده گرفته میشود در صورتی كه یک مکانیزم غیر جاندار توضیح خوردگی مشاهده شده را بتواند استناد كند.  MIC، به عنوان یک پدیده قابل توجه است، بنابراین شک و تردید ، به خصوص در میان مهندسان و شیمی دان ها با درک کمی برای رفتار میکروارگانیسم ها نگریسته شده است. روند کند در ایجاد اهمیت MIC در آسیب تجهیزات هم ناشی از کمبود تکنیک های تحلیلی برای شناسایی، مشخص کردن محل و کنترل واکنش های خوردگی بر روی سطوح فلزی با پروسه های میکروبی سطحی همراه است. در این میان، MIC تبدیل شده به طور فزاینده در طول دهه گذشته اذعان (تاييد) شده است (برای بررسی: see Little و همکاران، 1990؛ ویدلا، 1991، 1996؛ Lewandowski و همکاران، 1994؛ Heitz و همکاران، 1996؛ Borenstein، 1998، راش، 1999؛ Geesey و همکاران، 2000). در برخی موارد، MIC به "جوکر" تبدیل شده در مواردی که هیچ توضیح الکتروشیمیایی قابل قبول برای یک مورد خوردگی داده شده وجود ندارد. به منظور درک بهتر که تحت آن شرایط MIC امکان پذیر است، برخی از سوالات اساسی در این مقدمه پاسخ داده شده است.

 

جهت دانلود محصول اینجا کلیک نمایید

برچسب‌ها:
تاريخ : یک شنبه 25 آبان 1393برچسب: پروژه شبیه سازی قالب گیری فشاری, | 10:48 | نويسنده : admin
پایان نامه جهت اخذ درجه کارشناسی
عنوان کامل: شبیه سازی قالب گیری فشاری
دسته: مکانیک - ساخت و تولید
فرمت فایل: WORD (قابل ویرایش)
تعداد صفحات: 74
________________________________________________________
- چکیده:
اين آناليز قادر است انواع قالب گيري را براي مواد كامپوزيت ترموست با الياف تقويت شده بررسي كند. در اين قسمت، ارتباط لازم بين هندسه قالب، خواص مواد، شرايط حاكم بر پروسه مشخص مي‌شود.
از جمله موارد مهم و حياتي براي شبيه سازي عبارتند از:
1ـ هندسه سطحي دو ابزار در فرمت IGES نياز است.
2ـ مشخص كردن شرايط پروسه از قبيل:
* موقعيت شارژ
* موقعيت ماهيچه وسنبه و پينهاي(پران، بيرون انداز)
* گره‌هاي ثابت و نقاط مرجع (راهگاه كش) 
* آناليز ساختاري جايگذاري‌ها
اين شبيه‌سازي بر اساس روش المان محدود پايه‌ريزي شده است. كه براي پروسه ايجاد شبكه‌بندي اوليه از يك مدل توپر با هندسه‌اي كه فرمت IGES دارد، استفاده مي‌شود.
بعد از اينكه شبكه‌بندي ايجاد شد، شرايط فرايند براي مدل‌سازي آماده مي‌شود.
•شرايط شبيه سازي فرايند و قالبگيري عبارتند از:
1ـ ايجاد المان محدود براي نمايش سطوح نيم‌صفحه‌اي.
2ـ الگوي پرشدن قالب براي قالبگيري فشاري
3ـ پيش‌بيني جهت‌گيري الياف.
4ـ فرايند Curing و انتقال گرمايي.
5ـ آناليز چروكها و انقباضات و تابيدگي‌هاو تركها.
6ـ آناليز ساختاري.
يك آناليز ديناميكي ‌ـ حرارتي براي المان محدود روي كاسه چراغ انجام مي‌شود كه توسط نرم‌افزار شبيه‌سازي مي‌شود. توسط نرم‌افزار، خواص مواد ناهمسانگرد از طريق قطعه محاسبه مي‌شود. در اين قسمت، جريان القا شده ناهمسانگرد، مي‌تواند در داخل قطعه و در همه جاي آن كاملاً محسوس باشد كه اگر بجاي آن از فرضيه همسانگرد استفاده شود، نتايج سرشار از اشتباه بدست خواهد آمد.

 

جهت دانلود محصول اینجا کلیک نمایید

برچسب‌ها:
تاريخ : یک شنبه 25 آبان 1393برچسب:, | 10:48 | نويسنده : admin
این بسته حاوی نمونه سوالات پیشنهادی میهن همکار جهت آمادگی بیشتر داوطلبان در آزمون های استخدامی وزارت نیرو می باشد که توسط گروه نویسندگان میهن همکار تهیه و ثبت گردیده است.
- نام محصول: نمونه سوالات آزمون های استخدامی وزارت نیرو
- مواد امتحانی موجود در این بسته:
300 نمونه سوال زبان و ادبیات فارسی (همراه با پاسخنامه)
270 نمونه سوال زبان انگلیسی عمومی (همراه با پاسخنامه)
300 نمونه سوال ریاضی و آمار (همراه با پاسخنامه)
300 نمونه سوال فناوری اطلاعات و کامپیوتر (همراه با پاسخنامه)
300 نمونه سوال معارف اسلامی (همراه با پاسخنامه)
300 نمونه سوال اطلاعات سیاسی، اجتماعی و مبانی قانونی (همراه با پاسخنامه)
 
همراه با 40 دفترچه سوالات تخصصی وزارت نیرو (بدون پاسخنامه) شامل عناوین شغلی زیر:
سوالات عمومی‌کارشناسی فنی
سوالات عمومی‌کاردانی غیر فنی
سوالات عمومی‌کاردانی فنی
سوالات عمومی‌کارشناسی غیرفنی
سوالات تخصصی تکنسین برق – تولید
سوالات تخصصی تکنسین برق – توزیع
سوالات تخصصی مهندس برق -الکترونیک
سوالات تخصصی مهندس برق قدرت -برق منطقه ای
سوالات تخصصی مهندس برق قدرت -توزیع
سوالات تخصصی مهندس برق قدرت -تولید
سوالات تخصصی کارشناس تدارکات
سوالات تخصصی کارشناس آموزش
سوالات تخصصی  کارشناس اداری
سوالات تخصصی کارشناس بررسی‌های اقتصادی
سوالات تخصصی کارشناس روابط عمومی
سوالات تخصصی کارشناس مالی
سوالات تخصصی کارشناس حقوق
سوالات تخصصی کمک کارشناس مالی
سوالات تخصصی کاردانی ایمنی -برق
سوالات تخصصی  کمک کارشناس نرم افزار
سوالات تخصصی  کارشناس آمار
سوالات تخصصی کارشناس ایمنی – برق
سوالات تخصصی  کارشناس سیستم‌ها
سوالات تخصصی کارشناسی ایمنی-آب و فاضلاب
سوالات تخصصی کارشناسی نرم افزار
سوالات تخصصی تکنسین آزمایشگاه بهداشت محیط
سوالات تخصصی  تکنسین بهره برداری آب و فاضلاب
سوالات تخصصی تکنسین شیمی
سوالات تخصصی کارشناس محیط زیست
سوالات تخصصی کارشناس آزمایشگاه -آب و فاضلاب
سوالات تخصصی کارشناس بهره برداری آب و فاضلاب
سوالات تخصصی کارشناس ساختمان
سوالات تخصصی مهندسی شیمی‌آب و فاضلاب
سوالات تخصصی مهندسی شیمی-تولید
سوالات تخصصی کارشناس منابع آب
سوالات تخصصی کارشناس نقشه برداری
سوالات تخصصی تکنسین مکانیک
سوالات تخصصی تکنسین مکانیک آب و فاضلاب
سوالات تخصصی کارشناس مکانیک
سوالات تخصصی مهندسی برق – مخابرات
+ تمامی موارد ذکر شده، به صورت یکجا در این بسته موجود می باشند.
- آیا جهت خرید این محصول دو دل هستید! درباره ی این محصول بیشتر بدانید:
مزیت منحصر به فرد این فایل: اکثر سایت هایی که در زمینه ی فروش محصولات استخدامی مشغول به فعالیت هستند با کپی کردن یک سری نمونه سوالات مشابه و تکراری اقدام به عرضه می نمایند، در نتیجه اکثر سوالات موجود علاوه بر تکراری بودن، خاصیت اختصاصی و بروز بودن خود را از دست داده و به صورت کلی فاقد کیفیت های لازم هستند.
بسته ی عرضه شده در "میهن همکار" با صرف وقت و هزینه توسط گروه نویسندگان متخصص و حاذق "میهن همکار" تهیه و ثبت شده است. 
مزیت های ویژه ی این بسته:
1- حاوی سوالات استاندارد و ثبت شده
2- حاوی سوالات غیر تکراری در سایت های مشابه
3- حاوی سوالات جدید
4- حاوی سوالات پرتکرار
5- کنترل چندین باره و دقت در حداقل کردن خطای انسانی در طراحی سوالات
6- تمامی سوالات دارای تیک پاسخ صحیح در کنار گزینه ی صحیح می باشند
اکنون جهت حصول اطمینان و سنجیدن آنچه که به عنوان مزیت این بسته خدمت شما عرض کردیم میتوانید بخش کوچکی از محصول را به صورت رایگان دانلود کرده و در صورت رضایت اقدام به خرید مجموعه کامل نمونه سوالات ذکر شده نمایید.
کیفیت کار ما، اعتبار ماست! مجموعه ی کامل نمونه سوالات همراه با پاسخنامه ی آنها آماده ی خرید می باشد.
___
توجه: هرگونه انتشار این فایل، بدون اخطار قبلی منجر به پیگرد خواهد شد.

 

جهت دانلود محصول اینجا کلیک نمایید

برچسب‌ها:
عنوان انگلیسی مقاله: Benchmarking the Human Capital strategies of MNC in Singapore
عنوان فارسی مقاله: الگوبرداری از استراتژی های سرمايه انسانی شركتهای چند مليتی در سنگاپور
دسته: اقتصاد
فرمت فایل ترجمه شده: WORD (قابل ویرایش)
تعداد صفحات فایل ترجمه شده: 29
ترجمه ی سلیس و روان مقاله آماده ی خرید می باشد.
_______________________________________
چکیده ترجمه:
موفقيت اقتصاد سنگاپور عمدتاً ناشي از تامین نيروي آن از طريق سرمايه‌گذاري مستقيم خارجي توسط شركتهاي چند مليتي (MNCs)  است. اين قبيل شركت ها نه تنها سرمايه و تكنولوژي خود را به سنگاپور مي‌آورند كه فراتر از آن، توانمندي و جسارت مديريتي را نيز داخل اين كشور مي‌كنند. اين مورد دومي يك جزء كليدي در پيشرفت هاي اقتصادي اخير سنگاپور است. هزينه‌هاي رقابتي، بنگاههاي محلي را به جستجوي استراتژي‌هاي جديد براي نيل به موفقيت وادار ساخته است. يكي از راهها، الگوبرداري از استراتژيهاي منابع انساني شركتهاي چند مليتي (MNCs) است. در اين مطالعه به بررسي سياست هاي منابع انساني شركتهاي چند مليتي و مؤسسات بزرگ سنگاپوري پرداخته شده است. نتايج نشان مي‌دهد انطباق آشكار و روشني در برنامه‌هاي كاربردي و نگرشهاي بنيادي استراتژيهاي منابع انساني شركتهاي سنگاپوري و چندمليتي وجود دارد. در اينجا نگاهي ژرف به اقدامات مربوط به منابع انساني در سنگاپور انداخته شده و فاكتورهاي كليدي موفقيت براي ترقي شركت هاي محلي به بحث گذاشته شده است.
كليد واژه: الگوبرداري، تئوري سرمايه انساني، شركتهاي كوچك، سنگاپور

 

جهت دانلود محصول اینجا کلیک نمایید

برچسب‌ها:
تاريخ : یک شنبه 25 آبان 1393برچسب:, | 10:46 | نويسنده : admin
عنوان انگلیسی مقاله: Concept and Relevance of Income
عنوان فارسی مقاله: مفهوم و مربوط بودن سود
دسته: اقتصاد - حسابداری
فرمت فایل ترجمه شده: WORD (قابل ویرایش)
تعداد صفحات فایل ترجمه شده: 44
ترجمه ی سلیس و روان مقاله آماده ی خرید می باشد.
_______________________________________
چکیده ترجمه:
در سال هاي اخير افراد زيادي از اصول سنتي پذيرفته شده تحقق، تطابق و تخصيص انتقاد کرده اند. به علاوه پروژه عملکرد گزارشگري در هيات تدوين استانداردهاي بين المللي (IASB) متمايل به تعويض مفهوم فعلي سود خالص به نفع مفهوم جديد سود جامع با منع بازگرداني ساير سودهاي جامع جانشين است.
از سوي ديگر، سودمندي و مربوط بودن سود خالص به طور مکرر در تحقيقات تجربي ثابت شده است. به نظر مي رسد حسابداران لزوما در چرخه دانشگاهي دانش عمومي را به طور صحيح ياد نمي گيرند. اين موضوع يکي از انگيزه هاي اين مقاله براي بازبيني شواهد تجربي مربوط بودن سود خالص است.
اين مقاله يک بررسي مجدد براي تاييد مفهوم سود خالص از طريق مقايسه آن با مفاهيم مشابه (که رابطه نزديکي با سود خالص دارند) انجام مي دهد. اين بررسي شامل 2 قسمت است. قسمت اول در بخش 2 با تمرکز بر تخصيص حسابداري، جريان هاي نقدي را با سود خالص مقايسه مي کند. اين مقايسه بر علت وجودي اندازه گيري سود با تخصيص جريان هاي نقدي تاکيد دارد. قسمت دوم در بخش 3 به مقايسه سود جامع را با سود خالص با تمرکز بر تفاوت هاي اين دو (براي مثال ساير سودهاي جامع) مي پردازد. اگر چه به طور غير مستقيم اما اين مقاله معناي اصلي سود خالص را با تفکيک ساير سودهاي جامع از آن بررسي مي کند.
با مروري بر اين مقاله مي توان به نتايج زير دست يافت. اولا اگر چه تعهدات به خاطر تحت تاثير قرار گرفتن به وسيله اختيارات مديريت مورد انتقاد واقع مي شوند، اما آنها منابع اطلاعاتي با ارزشي براي سرمايه گذاران به شمار مي رود. اين يک تئوري دانشگاهي پذيرفته شده متداول است که از طريق مقايسه ميان ارزش مربوط سود و وجه نقد مکررا تاييد شده است. دوما ما نتوانستيم شواهدي مبني بر اينکه ساير سودها جامع داراي ارزش مربوط باشند، پيدا کنيم. اگر چه براي پاسخ نيازهاي اطلاعاتي حسابداران و تحليل گران مورد انتظارات در مجموع سود خالص به دست آمده بر اساس تحقق، تطابق و تخصيص سودمندي بيشتري در مقايسه با جريان هاي نقدي و سود جامع دارد.
کلیدواژه: درآمد خالص، اقلام تعهدی، درآمد، وجوه در گردش، سود جامع، رابطه ارزش

 

جهت دانلود محصول اینجا کلیک نمایید

برچسب‌ها:
تاريخ : یک شنبه 25 آبان 1393برچسب:, | 10:45 | نويسنده : admin
عنوان انگلیسی مقاله: Core Banking Solutions for Large Banks
عنوان فارسی مقاله: راه حل های اصلی بانکداری برای بانک های بزرگ
دسته: اقتصاد - بانکداری
فرمت فایل ترجمه شده: WORD (قابل ویرایش)
تعداد صفحات فایل ترجمه شده: 84
ترجمه ی سلیس و روان مقاله آماده ی خرید می باشد.
_______________________________________
چکیده ترجمه:
چشم انداز جهانی
این مقاله نسخه چاپ شده ای از گزارش اخیر سلنت (celent) بوده که به شرح حال و ارزیابی فروشندگان سیستم بانکداری متمرکز می پردازند. به هر حال این گزارش توسط شرکت اکسنچر حمایت مالی نشده است. این نسخه چاپی مشخصا برای اکسنچر آماده شده است، اما تحلیل از نظر گزارش اصلی تغییر نیافته است. برای اطلاعات بیشتر به منظور گزارش کامل در مورد سلنت از طریق وب سایتمان در تماس باشید .
فهرست
3 خلاصه مطالب
8 تحلیل ABCD و جایزه XCelent
10 جوایز XCelent
 20 فروشندگان
21 شرکت اکسنچر: راه حل مالی النوا
27 CSC: نظام بانکداری سلریتی
32FIS : بانک متمرکز
37 FIS: eCas2
40 FIS : مشخصات
46 FIS : نظامند
51 Infosys: Finacle
57 Misys: بانکداری جهانی بنک فاشن
62 SAP AG: بانکداری معاملات SAP
67 خدمات مشاوره ای تاتا: TCS BaNCS 
73 تمنوس : T24
78 خلاصه
76 تعیین نسبت کارشناسی سلنت
79 پشتیبانی از نهادهای مالی
79 پشتیبانی از فروشندگان
80 پژوهش سلنت مرتبط

 

جهت دانلود محصول اینجا کلیک نمایید

برچسب‌ها:
عنوان انگلیسی مقاله: Does image of country-of-origin matter to brand equity
عنوان فارسی مقاله: آیا تصویر ذهنی کشور مبدا بر ارزش ویژه نام تجاری موثر است؟
دسته: اقتصاد
فرمت فایل ترجمه شده: WORD (قابل ویرایش)
تعداد صفحات فایل ترجمه شده: 28
ترجمه ی سلیس و روان مقاله آماده ی خرید می باشد.
_______________________________________
چکیده ترجمه:
هدف: هدف از این مطالعه تشریح تاثیرات تصویر ذهنی کشور مبدا بر تشکیل ارزش ویژه نام تجاری می باشد.
طرح/ متدولوژی/ نگرش: برای انجام این، ارزش ویژه نام تجاری لوازم خانگی الکترونیکی بویژه تلویزیون، یخچال و تهویه مطبوع در مالزی را مورد آزمایش قرار داده است. چارچوب مفهومی که ادعا می کند تصویر ذهنی کشور مبدا نام تجاری ابعاد ارزش ویژه نام تجاری، که متشکل از وفاداری به نام تجاری، اگاهی از نام تجاری، کیفیت ادراک شده و تداعی معانی نام تجاری تحت تاثیر قرار می دهد. این ابعاد نیز به نوبه خود ارزش ویژه نام تجاری را تحت تاثیر قرار می دهد. داده ها از مصرف کنندگان لوازم خانگی الکتریکی با استفاده نمونه گیری احتمالی جمع آوری شده است.
یافته ها: تحلیل عاملی برای ابعاد ارزش ویژه نام تجاری بکار برده شده است، که سه عامل به نام های شناخت نام تجاری، وفاداری به نام تجاری و تداعی معانی/آگاهی نام تجاری را ایجاد کرده است. نتایج تحلیل رگرسیون نشان داد که تصویر ذهنی کشور مبدا بطور مثبت و معنی دار ابعاد ارزش ویژه نام تجاری را تحت تاثیر قرار می دهد. نتایج همچنین نشان داد که تصویر ذهنی کشور مبدا ارزش ویژه نام تجاری را تحت تاثیر قرار می دهد، چه بصورت مستقیم و چه غیر مستقیم، در حالی که از طریق شناخت نام تجاری، وفاداری به نام تجاری و تداعی معانی/آگاهی از نام تجاری تحت تاثیر قرار می گیرد.
کاربردهای عملی: تولیدکنندگان لوازم خانگی باید تاکید زیادی بر ایجاد وفاداری به نام تجاری به محصولاتشان ایجاد نمایند. تصویر ذهنی مناسب کشور مبدا نام تجاری بایستی باید به منظور تقویت تصویر ذهنی کلی نام تجاری پر رنگتر شود. تصویر ذهنی مناسب کشور می تواند در استراتژی نامگذاری نام تجاری سرمایه گذاری گردد.
اصالت/ ارزش: این مقاله در تعیین منابع ارزش ویژه نام تجاری مهم است.
کلمات کلیدی: ارزش ویژه نام تجاری، کشور مبدا، تصویر ذهنی نام تجاری، وفاداری به نام تجاری، آگاهی از نام تجاری، مالزی

 

جهت دانلود محصول اینجا کلیک نمایید

برچسب‌ها:
تاريخ : یک شنبه 25 آبان 1393برچسب:, | 10:37 | نويسنده : admin
عنوان انگلیسی مقاله: Dynamic effects of business cycles on business relationships
عنوان فارسی مقاله: تاثیرات پویای چرخه های تجاری بر روابط تجاری
دسته: اقتصاد - مدیریت
فرمت فایل ترجمه شده: WORD (قابل ویرایش)
تعداد صفحات فایل ترجمه شده: 16
ترجمه ی سلیس و روان مقاله آماده ی خرید می باشد.
_______________________________________
چکیده ترجمه:
هدف- هدف این مقاله شناسائی تاثیرات چرخه های تجاری بر روابط صنعتی تجارت با تجارت(b-to-b) در صنایع بسیار سبک است.
طرح/ روش شناسی/ دیدگاه - این مقاله مطالعه موردی دقیق Outotec plc ، ارائه دهنده برجسته تکنولوژی برای صنایع فلزات و معادن است.
یافته ها- این مطالعه تغییرات رابطه تجاری همانند غلبه بین بخش ها و ماهیت تعاونی و رقابتی تناوب رابطه را طی یک چرخه تجاری شناسائی می کند.
کاربردهای عملی- این بررسی روشهای معتدل سازی اثرات چرخه های تجاری را در صنایع بسیار سبک از منظر یک ارائه دهنده تکنولوژی مبتنی بر پروژه شناسائی می کند.
اصالت/ ارزش- در حالی که تعداد زیادی پژوهش اقتصادکلان در مورد چرخه ها و بررسی هائی نیز در مورد چرخه های تجاری ویژه صنعت ( صنعت- ویژه) وجود دارد، این مطالعه نمونه نادری از تحقیق ویژه کمپانی بر ابقای چرخه های تجاری است.
کلمات کلیدی : چرخه های تجاری، تجارت پروژه، مدیریت رابطه ، محیط تجاری سبک، بازاریابی تجارت با تجارت.
نوع مقاله: مقاله پژوهشی.
مقدمه
چرخه های تجاری برجسته ترین پدیده های حیات تجاری اند. این چرخه ها برای اقتصاددانان تمرین های فکری بسیار هیجان انگیزی فراهم می آورند ولی برای مدیران وشرکتها یکی از سخت ترین چالش هائی هستند که باید به منظور موفقیت و حتی بقا بر آنها غلبه کنند. بسیاری ازکمپانی های عمل کننده در بالادست زنجیره ارزش، با گردش پذیری شدید مواجه می شوند، چرا که حتی کوچکترین نوسانات بازارهای نهائی آنها منجر به چیزی می شود که اثر شلاقی نام دارد. چون تغییرات بسیار جزئی در تقاضای مشتری ، نوسانات وسیعی در طول زنجیره تامین ایجاد می نماید. این اثر، شرکت  ها را در بسیاری از صنایع دچار نوسان کرده به جای پیشرفت تدریجی رو به جلو، منجر به تغییر جهت  مسیر آنها می شود.
هر مرحله از چرخه تجاری مسائل و چالش های مدیریتی خاص خود را ایجاد می کند. علاوه بر این،نادیده انگاشتن امر بازبینی و مرور چرخه طی یک دوره شاید چند ساله آسان است چون مدیران تمایل به بقا از طریق گزارش سالیانه دارند. 

 

جهت دانلود محصول اینجا کلیک نمایید

برچسب‌ها:
عنوان انگلیسی مقاله: China's energy economy,Technical change, factor demand and interfactor/interfuel substitution
عنوان فارسی مقاله: اقتصاد انرژی چین : تغییر فنی ، تقاضای فاکتور و جایگزینی درون فاکتور یا درون سوخت
دسته: اقتصاد
فرمت فایل ترجمه شده: WORD (قابل ویرایش)
تعداد صفحات فایل ترجمه شده: 26
ترجمه ی سلیس و روان مقاله آماده ی خرید می باشد.
_______________________________________
چکیده ترجمه:
مصرف انرژی اولیه چین با رشد اقصادی سریعش از تولید انرژی داخلی از سال 1994 فراتر رفته است که منجر به افزایش قابل توجه واردات انرژی بویژه نفت می شود. تقاضای انرژی در چین تاثیر معنی دار و روز افزون بر بازارهای انرژی جهان داشته است. در این بخ ش،انعطاف پذیری های جزئی ان در رابطه با توزیع انرژی و فاکتور های مربوطه و انعطاف پذیری های قیمت تقاضای انرژی برای چین با استفاده از یک روش تابع هزینه دو مرحله ای حساب شده است. نتایج پیشنهاد می کنند که انرژی هم با سرمایه و هم با کار پایدار می باشد. زغال سنگ بصورت معنی داری جایگزین الکتریسیته می شود و به همراه گازوئیل تکمیل می شود ولی بنزین و الکتریسیته جای خود را به گازوئیل می دهد . شدت مصرف انرژی در چین در خلال دوره مطالعه (2004-1995) رو به افزایش است و بنظر می رسد محرک اصلی به علت افزایش استفاده از فن آوری مخصوص انرژی است.
کلمات کلیدی:جایگزینی درون فاکتور یا درون سوخت . فن آوری : تجزیه شدت انرژی 
1-مقدمه 
تقاضای چین  برای انرژی موجی را برای  تامین سوخت بخش های صنعتی و تجاری خود بوجود آورده و موجب افزایش استاندادهای زندگی خانواده ها شده است. چین حدود 39/1 میلیارد تن نفت معادل انرزی اولیه اش مصرف می کرد و در دنیا میزان کل انرژی اولیه این کشور برابر با 6/13 در صد در سال 2004 بوده است. سهم چین از مصرف انرژی جهان تقزیباٌ در بیست سال گذشته دو برابر شده است و این افزایش تقاضا بوسیله واردات بویژه نفت مرتفع گردیده است. برای مثال میانگین تولید نفت در چین 25 در صد بیشتر از مصرف در دهه 1980 بود اما اکنون تقریباٌ نصف کل مصرف نفت وارد می شود و تلاش ها برای تضمین تامین نفت از کشورهای خارجی موجب تنش سیاسی شده است. 

 

جهت دانلود محصول اینجا کلیک نمایید

برچسب‌ها:
تاريخ : پنج شنبه 22 آبان 1393برچسب: ترجمه مقاله مفهوم و مربوط بودن سود, | 21:48 | نويسنده : admin
عنوان انگلیسی مقاله: Concept and Relevance of Income
عنوان فارسی مقاله: مفهوم و مربوط بودن سود
دسته: اقتصاد - حسابداری
فرمت فایل ترجمه شده: WORD (قابل ویرایش)
تعداد صفحات فایل ترجمه شده: 44
ترجمه ی سلیس و روان مقاله آماده ی خرید می باشد.
_______________________________________
چکیده ترجمه:
در سال هاي اخير افراد زيادي از اصول سنتي پذيرفته شده تحقق، تطابق و تخصيص انتقاد کرده اند. به علاوه پروژه عملکرد گزارشگري در هيات تدوين استانداردهاي بين المللي (IASB) متمايل به تعويض مفهوم فعلي سود خالص به نفع مفهوم جديد سود جامع با منع بازگرداني ساير سودهاي جامع جانشين است.
از سوي ديگر، سودمندي و مربوط بودن سود خالص به طور مکرر در تحقيقات تجربي ثابت شده است. به نظر مي رسد حسابداران لزوما در چرخه دانشگاهي دانش عمومي را به طور صحيح ياد نمي گيرند. اين موضوع يکي از انگيزه هاي اين مقاله براي بازبيني شواهد تجربي مربوط بودن سود خالص است.
اين مقاله يک بررسي مجدد براي تاييد مفهوم سود خالص از طريق مقايسه آن با مفاهيم مشابه (که رابطه نزديکي با سود خالص دارند) انجام مي دهد. اين بررسي شامل 2 قسمت است. قسمت اول در بخش 2 با تمرکز بر تخصيص حسابداري، جريان هاي نقدي را با سود خالص مقايسه مي کند. اين مقايسه بر علت وجودي اندازه گيري سود با تخصيص جريان هاي نقدي تاکيد دارد. قسمت دوم در بخش 3 به مقايسه سود جامع را با سود خالص با تمرکز بر تفاوت هاي اين دو (براي مثال ساير سودهاي جامع) مي پردازد. اگر چه به طور غير مستقيم اما اين مقاله معناي اصلي سود خالص را با تفکيک ساير سودهاي جامع از آن بررسي مي کند.
با مروري بر اين مقاله مي توان به نتايج زير دست يافت. اولا اگر چه تعهدات به خاطر تحت تاثير قرار گرفتن به وسيله اختيارات مديريت مورد انتقاد واقع مي شوند، اما آنها منابع اطلاعاتي با ارزشي براي سرمايه گذاران به شمار مي رود. اين يک تئوري دانشگاهي پذيرفته شده متداول است که از طريق مقايسه ميان ارزش مربوط سود و وجه نقد مکررا تاييد شده است. دوما ما نتوانستيم شواهدي مبني بر اينکه ساير سودها جامع داراي ارزش مربوط باشند، پيدا کنيم. اگر چه براي پاسخ نيازهاي اطلاعاتي حسابداران و تحليل گران مورد انتظارات در مجموع سود خالص به دست آمده بر اساس تحقق، تطابق و تخصيص سودمندي بيشتري در مقايسه با جريان هاي نقدي و سود جامع دارد.
کلیدواژه: درآمد خالص، اقلام تعهدی، درآمد، وجوه در گردش، سود جامع، رابطه ارزش

 

جهت دانلود محصول اینجا کلیک نمایید

برچسب‌ها:
عنوان انگلیسی مقاله: Consumer trust in e-commerce in the United States, Singapore and China
عنوان فارسی مقاله: اعتماد مصرف كننده به تجارت الكترونيك در آمريكا ، سنگاپور و چين
دسته: اقتصاد
فرمت فایل ترجمه شده: WORD (قابل ویرایش)
تعداد صفحات فایل ترجمه شده: 32
ترجمه ی سلیس و روان مقاله آماده ی خرید می باشد.
_______________________________________
چکیده ترجمه:
اين تحقيق سوابق و پيامدهاي اعتماد مصرف كننده را در آمريكا ، سنگاپور و چين بررسي مي كند. نتايج نشان مي دهد كه شهرت و اطمينان سيستم يك فروشنده اينترنتي و گرايشي طبيعي مشتري به اعتماد بطور قطعي مربوط به اعتماد مشتري مي باشد. اعتماد مشتري رابطه مثبتي با طرز تلقي و رابطة منفي با ريسك مشاهده شده دارد. مفاهيم مورد بحث قرار گرفتند. 
کلیدواژه: تجارت الکترونیک، اعتماد، ایالات متحده، سنگاپور، چین
1- مقدمه 
اعتماد نقش مهمي را در بسياري از تعاملات اقتصادي و اجتماعي درگير با عدم اطمينان و عدم استقلال ايفا مي كند. از عدم اطميناني كه در معاملات اينترنتي وجود دارد، بسياري از محققان بيان كرده اند كه اعتماد يك عامل مهم مؤثر در افزايش موفقيت تجارت الكترونيك مي باشد. مفهوم اعتماد بسيار مهم و حياتي مي باشد زيرا آن روي يك تعداد عوامل ضروري براي معاملات آنلاين اثر مي گذارد، از قبيل امنيت و خصوصي بودن. هر چند تجارت الكترونيك مزايايي را براي هر دو خريدار و فروشنده فراهم مي كند. ولي آن محدوديتهايي از قبيل جدايي فيزيكي مابين خريداران و فروشندگان و مابين خريداران و كالا، دارد. به منظور كاهش موانع، فروشندگان بايد يك رابطه قابل اعتمادي را براي پرورش وفاداري مشتري توسعه دهند.  
اعتماد مصرف كننده جنبه اي مهم از تجارت الكترونيك مي باشد و شناخت سوابق و پيامدهاي آن يك كمك مقدماتي براي دلايل ذيل مي باشد. ابتدا، سوابق اعتماد ما را براي شناخت اهميت نسبي عوامل مؤثر در اعتماد قادر مي سازد. درك اين عوامل نقش مهمي را در تدبير كردن 

 

جهت دانلود محصول اینجا کلیک نمایید

برچسب‌ها:
تاريخ : پنج شنبه 22 آبان 1393برچسب:, | 21:36 | نويسنده : admin
عنوان کارآموزی: آشنای با تابلو های برق، قطعات مورد استفاده و نحوه ی نصب آن
محل کارآموزی: شركت كمال گستر الكترونيك
دسته: مهندسی برق
فرمت فایل: WORD (قابل ویرایش)
تعداد صفحات: 45
________________________________________________________
بخشی از گزارش:
شركت كمان گستر يكي از مطرح ترين شركت هاي خصوصي در زمينه خدمات صنعت برق در بندرعباس مي باشد. اين شركت بيش از 6 سال متوالي پيمانكاري سه بندر تجاري و مسافرتي بندرعباس ( بندر شهيد رجايي، بندر شهيد باهنر، بندر شهيد حقاني ) را بر عهده دارد.
اين شركت در زمينه تمام خدمات و امور اجرايي و تعميراتي در صنعت برق اين سه بندر را بر عهده دارد؛ از تعمير وسايل برقي و برق كشي ساختمان ها گرفته تا پست ها و تابلوهاي برق و دوربين مدار بسته و دستگاه هاي مخابراتي و ...
نكات فني براي توليد تابلو برق
ورقه هاي مورد نياز در تابلوها از ورقه هاي فلزي روغني به ضخامت 2 ميلي متر ساخته مي شود و ابعاد تابلو متناسب با قطعات نصب شده در داخل آن مي باشد؛ بطوري كه در موقع كار اپراتور روي تابلو به راحتي امكان دسترسي به تمام قطعات داخلي آن باشد و همچنين در صورت لزوم بتوانيم قطعات جانبي را به مدار وصل كنيم. 
براي ايمني بيشتر اپراتور در هنگام كار بايد در اين تابلو بجز درب اصلي ، دربي براي محافظت شينه ها نصب شود در اين تابلو سلولهاي مربوط به روشنايي معابر بايد جدا از سلولهاي توزيع در نظر گرفته شود و اتصال سلولهاي توزيع بايد از شينه هاي مسي يا آلومينيومي باشد و مدار روشنايي معابر اين تابلو بايد توسط كنتاكتور و از فتوسل فرمان گيرد. 
در قسمت رنگ آميزي بايستي نوع رنگ متناسب با شرايط آب و هوايي انتخاب شود و حتما عمليات چربي زدايي بايد قبل از رنگ آميزي صورت گيرد. نوع ضخامت رنگ استفاده شده هم بايد توجه نمود كه با آگاهي از محل نصب تابلو بين   20-40 ميكرون متغير است.
شينه هاي مورد استفاده در اين تابلو بايد از جنس مس يا آلومينيوم با ضخامت (30*3mm ( طبق استاندارد انتخاب شود و محلهاي اتصال پس از سوراخ كاري كاملا تميز شده و توسط پيچ و مهره به همديگر متصل شوند تا حداكثر هدايت الكتريكي به وجود آيد و شينه ها زياد گرم نشود. كابل ها در تابلو بايد حتما توسط كابلشو به شينه ها متصل شود.  براي نصب سيم ارت بايد حتما شينه مربوطه روي كفي تابلو محكم شود. 
قطعات بكار رفته در اين تابلو از قبيل كليد و كنتاكتور ـ فيوز ـ رله ـ فتوسل و غيره بايد به نحوي وصل شود كه براي تعمير به راحتي در دسترس باشد و از مارك هاي داراي استاندارد جهاني تهيه شود. 
بمنظور شناسايي محصول بايد نقشه كامل محصول كه شامل مدارات الكتريكي و ساير نكات فني آن است در اختيار متقاضي قرار داده شود تا در موقع تعمير راحت تر اقدام شود. 

 

جهت دانلود محصول اینجا کلیک نمایید

برچسب‌ها:
پروژه جهت دریافت مدرک کارشناسی
عنوان کامل: موتورهای پله ای stepper Motor
دسته: مهندسی برق 
فرمت فایل: WORD (قابل ویرایش)
تعداد صفحات: 46
________________________________________________________
1- مقدمه
با پيشرفت روز افزون علم و فناوري و با درك ميدان هاي مغناطيسي و كشف آنكه مي توان انرژي الكتريكي را به انرژي مكانيكي تبديل نمود تحولي عظيم در تاريخ بشري بوجود آمد؛ آنهم بگونه اي كه بشر روز به روز به تفكر، طراحي و ساخت وسايلي كه بتوانند با استفاده از انرژي الكتريكي، انرژي مكانيكي توليد نمايند روي آورد.
بدين منظور شناخت و طراحي راه كارها و وسايل جديد امري است اجتناب ناپذير. از جمله اين پيشرفت ها ساخت نوع جديد و پيشرفته تري از موتورهاي الكتريكي به نام "استپ موتورها يا موتورهاي پله اي" است كه همچنان سير تكميلي خود را طي مي نمايند تا به امروز كه مي توان براي هر نوع كاربري نوع خاصي از موتورها را بكار برد. شايان توجه است كه ساخت استپ موتور با امكاناتي كه به طراحان و سازندگان ماشين آلات مي دهد به گونه قابل توجهي سبب كاهش هزينه ها در بسياري از زمينه ها شده است. يكي از چندين مزاياي بسيار زياد اين نوع الكتروموتورها تبديل مكانيزم هاي بسيار پيچيده مكانيكي به تنها يك محرك استپي مي باشد. در ادامه با اين پديده جالب  بيشتر آشنا خواهيم شد. 
2- معرفی موتور پله اي
استپ موتور یا استپر موتور یا موتور پله ای نوعی موتور الكتريكي همچون موتورهای DC است که حرکت دورانی توليد می کند. با اين تفاوت که استپر موتورها دارای حرکتي دقيق، از پیش تعریف شده و حساب شده تری هستند. در واقع یک موتور پله ای ترکیبی از یک موتور الکتریکی DC و یک سلونویید است.
اين موتورها كه جز گروه سيستم هاي محركه بدون جاروبك ( Brushless drive systems  ) و سنكرون هستند كه با داشتن قطبهای دندانه ای در روتور خود در هر گردش کامل، استپ ها یا پله هائی را با زاویه مشخص طی می کند. به عبارت دیگر يك استپ موتور وسيله اي الكتريكي است که چرخش زاويه اي گسسته يا پله اي دارد و با اتصال به پالس هايي در فركانس هاي خاص كار مي كند.
هر پالس فرستاده شده به موتور سبب حركت محور موتور تا زاويه اي معين مي شود كه اين زاويه، زاويه استپينگ (Stepping Angle)  يا زاويه گام ناميده مي شود. اين موتورها به صورت درجه ای دوران می کنند و با درجه های مختلف در بازار موجود هستند.

 

جهت دانلود محصول اینجا کلیک نمایید

برچسب‌ها:
تاريخ : سه شنبه 6 آبان 1393برچسب:, | 22:46 | نويسنده : admin
پروژه جهت دریافت مدرک کارشناسی
عنوان کامل: انواع سنسورها و اهميت كاربرد آنها
دسته: مهندسی برق (انتقال و توزیع)
فرمت فایل: WORD (قابل ویرایش)
تعداد صفحات: 69
________________________________________________________
بخشی از مقدمه:
با پيشرفت سريع تكنيك اتوماسيون و پيچده تر شدن پروسه هاي صنعتي و كاربرد روز افزون اين شاخه از تكنيك نياز شديدي به كاربرد سنسورهاي مختلف كه اطلاعات مربوط به عمليات توليد را درك و بر اساس اين اطلاعات مقتضي صادر گردد ، احساس مي شود .
سنسورها به عنوان اعضاي حسي  يك سيستم، وظيفه جمع آوري و با تبديل اطلاعات را به صورتي كه براي يك سيستم كنترل و با اندازه گيري قابل تجزيه و تحليل باشد به عهده دارند . در سالهاي اخير سنسورها به صورت يك عنصر قابل تفكيك سيستمهاي مختلف صنعتي مورد استفاده قرار گرفته و پيشرفت سريعي در جهت جوابگويي به تقاضاهاي صنعت در اين شاخه از علم الكترونيك انجام پذيرفته است.
سنسورها جهت تبديل عوامل فيزيكي مانند حرارت ، فشار ، نيرو ، طول ، زاويه چرخش ، دبي و غيره به سيگنالهاي الكتريكي بكار برده مي شوند و به همين منظور سنسورهاي مختلفي كه قابليت ‌تبديل اين عوامل را به جريان برق دارا مي باشند، ساخته شده اند .
يك سنسور را مي توان با خصوصيات زير تعريف نمود .
- سنسور به عنوان تبديل كننده اطلاعات فيزيكي به سيگنالهايي، كه مي توان از آنها به عنوان سيگنالهاي كنترل استفاده نمود . عمل مي كنند .
- يك سنسور نبايد حتماً يك سيگنال الكتريكي توليدنمايد . مانند سنسورهاي پنيوماتيكي و...
- سنسورها در دو نوع مختلف وجود دارند .
الف )با تماس مكانيكي مانند كليد قطع و وصل ، تبديل كننده هاي فشاري و...
ب) بدون تماس مكانيكي مانند سنسورهاي نوري و يا حرارتي و ...
- سنسورها مي توانند بعنوان چشمهاي كنترل كننده يك سيستم مورد استفاده قرار گرفته و وظيفه مراقبت از پروسه و اعلام خرابي و يا نقص يك سيستم را به عهده بگيرند .
در كنار كلمة سنسور با واژه هاي زير نيز در صنعت روبرو هستيم .

 

جهت دانلود محصول اینجا کلیک نمایید

برچسب‌ها:
تاريخ : سه شنبه 6 آبان 1393برچسب:, | 22:46 | نويسنده : admin
پروژه جهت دریافت مدرک کارشناسی
عنوان کامل: انواع سنسورها و اهميت كاربرد آنها
دسته: مهندسی برق (انتقال و توزیع)
فرمت فایل: WORD (قابل ویرایش)
تعداد صفحات: 69
________________________________________________________
بخشی از مقدمه:
با پيشرفت سريع تكنيك اتوماسيون و پيچده تر شدن پروسه هاي صنعتي و كاربرد روز افزون اين شاخه از تكنيك نياز شديدي به كاربرد سنسورهاي مختلف كه اطلاعات مربوط به عمليات توليد را درك و بر اساس اين اطلاعات مقتضي صادر گردد ، احساس مي شود .
سنسورها به عنوان اعضاي حسي  يك سيستم، وظيفه جمع آوري و با تبديل اطلاعات را به صورتي كه براي يك سيستم كنترل و با اندازه گيري قابل تجزيه و تحليل باشد به عهده دارند . در سالهاي اخير سنسورها به صورت يك عنصر قابل تفكيك سيستمهاي مختلف صنعتي مورد استفاده قرار گرفته و پيشرفت سريعي در جهت جوابگويي به تقاضاهاي صنعت در اين شاخه از علم الكترونيك انجام پذيرفته است.
سنسورها جهت تبديل عوامل فيزيكي مانند حرارت ، فشار ، نيرو ، طول ، زاويه چرخش ، دبي و غيره به سيگنالهاي الكتريكي بكار برده مي شوند و به همين منظور سنسورهاي مختلفي كه قابليت ‌تبديل اين عوامل را به جريان برق دارا مي باشند، ساخته شده اند .
يك سنسور را مي توان با خصوصيات زير تعريف نمود .
- سنسور به عنوان تبديل كننده اطلاعات فيزيكي به سيگنالهايي، كه مي توان از آنها به عنوان سيگنالهاي كنترل استفاده نمود . عمل مي كنند .
- يك سنسور نبايد حتماً يك سيگنال الكتريكي توليدنمايد . مانند سنسورهاي پنيوماتيكي و...
- سنسورها در دو نوع مختلف وجود دارند .
الف )با تماس مكانيكي مانند كليد قطع و وصل ، تبديل كننده هاي فشاري و...
ب) بدون تماس مكانيكي مانند سنسورهاي نوري و يا حرارتي و ...
- سنسورها مي توانند بعنوان چشمهاي كنترل كننده يك سيستم مورد استفاده قرار گرفته و وظيفه مراقبت از پروسه و اعلام خرابي و يا نقص يك سيستم را به عهده بگيرند .
در كنار كلمة سنسور با واژه هاي زير نيز در صنعت روبرو هستيم .

 

جهت دانلود محصول اینجا کلیک نمایید

برچسب‌ها:
تاريخ : پنج شنبه 1 آبان 1393برچسب:, | 20:15 | نويسنده : admin
عنوان انگلیسی مقاله: Plain Bearings
عنوان فارسی مقاله: Plain Beamngs (بيرينگهاي ساده ).
دسته: مکانیک
فرمت فایل ترجمه شده: WORD (قابل ویرایش)
تعداد صفحات فایل ترجمه شده: 20
ترجمه ی سلیس و روان مقاله آماده ی خرید می باشد.
_______________________________________
چکیده ترجمه:
در صفحات بعدي ماروشها و داده‌ها و اطلاعاتي را در مورد طراحي بيرمنيگهاي Beamngs روغن‌كاري شده به صورت هيدروليكي رودين ميكس يا بيرينگهاي Full – Film (فيم – كامل )انواع ژورنال و thwust ارائه كرده‌ايم، به هر حال قبل از اين كه اين روش و متدها را بيان كنيم. به نظر مي‌رسد كه مفيد باشد اگر ما ابتدا آن جنبه‌هايي بيرينگ Beamngs مربوط به انواع قابل دسترس بيرينگ را مورد بررسي قرار دهيم. روش روغن‌كاري و روش‌هاي ( روغن‌كاري: سختي و براق سازي سطح: روشهاي ماشيني كردن machining، علامت‌ها (seals) و نسبتهاي طول به قطر ‌ باي كاربردهاي مختلف. 
در پاراگراف بعدي بخشهاي مربوط به طراحي يك ‌ در مورد اين مسائل  را به وجود مي‌آورد و تعديلاتي ‌ پلاتي دربارهاي قابل مجاز allowable Leamn)) از زماني كا ساير شرايط عمل كنند. full-film در يك بيرينگ Beamngs وجود دارد را ارائه مي‌كند. 
رده‌هاي بيرينگ‌هاي ساده (Plain Beamng) – Beamng (بيرينگ ) نايي كه لغزشهايي در مقايسه بين سطح‌هاي mating (مات كننده ) ايجاد مي‌كنند شامل سه دسته كلي هستند: بيرينگ‌هاي راديال كه شافت‌هاي چرخنده Rotating shafls يا ژورنالها journals را حمايت مي‌كنند. بيرينگ‌هاي Thnust كه بارهاي محوري را در بخشهاي چرخنده ايجاد مي‌كند. و بيرينگ‌هاي guide  يا Alipper كه قسمتهاي متحرك را در يك خط مستقيم هدايت مي‌كند. بيرينگ‌هاي لغزنده راديال ما كه به طور عمومي بيرينگ هاي Sleeve (استوانه‌اي ) ناميده مي‌شوند ممكن است چندين ن.ع مختلف باشد، كه معمولي‌ترين آنها بيرينگ Plain full jouwnal است. كه در ‌ 3600 با  mating jouwnal خود مي‌باشد، و بيرينگ pawtial jouwnal ‌ كمتر از 180 درجه دارد. اين نوع آخري زماني مورد استفاده قرار مي‌گيرد كه جهت بار ثابت مي‌باشد و مزايايي مانند سادگي، راحت ‌ روغن‌كاري، كاهش اصطحلاك را دارد. 
جنبشهاي نسبي بين بخشهاي بيرينگ هاي ساده مي‌تواند اتفاق بيفتد. (I) يك لغزش خالص بدون وجود مايع يا واسطه روان كننده گازي بين سطوح متحرك نظير همراه عمل خشك نايلون و تفلون (z) همراه روغن‌كاري هيرروديناميكي كه در آن يك گوه (wedge)يا film bildup  واسطه روغن‌كاري كننده توليد شده است. همراه جدايش كلي يا بخشي سطوح بيرينگ (3) همراه روغن‌كاري (روان كنندگي ) هيدرواستاتيك كه در آن يك واسطه روان كننده تحت فشار بين سطوح mating ايجاد مي شود كه يك نيروي مخالف در برابر بار به كار رفته يا جدا شدن اين سطوح ايجاد مي كند.

 

جهت دانلود محصول اینجا کلیک نمایید

برچسب‌ها:
تاريخ : پنج شنبه 1 آبان 1393برچسب:, | 20:13 | نويسنده : admin
عنوان انگلیسی مقاله: Review NTFS Basics
عنوان فارسی مقاله: اساس (اصول ) NTFS.
دسته: فناوری اطلاعات و کامپیوتر
فرمت فایل ترجمه شده: WORD (قابل ویرایش)
تعداد صفحات فایل ترجمه شده: 46
ترجمه ی سلیس و روان مقاله آماده ی خرید می باشد.
_______________________________________
چکیده ترجمه:
سیستم پرونده NT مجموعه ای از عملکرد ، قابلیت اعتماد و سازگاری را مهیا می کند که در سیستم پرونده FAT یافت نمی شود . این سیستم طوری طراحی شده که اعمال پوشه استاندارد از جمله خواندن ، نوشتن و جستجوی و حتی اعمال  پیشرفته ای چون بهبود سیستم پوشه را بر روی فضای زیادی از دیسک به سرعت انجام می دهد . 
با فرمت کردن یک نسخه با سیستم پرونده NTFS  و چندین پوشه دیگر و یک جدول پوشه اصلی (MFT  ) ایجاد می شود که شامل اطلاعاتی راجع به تمام فایل ها و پوشه های موجود در نسخۀ NTFS می باشد . اولین اطلاعات بر روی نسخۀ NTFS ، بخش راه اندازی سیستم است که از 0  شروع شده و می تواند تا 16 نیز ادامه یابد . اولین پوشه بر روی نسخۀ NTFS ، جدول پوشه اصلی است ( MFT ) . شکل زیر طرحی از یک نسخۀ NTFS را نشان می دهد در زمانی که فرمت کردن به پایان رسیده. 
این بخش اطلاعاتی راجع به NTFS را در بر دارد . عناوین مورد بحث شامل عناوین زیر است : 
ـ بخش راه اندازی سیستم NTFS 
ـ جدول پرونده اصلی NTFS (MFT ) 
ـ انواع پرونده های NTFS
 ـ ویژگی های فایل NTFS 
  ـ فایل های سیستم NTFS 
  ـ چندین جریان دادۀ NTFS 
  ـ فایل های فشرده NTFS 
  ـ فایل های رفرشده EFS ، NTFS
  ـ استفاده از EFS 
  ـ دستور اینترنال EFS 
   ـ ویژگی EFS 
  ـ پی آمدهای EFS 
  ـ فایل های یدکی NTFS
  ـ قابلیت بازیافت و تمامیت دادۀ NTFS 
سیستم پرونده NTFS شامل ویژگی های امنیتی مورد نیاز برای سرورهای فایل و کامپیوترهای شخصی گران قیمت در یک محیط متحد است . سیستم پرونده NTFS همچنین کنترل دستیابی به داده و امتیاز مالکیت را که برای تمامیت داده های مهم بسیار حائز اهمیت است را حمایت می کند . هنگامی که پوشه های به اشتراک گذاشته بر روی یک کامپیوتر با ویندوز NT دارای مجوزهای خاص هستند ، فایل ها و پوشه های NTFS بدون به اشتراک گذاشتن می توانند مجوز داشته باشند . NTFS تنها فایل بر روی ویندوز NT است که به شما این امکان را می دهد که مجوز ها را برای فایل های اختصاصی تعیین کنید. سیستم پرونده NTFS یک طرح ساده اما در عین حال قدرتمند دارد. 

 

جهت دانلود محصول اینجا کلیک نمایید

برچسب‌ها:
تاريخ : پنج شنبه 1 آبان 1393برچسب:, | 20:12 | نويسنده : admin
عنوان انگلیسی مقاله: The effects of telecommuting on productivity: An experimental examination. The role of dull and creative tasks
عنوان فارسی مقاله: تأثیرات ارتباطات از راه دور بر بهره وری: یک بررسی تجربی. نقش وظایف یکنواخت و خلاقانه.
دسته: مدیریت - اقتصاد
فرمت فایل ترجمه شده: WORD (قابل ویرایش)
تعداد صفحات فایل ترجمه شده: 15
ترجمه ی سلیس و روان مقاله آماده ی خرید می باشد.
_______________________________________
چکیده ترجمه:
سازمان ها در تلاش برای کاهش هزینه ها و ارتقاء روحیه کارکنان، به طور روز افزونی درحال تبدیل شدن به سازمان های از راه دور هستند. گزارشات متناقضی در مورد تأثیرات کار کردن خارج از دفتر بر بهره وری وجود دارد مبنی بر اینکه مستقیماً بر رده پایین شرکت تأثیر می گذارد. این مطالعه این تناقضات را با استفاده از یک رویکرد تجربی بررسی می نماید. وظایف فردی یکنواخت و خلاقانه برای تبیین دو جو کاری متفاوت بکار گرفته شد. نتایج این مطالعه نشان می دهد که تأثیرات محیط از راه دور می تواند نشانه های مثبتی برای بهره وری وظایف خلاقانه و نشانه های منفی برای بهره وری وظایف یکنواخت داشته باشد. 
مقدمه:
علیرغم اهمیت ارتباطات راه دور به عنوان یک روش کاری جایگزین آثار کنونی عمیقاً بررسی ننموده اند که کار خارج از دفتر چگونه بر بهره وری تأثیر می گذارد. بخشی از دلایل این امر احتمالاً به علت مشکلات عملی در یافتن شاخص های خوب برای بهره وری می باشد که برای چنین تحلیلی لازم است. علاوه بر این جدا کردن عوامل محیطی از سایر عوامل مرتبط با بهره وری می تواند کار مشکلی باشد (Nalbantian و Schotter، 1997). مطالعه حاضر برای غلبه بر برخی از این مشکلات از یک طرح تجربی ساده در ترکیب با روش های بررسی برای درک چگونگی تأثیر محیط ارتباط از راه دور بر بهره وری در وظایف یکنواخت و خلاقانه استفاده می کند. دو ماموریت مختلف برای انعکاس کارهای انجام شده در مواقعی که ارتباط راه دور میسر است، انتخاب گردید. نتایج نشان داد که برای گروه خاصی از جمعیت، کار خارج از دفتر در مواقعی که وظایف یکنواخت است، تأثیرات منفی بر بهره وری و در مواقعی که وظایف خلاقانه تر است تأثیرات مثبتی بر بهره وری وجود دارد. این نتایج بعضاً با یافته های سایر مقالات هماهنگند هرچند که سوالاتی در این مقاله باقی می ماند. 

 

جهت دانلود محصول اینجا کلیک نمایید

برچسب‌ها:
عنوان انگلیسی مقاله: Underpinning Appropriate Application Work Life Balance: What DO You Mean? The Ethical Ideology
عنوان فارسی مقاله: ايدئولوژي اخلاقی حمایت کننده جهت کاربردهای مناسب آن
دسته: روانشناسی - علوم رفتاری
فرمت فایل ترجمه شده: WORD (قابل ویرایش)
تعداد صفحات فایل ترجمه شده: 29
ترجمه ی سلیس و روان مقاله آماده ی خرید می باشد.
_______________________________________
چکیده ترجمه:
 این مقاله به طبقه بندی تعاریف WLB بر طبق چارچوب ایدئولوژیهای اخلاقی پرداخته است. با درک و فهم چشم اندازی که تعریف WLB در آن شکل گرفته است، استفاده کنندگان عملی از آن و دانشگاهها بهتر می توانند به ارزیابی اهمیت آن برای کاربردهای خاص بپردازند. اگرچه هم اکنون، بسیاری از تعاریف دارای ماهیت مطلق بوده و بیان کننده تعادل مناسبی که می بایستی همه بدنبال آن باشند، هستند؛ نویسنده بیان می دارد که، تعاریفی که نشان دهد چشم اندازها موقعیتی و اقتضایی هستند برای دانشگاهها و افراد عمل گرا با ارزش تر می باشند. تعاریف ناشی از چشم انداز اقتضایی این فرصت را فراهم می نماید که به جستجوی فاکتورهایی برویم که در دستیابی به WLB برای گروهی خاص از افراد کمک کننده باشند. هنگامی که تعریف WLB برای گروهی خاص از افراد در سطح وسیعی مورد موافقت واقع گردد، آنگاه می توان معیارهای WLB و ابتکارات مربوط به آن را با توجه به این تعاریف ایجاد نمود. این موضوع می تواند فراهم کننده خطی برای تعیین محدودیت ها جهت تجزیه و تحلیل تطبیقی برنامه های WLB باشد. لذا در این مقاله، کاربردهای WLB برای مداخلات مدیریت تحول و مدیریت تغییر نیز مورد بررسی قرار گرفته است.
اختلاف نظرات درباره تعاریف WLB
اگرچه ادبیات درباره WLB کامل و انباشته می باشد، اما تعاریف  WLB بسیار متنوع می باشد. Sharp به عنوان اولین روانشناسان به این نتیجه رسید که تحقیقش دچار کمبودی از اجماع و توافق در میان کسانی که در تحقیق وی مشارکت کرده بودند، می باشد. با توجه به اینکه کدام یک اخلاقی و کدام یک غیراخلاقی می باشد. به همین صورت در WLB نیز عدم وجود اجماع درباره تعریف کلمه «تعادل» و کاربردهای اخلاقی آن به عنوان یک مشکل مطرح است. هر کدام از تعاریف WLB دارای یک چشم انداز ارزشمند می باشد که تعیین کننده آن است که چه فاکتورهایی در رابطه با دستیابی به تعادل میبایستی مورد توجه واقع شود و می توان این تعاریف را با توجه به ارزش این چشم اندازها و با استفاده از طبقه  Forsyth (1980) از ایدلوئوژی های اخلاقی دسته بندی کرد. درک چشم انداز ارزشمند برای استفاده و کاربرد مناسب تعاریف WLB امری حیاتی می باشد.
تقریباً هر مقاله ، تعریفی متفاوت از اینکه WLB در واقع چه می باشد، دارد. Kirchmeyer (2000) به عنوان یک مؤلف و نویسنده فعال در زمینه WLB، این ادعا را تأیید کرده است که «کسانی که در مورد تعادل کاری می نویسند به طور دائمی و کلی تعریف خود را از این عبارت مشخص نکرده اند و به ندرت به دنبال معانی آن بوده اند. با این حال Lewis، RaPQP و Gambel (2003) بیان کرده اند که عبارت، تعادل زندگی کاری، همچنان سؤال برانگیز است؛ چرا که این عبارت به طور کلی نقش های فعالیت غیرکاری را در برمی گیرد. Greenhous، CollinوShaw  (2003) نیز بیان کرده اند که «تعاریف از تعادل در کل ناپایدار بوده و با هم سازگاری ندارند و در نتیجه اندازه گیری آن را نیز مشکل ساخته اند». با این حالWoy danoff  (2005) اشاره می کند که استفاده غیرهمسان از مفهوم تعادل در تحقیقات قبلی باعث ایجاد سردرگمی در ادبیات شده است. 

 

جهت دانلود محصول اینجا کلیک نمایید

برچسب‌ها:
عنوان انگلیسی مقاله: Web Log Clustering Approaches – A Survey
عنوان فارسی مقاله: روش های خوشه بندی لاگ های وب سرور(وب لاگ) یک بررسی.
دسته: فناوری اطلاعات و کامپیوتر
فرمت فایل ترجمه شده: WORD (قابل ویرایش)
تعداد صفحات فایل ترجمه شده: 8
ترجمه ی سلیس و روان مقاله آماده ی خرید می باشد.
_______________________________________
چکیده ترجمه:
با توجه به سازمان دهی هرچه بیشتر اینترنت و شبکه گسترده جهانی برای انجام تجارت و کسب و کار، لازم است که برنامه ریزی های استراتژیک و تکنیک های راهبردی جهت جهت تجزیه و تحلیل در این زمینه مورد بررسی قرار گیرند.به همین منظور ، ما یک بررسی و مطالعه اجمالی از تحقیقات و کارهای علمی اخیر در زمینه وب کاوی را با تمرکز بر روی سه روش و دیدگاه در رابطه با خوشه بندی وب ارائه می دهیم.تجزیه و تحلیل خوشه بندی ، یک الگوریتم داده کاوی با کاربرد وسیع می باشد که در واقع فرآیند تقسیم بندی یکسری از داده ها به شماری از خوشه هاست که هر داده ای ، شباهت بالایی با داده های دیگر در همان خوشه دارد اما از دیگر داده ها در خوشه های دیگر متفاوت است.
در این تحقیق علمی ، ما سه روش متفاوت را پیرامون وب کاوی بررسی کرده و سپس مزایا و معایب آن ها را آنالیز و تجزیه و تحلیل می کنیم و در پایان بر مبنای موثر ترین الگوریتم بدست آمده و همچنین نتایج حاصل از آزمایشات انجام شده بر روی فایل های وبلاگی گوناگون،  به یک نتیجه گیری کلی دست پیدا می کنیم.
لغات کلیدی : وب کاوی-web usage mining (یکی از انواع  وب کاوی)-لاگ های وب سرور(وب لاگ ها)-خوشه بندی 1.مقدمه
وب کاوی که با عنوان وب لاگ کاوی نیز شناخته می شود ، فرآیند استخراج الگوها و طرح های قابل توجه از جستجو در فهرست قابل دسترسی به وب می باشد. وب کاوی در واقع کاربرد تکنیک های داده کاوی به منظور کشف الگوهایی از وب می باشد. کاوش استفاده ی وب، روش پیداکردن کاربرانی است که در اینترنت به دنبال اهداف خاصی می گردند. بعضی از کاربران ممکن است به دنبال داده های متنی باشند در حالی که بعضی دیگر ممکن است بخواهند داده های سمعی و بصری را از اینترنت دریافت نمایند.
کاوش استفاده ی وب به ما کمک می کند تا الگو هایی از گروه های مشخصی از افراد را که به مناطق مشخصی تعلق دارند پیدا کنیم.هر زمان که درخواست هایی جهت تخصیص منابع دریافت شود ، سازمان های سرویس دهنده ی شبکه ، به محاسبه داده های جمع آوری شده درباره ی کاربران می پردازند.لاگ های وب سرور یک منبع مهم برای انجام وب کاوی محسوب می شوند چرا که به طور دقیق ، رفتار مرورگری تمام مشاهده کنندگان سایت را ثبت می کنند.

 

جهت دانلود محصول اینجا کلیک نمایید

برچسب‌ها:
عنوان انگلیسی مقاله: A Hybrid Fuzzy-Neural Expert system For Diagnosis
عنوان فارسی مقاله: یک سیستم خبره فازی عصبی برای تشخیص.
دسته: فناوری اطلاعات و کامپیوتر
فرمت فایل ترجمه شده: WORD (قابل ویرایش)
تعداد صفحات فایل ترجمه شده: 15
ترجمه ی سلیس و روان مقاله آماده ی خرید می باشد.
_______________________________________
چکیده ترجمه:
منطق فازی،یک شبکه عصبی و سیستم خبره است که برای ایجاد یک سیستم تشخیصی ترکیبی با یکدیگر ترکیب شده اند.با استفاده از چنین سیستمی ما یک روش جدید برای فراگیری مبانی دانش استفاده می کنیم. سیستم ما شامل یک سیستم خبره فازی همراه با یک بیس دانشی با منبع دوگانه است. دو سری قوانین لازم هستند ، که به صورت استنباطی از مثالهای ارائه شده و به صورت استقرایی توسط فیزیک دانان بدست آمده اند. یک شبکه عصبی فازی سعی میکند که از داده های نمونه یاد گرفته و این اجازه را می دهد که قوانین فازی برای دانش پایه را استخراج کنیم.تشخیص electroencephalograms با تفسیر عناصر نموداری بعنوان یک نوع مشاهده در روش ما بکار گرفته می شود. نتایج اولیه نشان دهنده احتمالات مورد نظر با استفاده از روش ما می باشد.  
مقدمه:
روشهای تکراری شناسایی و ارزیابی پدیده خاص را کار تشخیصی می نامند ،که یکی از کاربردهای اصلی برای هوش مصنوعی (AI) می باشد. با توجه به اینکه رنج وسیعی از چنین کاربرهای تشخیصی وجود دارد . اگرچه رنج وسیعی از چنین کاربردهای تشخیصی در پزشکی وجود دارد ولی این بخش مورد توجه استفاده کنندگام از هوش مصنوعی قرار دارد. عمومی ترین روشهای AI در بخش پزشکی مبتنی بر دانش و مدلسازی رفتار تشخیصی متخصصان است .  انواع مختلفی از چنین سیستمهای خبره ای از زمانی که SHRTLIFFE روش SHRTLIFFE MYCIN   را بعنوان یک سیستم خبره برای تشخیص آسیبهای خونی انسان طراحی و معرفی کرد ، بوسیله پزشکان مورد استفاده قرار گرفته است. یکی از بزرگترین مشکلات بر سر راه طراحی یک سیستم خبره مناسب ، گردآوری و دانش پایه آن است. ما روش جدیدی را معرفی میکنیم که در آن دانش پایه با منبع دوگانه بوسیله یادگیری قیاسی واستقرایی ایجاد می شود. شیکه های عصبی نیز از این راه برای تشخیص استفاده میکنند . آنها قادرند رابطه بین مجموعه داده ها را با داشتن اطلاعات نمونه که نشاندهنده لایه های ورودی و خروجی آنها است ،یاد بگیرند. 

 

جهت دانلود محصول اینجا کلیک نمایید

برچسب‌ها:
تاريخ : پنج شنبه 1 آبان 1393برچسب:, | 20:9 | نويسنده : admin
عنوان انگلیسی مقاله: A new marketing strategy map for direct marketing
عنوان فارسی مقاله: یک نقشه استراتژی بازاریابی جدید برای بازاریابی مستقیم.
دسته: مدیریت -  بازاریابی
فرمت فایل ترجمه شده: WORD (قابل ویرایش)
تعداد صفحات فایل ترجمه شده: 23
ترجمه ی سلیس و روان مقاله آماده ی خرید می باشد.
_______________________________________
چکیده ترجمه:
بازاریابی مستقیم یکی از موثرترین شیوه های بازاریابی بسیارکارا با هدف حداکثر کردن ارزش دوره عمرمشتریان می باشد. بسیاری از شیوه های یادگیری که به قیمت حساس هستند مشتریان با ارزش را شناسایی می کنند تا سود مورد انتظارشان را حداکثر کنند. با این حال این شیوه ها تا زمانی که سود کل را برای دوره زندگی مشتریان حداکثر می کند، نمی تواند کنترلی بر عیوب احتمالی داشته باشد. متاسفانه فعالیتهای بازاریابی بهینه برای بدست آوردن حداکثر سود اغلب در حداقل کردن عیوب احتمالی بسیار ضعیف عمل می کند، چون با این روشها بین اهداف تناقض هایی پدید می آید. در این مقاله ما روش تصمیم گیری متوالی(ترتیبی) را برای حداکثر کردن سود با در نظر گرفتن عیوب احتمالی در بازاریابی مستقیم، ارائه می کنیم. ما الگوریتم یادگیری تقویتی را می پذیریم تا فعالیتهای بازاریابی بهینه متوالی را تعیین کنیم. با این یافته ها نقشه استرتژی را طراحی می کنیم که به مدیران بازاریابی کمک می کند تا مجموعه فعالیت متوالی بهینه و کوتاهترین راه را برای رسیدن به وضعیت مورد مطلوب را شناسایی کند. در نتیجه، این استراتژی به طراحی ایده آلی برای مجموعه فعالیتهای موثر منتهی می شود. 
کلمات کلیدی: تصمیم گیری های متوالی، یادگیری تقویتی، استراتژی بازاریابی مستقیم، مدیریت ارتباط با مشتری، نقشه استراتژی های بازاریابی
مقدمه :
بازاریابی مستقیم یکی از روشهای بسیار موثر برای حداکثر کردن سودهای مورد انتظار است. تعدادی از روشهای یادگیری که به قیمت حساس هستند بر مشتریان سودآوری پیش بینی شده در بازاریابی مستقیم تاکید می کنند. با این حال، هدف معمولی این روشها فقط حداکثر کردن سود کوتاه مدت مرتبط با هر مجموعه فعالیت بازاریابی است. آنها تمامی تعاملات خروجی های تصمیم گیری را نادیده می گیرند، با اینکه ممکن است توالی از تصمیمات بازاریابی در طول زمان شکل بگیرد. این استراتژی های تصمیم گیری مستقل نمی تواند ضامن حداکثر کردن سودهای کل در دوره زندگی مشتری باشد چون انها اغلب وقتی تصمیم گیری ترتیبی در طول زمان پیش بیاید، تعاملات بین نتایج تصمیم گیری را نادیده می گیرند. 

 

جهت دانلود محصول اینجا کلیک نمایید

برچسب‌ها:
عنوان انگلیسی مقاله: FEMALE PERCEPTIONS ON EMPLOYMENT EQUITY: IS THE GLASS CEILING CRACKING?
عنوان فارسی مقاله: تصور زنان در مورد برابری در استخدام: آیا سقف شیشه ای در حال شکستن است؟
دسته: اجتماعی
فرمت فایل ترجمه شده: WORD (قابل ویرایش)
تعداد صفحات فایل ترجمه شده: 17
ترجمه ی سلیس و روان مقاله آماده ی خرید می باشد.
_______________________________________
چکیده ترجمه:
هدف اصلی این مطالعه، ارزیابی این است که آیا هیچ تفاوتی بین گروههای جنسیتی در ارتباط با برابری در استخدام وجود دارد یا خیر. نمونه ای متشکل از 4729 شرکت کننده از شرکت ها و صنایع مختلف پرسشنامه عدالت استخدامی را پر کردند. نتایج ANOVA نشان داد که تفاوت قابل ملاحظه ای بین گروههای جنسیتی وجود دارد اما تنها نسبت کوچکی از واریانس، تفاوت های ادراکی در مورد عدالت در استخدام را نشان می داد. بنابراین این ابزار تا حدودی در برگیرنده اعتبار افتراقی می باشد. علاوه بر این، تحلیل در سطح پرسش ها نشان داد که تفاوت قابل ملاحظه ای بین گروه های جنسیتی وجود دارد اما این تفاوت ها را نمی توان به تصور قالب جنسیتی نسبت داد. اقدامات عدالت در استخدام، از دیدگاه مدیریتی اهمیت فراوانی دارد تا موضوع تبعیض جنسیتی مشخص گردد. 
«علیرغم اینکه زنان در دنیای تجاری امروز اهمیت بیشتری یافته اند، تعداد بسیار اندکی ازآن ها حقیقتاً به مشاغل سطح بالاتر دست یافته اند» (Ellman، 1963). به نظر می رسد که نگرانی ها در مورد برابری جنسیتی در استخدام از دهه شصت تاکنون موضوع بحث بوده است. مطالعات قبلی نشان داد که مردان جایگاههای حیاتی را در سازمان ها به خود اختصاص داده اند و زنان در مشاغلی مشغول به خدمتند که نفوذ، جایگاه و درآمد پایین تری دارند. در تلاش برای مشخص نمودن ناعدالتی جنسیتی ارزیابی های مختلفی صورت گرفته است. 
ارزیابی ها برای مشخص نمودن نابرابری جنسیتی
مداخلات قانونی نظیر سیاست های فرصت های استخدامی برابر (EEO) و طرح افرمتیو اکشن در کشورهای مختلف جهان وضع گردید تا به موضوع عدالت و تبعیض در محیط کار بپردازد. اما به نظر می رسد که نابربری همچنان ادامه دارد (Humphries و Grice، 1995). Mavin (2001) عنوان نمود که الگوها و رویکردهای زندگی مردان حفظ شده و زنان هنگامی که با مسئولیت های خانوادگی مواجه می شوند، متضرر می گردند. زنان مجبور می شدند تا بین پیشرفت در مسیر شغلی و استحکام خانوادگی یک مورد را انتخاب نمایند. حال اگر این مشکل از دهه 60 تا قرن 21 وجود داشته و قوانین حمایتی برای آن وضع شده است، برای بازارهای کار در حال ظهور نظیر آفریقای جنوبی موضوعی قابل بررسی است. قوانین ملی و بین المللی برابری استخدامی در تلاش است تا برابری زنان و سایر گروهها را در تمامی طبقات و سطوح شغلی تضمین نماید (Thomas، 2002). در این قوانین و آثار مرتبط با آن، مفاهیم مختلفی مورد استفاده قرار گرفته است. بررسی ملزومات فرصت های برابری استخدامی سودمند خواهد بود. 

 

جهت دانلود محصول اینجا کلیک نمایید

برچسب‌ها:
تاريخ : پنج شنبه 1 آبان 1393برچسب:, | 20:6 | نويسنده : admin
عنوان انگلیسی مقاله: Knowledge creation measurement methods
عنوان فارسی مقاله: شيوه هاي عملياتي سنجش خلق دانش.
دسته: مدیریت دانش
فرمت فایل ترجمه شده: WORD (قابل ویرایش)
تعداد صفحات فایل ترجمه شده: 16
ترجمه ی سلیس و روان مقاله آماده ی خرید می باشد.
_______________________________________
چکیده ترجمه:
هدف اين مقاله بررسي عملياتي خلق دانش مي‌پردازد. با توجه به اهميت خلق دانش براي ثروت ملي و شركتها، ارزيابي اندازه گيري آن يك كار ارزشمند است، با اين وجود، تحقيق حاضر طيف وسيعي از اندازه گيريها را به كار مي برد و اين عدم بررسي عملياتي توافق شده ساختاري مانع براي بررسي تجربي قوي است . هدف اين مقاله بررسي روشهاي اندازه گيري حال حاضر و ايجاد يك طبقه بندي از ارزيابيهاي بوجود آوردن دانش است. 
طرح/ روش / رويكرد روش طبقه بندي چهار مرحله‌اي بشرح زير است . به منظور توليد اطلاعات در مورد ويژگيهاي اساسي روش هاي اندازه گيري، تحقيقات تجربي مربوطه مورد بررسي قرار گرفته و تجزيه و تحليل محتوا در مورد اقدامات حاصل شده انجام مي گيرد. بررسي ادبيات شامل تحقيق كلمات كليدي در بانگهاي اطلاعاتي كتابشناختي است كه يك نمونه از 63 مقاله تجربي كه در بر گيرنده ارزيابيهاي خلق دانش است بدست مي‌دهد. هر دوي اين نويسندگان بطور مستقل يك نقشه شناختي از اين اقدامات بر اساس سه ويژگي متفاوت بوجود آورده‌اند. 
يافته ها سهم اصلي از اين مقاله توسعه يك طبقه بندي سلسله مراتبي از ارزيابيهاي خلق دانش است . 
اين طبقه بندي كه د رآن حركت بالاي سلسله مراتب ، طبقه بندي مفهومي گسترده فراهم مي‌آورد و حركت پاييز پالايش مفهومي را تأمين مي‌كند از طريق اندازه‌گيريهاي طبقه بندي به روشي كه ارزيابي در برابر تعاريف موجود قابل قياس را تسهيل نمايد باعث پيشرفت تحقيق خلق دانش مي‌شود. 
محدوديتهاي تحقيق/ مفاهيم محدوديتهاي تحقيق از مسائل بنيادي تعصبي ريشه مي‌گيرد . علاوه بر نشان دادن تعصب برخي از تعصبات ممكن است با توجه به قرار دادن ارزيابيها در داخل فرآيند يا دسته بنديهاي بيروني در برنامه‌نويسي وارد گرديده باشند. 
اصالت / ارزش اين تحقيق پيامدهاي قابل توجهي را براي تحقيقات آينده در خلق دانش دارد: 
اين طبقه بندي هماهنگي بين مفهوم ساخت دانش و ارزيابي و تمايز بين خلق دانش و ديگر سازه‌هاي مربوطه نظير نوآوري را تسهيل مي‌كند. چنين طبقه بندي روشن تر شدن شباهتها و تفاوتها ميان بخشهاي خلق دانش توسعه ويژگيهاي جديد براي تحقيقات آينده و شناسايي مناطق غفلت از مطالعه آسان مي‌سازد. 

 

جهت دانلود محصول اینجا کلیک نمایید

برچسب‌ها:
عنوان انگلیسی مقاله: Oxo-Anion Modified Oxides
عنوان فارسی مقاله: اکسیدهای اصلاح شده Oxo-Anion.
دسته: شیمی - مهندسی مواد
فرمت فایل ترجمه شده: WORD (قابل ویرایش)
تعداد صفحات فایل ترجمه شده: 32
ترجمه ی سلیس و روان مقاله آماده ی خرید می باشد.
_______________________________________
چکیده ترجمه:
در واکنش دو یا چند عنصر کاتالیزور دو غایت را می توان یافت: شکل گیری یک ماده مرکب یا یک محلول جامد متشکل از همگن ترین نوع واکنش در مقابل شکل گیری یک نمونه سطحی غیر مرطوب روی یک پایه ثابت به عنوان نوع حداقل واکنش. برای کاتالیزورهای تقویت شده معمولاً هدف تجزیه گونه های فعال است؛ یکپارچگی ساختاری نگهدارنده بدون تغییر باقی می ماند هرچند که ممکن است واکنش های قوی در سطح نگهدارنده و فاز ناپیوسته رخ دهد (به بخش 3.2.5 مراجعه نمایید). از این رو اکسیدهای اصلاح شده آنیون نظیر زیرکونیوم سولفات یا تنگستن یا تیتانیوم سولفات را می توان به راحتی به عنوان سیستم های نگهدارنده و به طور خاص به عنوان اسیدهای تثبیت شده در نظر گرفت. اما در یک مسیر آماده سازی خاص، عنصر دوم (سولفات، تنگستن) در مرحله آماده سازی افزوده می شود و در زمان متبلور شدن اکسید شبکه ای در طی عملیات گرمایی آماده می شود. در نتیجه، ویژگی های بافتی و ساختاری (خواص زیرکونیوم یک فاز شیمیایی خاص) اکسید شبکه ای به شدت تحت تأثیر قرار دارد. اگر عناصر بعدی نظیر ارتقاء دهنده ها افزوده شوند، وضعیت پیچیده تر می شود. هرچند که این محصول ممکن است یک اکسید کاربردی سطحی در نظر گرفته شود، سیستم ها با واکنش قوی عنصر و عامل تابعی و شبکه شناخته می شوند که به هدایت دوجانبه ساختارشان منجر می گردد. محصول نهایی به طور ایده آل تنها حاوی اکسید شبکه ای به صورت فاز متبلور است. این ویژگی این سیستم ها را از کاتالیزورهای هم رسوب شده نظیر Ni/Al2O3 و  Cu/ZnO که با ترکیب اولیه عناصر شناخته می شوند، متمایز می سازد اما محصول نهایی که پس از یک مرحله تقلیل بدست آمد، متشکل از فازهای جداگانه است که به طور مجزا با تجزیه نوری قابل شناسایی هستند. بنابراین اکسیدهای Oxo-anion اصلاح شده را می توان به عنوان طبقه جداگانه ای از کاتالیزورها در نظر گرفت. 
2.3.9.1.2 انواع مواد و نکات قابل توجه
سیستم رابطی که در این فصل مورد بحث قرار گرفت، زیرکونیوم سولفات می باشد اما سایر گونه های این نوع کاتالیزور نیز که عبارتند از سایر آنیون ها و سایر اکسیدها مورد بحث قرار می گیرند. زیرکونیو سولفات نخستین بار در اختراع هولم و بیلی در سال 1962 توصیف گردید. علاقه شدید به این سیستم سال ها بعد در دو مقاله هینو و آراتا به اوج خود رسید که آن را در دمای اتاق گزارش نمودند که تحت شرایطی است که به لحاظ ترمودینامیکی با ایزومر مورد نظر ساطگاری دارد. 

 

جهت دانلود محصول اینجا کلیک نمایید

برچسب‌ها: