پایان نامه جهت اخذ درجه کارشناسی
عنوان کامل: عوامل موثر بر عملکرد کارکنان بانک
دسته: مدیریت - بازرگانی
فرمت فایل: WORD (قابل ویرایش)
تعداد صفحات پروژه: 99
+ همراه با پرسشنامه 
______________________________________________________
بخشی از مقدمه:
اين مقاله روش انجام ارزيابي عملكرد كاركنان را شرح مي‌دهد. معيارهاي ارزيابي عملكرد، ارتباط بين ارزيابي عملكرد با ارزشيابي مشاغل و حقوق و مزايا، فنون مختلف ارزيابي عملكرد، اهداف، مكان و زمان ارزيابي عملكرد، خصوصيات شخصيتي ارزياب و ساير نكات و جزئيات انجام ارزيابي عملكرد از جمله مباحث اين مقاله هستند. 
اهداف : هدف كلي عبارت است از « تعيين عوامل موثر بر عملکرد کارکنان در ادارات».
روش : پژوهش حاضر كه حاصل پژوهش ميداني بوده ، جزء مطالعات توصيفي - تحليلي و به لحاظ روشي در قلمرو تحقيقات ميداني – روش تحقيق پيمايشي قرار مي گيرد. واحد تحليل فرد مي باشد و جامعه آماري متشكل از كليه کارکنان بانک های شهرستان قروه می باشد.
كليدواژه : ارزيابي عملكرد كاركنان؛ ارزياب؛ معيارهاي ارزيابي؛ فنون ارزيابي عملكرد كاركنان؛ ارزشيابي مشاغل

 

جهت دانلود محصول اینجا کلیک نمایید

برچسب‌ها:
عنوان انگلیسی مقاله: E-GOVERNANCE AND E-GOVERNMENT: A STUDY OF SOME INITIATIVES
عنوان فارسی مقاله: دولت الکترونیک و حکمرانی الکترونیکی
دسته: تجارت الکترونیکی
فرمت فایل ترجمه شده: WORD (قابل ویرایش)
تعداد صفحات فایل ترجمه شده: 16
ترجمه ی سلیس و روان مقاله آماده ی خرید می باشد.
_______________________________________
چکیده ترجمه:
دولت هند(GoI)  در زمینه ی توسعه ی کشور ها، حکمرانی الکترونیکی را به عنوان فرصتی عالی برای بهبود حکومت مطرح ساخته است. این تغییرات نه تنها می تواند راه بلندی را در بهبود کیفیت زندگی این بخش های جامعه طی کند، بلکه می تواند دسترسی متساوی را به فرصت های اقتصادی نسبت به قبل فراهم سازد. از این رو، این دولت، حکومت الکترونیکی را به عنوان خودرویی در نظر گرفته که باعث راه اندازی و تقویت اصلاحات و بهسازی ها می گردد. مقاله ی فعلی، بر روی روش های ابتکاری دولت الکترونیکی در هند و چین متمرکز است. هدف این مطالعه، یافتن دیدگاه کاربران بر روی سطح رضایتمندی از پروژه ی ثبت نام الکترونیکی در شرکت های هندی میباشد. پرسشنامه هایی در اختیار منشی های شرکت، حسابداران در بخش های تولیدی و سرویس دهی در هند قرار گرفت. به منظور تحلیل داده ها، از آمار و ارقام استنتاجی استفاده شد. تحلیل داده ها حاکی از این بود که سیستم ثبت نام الکترونیکی(یا پر کردن اسناد به صورت الکترونیکی) باید بر روی پارامتر های مختلفی مانند قابلیت اتصال با سرور، فرمت فرم ها و، آسانی در محاوره ی اطلاعات با بیرون و میزان صحت داده ها بهبود یابد. استلزامات این مطالعه، محدودیت ها و جهت گیری های پژوهش های آینده نیز در این مقاله مطرح شده اند.
واژگان کلیدی: دولت الکترونیک، حکمرانی الکتروینکی
1.مقدمه
با پیشرفت ICT(اطلاعات، تکنولوژی ارتباطات) ، واژگانی مانند دولت الکترونیک و حکمرانی الکترونیکی از اهمیت خاصی برخوردار شده اند. در اصل، این عبارات به صورت مترادف استفاده می شود، اگرچه کاملاٌ متفاوت بوده و دارای مخاطبین متفاوت و اهداف متفاوتی برای رسیدن هستند.
1.1تعریف دولت الکترونیک و حکمرانی الکترونیکی
بر اساس گزارش جهانی دولت الکترونیک UN، مفهوم دولت الکتروینک غالباٌ شامل وب سایت های دولت بوده که هدف آن، ایجاد یک جامعه ی اطلاعاتی فرد محور   و قرار دادن اطلاعات و تکنولوژی های ارتباطی در سرویس توسعه و همچنین حل چالش های جامعه ی اطلاعاتی می باشد(www.unpanl.un.org).

 

جهت دانلود محصول اینجا کلیک نمایید

برچسب‌ها:
عنوان انگلیسی مقاله: New Quantum Algorithm Solving the NP Complete Problem
عنوان فارسی مقاله: یک الگوریتم کمیتی جدید، برای حل مسئله ی NP Complete
دسته: ریاضی - کامپیوتر 
فرمت فایل ترجمه شده: WORD (قابل ویرایش)
تعداد صفحات فایل ترجمه شده: 9
ترجمه ی سلیس و روان مقاله آماده ی خرید می باشد.
_______________________________________
چکیده ترجمه:
در این مقاله ما به بازبینی یک الگوریتم کمیتی(کوانتم) برای حل مسائل NP-Complete و با پیچیدگی زمانی چند جمله ای پرداخته ایم. این پژوهش تقریباٌ ده سال است که  در یک سری مقاله توسط پروفسور Igor Volovich ارائه شده است.
واژگان کلیدی: الگوریتم کوانتم، مسئله ی NP-Complete
مقدمه
حدود بیست سال قبل من در شهر رم با پروفسور Igor Volovich ملاقات کردم. از آن زمان، ما با همدیگر بر ر روی فیزیک های اطلاعات کوانتم و ریاضی مشغول پژوهش بوده ایم. وی برای ادراک اساس خلقت، دارای چشمانی باز و ذهنی انعطاف پذیر است، و از این رو وی را میتوان یکی از فیزیک دانان ریاضی مهم در عصر حاضر مطرح کرد. من معمولاٌ از کار کردن با وی لذت میبرم. مهمترین کار مشارکتی ما با هم، پیدا کردن الگوریتمی به منظور حل مسئله ی NPC بوده است، که در این مقاله بازبینی شده است.
هر مسئله ای که بتوان آنرا در زمان چند جمله ای و به وسیله ی یک ماشین تورینگ غیر قطعی حل کرد، میتوان به صورت چند جمله ای آنرا به یک مسئله ی NPC تبدیل کرد[1]. ، صرف نظر از اینکه یک الگوریتمی برای حل این مسئله در زمانی چند جمله ای برای بیش از سی سال وجود داشته است یا خیر، چنین مسائلی شناخته شده نیستند.

 

جهت دانلود محصول اینجا کلیک نمایید

برچسب‌ها:
عنوان انگلیسی مقاله: Human resource management based on the index of Islamic human development The Holy Quran’s approach
عنوان فارسی مقاله: مدیریت منابع انسانی، مبنی بر شاخص توسعه ی انسانی اسلامی (روش مبتنی بر قرآن کریم)
دسته: مدیریت - اقتصاد
فرمت فایل ترجمه شده: WORD (قابل ویرایش)
تعداد صفحات فایل ترجمه شده: 12
ترجمه ی سلیس و روان مقاله آماده ی خرید می باشد.
_______________________________________
چکیده ترجمه:
هدف: توسعه ی انسانی را می توان مدرن ترین روش توسعه دانست. اگرچه شاخص های توسعه ی انسانی که برای پیاده سازی مدیریت منابع انسانی(HRM)  اسلامی پیشنهاد شده اند، برای درک جامعه ی توسعه ی اسلامی کافی نیستند. هدف این مقاله، بررسی شاخص های مدیریت-اسلامی از توسعه ی انسانی است که از دید اسلام و قرآن،  مبتنی بر HRM است.
طراحی/متودولوژی/روش: این مقاله از متد علم تفسیر استفاده کرده و این سؤال را در نظر می گیرد: از دید اسلام، شاخص های مدیریت-اقتصادی منابع انسانی چیست؟
یافته ها: با استناد به اصول و اهداف توسعه ی انسانی، تعاملات اقتصادی بین فعالان مسلمان و از دید اسلام مورد تحلیل قرار گرفته است و یک شاخص مدیریت-اقتصادی مناسبی در بین شاخص های مورد نیاز ارائه شده است، که از طریق برنامه ریزی اقتصادی صورت گرفته است.
اصلیت/ارزش: در روش اسلامی، توسعه ی انسانی در زمانی رخ میدهد که قابلیت های یک شخص بهبود پیدا کند به گونه ای که بتواند تناقضات بیرونی و درونی و تعارضات را مدیریت متد و گامی را به سمت اعتقاد و درستی در مسیر عدالت بردارد تا بتواند به خدا نزدیک شده و زندگی طبیعی خود را با هیئت طیبه جایگزین کند.
واژگان کلیدی: اسلام، مدیریت منابع انسانی،  شاخص توسعه ی انسانی، روش اسلامی، عقاید

 

جهت دانلود محصول اینجا کلیک نمایید

برچسب‌ها:
عنوان انگلیسی مقاله: An exact model for cell formation in group technology
عنوان فارسی مقاله: مدلی دقیق برای تشکیل سلول در تکنولوژی گروهی
دسته: فناوری اطلاعات - کامپیوتر
فرمت فایل ترجمه شده: WORD (قابل ویرایش)
تعداد صفحات فایل ترجمه شده: 17
ترجمه ی سلیس و روان مقاله آماده ی خرید می باشد.
_______________________________________
چکیده ترجمه:
علیرقم تاریخچه ی بزرگ مسئله ی تشکیل سلول(CF)  و وجود 12 روش برای آن، روش های کمی وجود داشته اند که به صورت صریح به بهینه سازی اهداف تشکیل سلول بپردازند. این روش ها معمولاٌ منجر به فرمولاسیون های خود سرانه ای شده که میتواند فقط به صورت هیروستیک برای نمونه های تجربی حل شود. در مقابل، ما نشان داده ایم که CF را میتوان به صورت صریح و به وسیله ی مسئله ی چندبرشی کمینه  مدل سازی کرد و بهیگی آنرا در عمل حل کرد(برای نمونه های متوسط اندازه). ما چندین محدودیت در دنیای واقعی را در نظر میگیریم که میتواند در داخل فرمول پیشنهادی بکار گرفته شده و نتایجی آزمایشی را با داده های تولید واقعی ایجاد کند.
واژگان کلیدی: تشکیل سلول، تکنولوژی گروهی، چندبرش کمینه
1. مقدمه
تشکیل سلول(CF)، یک گام کلیدی در پیاده سازی تکنولوژی گروه میباشد که اصل آن در مهندسی صنعتی و به وسیله ی Mitrofanov(1996) و Burbidge(1961) ارائه شد، و پیشنهاد شد که بخش های مشابه را باید به طرق مشابه پردازش کرد. در بسیاری از زمینه های عمومی، مسئله ی CF را میتوان به صورت زیر فرمول بندی کرد. در یک مجموعه ی محدود داده شده از ماشین ها  و بخش هایی که باید در داخل یک بازه ی زمانی خاص پردازش شود، هدف گروه بندی ماشین ها در داخل سلول های سازنده (از این رو نام مسئله ) و بخش ها در داخل خانواده های محصول میباشد، به گونه ای که هر خانواده ی محصول در داخل یک سلول پردازش شود. به طور برابر ، این هدف را میتوان به صورت کمینه سازی میزان حرکت بین سلولی- جریان بخش هایی که بین سلول ها حرکت میکنند، فرمول بندی مجدد کرد. این میزان را میتوان به وسیله ی تعداد بخش ها، حجم کلی آنها بایان کرد، که بسته به حرکت خاصی برای CF میباشد. برای مثال، در صورتی که سلول ها به صورت کم و بیش توزیع شده باشند، ضروری است تا هزینه های انتقال را که بسته به حجم است و نه تعداد بخش ها، کاهش داد.

 

جهت دانلود محصول اینجا کلیک نمایید

برچسب‌ها:
عنوان انگلیسی مقاله: A Hybrid Real-Time Scheduling Approach for Large-Scale Multicore Platforms
عنوان فارسی مقاله: یک روش زمان‌بندی بلادرنگ ترکیبی برای پلت فرم‌های چند هسته ای
دسته: فناوری اطلاعات و کامپیوتر
فرمت فایل ترجمه شده: WORD (قابل ویرایش)
تعداد صفحات فایل ترجمه شده: 19
ترجمه ی سلیس و روان مقاله آماده ی خرید می باشد.
_______________________________________
چکیده ترجمه:
در این مقاله قصد داریم روشی را برای زمان‌بندی وظایف بلادرنگ بر روی پلت فرم‌های چند هسته ای و بزرگ مقیاس، و با استفاده از کش‌های سلسله مراتبی اشتراکی ارائه دهیم. در این روش، ۱ پلت فرم چند هسته ای در داخل کلاس‌تر یا خوشه‌ها بخش بندی شده است. وظایت نیز به صورت پویا به این خوشه‌ها تخصیص داده شده و در داخل هر خوشه با استفاده از الگوریتم زمان‌بندی EDF انحصاری زمان‌بندی می‌شوند. نشان داده‌ایم که این روش ترکیبی در بخش بندی و زمابندی می‌تواند نسبت به پلت فرم‌های بزرگ مقیاس عملکرد بهتری داشته باشد. همچنین اندازه‌ی مناسبی را برای خوشه در نظر گرفته‌ایم تا بتوانیم به بهترین کارائی ممکن دست پیدا کنیم، البته با این شرط که مشخصه های ۱ مجموعه وظیفه را بتوان پشتیبانی کرد.
واژگان کلیدی: زمانبندی بلادرنگ، EDF انحصاری، خوشه بندی

 

جهت دانلود محصول اینجا کلیک نمایید

برچسب‌ها:
عنوان انگلیسی مقاله: Fault tolerance and reliability in fieldprogrammable gate arrays
عنوان فارسی مقاله: قابلیت اطمینان و تحمل پذیری در برابر خطا در آرایه های درگاه قابل برنامه ریزی فیلد
دسته: فناوری اطلاعات - کامپیوتر
فرمت فایل ترجمه شده: WORD (قابل ویرایش)
تعداد صفحات فایل ترجمه شده: 30
ترجمه ی سلیس و روان مقاله آماده ی خرید می باشد.
_______________________________________
چکیده ترجمه:
کاهش قابلیت اطمینان در سطح دستگاه و افزایش  تنوع در پروسه های within-die را می توان از مباحث بسیار مهم برای آرایه های درگاه با قابلیت برنامه ریزی-فیلد(FPGA)  دانست که منجر به توسعه ی پویای خطاها در طول چرخه ی عمر مدار ادغام یافته میشود. خوشبختانه، FPGA ها  توانایی پیکربندی مجدد در فیلد را در زمان اجرا دارند و از ان رو فرصت هایی را به منظور غلبه بر چنین خطاهایی فراهم می سازند. این طالعه یک بررسی جامع بر روی متد های تشخیص خطا و شِماهای تحمل پذیری در برابر خطا را برای FPGA ها و تنزل دستگاه ها و با هدف ایجاد یک مبنای قوی برای پژوهش های آینده در این حوزه ارائه میدهد. همه ی متد ها و شِماها از نظر کمی مقایسه شده اند و بعضی از آنها نیز مورد تأکید قرار گرفته اند.
واژگان کلیدی: قابلیت اطمینان، تحمل پذیری در برابر خطا، درگاه قابل برنامه ریزی فیلد

 

جهت دانلود محصول اینجا کلیک نمایید

برچسب‌ها:
عنوان انگلیسی مقاله: The effect of competence exploration and competence exploitation on strategic entrepreneurship
عنوان فارسی مقاله: کشف صلاحیت و بررسی تأثیر آن بر روی کارآفرینی استراتژیک
دسته: مدیریت - کارآفرینی
فرمت فایل ترجمه شده: WORD (قابل ویرایش)
تعداد صفحات فایل ترجمه شده: 21
ترجمه ی سلیس و روان مقاله آماده ی خرید می باشد.
_______________________________________
چکیده ترجمه:
کارآفرینی استراتژیک، از تلاش ها و فعالیت های شرکت به منظور بدست آوردن فرصت ها و مزایا استفاده میکند. ولی در حال حاضر پژوهش های کمی در زمینه ی مکانیسمی برای تسهیل در پروسه ی کارآفرینی استراتژیک صورت گرفته است. با توجه به مفاهیم کشف صلاحیت ، ما به بررسی تأثیرات آنها بر روی کارآفرینی استراتژیک خواهیم پرداخت. از نظر تئوری، مؤلفه های کارآفرینی در کارآفرینی استراتژیک( و ظرز قکر کارآفرینانه و ایجاد نوآوری) باید از کشف صلاحیت بهره برده ، در حالی که مؤلفه های استراتژیک آن(مدیریت منابع به صورت استراتژیک و اجرای مزایای رقابتی) نیز باید از کشف صلاحیت بهره ببرد ولی اینکار به صورت برعکس ممکن نیست. یافته های ما پیشنهاد میکند که این دوگانی تئوری عملی نخواهد شد.
واژگان کلیدی: کارآفرینی استراتژیک، کشف صلاحیت، بهره برداری از صلاحیت
مقدمه
نیاز برای برقراری تعادل بر روی رفتار فرصت طلبانه(کارآفرینی) و رفتار مزیت طلبانه(مدیریت استراتژیک)، یک نگرانی مدیریتی مختصری را مطرح ساخته است. دست یابی موقفیت آمیز به این تعادل را میتوان کارآفرینی استراتژیک نامید. Hitt و Sirmon در سال 2003، کارآفرینی استراتژیک را به عنوان یک دنباله ی 4 خطی از مراحلی مطرح ساختند که به وسیله ی آنها یک شرکت میتواند حادثه های ضمنی رفتار استراتژیک و کارآفرینی را در یک پروسه ی کارآفرینی استراتژیک تغییر دهد. این 4 مؤلفه عبارتند از:
1. طرز فکر کارآفرینانه: به منظور تشخیص فرصت ها(کارآفرینانه)
2. مدیریت منابع به صورت استراتژیک 
3. ایجاد نوآوری(کارافرینانه) و 
4. اجرای مزایای رقابتی(استراتژیک)

 

جهت دانلود محصول اینجا کلیک نمایید

برچسب‌ها:
عنوان انگلیسی مقاله: BI in a cloud:Definiting the Architecture for Quick Wins
عنوان فارسی مقاله: BI (هوش تجاری ) در بستر سرویس های رایانش ابری: تعریف یک معماری برای بهبودی های سریع
دسته: فناوری اطلاعات - کامپیوتر
فرمت فایل ترجمه شده: WORD (قابل ویرایش)
تعداد صفحات فایل ترجمه شده: 7
ترجمه ی سلیس و روان مقاله آماده ی خرید می باشد.
_______________________________________
چکیده ترجمه:
دهه ی اخیر را می توان دهه ی رشد تکاملی سریع چشم اندازه شغلی دانست و همین امر منجر شده تا سازمان های شغلی به صورت روز افزون به فکر نیاز برای اتخاذ یک معماری تکنولوژی اطلاعات انعطاف پذیر و مقیاس پذیر بیافتند. حتی سنگینی آیین نامه و سازگاری نیز منجر به تقویت انتظارات شغلی از IT و در عین حال محکم تر کردن روابط شده است.
اگرچه صنعت IT به سرعت به نوآوری در تکنولوژی پاسخ داده و تکنولوژی هایی مانند مجازی سازی، SOA، Web 2.0 و غیره را خلق کرده است. و از این رو موقعیت خود را به عنوان یک شریک تجاری استراتژیک تثبیت کرده است.
با توجه به بحران اقتصادی فعلی و به دنبال آن بحران کسب و کار، IT با معرفی تکنولوژی گردید یا شبکه به شکل محاسبه ی ابری، به تقویت رابطه ی خود با پروسه های شغلی برخواسته است. مدل ابری ایجاد شده به وسیله ی SOA، قابلیت انعطاف  و مقیاس را (در بعضی مواقع نامحدود) را با استفاده از قدرت پردازشی و محاسبه ای اکسترنال و به شکل سرویس های بلادرنگ فراهم کرده است. مزایای اصلی بدست آمده از این مدل، شامل بهبود پروسه ی شغلی به صورت کاهش هزینه ها و پاسخ سریع و کارآمد به محیط شغلی متغیر بوده است.
بنابراین، این مورد را با توجه به حوزه ی IT، آینده ی محاسبات دانست.
هوش تجاری در سرویس های ابری
مدل ابری نیاز دارد تا استفاده از تشکلات اقتصادی در مقیاس های بزرگتر، معماری مرسوم شغلی را ترفیع دهد. با درک این نیاز، بسیاری از سازمان ها(IT و غیر IT)، شروع به بکار گیری یک چشم اندازی از IT برای خود کرده اند تا سرویس هایی را هم به صورت داخلی و هم خارجی ارائه دهند. این سرویس ها را می توان در هر جایی ارائه داد و از آنها به عنوان سرویس های محاسباتی کاربردی یاد می شود. علاوه بر این، یک چنین سرویسی منجر به رشد روز افزون  خطوط سرویس کمکی ، Saas، Iaas و Paas نیز می شود.

 

جهت دانلود محصول اینجا کلیک نمایید
عنوان انگلیسی مقاله: BI in a cloud:Definiting the Architecture for Quick Wins
عنوان فارسی مقاله: BI (هوش تجاری ) در بستر سرویس های رایانش ابری: تعریف یک معماری برای بهبودی های سریع
دسته: فناوری اطلاعات - کامپیوتر
فرمت فایل ترجمه شده: WORD (قابل ویرایش)
تعداد صفحات فایل ترجمه شده: 7
ترجمه ی سلیس و روان مقاله آماده ی خرید می باشد.
_______________________________________
چکیده ترجمه:
دهه ی اخیر را می توان دهه ی رشد تکاملی سریع چشم اندازه شغلی دانست و همین امر منجر شده تا سازمان های شغلی به صورت روز افزون به فکر نیاز برای اتخاذ یک معماری تکنولوژی اطلاعات انعطاف پذیر و مقیاس پذیر بیافتند. حتی سنگینی آیین نامه و سازگاری نیز منجر به تقویت انتظارات شغلی از IT و در عین حال محکم تر کردن روابط شده است.
اگرچه صنعت IT به سرعت به نوآوری در تکنولوژی پاسخ داده و تکنولوژی هایی مانند مجازی سازی، SOA، Web 2.0 و غیره را خلق کرده است. و از این رو موقعیت خود را به عنوان یک شریک تجاری استراتژیک تثبیت کرده است.
با توجه به بحران اقتصادی فعلی و به دنبال آن بحران کسب و کار، IT با معرفی تکنولوژی گردید یا شبکه به شکل محاسبه ی ابری، به تقویت رابطه ی خود با پروسه های شغلی برخواسته است. مدل ابری ایجاد شده به وسیله ی SOA، قابلیت انعطاف  و مقیاس را (در بعضی مواقع نامحدود) را با استفاده از قدرت پردازشی و محاسبه ای اکسترنال و به شکل سرویس های بلادرنگ فراهم کرده است. مزایای اصلی بدست آمده از این مدل، شامل بهبود پروسه ی شغلی به صورت کاهش هزینه ها و پاسخ سریع و کارآمد به محیط شغلی متغیر بوده است.
بنابراین، این مورد را با توجه به حوزه ی IT، آینده ی محاسبات دانست.
هوش تجاری در سرویس های ابری
مدل ابری نیاز دارد تا استفاده از تشکلات اقتصادی در مقیاس های بزرگتر، معماری مرسوم شغلی را ترفیع دهد. با درک این نیاز، بسیاری از سازمان ها(IT و غیر IT)، شروع به بکار گیری یک چشم اندازی از IT برای خود کرده اند تا سرویس هایی را هم به صورت داخلی و هم خارجی ارائه دهند. این سرویس ها را می توان در هر جایی ارائه داد و از آنها به عنوان سرویس های محاسباتی کاربردی یاد می شود. علاوه بر این، یک چنین سرویسی منجر به رشد روز افزون  خطوط سرویس کمکی ، Saas، Iaas و Paas نیز می شود.

 

جهت دانلود محصول اینجا کلیک نمایید

برچسب‌ها:
عنوان انگلیسی مقاله: A Hybrid Real-Time Scheduling Approach for Large-Scale Multicore Platforms
عنوان فارسی مقاله: یک روش زمان‌بندی بلادرنگ ترکیبی برای پلت فرم‌های چند هسته ای
دسته: فناوری اطلاعات و کامپیوتر
فرمت فایل ترجمه شده: WORD (قابل ویرایش)
تعداد صفحات فایل ترجمه شده: 19
ترجمه ی سلیس و روان مقاله آماده ی خرید می باشد.
_______________________________________
چکیده ترجمه:
در این مقاله قصد داریم روشی را برای زمان‌بندی وظایف بلادرنگ بر روی پلت فرم‌های چند هسته ای و بزرگ مقیاس، و با استفاده از کش‌های سلسله مراتبی اشتراکی ارائه دهیم. در این روش، ۱ پلت فرم چند هسته ای در داخل کلاس‌تر یا خوشه‌ها بخش بندی شده است. وظایت نیز به صورت پویا به این خوشه‌ها تخصیص داده شده و در داخل هر خوشه با استفاده از الگوریتم زمان‌بندی EDF انحصاری زمان‌بندی می‌شوند. نشان داده‌ایم که این روش ترکیبی در بخش بندی و زمابندی می‌تواند نسبت به پلت فرم‌های بزرگ مقیاس عملکرد بهتری داشته باشد. همچنین اندازه‌ی مناسبی را برای خوشه در نظر گرفته‌ایم تا بتوانیم به بهترین کارائی ممکن دست پیدا کنیم، البته با این شرط که مشخصه های ۱ مجموعه وظیفه را بتوان پشتیبانی کرد.
واژگان کلیدی: زمانبندی بلادرنگ، EDF انحصاری، خوشه بندی

 

جهت دانلود محصول اینجا کلیک نمایید

برچسب‌ها:
عنوان انگلیسی مقاله: The capacitated vehicle routing problem with stochastic demands and time windows
عنوان فارسی مقاله: مسئله ی مسیریابی خودرویی واجد شرایط (دارای ظرفیت) ، با استفاده از تقاضاهای تصادفی(استوکاستیک) و پنجره های زمانی
دسته: فناوری اطلاعات - کامپیوتر
فرمت فایل ترجمه شده: WORD (قابل ویرایش)
تعداد صفحات فایل ترجمه شده: 24
ترجمه ی سلیس و روان مقاله آماده ی خرید می باشد.
_______________________________________
چکیده ترجمه:
مسئله ی مسیریابی خودرویی واجد شرایط با استفاده از تقاضاهای تصادفی و پنجره های زمانی را می توان یک مسئله ی توسعه یافته از مسئله ی مسیریابی خودرویی واجد شرایط با تقاضاهای تصادفی دانست، که در آن تقاضاها به صورت تصادفی بوده و یک پنجره ی زمانی نیز بر روی هر رأس اعمال می شود. خطای رأس که به دلیل فزونی یافتن تقاضای ادراک شده ایجاد می شود، ممکن است یک واکنش زنجیری از خطاها را بر روی سایر خودروها  و در همان مسیر به دلیل وجود پنجره ی زمانی، تحریک کند.  این مقاله، به مدل سازی این مسئله به عنوان یک برنامه ی استوکاستیک یا تصادفی با منابع پرداخته و یک روش جستجوی هیروستیک را همسایگی انطباقی را به عنوان راه حل ارائه می دهد. در آزمایشات، از روش نمونه های بنچ مارک Solomon تغییر یافته استفاده شده است. نتایج محاسباتی به وضوح نشان می دهند که روش هیروستیک پیشنهادی ما نسبت به روش های دیگر، برتری هایی را به همراه دارد.
واژگان کلیدی:
مسیریابی خودرویی استوکاستیک(تصادفی) ، جستجوی بزرگ همسایگی انطباقی، هیروستیک

 

جهت دانلود محصول اینجا کلیک نمایید

برچسب‌ها:
عنوان انگلیسی مقاله: Expert system methodologies and applications—a decade review from 1995 to 2004
عنوان فارسی مقاله: متدلوژی ها و اپلیکیشن (کاربرد) های سیستم خبره: یک بازبینی پژوهشی بین سال های 1995 تا 2004 میلادی
دسته: مدیریت
فرمت فایل ترجمه شده: WORD (قابل ویرایش)
تعداد صفحات فایل ترجمه شده: 15
ترجمه ی سلیس و روان مقاله آماده ی خرید می باشد.
_______________________________________
چکیده ترجمه:
در این مقاله با استفاده از یک بازبینی علمی/پژوهشی و همچنین دسته بندی مقالات ارائه شده  بین سال های 1995 تا 2004 میلادی بر اساس شاخص واژه ی کلیدی و چکیده ی مقالات، به بازبینی توسعه های صورت گرفته شده بر روی  سیستم های خبره(ES)   پرداخته خواهد شد، تا به چگونگی توسعه ی متدلوژی ها و کاربرد های سیستم های خبره در این دهه پی برده شود. بر مبنای 166 مقاله و 78 ژورنال آکادمیک ارائه شده تا سال 204، این مقاله با استفاده از 11 دسته بندی، به دسته بندی متدلوژی های سیستم های خبره خواهد پرداخت: سیستم های مبتنی بر قاعده ، سیستم های مبتنی بر دانش ، شبکه های عصبی ، سیستم های خبره ی فازی(FES)، متدلوژی شیئ گرا ، استدلال مبتنی بر مورد، معماری سیستم، سیستم های عامل هوشمند، متدلوژی پایگاه داده، مدل سازی و هستی شناسی. همه ی این دسته بندی ها به همراه کاربرد آنها و پژوهش ها و دامنه های مختلفی از مسائل ارائه خواهد شد. مباحثی ارائه شده است که شامل جهت گیری های توسعه ی زیر برای متدلوژی های سیستم خبره میباشد:
• متدلوژی های سیستم خبره، تمایل به توسعه به سمت خبره بودن داشته و کاربرد های این سیستم ها را میتوان از نوع دامنه ی مسئله گرا دانست.
• پیشنهاد شده است که متدلوژی های اجتماعی متفاوتی مانند فلسفه، علم شناختی، و رفتار انسان میتواند سیستم خبره را به عنوان نوع دیگری از متدلوژی پیاده سازی کند.
• توانایی تغییر پیوسته  و حفظ یافته های جدیدی را میتوان یکی از نقاط قوت متدلوژی سیستم خبره دانست.
واژگان کلیدی: سیستم های خبره، متدلوژی های سیستم های خبره، کاربرد های سیستم های خبره، بررسی پژوهشی/علمی

 

جهت دانلود محصول اینجا کلیک نمایید

برچسب‌ها:
عنوان انگلیسی مقاله: SURVEY ON PRE-SHARED KEY IN WIRELESS SENSOR NETWORK
عنوان فارسی مقاله: شِمای کلید از پیش اشتراک گذاشته شده(PSK)، در شبکه ی سنسوری بی سیم
دسته: فناوری اطلاعات IT
فرمت فایل ترجمه شده: WORD (قابل ویرایش)
تعداد صفحات فایل ترجمه شده: 11
ترجمه ی سلیس و روان مقاله آماده ی خرید می باشد.
_______________________________________
چکیده ترجمه:
در این مقاله، سعی شده است تا به ارائه ی رویکردی مرتبط با مدیریت کلید، و شِمای کلید اشتراک گذاشته شده از قبل  در WSN  پرداخته شود. در ادامه قصد داریم یک پیاده سازی از پروتکل کلید پیش مشترک و با استفاده از پارامترهای متفاوتی ارائه دهیم و محاورات گره ها را بر مبنای نتایج این پیاده سازی نشان دهیم. همچنین سعی خواهید داد تا محدودیت های مرتبط با PSK  نیز تشریح شود.
واژگان کلیدی: SWN، کلید اشتراک گذاشته شده از قبل، بهره وری انرژی در WSN، قابلیت اتصال WSN
1.مقدمه
یک شبکه ی سنسوری بی سیم، شبکه ای است که شامل تعدادی گره ی سنسوری بوده که به صورت بی سیم بهم متصل می باشند. این گره های سنسوری کم هزینه و با مصرف انرژی کم، میتوانند در مسافت های کوتاه با هم به محاوره بپردازند. هر گره ی سنسوری، شامل مؤلفه های حسی، پردازش داده ها و محاوره ای میباشد.تعداد زیادی از این گره های سنسوری که با هم همکاری دارند، شبکه های سنسوری بی سیم را تشکیل میدهند[1]. یک WSN معمولاٌ شامل ده ها یا صد ها نمونه از این گره ها بوده که به وسیله ی کانال های بی سیمی برای اشتراک گذاری اطلاعات و پردازش مشارکتی با هم همکاری دارند. به منظور اطمینان از مقیاس پذیری و افزایش بهره وری عملیات شبکه، گره های سنسوری معمولاٌ در داخل کلاسترهایی گروه بندی می شوند[2,3].
شبکه های بی سیم، شبکه هایی هستند که برای کاربران، اتصالاتی را علیرقم موقعیت فیزیکی خود فراهم می-سازند. شبکه های بی سیم، شبکه هایی بوده که با هیچ کابل ارتباطی سروکار ندارند. این تکنیکی است که باعث کاهش هزینه های کابل برا شبکه بندی و همچنین شبکه های ارتباطی راه دور می شود.معمولاٌ  سیستم انتقال پیاده سازی شده و با استفاده از امواج رادیویی، در جایی که پیاده سازی در سطح فیزیکی صورت گرفته است، مدیریت می شود.

 

جهت دانلود محصول اینجا کلیک نمایید

برچسب‌ها:
پایان نامه جهت اخذ درجه کارشناسی
عنوان کامل: جوشکاری پرتو الکترونی و پارامترهای موثر
دسته: مکانیک - ساخت و تولید
فرمت فایل: WORD (قابل ویرایش)
تعداد صفحات پروژه: 73 صفحه - 5 فصل
______________________________________________________
بخشی از مقدمه:
مرسوم ترین روش برای ایجاد اتصال دائم جوشکاری است. بنا به یک تعریف ساده جوشکاری اتصال دو یا چند قطعه فلزی همجنس(هم خانواده) در حالت مایع یا نیمه جامد و جامد می باشد. ماده اتصال دهنده می تواند به صورت اضافی به محل اتصال قطعات وارد شده و یا اینکه توسط مواد موجود در خود قطعات اتصال داده شده تامین گردد در جوشکاری، محل جوش از لحاظ خواص مانند دیگر بخش های قطعات جوش داده شده است.
 از آنجائیکه قطعات مختلف شرایط مختلفی از قبیل جنس، شکل و ابعاد دارند روش های جوشکاری نیز متنوع می باشد تا بتواند نیازهای مختلفی را فراهم نماید. برای ایجاد اتصال جوشکاری نیاز است تا انرژی لازم به محل اتصال برسد. انرژی می تواند با تحریک ماده امکان اتصال جوش را فراهم نماید. یکی از تقسیم بندی های مرسوم روش های مختلف جوشکاری، تقسیم بندی بر اساس منبع تامین انرژی است. برای انجام عمل جوشکاری چهار منبع اصلی انرژی وجود دارد که عبارتند از [1]:
•       انرژی الکتریکی
•       انرژی شیمیایی
•       انرژی مکانیکی
•       انرژی تشعشعی
در ادامه از یک منظر دیگر کلیه فرایندهای جوشکاری را در دسته بندی های مناسب قرار خواهیم داد.
 با در نظر گرفتن تولید و نحوه حرارت و نحوه محافظت محل جوش  اتمسفر و سایر مواد می توان هفت گروه زیر را در فر آیند های جوشکاری مجزا نمود [1]:
1- فرآیندهای جوشکاری حالت جامد نظیر فر آیند جوشکاری اصطکاکی(Friction welding)، فرآیند جوشکاری آهنگری(forge welding)، فرآیند جوشکاری فشاری(Pressure welding)
2- فرآیند جوشکاری شیمیایی- حرارتی : نظیر فر آیند جوشکاری با شعله یا گاز(gas welding)   و فر آیند جوشکاری ترمیت (Termite welding) 
3- فر آیند های جوشکاری مقاومتی نظیر فر آیند جوشکاری نقطه ای(Spot Distance welding) ، فرآیند جوشکاری نواری (Seam resistance) و فر آیند جوشکاری جر قه ای (flush welding) 
4- فرآیند های جوشکاری قوس الکتریکی نپوشیده نظیر فر آیند جوشکاری قوس الکترود دستی  (Manual metal – arc welding)  و فرآیند جوشکاری الکترود مداوم  (Automatic metal – arc welding)
5- فر آیند جوشکاری قوس الکتریکی پوششی زیر لایه سرباره نظیر جوشکاری زیر پودری  (Submerged – arc welding)
6- فر آیند های جوشکاری قوس الکتریکی پوشیده شده با گاز نظیر فر آیند جوشکاری قوس الکترود تنگستن (Tungsten –inert gas arc welding TIG) فر آیند جوشکاری قوس الکترود فلزی محفوظ در گاز (Metal inert gas – arc welding) MIG و فر آیند جوشکاری Co2 
7- فر آیند های جوشکاری با انرزی تشعشعی نظیر فر آیند جوشکاری با اشعه لیزر  (Laser Beam Welding) و فر آیند جوشکاری با پرتو الکترونی ( Electron Beam Welding EBW )
 

 

جهت دانلود محصول اینجا کلیک نمایید

برچسب‌ها:
پایان نامه جهت اخذ درجه کارشناسی
عنوان کامل: جوشکاری پرتو الکترونی و پارامترهای موثر
دسته: مکانیک - ساخت و تولید
فرمت فایل: WORD (قابل ویرایش)
تعداد صفحات پروژه: 73 صفحه - 5 فصل
______________________________________________________
بخشی از مقدمه:
مرسوم ترین روش برای ایجاد اتصال دائم جوشکاری است. بنا به یک تعریف ساده جوشکاری اتصال دو یا چند قطعه فلزی همجنس(هم خانواده) در حالت مایع یا نیمه جامد و جامد می باشد. ماده اتصال دهنده می تواند به صورت اضافی به محل اتصال قطعات وارد شده و یا اینکه توسط مواد موجود در خود قطعات اتصال داده شده تامین گردد در جوشکاری، محل جوش از لحاظ خواص مانند دیگر بخش های قطعات جوش داده شده است.
 از آنجائیکه قطعات مختلف شرایط مختلفی از قبیل جنس، شکل و ابعاد دارند روش های جوشکاری نیز متنوع می باشد تا بتواند نیازهای مختلفی را فراهم نماید. برای ایجاد اتصال جوشکاری نیاز است تا انرژی لازم به محل اتصال برسد. انرژی می تواند با تحریک ماده امکان اتصال جوش را فراهم نماید. یکی از تقسیم بندی های مرسوم روش های مختلف جوشکاری، تقسیم بندی بر اساس منبع تامین انرژی است. برای انجام عمل جوشکاری چهار منبع اصلی انرژی وجود دارد که عبارتند از [1]:
•       انرژی الکتریکی
•       انرژی شیمیایی
•       انرژی مکانیکی
•       انرژی تشعشعی
در ادامه از یک منظر دیگر کلیه فرایندهای جوشکاری را در دسته بندی های مناسب قرار خواهیم داد.
 با در نظر گرفتن تولید و نحوه حرارت و نحوه محافظت محل جوش  اتمسفر و سایر مواد می توان هفت گروه زیر را در فر آیند های جوشکاری مجزا نمود [1]:
1- فرآیندهای جوشکاری حالت جامد نظیر فر آیند جوشکاری اصطکاکی(Friction welding)، فرآیند جوشکاری آهنگری(forge welding)، فرآیند جوشکاری فشاری(Pressure welding)
2- فرآیند جوشکاری شیمیایی- حرارتی : نظیر فر آیند جوشکاری با شعله یا گاز(gas welding)   و فر آیند جوشکاری ترمیت (Termite welding) 
3- فر آیند های جوشکاری مقاومتی نظیر فر آیند جوشکاری نقطه ای(Spot Distance welding) ، فرآیند جوشکاری نواری (Seam resistance) و فر آیند جوشکاری جر قه ای (flush welding) 
4- فرآیند های جوشکاری قوس الکتریکی نپوشیده نظیر فر آیند جوشکاری قوس الکترود دستی  (Manual metal – arc welding)  و فرآیند جوشکاری الکترود مداوم  (Automatic metal – arc welding)
5- فر آیند جوشکاری قوس الکتریکی پوششی زیر لایه سرباره نظیر جوشکاری زیر پودری  (Submerged – arc welding)
6- فر آیند های جوشکاری قوس الکتریکی پوشیده شده با گاز نظیر فر آیند جوشکاری قوس الکترود تنگستن (Tungsten –inert gas arc welding TIG) فر آیند جوشکاری قوس الکترود فلزی محفوظ در گاز (Metal inert gas – arc welding) MIG و فر آیند جوشکاری Co2 
7- فر آیند های جوشکاری با انرزی تشعشعی نظیر فر آیند جوشکاری با اشعه لیزر  (Laser Beam Welding) و فر آیند جوشکاری با پرتو الکترونی ( Electron Beam Welding EBW )
 

 

جهت دانلود محصول اینجا کلیک نمایید

برچسب‌ها:
تاريخ : دو شنبه 20 بهمن 1393برچسب: پروژه بررسی سیستم تعلیق بادی, | 17:51 | نويسنده : admin
پایان نامه جهت اخذ درجه کارشناسی
عنوان کامل: بررسی سیستم تعلیق بادی
دسته: مکانیک
فرمت فایل: WORD (قابل ویرایش)
تعداد صفحات پروژه: 122
______________________________________________________
بخشی از مقدمه:
يك خودرو براي داشتن راحتي بيشتر، نياز به فنرهاي خيلي نرم و انعطاف‌پذير دارد. اما راحتي فقط هدف ما در ساخت يك خودرو نيست. ضمن اينكه بايد بتواند سريع حركت كند. ايمني بالايي نيز بايد داشته باشد. يعني اينكه حالت پايدار خود را حفظ نمايد. بنابراين براي اينكه خودرويي پايدار باشد تعليق آن بايد خاصيت ضربه‌گيري بالايي داشته باشد اما همين خاصيت، خود از راحتي سرنشين خودرو مي‌كاهد. به اين ترتيب مي‌بينيم كه در خودرو هميشه تضادي بين راحتي و ايمني وجود دارد.
مهندسين و متخصصين صنعت خودرو در بسياري از كشورهاي جهان تلاش زيادي كرده‌اند تا با استفاده از موادي چون فولاد، روغن و كائوچو به سطحي كه در آن الزامهاي راحتي و پايداري خودرو رعايت شده باشد برسند و در اين راه به موفقيت هايي نيز دست يافته‌اند. اما در زمينه پيشرفت در افزايش سرعت خودرو، مي‌توان گفت كه تقريباً همه خودروسازان به سطح قابل توجهي رسيده‌اند.
در مورد سرعت‌هاي بالا، بايد بين راحتي و پايداري خودرو، يكي را انتخاب كرد. شركتهاي سازنده اتومبيلهاي مسابقه، مسلماً پايداري خودرو را ترجيح مي‌دهند، اما سازندگان خودروهاي لوكس، راحتي را در اولويت كار خود قرار مي‌دهند.
شنـاور بـودن خـودرو روي بـالشتكـي از هـوا رويـاي مهنـدسـين بود. در سال 1847 ((جان‌ لوئيس)) اختراع خود را كه در مورد فنرهاي پتوماتيكي براي خودروهاي راه‌آهن، لوكوموتيوها، خودروهاي سنگين بود در مقاله‌اي به ثبت رساند. عنوان مقاله لوئيس ((الاستيسيته كامل هواي جو و كاربرد آن)) به عنوان يك جانشين براي فنرهاي فلزي بود. به اين ترتيب، لوئيس ادعا كرد كه اختراع وي اولين فنر هوايي لاستيكي است.
به كمك سيستم تعيين هوايي، دو مؤلفه راحتي و ايمني را مي‌توان يكجا در خودرو فراهم آورد. راز اين كار در جايگزين نمودن خاصيت الاستيسيته گاز فشرده به جاي فنرهاي فولادي و قرار دادن بدنه خودرو بر روي چهار بالشتك پنوماتيك موجود در بالن‌هاي تعليق مي‌باشد.

 

جهت دانلود محصول اینجا کلیک نمایید

برچسب‌ها:
عنوان: سوالات ورودی دانشگاه افسری آجا (رشته علوم انسانی)
- رشته: علوم انسانی
- تاریخ آزمون: دفترچه سوالات تخصصی  سال 93 (همراه با پاسخنامه)
تعداد کل سوالات: 105
- مواد امتحانی موجود در این بسته:
2٠ سوال دروس ریاضی  (همراه با پاسخنامه)
3٠ سوال دروس تاریخ و جغرافیا  (همراه با پاسخنامه)
2٠ سوال دروس علوم اجتماعی  (همراه با پاسخنامه)
2٠ سوال دروس روانشناسی  (همراه با پاسخنامه)
+ تمامی موارد ذکر شده، به صورت یکجا در این بسته موجود می باشند.
مزیت های ویژه ی این بسته:
١- حاوی اصل نمونه سوالات مربوط  به سال 93
٢- حاوی سوالات غیر تکراری در سایت های مشابه
٣- همراه با پاسخنامه تستی
اکنون جهت حصول اطمینان میتوانید بخش کوچکی از محصول را به صورت رایگان دانلود کرده و در صورت رضایت اقدام به خرید کامل نمونه سوالات ذکر شده نمایید.
___
توجه: هرگونه انتشار این فایل، بدون اخطار قبلی منجر به پیگرد خواهد شد.

 

جهت دانلود محصول اینجا کلیک نمایید

برچسب‌ها:
عنوان: سوالات ورودی دانشگاه افسری آجا (رشته ریاضی فیزیک)
- رشته: ریاضی فیزیک
- تاریخ آزمون: دفترچه سوالات تخصصی  سال 93 (همراه با پاسخنامه)
تعداد کل سوالات: 105
- مواد امتحانی موجود در این بسته:
4٠ سوال دروس ریاضی  (همراه با پاسخنامه)
35 سوال دروس فیزیک  (همراه با پاسخنامه)
3٠ سوال دروس شیمی  (همراه با پاسخنامه)
+ تمامی موارد ذکر شده، به صورت یکجا در این بسته موجود می باشند.
مزیت های ویژه ی این بسته:
١- حاوی اصل نمونه سوالات مربوط  به سال 93
٢- حاوی سوالات غیر تکراری در سایت های مشابه
٣- همراه با پاسخنامه تستی
اکنون جهت حصول اطمینان میتوانید بخش کوچکی از محصول را به صورت رایگان دانلود کرده و در صورت رضایت اقدام به خرید کامل نمونه سوالات ذکر شده نمایید.
___
توجه: هرگونه انتشار این فایل، بدون اخطار قبلی منجر به پیگرد خواهد شد.

 

جهت دانلود محصول اینجا کلیک نمایید

برچسب‌ها:
عنوان: سوالات ورودی دانشگاه افسری آجا (رشته تجربی)
- رشته: تجربی
- تاریخ آزمون: دفترچه سوالات تخصصی  سال 93 (همراه با پاسخنامه)
تعداد کل سوالات: 105
- مواد امتحانی موجود در این بسته:
35 سوال دروس ریاضی  (همراه با پاسخنامه)
35 سوال دروس فیزیک  (همراه با پاسخنامه)
35 سوال دروس شیمی  (همراه با پاسخنامه)
+ تمامی موارد ذکر شده، به صورت یکجا در این بسته موجود می باشند.
مزیت های ویژه ی این بسته:
١- حاوی اصل نمونه سوالات مربوط  به سال 93
٢- حاوی سوالات غیر تکراری در سایت های مشابه
٣- همراه با پاسخنامه تستی
اکنون جهت حصول اطمینان میتوانید بخش کوچکی از محصول را به صورت رایگان دانلود کرده و در صورت رضایت اقدام به خرید کامل نمونه سوالات ذکر شده نمایید.
___
توجه: هرگونه انتشار این فایل، بدون اخطار قبلی منجر به پیگرد خواهد شد.

 

جهت دانلود محصول اینجا کلیک نمایید

برچسب‌ها:
عنوان: سوالات ورودی دانشگاه افسری آجا (رشته تجربی)
- رشته: تجربی
- تاریخ آزمون: دفترچه سوالات تخصصی  سال 93 (همراه با پاسخنامه)
تعداد کل سوالات: 105
- مواد امتحانی موجود در این بسته:
35 سوال دروس ریاضی  (همراه با پاسخنامه)
35 سوال دروس فیزیک  (همراه با پاسخنامه)
35 سوال دروس شیمی  (همراه با پاسخنامه)
+ تمامی موارد ذکر شده، به صورت یکجا در این بسته موجود می باشند.
مزیت های ویژه ی این بسته:
١- حاوی اصل نمونه سوالات مربوط  به سال 93
٢- حاوی سوالات غیر تکراری در سایت های مشابه
٣- همراه با پاسخنامه تستی
اکنون جهت حصول اطمینان میتوانید بخش کوچکی از محصول را به صورت رایگان دانلود کرده و در صورت رضایت اقدام به خرید کامل نمونه سوالات ذکر شده نمایید.
___
توجه: هرگونه انتشار این فایل، بدون اخطار قبلی منجر به پیگرد خواهد شد.

 

جهت دانلود محصول اینجا کلیک نمایید

برچسب‌ها:
پایان نامه جهت اخذ درجه کارشناسی
عنوان کامل: جوشکاری پرتو الکترونی و پارامترهای موثر
دسته: مکانیک - ساخت و تولید
فرمت فایل: WORD (قابل ویرایش)
تعداد صفحات پروژه: 73 صفحه - 5 فصل
______________________________________________________
بخشی از مقدمه:
مرسوم ترین روش برای ایجاد اتصال دائم جوشکاری است. بنا به یک تعریف ساده جوشکاری اتصال دو یا چند قطعه فلزی همجنس(هم خانواده) در حالت مایع یا نیمه جامد و جامد می باشد. ماده اتصال دهنده می تواند به صورت اضافی به محل اتصال قطعات وارد شده و یا اینکه توسط مواد موجود در خود قطعات اتصال داده شده تامین گردد در جوشکاری، محل جوش از لحاظ خواص مانند دیگر بخش های قطعات جوش داده شده است.
 از آنجائیکه قطعات مختلف شرایط مختلفی از قبیل جنس، شکل و ابعاد دارند روش های جوشکاری نیز متنوع می باشد تا بتواند نیازهای مختلفی را فراهم نماید. برای ایجاد اتصال جوشکاری نیاز است تا انرژی لازم به محل اتصال برسد. انرژی می تواند با تحریک ماده امکان اتصال جوش را فراهم نماید. یکی از تقسیم بندی های مرسوم روش های مختلف جوشکاری، تقسیم بندی بر اساس منبع تامین انرژی است. برای انجام عمل جوشکاری چهار منبع اصلی انرژی وجود دارد که عبارتند از [1]:
•       انرژی الکتریکی
•       انرژی شیمیایی
•       انرژی مکانیکی
•       انرژی تشعشعی
در ادامه از یک منظر دیگر کلیه فرایندهای جوشکاری را در دسته بندی های مناسب قرار خواهیم داد.
 با در نظر گرفتن تولید و نحوه حرارت و نحوه محافظت محل جوش  اتمسفر و سایر مواد می توان هفت گروه زیر را در فر آیند های جوشکاری مجزا نمود [1]:
1- فرآیندهای جوشکاری حالت جامد نظیر فر آیند جوشکاری اصطکاکی(Friction welding)، فرآیند جوشکاری آهنگری(forge welding)، فرآیند جوشکاری فشاری(Pressure welding)
2- فرآیند جوشکاری شیمیایی- حرارتی : نظیر فر آیند جوشکاری با شعله یا گاز(gas welding)   و فر آیند جوشکاری ترمیت (Termite welding) 
3- فر آیند های جوشکاری مقاومتی نظیر فر آیند جوشکاری نقطه ای(Spot Distance welding) ، فرآیند جوشکاری نواری (Seam resistance) و فر آیند جوشکاری جر قه ای (flush welding) 
4- فرآیند های جوشکاری قوس الکتریکی نپوشیده نظیر فر آیند جوشکاری قوس الکترود دستی  (Manual metal – arc welding)  و فرآیند جوشکاری الکترود مداوم  (Automatic metal – arc welding)
5- فر آیند جوشکاری قوس الکتریکی پوششی زیر لایه سرباره نظیر جوشکاری زیر پودری  (Submerged – arc welding)
6- فر آیند های جوشکاری قوس الکتریکی پوشیده شده با گاز نظیر فر آیند جوشکاری قوس الکترود تنگستن (Tungsten –inert gas arc welding TIG) فر آیند جوشکاری قوس الکترود فلزی محفوظ در گاز (Metal inert gas – arc welding) MIG و فر آیند جوشکاری Co2 
7- فر آیند های جوشکاری با انرزی تشعشعی نظیر فر آیند جوشکاری با اشعه لیزر  (Laser Beam Welding) و فر آیند جوشکاری با پرتو الکترونی ( Electron Beam Welding EBW )
 

جهت دانلود محصول اینجا کلیک نمایید

برچسب‌ها:
تاريخ : پنج شنبه 16 بهمن 1393برچسب:پروژه طراحی وساخت قالبهای فلزی, | 22:19 | نويسنده : admin
پایان نامه جهت اخذ درجه کارشناسی
عنوان کامل: طراحی وساخت قالبهای فلزی
دسته: مکانیک - ساخت و تولید
فرمت فایل: WORD (قابل ویرایش)
تعداد صفحات پروژه: 110
______________________________________________________
بخشی از مقدمه
طراحی نوعی تصمیم گیری است که با توجه به مطالب خواسته شده توسط طراح صورت گرفته و تصمیم نهایی به طرق مختلف به سفارش دهنده انتقال می یابد.راههای مختلفی جهت توضیح طرح به سفارش دهنده وجود دارد که چند نمونه از آنها عبارتند از :نمونه سازی ، ترسیم نقشه و توضیح از روی آن برای سفارش دهنده ،توضیح بیانی ،ماکت سازی و غیره.
امروزه کوتاهترین، با صرفه ترین و بی نقص ترین روش انتقال تصمیم گرفته شده در کارهای صنعتی،ترسیم نقشه می باشد، که در مجامع صنعتی به عنوان یک زبان بین المللی کاربرد دارد. بر روی نقشه می توان به راحتی بحثها و محاسبات مربوطه قبل از ساخت را روی طرح مربوطه انجام داد .با این عمل میزان هزینه و زمان ساخت دستگاه به حداقل مقدار ممکن تقلیل می یابد.
بدین ترتیب روشن است که یک طراح صنعتی موفق کسی است که به جزئیات نقشه کشی صنعتی آگاه و بر آن تسلط کافی داشته باشد.
در مورد طراحی قالب برش ،بایستی طراح آن به کلیه اجزا ،قطعات، مکانیزمها ، روشهای ساخت قطعات ،جنس و محاسبات مربوط به آنها آگاهی کامل داشته باشد.
درزیربه معرفی برخی ازاین اجزاوقطعات می پردازیم
 تئوري برش: 
براي شکل دادن ضخامت فلزي از عملياتي نظير برش،فرم(خم کاري) و کشش استفاده مي شود.
که معمولا اين عمليات را پرسکاري يا سنبه کاري مي نامند.

 

جهت دانلود محصول اینجا کلیک نمایید

برچسب‌ها:
عنوان انگلیسی مقاله: An architectural design for effective information retrieval in semantic web
عنوان فارسی مقاله: یک طراحی معماری گونه به منظور بازیابی کارآمد اطلاعات در وب معنایی
دسته: کامپیوتر - مدیریت
فرمت فایل ترجمه شده: WORD (قابل ویرایش)
تعداد صفحات فایل ترجمه شده: 26
ترجمه ی سلیس و روان مقاله آماده ی خرید می باشد.
_______________________________________
چکیده ترجمه:
سیستم بازیابی اطلاعات وب(IR) که امروزه شاهد آن هستیم، میتواند فقط اطلاعات را بر مبنای واژگان کلیدی بازیابی کند که یک چنین روشی برای حجم زیادی از داده ها ناکارآمد میباشد . چنین روشی دارای قابلیت های محدودی در بدست آوردن مفاهیمِ مربوط به  نیازمندی های کاربر و رابطه ی بین واژگان کلیدی مربوطه میباشد. این محدودیت ها باعث ارائه ی ایده ای تحت عنوان جستجوی مفهومی کاربر شده که شامل مفاهیم و معانی میباشد. در این مطالعه قصد داریم سیستم بازیابی اطلاعات معنایی را برای یک جستجوی وب معنایی ارائه داده و الگوریتمی کارمد را برای بازیابی اطلاعات به صورت کارآمد ارائه دهیم. این معماری یک لیستی از واژگان کلیدی که توسط کاربر فراهم شده است را به همراه یک پرس و جو به عنوان ورودی  دریافت کرده و  آنرا به یک پرس و جوی معنایی تبدیل میکند. این پروسه ی تبدیل با کمک مفاهیم دامنه مربوط به هستی شناسی های دامنه ی موجود صورت گرفته و روابطی معنایی را در زمان اجرا بین آنها پیدا میکند. اطلاعات مربوط به پرس و جوی معنایی نیز بازیابی شده و بر اساس سطح ارتباط آن و با کمک یک الگوریتم بهبود یافته رتبه بندی میشود. تحلیل کارائی نشان میدهد که سیستم پیشنهادی میتواند میزان صحت و کارآمد بودن این روش را برای بازیابی مستندات وب مربوطه در مقایسه با سیستم های موجود بهبود دهد.
واژگان کلیدی: بازیابی اطلاعات ، وب معنایی، جستجوی معنایی، هستی شناسی، پرس و جوی معنایی

 

جهت دانلود محصول اینجا کلیک نمایید

برچسب‌ها:
عنوان انگلیسی مقاله: An architectural design for effective information retrieval in semantic web
عنوان فارسی مقاله: یک طراحی معماری گونه به منظور بازیابی کارآمد اطلاعات در وب معنایی
دسته: کامپیوتر - مدیریت
فرمت فایل ترجمه شده: WORD (قابل ویرایش)
تعداد صفحات فایل ترجمه شده: 26
ترجمه ی سلیس و روان مقاله آماده ی خرید می باشد.
_______________________________________
چکیده ترجمه:
سیستم بازیابی اطلاعات وب(IR) که امروزه شاهد آن هستیم، میتواند فقط اطلاعات را بر مبنای واژگان کلیدی بازیابی کند که یک چنین روشی برای حجم زیادی از داده ها ناکارآمد میباشد . چنین روشی دارای قابلیت های محدودی در بدست آوردن مفاهیمِ مربوط به  نیازمندی های کاربر و رابطه ی بین واژگان کلیدی مربوطه میباشد. این محدودیت ها باعث ارائه ی ایده ای تحت عنوان جستجوی مفهومی کاربر شده که شامل مفاهیم و معانی میباشد. در این مطالعه قصد داریم سیستم بازیابی اطلاعات معنایی را برای یک جستجوی وب معنایی ارائه داده و الگوریتمی کارمد را برای بازیابی اطلاعات به صورت کارآمد ارائه دهیم. این معماری یک لیستی از واژگان کلیدی که توسط کاربر فراهم شده است را به همراه یک پرس و جو به عنوان ورودی  دریافت کرده و  آنرا به یک پرس و جوی معنایی تبدیل میکند. این پروسه ی تبدیل با کمک مفاهیم دامنه مربوط به هستی شناسی های دامنه ی موجود صورت گرفته و روابطی معنایی را در زمان اجرا بین آنها پیدا میکند. اطلاعات مربوط به پرس و جوی معنایی نیز بازیابی شده و بر اساس سطح ارتباط آن و با کمک یک الگوریتم بهبود یافته رتبه بندی میشود. تحلیل کارائی نشان میدهد که سیستم پیشنهادی میتواند میزان صحت و کارآمد بودن این روش را برای بازیابی مستندات وب مربوطه در مقایسه با سیستم های موجود بهبود دهد.
واژگان کلیدی: بازیابی اطلاعات ، وب معنایی، جستجوی معنایی، هستی شناسی، پرس و جوی معنایی

 

جهت دانلود محصول اینجا کلیک نمایید

برچسب‌ها:
عنوان انگلیسی مقاله: Identifying Key factors affecting consumer purchase behavior in an online shopping context
عنوان فارسی مقاله: تشخیص فاکتورهای کلیدی تأثیر گذار بر روی رفتار خرید مشتری، در زمینه ی خرید آنلاین
دسته: اقتصاد- تجارت الکترونیک
فرمت فایل ترجمه شده: WORD (قابل ویرایش)
تعداد صفحات فایل ترجمه شده: 18
ترجمه ی سلیس و روان مقاله آماده ی خرید می باشد.
_______________________________________
چکیده ترجمه:
از آنجایی که تراکنش های خرید در دنیای واقعی، بر مبنای فعالیت های رو دو رو بین مشتری و پرسنل سرویس میباشد، تعاملات در تجارت الکترونیکی غالباٌ در وب سایت فروشنده اتفاق می افتد. در این مطالعه به بررسی روابط بین مشخصه های متعدد خرید آنلاین و رفتار خرید مشتری پرداخته شده است. نتایج مطالعه ی آنلاین با 602 مشتری کره ای از یک فروشگاه کتاب آنلاین ، حاکی از این بود که اطلاعات کیفیت، کیفیت واسط کاربری و دیدگاه امنیت، بر روی رضایتمندی اطلاعات و مزایای رابطه ای تأثیر داشته، که این به نوبه ی خود  به میزان قابل ملاحظه ای مرتبط با تعهد سایت مصرف کننده و رفتار خرید واقعی میباشد.
واژگان کلیدی: تجارت الکترونیک ، اطلاعات، فروش، رفتار مشتری، وفاداری
مقدمه
محیط تجارت الکترونیکی مبتنی بر اینترنت، به مشتریان اجازه داده تا اطلاعات مربوط به خرید خود را جستجو و یا محصول یا سرویسی را به وسیله ی تعامل مستقیم با فروشگاه آنلاین خریداری کنند. خرید های مشتری غالباٌ بر مبنای ظاهر فضای سایبری، مانند تصاویر، عکس ها، اطلاعات کیفیت و کلیپ های ویدئویی مربوط به ویدئو میباشد (Loshe,Spiller 1998;Kolesar ,Galbraith 2000). خرید از یک فروشگاه آنلاین ، مشابه با خرید از یک کاتالوگ کاغذی میباشد، چرا که هر دو شامل تحویل ایمیلی محصول خریداری شده بوده و در هر دو مورد، مشتری نمی تواند آیتم های خرید را لمس یا بو کند(Spiller,Loshe 1997). از این رو تعهد تجارت الکترونیکی و خرید آنلاین، به میزان زیادی بسته به واسط کاربری و چگونگی تعامل با کامپیوتر ها میباشد. علاوه بر این، مشخصه های نمایش اطلاعات، هدایت، تکمیل سفارش در یک رسانه ی خرید تعاملاتی، یکی از فاکتورهای مهم در ایجاد اطمینان تجارت الکترونیکی نسبت به فروش های مرسوم میباشد

 

جهت دانلود محصول اینجا کلیک نمایید

برچسب‌ها:
تاريخ : پنج شنبه 16 بهمن 1393برچسب:پایان نامه منبع تغذیه سوئیچینگ, | 12:28 | نويسنده : admin
پایان نامه جهت اخذ درجه کارشناسی
عنوان کامل: منبع تغذیه سوئیچینگ
دسته: رشته مهندسی برق - گرايش الکترونیک
فرمت فایل: WORD (قابل ویرایش)
تعداد صفحات: 64
________________________________________________________
چکیده
این پروژه در مورد منابع تغذیه سوئیچینگ با کنترل جریان می باشد. این نوع کنترل در نسل جدید منابع تغذیه سوئیچینگ کاملأ رواج یافته است. این پایان نامه در مورد انواع منابع تغذیه سوئیچینگ و مزایا و معایب هر یک از آنها و تفاوتهای بین انواع مختلف کنترل با حلقه های فیدبک و معرفی و طرز کار آی سی های PWM با کنترل جریان از شرکتهای مختلفی همچون:
MICROCHIP – ON SEMICONDUCTOR –TEXAS INSTRUMENT و غیره پرداخته است.
مقدمه:
ايده منابع تغذيه سوئيچينگ در سال 1970 توسط مهندسان الكترونيک مطرح گرديد كه در ابتدای امر از بازدهی پايينی برخوردار بود ولی در مقايسه با باتريها و منابع تغذيه آنالوگ وزن و حجم كوچكتر ولی در عين حال توان بالايی داشتند.
در طرحهای نخستين منابع تغذیه از عناصر ابتدايی نظيرBJT  و مداراتMONOSTABL و ASTABL استفاده می شد كه اين خود باعث كاهش راندمان چيزی درحدود 68%   می شد. امروزه منابع تغذيه سوئيچينگ جايگاه خاصی در صنعت برق و الكترونيک و مخابرات يافته اند و بدليل برتريها و مزايای زيادی كه نسبت به ديگر منابع تغذيه دارا  می باشند توجه صنعتگران ومهندسان برق را به خود معطوف كرده اند تا جايی كه گروهی از مهندسان الكترونيک در بهبود و كاراييها و كيفيت آنها تحقيقات گسترده ای  انجام داده اند البته نتيجه اين تلاشها پيشرفت روزافزونی است كه در ساخت اين سيستمها  پديد آمده است. البته پيشرفت درتكنولوژی ساخت قطعات نيز تاثيربسزايی درمنابع تغذيه سوئيچينگ داشته است.
با پيداش ماسفتهای سريع و پرقدرت تلفات ترانزيستوری بطور چشمگيری كاهش پيدا كرد   و عمده تلفات در ترانسها خلاصه شد كه برای غلبه بر اين مشكل فركانس كاری مدار را تا حد MHZ 1 افزايش دادند.
بنابراين در اصل سعی شده تا درانجام تحقيق از آخرين فن آوريهای روز استفاده شود. اميد آنكه مورد قبول محققان و مهندسان اين رشته واقع شود.

 

جهت دانلود محصول اینجا کلیک نمایید

برچسب‌ها:
پایان نامه جهت اخذ درجه کارشناسی
عنوان کامل: مدلسازی و شبیه سازی سیستم بوسیله سیستم توده pso
دسته: مهندسی برق - قدرت
فرمت فایل: WORD (قابل ویرایش)
تعداد صفحات پروژه: 157
______________________________________________________
بخشی از مقدمه:
حركت توده اي يك نوع حركت دسته جمعي هماهنگ است كه معمولا با استفاده از ارتباطات اندک موجود بين اعضاي آن و اطلاعات محدود از وضعيت کل سيستم انجام مي شود. با وجود توانايي و هوش محدود و اندك براي هر عضو، مجموعه اين اعضا در كنار هم قادر به انجام اهداف سطح بالا و قابل توجهي هستند.
با ايده گرفتن از حرکات توده اي موجود در طبيعت و مشاهده تعامل بين-عضوي در آنها زمينه جديدي در علم رباتيک به وجود آمد که حرکات توده رباتيکي  را شبيه سازي مي کند. توده رباتيکي از تعدادي ربات هاي همسان-که هر کدام از آنها در اين توده داراي قابليت هاي پايين هستند- تشکيل شده است که اين تعداد در کنار هم و به طور جمعي توانايي هاي قابل توجهي پيدا مي کنند.
در اين فصل به مرور پژوهش هاي پيشين در زمينه توده رباتيکي، توضيح مدل توده رباتيكي استفاده شده در اين رساله، تعريف موضوع و بيان اهميت و نوآوري آن مي پردازيم.
در اينجا اهداف كنترلي توده رباتيكي مورد بحث و بررسي قرار مي گيرد. اهداف كنترلي مورد بحث عبارتند از: 
1-كنترل رفتاري اعضاي توده به منظور تقليد مدل واقعي توده رباتيكي از مدل مطلوب آن.
2-كنترل حركت اعضاي توده به منظور طي كردن مسير معين.
اين اهداف به وسيله يكي از روش هاي نوين كنترلي مبتني بر يادگيري تقويتي به نام كنترلر فازي- عصبي تطبيقي با وجود نقاد انجام شده است. در اين روش نقاد با نقد عملكرد كنترلر يادگيري تقويتي را پياده سازي مي كند. از مزيت هاي اين روش كنترلي نوين مي توان به سادگي ساختار آن، سرعت يادگيري و همگرايي سريع، عدم وابستگي به مدل، انجام همزمان كنترل و يادگيري و مقاوم بودن آن در برابر نويزهاي مختلف اشاره كرد. 
در اين فصل ابتدا به معرفي كنترلرهاي مبتني بر يادگيري تقويتي پرداخته شده است و در ادامه آن دو نوع از اين كنترلرها به نام كنترلرهاي تقويتي كلاسيك و نوين معرفي شده اند. سپس دو هدف كنترلي گفته شده در بالا و خصوصيات كنترلر طراحي شده و نتايج شبيه سازي در هر كدام از اهداف به طور مجزا توضيح داده شده اند.
انواع مسائل بهينه سازي را مي توان به چهار دسته كلي تقسيم كرد:
1-بر حسب تعداد اهدافي كه بايد بهينه شوند:
 اين مسائل به دو دسته تقسيم مي شوند: مسائل بهينه سازي تك هدفه  و چندهدفه . دسته اول مسائل بهینه سازي که در آنها فقط یک پارامتر بهینه می شود، مانند کمترین مسافت طی شده بین دو نقطه شهری و دسته دوم مسائل بهینه سازی که در آنها بیش از یک هدف بهینه می شوند، مثل مسئله کمترین مسافت طی شده درکمترین زمان بین دو نقطه ی شهری.
2-برحسب وجود تغییرات زمانی درتابع هزینه  (تابع هدف )‌:‌
از نظر كلي بهينه سازي شامل اعمال تغييرات بر روي يك راه حل اوليه و استفاده از اطلاعات جمع-آوري شده به منظور بهبود اين راه حل است. به بيان ديگر بهينه سازي، فرآيند تنظيم ورودي هاي يك تابع براي اكسترمم كردن خروجي ها يا تنظيم پارامترهاي يك فرآيند براي اكسترمم كردن يك نتيجه است.
 
واژگان کليدي: توده رباتيكي؛ روشهاي الهام گرفته از طبيعت؛ كنترلر تقويتي نوين؛ الگوريتم پرواز پرندگان؛ الگوريتم مورچگان؛ الگوريتم ژنتيك

 

جهت دانلود محصول اینجا کلیک نمایید

برچسب‌ها:
عنوان انگلیسی مقاله: ادراک زیر آستانه ای (ادراک بدون آگاهی)
عنوان فارسی مقاله: subliminal perception -perception without awareness
دسته: روانشناسی - عمومی
فرمت فایل ترجمه شده: WORD (قابل ویرایش)
تعداد صفحات فایل ترجمه شده: 15
ترجمه ی سلیس و روان مقاله آماده ی خرید می باشد.
_______________________________________
بخشی از ترجمه
ادراک زیر استانه ای چیست؟
معنی و مفهوم اصطلاح ادراک زیر آستانه ای در طول سالها دچار تغییر شده است و بعضی ها ترجیح می دهند که ادراک بدون آگاهی را  به عنوان یک جایگزین انتخاب کنند که ازعنوان تا حدودی متداوم limen (آستانه ای ) جلوگیری می کند. به گونه ای کلی ادراک زیر آستانه ای زمانی اتفاق می افتد که محرک وانگیزش در زیر آستانه   وجود دارد و چنین فهمیده می شود که و یا (threshold  limen) و آستانه برای ادراک وآگاهی ، تفکرات ، احساسات و یا عملکرد ها را تحت تاثیر قرار می دهد. (Merikle 2000) به علت آنکه یک تاثیر بر تفکرات احساسات و یا عملکرد نسبت برای اندازه گیری و سنجش از لحاظ آزمایشگاهی، راحت و آسوده است، قسمت وبخش مشکل و دشوار در رابطه با این زمینه ،اندازه گیری و سنجش یک انگیزه و محرک زیر آستانه موضوع و سوژه است. نکته مهم و اساسی در رابطه با این  موضوع، دانستن وآگاهی از زمانی است که موضوع و سوژه به طور خودآگاه از محرک و انگیزش آگاهی دارد و اینکه چطور این مسئله می تواند به گونه ای قابل اعتماد در آزمایشات فهمیده می شود. به گونه ای سنتی و قدیمی ، موضوعات و سوژه ها خودشان به گزارش آگاهی می پردازند. در حالیکه سایر زمینه های روانشناسی ممکن است درونگری وخویشتن نگری را به عنوان یک منبع اطلاعاتی اثبات و تایید نکنند.در زمینه ادراک زیر آستانه ای این  خود گزارشی آگاهی به نظر می رسد که غیر قابل اجتناب باشد.استفاده اجتناب ناپذیر خودگزاری همچنین منجر به بحثهای بیشتری در این زمینه می شود که چگونه این خود گزاری ها تفسیر می شوند. نمونه و مثال گسست رویکرد آزمایشی از پیش مهمی است که در تحقیق ادراک زیرآستانه ای مورد استفاده قرار می گیرد. 

 

جهت دانلود محصول اینجا کلیک نمایید

برچسب‌ها:
عنوان انگلیسی مقاله: Password Authentication using Hopfield Neural Networks
عنوان فارسی مقاله: تصدیق رمز با استفاده از شبکه های عصبی هاپفیلد
دسته: فناوری اطلاعات - شبکه عصبی
فرمت فایل ترجمه شده: WORD (قابل ویرایش)
تعداد صفحات فایل ترجمه شده: 11
ترجمه ی سلیس و روان مقاله آماده ی خرید می باشد.
_______________________________________
چکیده ترجمه:
تصدیق رمز (password authentication)  یک گزینه عمومی و معمول جهت امنیت سیستم می باشد . روش جدول تصدیق قراردادی (verification table)  دارای عیب های عمده ای است . اخیراً از شبکه های عصبی برای تصدیق رمز استفاده شده است  تا بر عیب های عمده روش های قبلی فائق آید . در روش شبکه های عصبی برای تصدیق رمز ، جدول تصدیق لازم نیست و به جای آن ، وزن های شبکه عصبی رمز شده در سیستم ذخیره شده است . تکنیک های لایه بندی شبکه های عصبی موجود دارای محدودیت های خاص خودشان هستند که از جمله آنها میتوان به  زمان آموزش طولانی  (long training time) و نزدیکی فراخوانی ها (close recall)   اشاره کرد . این مقاله استفاده از تکنیک شبکه های عصبی هوپفیلد را برای تصدیق رمز پیشنهاد می کند . در مقایسه با تکنیک فعلی لایه بندی شبکه های عصبی ، روش پیشنهاد شده درستی (accuracy)   خوبی را ایجاد می کند و زمان پاسخ سریعی را جهت ثبت (register  ) و تغییرات رمز ایجاد می کند .
مقدمه : 
امنیت کامپیوتری به یکی از مهمترین گزینه ها در زمینه تکنولوژی اطلاعاتی تبدیل شده است . در بین تکنولوژی های موجود جهت کنترل بیشتر دسترسی کامپیوتری ، تصدیق رمز بصورت گسترده ای برای زمان طولانی استفاده شده است و امروزه هنوز یکی از مکانیزم های مرسوم جهت تصدیق  (authentication) می باشد . یک گزینه عمومی برای تصدیق رمز استفاده از جدول تصدیق می باشد . با استفاده از این گزینه ، رمز PWk    تولید شده بوسیله کاربر k  بوسیله یک  تابع یک طرفه hash  یا الگوریتم رمزنگاری کدگذاری می شود و به عنوان F(PWk) در یک جدول تصدیق ذخیره می شود که آن جدول در یک سرور جهت تصدیق کاربران ذخیره شده است . موقعی که یک کاربر به سیستم وارد می شود سیستم جدول تصدیق را برای مشخصه کاربری (user ID) و پسورد رمزنگاری شده (encrypted password) مربوطه جستجو می کند . اگرچه در یک محیط دسترسی باز ، یک مزاحم ممکن است قادر به ایجاد تغییر در جدول تصدیق می باشد برای مثال یک مزاحم می تواند به سادگی یک جفت جعلی [IDf, F(PWf)]  را به جدول ضمیمه و اضافه  کند و هر کسی با ID,PASSWORD    جعلی بتواند وارد سیستم بشود .

 

جهت دانلود محصول اینجا کلیک نمایید

برچسب‌ها:
عنوان انگلیسی مقاله: The proteases, amylase and lipase of the pancreas and intestinal contents of germ-free and conventional rats
عنوان فارسی مقاله: پروتئاز، امیلاز و لیپازِ پانکراس و محتوای روده ای از موشهای نطفه آزاد و قراردادی
دسته: دامپزشکی - علوم دامی
فرمت فایل ترجمه شده: WORD (قابل ویرایش)
تعداد صفحات فایل ترجمه شده: 12
ترجمه ی سلیس و روان مقاله آماده ی خرید می باشد.
_______________________________________
چکیده ترجمه:
1. اندازه گیری ها از پروتئازها، امیلاز و لیپاز و از پانکراس ها و از همانندی محتوای روده ای، caecal و محتوای روده بزرگ از موش های نطفه آزاد و قراردادی ساخته شده است.
2. تفاوت کمی بین تجمعی از آنزیم ها در موش های نطفه آزاد و قراردادی یافت می شود.
3. نتایج نشان می دهد که باکتری روده ای تنها یک بخش کوچکی در تشخیص قسمتی از آنزیم های پانکراسی در محتواهایی از روده، caecum و روده بزرگ است.
4. تجمع آنزیم کاهش می یابد. پروتئازها، بیشتر مقاوم و ثابت بودند و امیلاز حداقل ثبات را داشت، دوام لیپاز در حد وسط بود یعنی مابین آنچه که پروتئاز و امیلاز بود.
5. شواهدی از فعالیت باکتریایی در محتوای caecal از موش های قراردادی در درصد بزرگتری از نیتروژن پروتئین دار و در درصد پایین تری از نیتروژن بدون پروتئین دیده شده است.

 

جهت دانلود محصول اینجا کلیک نمایید

برچسب‌ها:
عنوان انگلیسی مقاله: Application of Prebiotics and Probiotics in Poultry Production1
عنوان فارسی مقاله: كاربرد پري بيوتيك وپروبيوتيك در توليدات طيور
دسته: دامپزشکی - علوم دامی
فرمت فایل ترجمه شده: WORD (قابل ویرایش)
تعداد صفحات فایل ترجمه شده: 15
ترجمه ی سلیس و روان مقاله آماده ی خرید می باشد.
_______________________________________
چکیده ترجمه:
ميكروبهاي روده اي - اپي تليوم وسيستم ايمني در برابر عوامل بيماري زاي روده مقاومت مي كنند. اطلاعات اخير نشان مي دهد كه پايداري ومقاومت سيستم ايمني تنها به علت مجموع اجزاء نمي باشد، اما بايد ياد آوري كنيم كه اين مولفه ها عواملي هستند كه پايداري سيستم ايمني رادر حد تعديل نگه مي دارند. بايد از ابتلا به بيماريهايي كه بوسيله سيستم ايمني ايجاد مي شوند جلوگيري كنيم . اين جانداران كوچك جانداران ميكروبي ناسازگارگفته مي شوند كه بوسيله تداخل ميكروبي كه دربرابر عوامل بيماري زا نوعي مانع ايجاد مي كنند . باكتريهاي روده اي كه بطور طبيعي در سيستم ايمني وجود دارند از ايجاد بعضي ازبيماريها جلوگيري مي كنند واين جلوگيري بوسيله همكاري ورقابت وجايگزيني وحركت در توليد مواد غذايي – تويد تركيبات سمي وايجاد تحريك در سيستم ايمني است.
اين مكانيسم ها براي مقابله با بيماري به تنهايي عمل نمي كنند بلكه ممكن است اين مكانيسم ها جلوگيري كنند ويا با هم يا با مكانيسم هاي ديگر تركيب شوند . غذاهاي تخميري اگر با هم  مورد استفاده قرار گيرند موجب بهبود وسلامتي مي شوند وهمچنين باكتري هاي اسيد لاكتيك وعوامل ديگري سبب پيشرفت بهبودي مي شوند . تحققات اخير نشان مي دهد كه باكتري هاي اسيد لاكتيك وجانوران كوچك وميكروسكوپي ريز ديگري هستند كه مقاومت در برابر بيماري ها را افزايش مي دهند .باكتري اسيد لاكتيك مي تواند غني شود . اثر ميكروبهاي روده اي  كه با تغذيه مواد كربوهيدراتي ايجاد مي شود اين است كه مقاومت باكتريايي در انسان  نسبت به آنتي بيوتيك ها افزايش داده مي شود . به اين دليل علاقه به عدم  استفاده از آنتي بيوتيك ها براي درمان  دامها دربين مردم وحكومت ها كم شده است . 
راه حل دسترسي به درمانهاي فرعي آنتي بيوتيكي در دامها استفاده از ميكروارگانيسم هاي ريز (پروبيوتيك ) است . پروبيوتيك ها جانداراني هستند كه قبلا در لايه هاي زيرين بودند كه توسعه يافته وبصورت گروههاي  باكتريايي ويا بصورت تركيباتي از پروبيوتيك ها وپري بيوتيك ها (ساين بيوتيك ها ) در آمده اند . تحقيقات تاكييد دارند كه فايده ي تغيير شكل يابنده اين است كه باكتري هاي لايه هاي زيرين را مشخص مي كنند زيرا به نظر مي رسد كه آنها به نهوي برسلامتي تاثير دارند.
مقدمه 
بيماري روده اي يك نگراني مهم در صنعت طيور است زيرا با اين بيماري بازدهي كم شده و مرگ ومير طيورافزايش مي يابد وبه اين طريق آلودگي هاي انساني از مصرف محصولات طيور افزايش مي يابد .با افزايش مقاومت آنتي بيوتيكي استفاده از آنتي بيوتيك هاي درماني دراروپا ممنوع شده است ودرادامه درخود امريكا نيز ممنوع خواهد شد .علاقه براي پيدا كردن جايگزيني ديگر براي استفاده در صنعت طيور بيشتر شده است كه اين خود راهي  براي افزايش بيشتر توليدات است . 

 

جهت دانلود محصول اینجا کلیک نمایید

برچسب‌ها:
عنوان انگلیسی مقاله: Designing and Building a Software Test Organization
عنوان فارسی مقاله: طراحی و ساخت یک سازمان تست نرم افزار
دسته: مدیریت - فناوری اطلاعات
فرمت فایل ترجمه شده: WORD (قابل ویرایش)
تعداد صفحات فایل ترجمه شده: 21
ترجمه ی سلیس و روان مقاله آماده ی خرید می باشد.
_______________________________________
چکیده ترجمه:
طراحی و ساخت یک سازمان تست کننده نرم افزار  را می توان به مجموعه ای از تصمیمات مختلف و درک عوامل محیطی که بر این تصمیمات تاثیر می گذارند تفکیک کرد.این مقاله خلاصه ای است از سه استراتژی کلیدی (استراتژی اتوماسیون-استراتژی سازمانی-استراتژی تست) که در این زمینه باید مورد توجه قرار گیرند و درباره چگونگی تاثیرگذاری عوامل محیطی مختلف نظیر حوزه محصول، حوزه مسئله و حوزه کسب و کار بر این استراتژی ها بحث می کند. این مقاله بر اساس تجربه بدست آمده در ساخت سازمان های تست کننده نرم افزار در یک شرکت بین المللی نرم افزار که در برگیرنده چندین تکنولوژی و چندین قسمت از بازار است، نوشته شده است.بعلاوه این مقاله توصیه های عمومی برای هر یک از این تصمیمات و اطلاعات لازم برای درخورسازی این تصمیمات با نیازهای خاص سازمان خواننده را فراهم می نماید.
1-مقدمه
پیشتر، تعهدات سازمانی در زمینه کیفیت نرم افزار محدود به شرکت های مسئول در قبال تولیده سیستم های حیات محور و ماموریت محور یا برخی شرکت های تولید نرم افزار و گاهاً سازمان های تولید نرم افزار مالی بوده است. بخش اعظم سایر شرکت ها برای تضمین کیفیت بر تیم های توسعه خود یا سازمان های کوچک تست کننده در قالب تیم های توسعه متکی بودند. با رشد و بالندگی صنعت نرم افزار و افزایش رقابت در بسیاری از قسمت های بازار، کیفیت محصول تبدیل به یکی از وجوه تمایز در تصمیمات خرید مشتریان شده است. بدین دلیل امروزه بسیاری از شرکت ها سرمایه گذاریهای عظیمی جهت سازمان های اختصاصی کیفیت نرم افزار می کنند.  

 

جهت دانلود محصول اینجا کلیک نمایید

برچسب‌ها:
عنوان انگلیسی مقاله: Software Visualization Tools for Component Reuse
عنوان فارسی مقاله: ابزار بصري سازي براي استفاده مجدد مولفه (Component)
دسته: کامپیوتر - نرم افزار
فرمت فایل ترجمه شده: WORD (قابل ویرایش)
تعداد صفحات فایل ترجمه شده: 16
ترجمه ی سلیس و روان مقاله آماده ی خرید می باشد.
_______________________________________
چکیده ترجمه:
اين مقاله تجربه ما را با ابزار بصري سازي نرم افزاريمان براي بصري سازي مبتني بروب براي اجراي از را دور نرم افزار شي گرا نشان مي دهد . انگيزه ما از اين کار اين است که به طراحان نرم افزار اجازه مرور ريپوزيتوريهاي نرم افزارهاي مبتني بر وب را براي کاوش در مولفه هاي کد و فريم ورکهاي موجود را با ايجاد مستند سازيهاي بصري ، بدهيم. مولفه ها Test-driven هستند که اطلاعات استاتيک و در حال اجرا در trace کردن برنامه ها را گرفته و به صورت بصري سازي شده تبديل مي کند. بصري سازي مي تواند به طراحان نرم افزار براي اينکه بفهمند مولفه ها چه کاري انجام ميدهند ، چگونه کار مي کنند و اينکه آيا مي توانند در يک برنامه جديد استفاده شوند، کمک مي کند.
کلمات کليدي: بصري سازي نرم افزار، استفاده مجدد از مولفه، ريپوزيتوريهاي مبتني بر وب
 
Keywords: software visualization, component reuse,web-based code repositories

 

جهت دانلود محصول اینجا کلیک نمایید

برچسب‌ها:
عنوان انگلیسی مقاله: Password Authentication using Hopfield Neural Networks
عنوان فارسی مقاله: تصدیق رمز با استفاده از شبکه های عصبی هاپفیلد
دسته: فناوری اطلاعات - شبکه عصبی
فرمت فایل ترجمه شده: WORD (قابل ویرایش)
تعداد صفحات فایل ترجمه شده: 11
ترجمه ی سلیس و روان مقاله آماده ی خرید می باشد.
_______________________________________
چکیده ترجمه:
تصدیق رمز (password authentication)  یک گزینه عمومی و معمول جهت امنیت سیستم می باشد . روش جدول تصدیق قراردادی (verification table)  دارای عیب های عمده ای است . اخیراً از شبکه های عصبی برای تصدیق رمز استفاده شده است  تا بر عیب های عمده روش های قبلی فائق آید . در روش شبکه های عصبی برای تصدیق رمز ، جدول تصدیق لازم نیست و به جای آن ، وزن های شبکه عصبی رمز شده در سیستم ذخیره شده است . تکنیک های لایه بندی شبکه های عصبی موجود دارای محدودیت های خاص خودشان هستند که از جمله آنها میتوان به  زمان آموزش طولانی  (long training time) و نزدیکی فراخوانی ها (close recall)   اشاره کرد . این مقاله استفاده از تکنیک شبکه های عصبی هوپفیلد را برای تصدیق رمز پیشنهاد می کند . در مقایسه با تکنیک فعلی لایه بندی شبکه های عصبی ، روش پیشنهاد شده درستی (accuracy)   خوبی را ایجاد می کند و زمان پاسخ سریعی را جهت ثبت (register  ) و تغییرات رمز ایجاد می کند .
مقدمه : 
امنیت کامپیوتری به یکی از مهمترین گزینه ها در زمینه تکنولوژی اطلاعاتی تبدیل شده است . در بین تکنولوژی های موجود جهت کنترل بیشتر دسترسی کامپیوتری ، تصدیق رمز بصورت گسترده ای برای زمان طولانی استفاده شده است و امروزه هنوز یکی از مکانیزم های مرسوم جهت تصدیق  (authentication) می باشد . یک گزینه عمومی برای تصدیق رمز استفاده از جدول تصدیق می باشد . با استفاده از این گزینه ، رمز PWk    تولید شده بوسیله کاربر k  بوسیله یک  تابع یک طرفه hash  یا الگوریتم رمزنگاری کدگذاری می شود و به عنوان F(PWk) در یک جدول تصدیق ذخیره می شود که آن جدول در یک سرور جهت تصدیق کاربران ذخیره شده است . موقعی که یک کاربر به سیستم وارد می شود سیستم جدول تصدیق را برای مشخصه کاربری (user ID) و پسورد رمزنگاری شده (encrypted password) مربوطه جستجو می کند . اگرچه در یک محیط دسترسی باز ، یک مزاحم ممکن است قادر به ایجاد تغییر در جدول تصدیق می باشد برای مثال یک مزاحم می تواند به سادگی یک جفت جعلی [IDf, F(PWf)]  را به جدول ضمیمه و اضافه  کند و هر کسی با ID,PASSWORD    جعلی بتواند وارد سیستم بشود .

 

جهت دانلود محصول اینجا کلیک نمایید

برچسب‌ها:
عنوان انگلیسی مقاله: DAMAGE DETECTION OF STRUCTURES UNDER EARTHQUAKE EXCITATION USING DISCRETE WAVELET ANALYSIS
عنوان فارسی مقاله: شناسایی خسارت های وارده بر سازه در اثر تحریکات زلزله با استفاده از تحلیل موجک های گسسته
دسته: شهرسازی - معماری - معماری
فرمت فایل ترجمه شده: WORD (قابل ویرایش)
تعداد صفحات فایل ترجمه شده: 22
ترجمه ی سلیس و روان مقاله آماده ی خرید می باشد.
_______________________________________
چکیده ترجمه:
يك شيوه‌ي قابل قبول براي شناسايي ميزان صدمات وارده به سازه در اثر زمين لرزه كه شيوه‌ي تبديل موجك‌هاي گشته نام دارد در اين مقاله معرفي شده است.
عملكرد اين شيوه‌ي پيشنهادي بر اساس تغييرات ناگهاني در پاسخ به لرزش‌ها و تحليل جا به جايي و يا واكنش‌هاي سرعتي با استفاده از تحليل موجك‌هاست.
هم چنين، شيوه‌ي ديگري كه عملكرد اين شيوه‌ي پيشنهادي بر اساس تغييرات ناگهاني در پاسخ به لرزش‌ها و تحليل جابه جايي و يا واكنش‌هاي سرعتي با استفاده از تحليل موجك‌هاست. هم چنين، شيوه‌ي ديگري كه عملكرد آن نيز بر اساس همين موجك‌هاست، ارائه شده كه راه حل مربوط به مشكل شناسايي صدمات وارده است و مانع از انتشار جابه جايي‌ها و واكنش‌هاي مربوط به سرعت مي‌شود. عملكرد شيوه‌ي پيشنهادي براي جلوگيري از انتشار امواج و كشف صدمات وارده با استفاده از مدل معيار IASC-ASCE كه مدل كار گروهي بوده و سلامت سازه را بررسي مي‌كند، سنجيده مي‌شود. نتايج به دست آمده نشان مي‌دهند كه شيوه‌ي پيشنهادي مي‌تواند جاوي اطلاعات سودمندي براي پيش گيري از آسيب‌هاي وارده باشد كه با استفاده از واكنش سازه در برابر لرزه‌ها محقق مي‌شود.
كلمات كليدي: آشكار سازي آسيب‌ها، جلوگيري از انتشار امواج، تبديل موجك‌ها، واكنش در برابر لرزه‌ها، تحريكات زمين لرزه‌اي.
1)مقدمه
در دهه‌ي گذشته، توجه محققان همواره به آسيب‌هاي وارده بر سازه‌ها در طول عمر مهندسي سازه بوده است. در بين شيوه‌هاي متعدد، برخي از آنها بر اساس مشاهده‌ي رفتار ديناميكي سازه شكل گرفته‌اند (4-1). بسياري از اين شيوه‌ها از پارامترهاي مدي modal مانند شكل مد و فركانس‌هاي طبيعي مربوط به تخمين و كش آسيب‌هاي وارده، استفاده مي‌كنند. 

 

جهت دانلود محصول اینجا کلیک نمایید

برچسب‌ها:
عنوان انگلیسی مقاله: Simulation study of damage detection in steel shear frame buildings using impulse response and wavelet analysis
عنوان فارسی مقاله: مطالعه‌ي شبيه سازي شده‌ي شناسايي خسارت‌ها در ساختمان‌هاي داراي ستون بندي فولادي با استفاده از واكنش‌هاي لحظه‌اي و تحليل موجك‌ها
دسته: عمران - معماری
فرمت فایل ترجمه شده: WORD (قابل ویرایش)
تعداد صفحات فایل ترجمه شده: 17
ترجمه ی سلیس و روان مقاله آماده ی خرید می باشد.
_______________________________________
چکیده ترجمه:
چارچوب‌هاي سازه‌اي هر دو نوع رفتار ارتجاعي و پلاستيكي رااز خود نشان مي‌دهند كه نوع رفتار آنها وابسته به بار وارده بر آنهاست. در مراحل اوليه‌ي تخريب زمين لرزه سيستم سازه‌اي در فاز ارتجاعي خود باقي مي‌ماند اما هنگامي كه اين تخريب و بار وارده بيشتر مي‌شود، اين ستون بندي‌ها سازه را در مقابل ريزش حفظ مي‌كنند. تعيين زمان و محل وقوع اين خسارت‌ها بسيار مهم است. هدف كلي شيوه‌هاي قبلي همانند فوريه، فوريه ي سريع و يا تبديل موجك‌ها يافتن زمان و مكان ايجاد اين مفصل‌هاي تكيه گاهي است. اين كار با استفاده از تغيير در محدوده‌ي واكنش‌ها و استفاده از ويژگي‌هاي ارتعاشي سيستم‌هايي همانند فركانس لرزش و يا مدهاي لرزش سازه صورت مي‌گيرد. گر چه، اين شيوه‌ها، در كاربردهاي اوليه بسيار مؤثر نيستند زيرا ويژگي‌هاي لرزشي به طور عمده‌اي درابتداي تشكيل مفصل‌هاي تكيه‌گاهي تغيير نمي‌كنند. دراين تحقيق، از توانايي تبديل موجك‌ها در به دست آوردن اطلاعات بومي درباره‌ي سيگنال‌ها براي تعيين زمان و مكان تشكيل مفصل‌هاي تكيه گاهي استفاده مي‌شود. اين سيگنال‌ها براي تعيين زمان و مكان تشكيل مفصل‌هاي تكيه گاهي استفاده مي‌شود. اين سيگنال‌ها همان واكنش‌هاي ثبت شده سازه‌ي در حال لرزش مي‌باشند. نتايج به دست آمده نشان مي‌دهند كه شيوه‌ي پيشنهادي مي‌تواند در تعيين زمان و مكان خسارت بدون استفاده از شيوه‌ها و مفاهيم پيچيده، مؤثر مي‌باشند. واژه‌هاي كليدي: شناسايي خسارت‌ها، مفصل‌هاي پلاستيكي، واكنش‌هاي لحظه‌اي. چارچوب برش

 

جهت دانلود محصول اینجا کلیک نمایید

برچسب‌ها:
عنوان انگلیسی مقاله: DAMAGE DETECTION OF STRUCTURES UNDER EARTHQUAKE EXCITATION USING DISCRETE WAVELET ANALYSIS
عنوان فارسی مقاله: شناسایی خسارت های وارده بر سازه در اثر تحریکات زلزله با استفاده از تحلیل مرجک های گسسته
دسته: شهرسازی - معماری - معماری
فرمت فایل ترجمه شده: WORD (قابل ویرایش)
تعداد صفحات فایل ترجمه شده: 22
ترجمه ی سلیس و روان مقاله آماده ی خرید می باشد.
_______________________________________
چکیده ترجمه:
يك شيوه‌ي قابل قبول براي شناسايي ميزان صدمات وارده به سازه در اثر زمين لرزه كه شيوه‌ي تبديل موجك‌هاي گشته نام دارد در اين مقاله معرفي شده است.
عملكرد اين شيوه‌ي پيشنهادي بر اساس تغييرات ناگهاني در پاسخ به لرزش‌ها و تحليل جا به جايي و يا واكنش‌هاي سرعتي با استفاده از تحليل موجك‌هاست.
هم چنين، شيوه‌ي ديگري كه عملكرد اين شيوه‌ي پيشنهادي بر اساس تغييرات ناگهاني در پاسخ به لرزش‌ها و تحليل جابه جايي و يا واكنش‌هاي سرعتي با استفاده از تحليل موجك‌هاست. هم چنين، شيوه‌ي ديگري كه عملكرد آن نيز بر اساس همين موجك‌هاست، ارائه شده كه راه حل مربوط به مشكل شناسايي صدمات وارده است و مانع از انتشار جابه جايي‌ها و واكنش‌هاي مربوط به سرعت مي‌شود. عملكرد شيوه‌ي پيشنهادي براي جلوگيري از انتشار امواج و كشف صدمات وارده با استفاده از مدل معيار IASC-ASCE كه مدل كار گروهي بوده و سلامت سازه را بررسي مي‌كند، سنجيده مي‌شود. نتايج به دست آمده نشان مي‌دهند كه شيوه‌ي پيشنهادي مي‌تواند جاوي اطلاعات سودمندي براي پيش گيري از آسيب‌هاي وارده باشد كه با استفاده از واكنش سازه در برابر لرزه‌ها محقق مي‌شود.
كلمات كليدي: آشكار سازي آسيب‌ها، جلوگيري از انتشار امواج، تبديل موجك‌ها، واكنش در برابر لرزه‌ها، تحريكات زمين لرزه‌اي.
1)مقدمه
در دهه‌ي گذشته، توجه محققان همواره به آسيب‌هاي وارده بر سازه‌ها در طول عمر مهندسي سازه بوده است. در بين شيوه‌هاي متعدد، برخي از آنها بر اساس مشاهده‌ي رفتار ديناميكي سازه شكل گرفته‌اند (4-1). بسياري از اين شيوه‌ها از پارامترهاي مدي modal مانند شكل مد و فركانس‌هاي طبيعي مربوط به تخمين و كش آسيب‌هاي وارده، استفاده مي‌كنند. 

 

جهت دانلود محصول اینجا کلیک نمایید

برچسب‌ها:
عنوان انگلیسی مقاله: A case study of economic value added in target costing
عنوان فارسی مقاله: ارزش افزوده اقتصادی در هزینه گذاری هدف
دسته: مدیریت - حسابداری
فرمت فایل ترجمه شده: WORD (قابل ویرایش)
تعداد صفحات فایل ترجمه شده: 45
ترجمه ی سلیس و روان مقاله آماده ی خرید می باشد.
برای دانلود رایگان بخشی از محصول اینجا کلیک نمایید.
_______________________________________
چکیده ترجمه:
با توجه  اینکه مسئله ی  هزینه یابی هدف و حسابداری مدیریت استراتژیک (SMA)   در سطح قابل ملاحظه ای مورد توجه حسابداران قرار گرفته است، ولی پژوهش های تجربی انگشت شماری در رابطه با این مسائل از سوی محققین صورت گرفته است. علاوه بر این،  مسئله ی ارزش افزوده  نیز  در سطح شرکتی مورد توجه پژوهش های بسیار کمی قرار گرفته است.
     هدف این مقاله این بوده که با استفاده از تحلیلِ چگونگی بکار گیری EVA (یا همان ارزش افزوده اقتصادی) در سیستم هزینه یابی هدف،  مسئله ی حسابداری مدیریت و مدیریت مبتنی بر ارزش  را مورد بررسی قرار دهیم. این مسئله، سؤالات مهمی در خصوص امکان  نمایش آبشاری EVA  از سطح پایین تا سطح محصول، و همچنین سازگاری در مواجهه  با مشتری  و سهام دار  و البته با تمرکز بر روی مدیریت کارائی  را به همراه دارد. از این رو شواهد و مدارکی را فراهم نموده ایم مبنی بر اینکه هزینه یابی هدف میتواند به منظور تعدیل و تنظیم این دیدگاه ها استفاده شده و در زمانی که آنرا با سایر تکنیک های SMA ترکیب می¬سازیم.، میتواند آنرا به عنوان یک پلی که فرمولاسیون استراتژی را به اجرای استراتژی و تولید سود متصل می¬سازد، در نظر گرفت.
کلید واژه: هزینه یابی هدف، مدیریت کارائی، EVA، مطالعه ی موردی 

 

جهت دانلود محصول اینجا کلیک نمایید

برچسب‌ها:
عنوان انگلیسی مقاله: PERFORMANCE FACTORS OF CLOUD COMPUTING DATA CENTERS USING
عنوان فارسی مقاله: فاکتور های کارائی در دیتا سنتر های رایانش ابری، با استفاده از سیستم های صف بندی
دسته: فناوری اطلاعات - کامپیوتر
فرمت فایل ترجمه شده: WORD (قابل ویرایش)
تعداد صفحات فایل ترجمه شده: 14
ترجمه ی سلیس و روان مقاله آماده ی خرید می باشد.
برای دانلود رایگان بخشی از محصول اینجا کلیک نمایید.
_______________________________________
چکیده ترجمه:
افزایش روز افزودن فرضیه ی رایانش ابری و مفاهیم بدیعی در خصوص سرویس های رایانش ابری، منجر به این گردیده که فعالیت هایی پژوهشی مختلفی در رابطه با انتخاب سرویس ابری عقلانی  و با هدف توسعه ی تکنیک هایی به منظور بهره بردن کاربران از این سرویس رایانش ابری(به وسیله ی انتخاب سرویس هایی که کارائی بهینه ای را با کمترین هزینه فراهم میسازد) صورت گیرد. رایانش ابری را میتوان بستری جدید برای ارائه ی زیر ساختار محاسباتی دانست، با این هدف که محل زیرساختار محساباتی را به یک شبکه منتقل داد تا بتوان هزینه های نگهداری منابع سخت افزاری و نرم افزاری را کاهش داد. سیستم های رایانش ابری ، قادر به ارائه ی دسترسی به مخزن بزرگی از منابع می¬باشند. منابعی که در سیستم های رایانش ابری فراهم میشود، حجم زیادی از سرویس ها را به وسیله ی بصری سازی از دید کاربر مخفی میسازد. در این مقاله، دیتا سنتر سرویس ابری به صورت سیستم صف بندی [(M/G/1):(∞/GDMODEL)]   و با یک بافر درخواست وظیفه و یک بافر ورودی یک وظیفه که از ظرفیت نامحدودی برخوردار است، مدل سازی شده است.
کلید واژه: رایانش ابری، تحلیل کارائی، زمان پاسخ، نظریه ی صف بندی، پروسه ی زنجیر مارکوف 

 

جهت دانلود محصول اینجا کلیک نمایید

برچسب‌ها:
عنوان انگلیسی مقاله: OPERATIONS RESEARCH: THE PRODUCTIVITY ENGINE
عنوان فارسی مقاله: تحقیق در عملیات (پژوهش عملیاتی )
نحوه ایجاد بهبود بهره وری واقعی
دسته: مدیریت
فرمت فایل ترجمه شده: WORD (قابل ویرایش)
تعداد صفحات فایل ترجمه شده: 11
ترجمه ی سلیس و روان مقاله آماده ی خرید می باشد.
_______________________________________
چکیده ترجمه:
نحوه ایجاد بهبود بهره وری واقعی
نوشته لئوپرینگل 
خلاصه مطالب 
کانون اصلی توجه OA برای مدیریت عبارتند از تعیین مراحلی که می توان به واسطه آنها به بهبود بهره وری دست یافت . تحقیق در عملیات به عنوان ابزار ارزشمندی در این تحقیق به شمار می رود و می توان از آن به عنوان رشته ای یاد کرد که به ایجاد و مدیریت بهبود بهره وری تخصیص یافته است . پژوهشگران عملیاتی روشهای دستیابی به سطوح بالای عملکرد را شناسایی می کنند . آنها از طریق ادراک مشکلات در سطح سازمانی به بهبود بهره وری دست می یابند . راه حل های آنها به طور طبیعی از روشی نشات می گیرد که به واسطه آن می توان این مشکلات را توصیف ، درک و ارائه کرد . روش یک پژوهشگر عملیاتی عبارتند از تجزیه و تحلیل خصوصیاتی چون سود ، هزینه ، راندمان و سایر موارد عملی و قابل سنجش . تحقیق در عملیات یا به عبارت دیگر به کاربردن روشهای تحلیلی پیشرفته در جهت اتخاذ تصمیمات بهتر تحت عنوان علم برتر نامیده می شود . سازمانهایی که در شناسایی فرصت هایی که می توان از آنها در جهت بهبود بهره وری ذاتی موجود در ساختار شرکت استفده کرد به O.R (تحقیق در عملیات) اعتماد نمی کنند احتمالا کمتر از توان بالقوه خود به فعالیت می پردازند . دامنه اندوخته های حاصله به واسطه الگوهای O.R بسیار گسترده است ( از مبالغ نسبتا کم تا مبالغ چند میلیارد دلاری) نمونه هایی از بهبود بهره وری که بدون وجود O.R هرگز امکان پذیر نبود در مطالعه شرکت هایی چون سیرز ، ویرهالر ، تاکوبل ، HP ، پروکتر و گمبل مشاهده می شود . 
همه ما اذعان داریم که قدرت مدیریت برخی از افراد بهتر از بعضی دیگر است . این موضوع حتی در سطوح بسیار بالای یک سازمان نیز مصداق دارد . 

 

جهت دانلود محصول اینجا کلیک نمایید

برچسب‌ها: