برچسب‌ها:
عنوان انگلیسی مقاله: Building brand loyalty through managing brand community commitment
عنوان فارسی مقاله: وفاداری به یک نام تجاری ، با استفاده از مدیریت تعهد انجمن نام تجاری
دسته: مدیریت
فرمت فایل ترجمه شده: WORD (قابل ویرایش)
تعداد صفحات فایل ترجمه شده: 21
ترجمه ی سلیس و روان مقاله آماده ی خرید می باشد.
_______________________________________
چکیده ترجمه:
هدف: هدف این مقاله، تحلیلِ تأثیرِ اطمینان و اعتماد نسبت به یک برند در مورد انجام تعهدات خود، و همچنین بررسی مکانیسمی برای افزایش رفتارهای اعتماد سازی به برند تجاری (به عنوان مثال تمایل به خرید مجدد، تبلیغات مثبت درباره ی برند و انتقاد های سازنده) میباشد.
طراحی/متودولوژی/روش: در این مقاله به منظور تست فرضیه های خود، 200 کاربر زن آنلاین مربوط به انجمن یک برند تجاری ، مخصوصاٌ کاربران زنی که در انجمن های آنلاین این برند فعال بودند، مورد ارزیابی قرار گرفتند و تحلیل های PLS بر روی آنها صورت گرفت.
یافته ها: نتایج پژوهش های ما ، یک مسیر مثبت قابل ملاحظه ای را نشان میدهد: 
اطمینان به انجمن نام تجاری← تعهد انجمن نام تجاری← وابستگی به انجمن نام تجاری←تعهد انجمن نام تجاری←رفتارهای صادقانه ی نام تجاری
علاوه بر این، نشان داده شده است که تعهد  انجمن نام تجاری یک  نقش عمده ای را در روابط بین اطمینان به انجمن نام تجاری یا برند و صداقت برند تجاری بازی می¬کند. در نهایت، تعهد نام تجاری تیز یافته شده است که یک تأثیر قوی ای بر روی تبلیغات بر سر زبان ها و انتقاد های سازنده دارد.
محدودیت های پژوهش /استلزامات: در این مطالعه اثبات شده است که نیاز است تا تعهد انجمن برند تجاری از نظر ساختاری خود را بهبود دهد. به طور خاص، توجه به ابعاد زیرین این تعهد ، باید روابط پویایی را در بین اطمینان/وابستگی، تعهد برند تجاری و رفتارهای صادقانه ی برند تجاری ایجاد کند.
استلزامات عملی: اصولاٌ مدیران برند تجاری و عوامل تبلیغات و بازاریابی که استراتژی های بهبودی صداقت به مشتری را در نظر میگیرند، باید ارزش مدیریت یک انجمن آنلاین مربوط به برند تجاری خود را به خوبی درک کنند. یافته های این مطالعه حاکی از این است که باید روش های قابل ملاحظه ای برای افزایش رفتارهای صداقت برند تجاری ایجاد شود، مخصوصاٌ برای برند هایی که به دنبال گسترش نفوذ خود در بین بازارهای چینی مربوط به زنان هستند.

جهت دانلود محصول اینجا کلیک نمایید

برچسب‌ها:
عنوان انگلیسی مقاله: An intrusion detection and prevention system in cloud computing
عنوان فارسی مقاله: سیستم تشخیص و اجتناب از تهاجم در رایانش ابری
دسته: کامپیوتر - شبکه - فناوری اطلاعات
فرمت فایل ترجمه شده: WORD (قابل ویرایش)
تعداد صفحات فایل ترجمه شده: 42
ترجمه ی سلیس و روان مقاله آماده ی خرید می باشد.
_______________________________________
چکیده ترجمه:
 ساختار باز و توزیع‌شده‌ی سرویس‌ها و رایانش ابری را می‌توان یکی از اهداف مدنظر مهاجمین حملات سایبری احتمالی دانست. به دلیل ماهیت باز و خاصی که در سیستم‌های تشخیص و اجتناب از تهاجم مرسوم و سنتی (IDPS)  وجود دارد، نمی‌توان از این سیستم‌ها برای توسعه در محیط‌های رایانش ابری استفاده کرد. در این مقاله قصد داریم آخرین فن‌های مدیریت هشدار و IPDS که توسعه‌یافته است را موردبررسی قرارداده و آگاهی‌هایی را در اختیار پژوهشگران قرار دهیم که برای این کار، یک بررسی جامعی را بر روی راه‌حل‌های ممکنی که در این زمینه ارائه‌شده است انجام داده تا بتوانیم در محیط‌های رایانش ابری، چنین حملاتی را تشخیص داده و از آن‌ها اجتناب کنیم. با در نظر گرفتن مشخصه‌های IDPS ها و سیستم‌های رایانش ابری، یک لیستی از نیازمندی‌هایی را که برای مدیریت رایانش خودکار و مفاهیم مربوطه‌ی آن نیاز است ارائه داده‌ایم همچنین از یک نظریه‌ی فازی به‌منظور پاسخ به این نیازمندی‌ها استفاده نموده‌ایم.
واژگان کلیدی:
تشخیص و اجتناب از تهاجم، رایانش ابری، هستی‌شناسی، تصحیح هشدار، نیازمندی‌های سیستم
 
فهرست مطالب
چکیده...............................................................................1
1.مقدمه............................................................................2
1.1هدف پژوهشی.............................................................3
1.2محدودیت‌ها و کرانه‌ی پژوهشی........................................4
2. هستی‌شناسی سیستم‌های تشخیص و اجتناب از تهاجم......5
2.1لایه‌ی عملیات.................................................................6
2.2لایه‌ی ساختاری.............................................................12
3.  IDPS مدرن فعلی...........................................................15
3.1سیستم اجتناب و تشخیص از تهاجم..................................15
3.2مدیریت آلارم..................................................................22
4. سیستم‌های تشخیص و اجتناب از تهاجم در رایانش ابری.........23
4.1مشخصه‌های سیستم‌های رایانش ابری..............................25
4.2چالش‌های توسعه‌ی IDPS در محیط‌های رایانش ابری.............27
4.3IDPS مبتنی بر ابری جدید.............................................28
4.4نیازمندی‌های .................................................................34
5.مباحث............................................................................38
6.نتیجه گیری......................................................................42

جهت دانلود محصول اینجا کلیک نمایید

برچسب‌ها:
عنوان انگلیسی مقاله: Financial evaluation program for construction projects at the pre-investment phase in developing countries: A case study
عنوان فارسی مقاله: برنامه ارزیابی مالی برای پروژه های ساخت در فاز پیش سرمایه گذاری در کشور های در حال توسعه :مطالعه موردی
دسته: مدیریت - اقتصاد
فرمت فایل ترجمه شده: WORD (قابل ویرایش)
تعداد صفحات فایل ترجمه شده: 19
ترجمه ی سلیس و روان مقاله آماده ی خرید می باشد.
_______________________________________
چکیده ترجمه:
صنعت ساخت در خاورمیانه یک بخش موثر از اقتصاد جهانی را نمایندگی می کند.در هر سال میلیونها دلار در پروژه های ساخت مختلف صرف می شود.این پروژه ها معمولاً از چندین فازمختلف که آغاز می شود از فاز پیش سرمایه گذاری ،فاز طراحی مفهوم ودر آخر فاز های ساخت و کمیسیون گذرمی کنند .مدیریت مالی یک رویکردخلاق سازمان یافته با هدف کاهش ریسک است.آن بر ارزیابی مالی به عنوان یک مسئله مهم تمرکز می کند؛بدین ترتیب آن زمینه مورد مطالعه برای افراد شاغل ومحققین ساخت در مدت زمان طولانی بوده است.
این سند یک برنامه پیشنهادی به زبان کامپیوتر کدگذاری شده وبرای تسهیل فرآیند ارزیابی مالی برای پروژه های ساخت در فاز پیش سرمایه گذاری برای یک کشور در حال توسعه طراحی شده را نشان می دهد.
نتایج این برنامه پیشنهادی آشکار می کند که آن قادر است به سرمایه گذاران اطلاعات مالی در مقاطع مختلف از پروژه به خصوص در زمینه ساخت بدهد.اعتبار مدل پیشنهادی با استفاده از مطالعه موردی تست شده است.
کلمات کلیدی:
ارزیابی مالی؛امکان سنجی ؛ارزش خالص فعلی؛سرمایه گذاری ؛ریسک؛نقود ورودی /خروجی؛خاورمیانه؛مصر؛ برنامه
1.مقدمه:
طی دهه گذشته تحقیق روی پروژه های ساخت توسعه پیدا کرده اند.این تحقیق آشکار ساخته است که یک پروژه ساخت ،وقتی که در محدوده خصوصیات فنی عمل می کند ودر طی زمان و بودجه هدف کامل شده است، بیشتر موفق است.آن همچنین باید برای سهامداران راضی کننده باشد.متاسفانه با توجه به دلایل مختلفی ،عملکرد پروژه های موثر در صنعت ساخت عادی نیست بخصوص در کشورهای در حال توسعه (نگوین و همکاران  ،2004) .

جهت دانلود محصول اینجا کلیک نمایید

برچسب‌ها:
عنوان انگلیسی مقاله: Stock Market Trend Analysis Using Hidden Markov Models
عنوان فارسی مقاله: تحلیل روند بازار سهام، با استفاده از مدل های مخفی مارکوف
دسته: اقتصاد - تکنولوژی اطلاعات
فرمت فایل ترجمه شده: WORD (قابل ویرایش)
تعداد صفحات فایل ترجمه شده: 19
ترجمه ی سلیس و روان مقاله آماده ی خرید می باشد.
_______________________________________
چکیده ترجمه:
تغییرات قیمت در بازار سهام را نمی توان به کل تصادفی دانست. در اصل،  چیزی که باعث تحریک بازار مالی شده و الگویی که سری های زمانی مالی از آن تبعیت می کنند، مورد توجه اقتصاد دانان، ریاضی دانان و اخیراٌ نیز دانشمندان علوم کامپیوتر قرار گرفته است[17]. در این مقاله، ایده ای در مورد تحلیل گرایش رفتار بازار سرمایه، با استفاده از مدل مخفی مارکوف (HMM)  ارائه خواهد شد. زمانی که گرایشی از یک بازه ی زمانی خاص تبعیت کرد، این اطمینان داده می شود که در آینده نیز این تبعیت تکرار خواهد شد. یک  تفاوت یک روزه در ارزش سهام برای بازه ی زمانی خاص پیدا شده و مقادیر توزیع احتمال مقادیر یکپارچه ی آن نیز مشخص می-شود. سپس رفتار الگوی بازار سهام بر مبنای مقادیر احتمالی برای بازه ی زمانی خاصی تصمیم گیری می شود. هدف این بوده که دنباله  ی وضعیت مخفی مشخص را محاسبه کرده تا این گرایش را بتوان با استفاده از مقادیر توزیع وضعیت یکنواخت تحلیل کرد. شش دنباله ی وضعیت مخفی بهینه نیز ایجاد شده و مقایسه شده اند. تنها تفاوت یک روزه در ارزش نزدیک در زمانی که در نظر گرفته می شود، بهترین دنباله وضعیت بهینه را ارائه خواهد داد
واژگان کلیدی: مدل مخفی مارکوف، گرایش بازار سرمایه، ماتریس احتمال تبدیل، ماتریس احتمال انتشار، توزیع احتمال وضعیت یکنواخت

جهت دانلود محصول اینجا کلیک نمایید

برچسب‌ها:
عنوان انگلیسی مقاله: Application of Embedded System for Sightless with Diabetes
عنوان فارسی مقاله: کاربرد سیستم ادغام یافته برای افراد نابینای با بیماری دیابت
دسته: پزشکی
فرمت فایل ترجمه شده: WORD (قابل ویرایش)
تعداد صفحات فایل ترجمه شده: 6
ترجمه ی سلیس و روان مقاله آماده ی خرید می باشد.
_______________________________________
چکیده ترجمه:
اصولاٌ برای افرادی نابینا یا ضعیف بین این امکان وجود ندارد تا بتوانند اطلاعات دقیق را از روی یک صفحه بخوانند. سیستم های تشخیص شخصی برای اندازه گیری ژلوکومتری نیز از اهمیت خاصی برخوردار اند. افراد نابینا، در زمان اندازه گیری ژلوکومتری، نیاز به شخص دیگری نیز دارند. در این مقاله، طراحی و کاربرد یک سیستم ادغام یافته ارائه شده است که به افراد نابینا اجازه ی تشخیص داده های اندازه گیری شده و استفاده از آنها را برای پروسه های درمان در آینده میدهد. این سیستم تشریحی را میتوان به هر نوع سیستم تشخیصی دیگری بکار برد. افراد کور بین یا نابینا، قادر به انجام همان بینایی ها خواهد بود.
واژگان کلیدی: خود نظارتی ، نابینایی، دیابت، ژلوکومتر
1.مقدمه
دیابت را میتوان نوعی بیماری بحرانی دانست که به وسیله ی عملکرد بد قند خون به عنوان یک منبع انرژی ایجاد میشود. در صورت وجود این بیماری، ممکن است تغییرات آسیب شناسی در رگ های کوچک خونی و فیبرهای عصبی ایجاد شود. البته حساسیت های بیشتری ممکن است بر روی سایر اندام ها، مانند عملکرد بد چشم، عصب، کلیه و سایر ایجاد شود. نتیجه ی اصلی این بیماری، قند خون بسیار بالا میباشد.
امروزه هیچ روشی برای درمان بیماری دیابت شناخته شده نیست. درمان برمبنای تعادل برقرار کردن قند خوب مشابه با افراد عادی تا سطح ممکن میباشد.
رژیم غذایی نیز روشی برای درمان دیابت میباشد. این روش بر مبنای مصرف غذاهای تعریف شده از نظر انرژی میباشد. ان مورد بیشتر مرتبط با برنامه ی غذایی روزانه ی بیماران بوده که غالباٌ بر حسب بارهای فیزیکی و وزن کافی صورت میگیرد. دیابت نه تنها ممک است با شکست رژیم غذایی روزانه بدتر شود بلکه رویداد های تنش زایی را نیز به همراه آسیب به دنبال دارد. در صورتی که تعدیل رژیم غذایی به تنهایی کافی نباشد، باید از برچسب ها استفاده کرد. در صورتی که برچسب ها نیز ناکافی باشند، ضروری است تا از رژیم غذایی به همراه انسولین استفاده شود.

جهت دانلود محصول اینجا کلیک نمایید

برچسب‌ها:
عنوان انگلیسی مقاله: A Survey on Fuzzy Implication Functions
عنوان فارسی مقاله: رویکردی بر توابع استلزام فازی
دسته: کامپیوتر - فناوری اطلاعات
فرمت فایل ترجمه شده: WORD (قابل ویرایش)
تعداد صفحات فایل ترجمه شده: 23
ترجمه ی سلیس و روان مقاله آماده ی خرید می باشد.
_______________________________________
چکیده ترجمه:
یکی از عملیات های کلیدی در منطق  و استدلال تقریبی فازی، استلزام فازی است، که معمولاٌ به وسیله ی یک عملگر باینری I، که تابع استلزام نام دارد، صورت میگیرد.بسیاری از قوانین فازی که بر مبنای سیستم ها میباشند، پروسه ی مداخله ی خود را به وسیله ی این عملگرها صورت داده و مسئولیت انتشار عدم قطعیت در استدلال فازی را نیز بر عهده میگیرند. علاوه بر این، آنها ثابت کرده اند که در سایر حوزه ها مانند مقایسه ی روابط فازی، معادلات رابطه ای فازی، ریخت شناسی ریاضی فازی و پردازش تصاویر نیز کاربرد دارند. هدف این مقاله، ارائه ی رویکردی در زمینه ی توابع ضمنی فازی بوده که معمولاٌ به وسیله ی سایر عملگرهای تراکم نیز تشکیل میشوند.
4 روش مرسوم برای تعریف این استلزامات و مشخصه های آنها در حوزه های گسسته نیز بررسی میشود.
واژگاه کلیدی: تابع تراکم، استلزام گسسته، معادله ی عملیاتی، تابع استلزام، t-conorm، t-norm

جهت دانلود محصول اینجا کلیک نمایید

برچسب‌ها:
عنوان انگلیسی مقاله: Lean and the working environment: a review of the literature
عنوان فارسی مقاله: مفهوم ناب و تأثیرات آن بر روی محیط کاری
دسته: مدیریت - مدیریت تولید
فرمت فایل ترجمه شده: WORD (قابل ویرایش)
تعداد صفحات فایل ترجمه شده: 19
ترجمه ی سلیس و روان مقاله آماده ی خرید می باشد.
_______________________________________
چکیده ترجمه:
هدف: از زمان پیدایش مفهوم ناب یا Lean و محیط کار، تأثیر آن بر روی کارمندان در سازمان های کاری مورد بررسی قرار گرفته است. هدف این مقاله، ارائه ی رویکردی علمی بر روی تأثیرات ناب در محیط کار و سلامتی کارمندان میباشد.
طراحی/متودولوژی و روش: پایگاه داده های مختلفی در این باره برای مطالعات ناب و محیط کاری مورد بررسی و جستجو قرار گرفتند. به صورت کلی، 11 مطالعه با تأثیرات کمیتی ناب، در این مقاله بررسی شده است. متودولوژی و نتایج حاصله نیز به منظور استخراج اطلاعاتی در مورد مفهوم ناب و تأثیر آن در محیط کاری مورد تحلیل قرار گرفته اند.
 
یافته ها: مدارکی قوی وجود دارد مبنی بر اینکه در شرایط کاری با پیچیدگی کم و کارهای دستی، مفهوم ناب  دارای تأثیراتی منفی بر روی محیط کاری  و سلامتی کارمندان. اگرچه تأثیراتی مثبت در زمینه ی ناب و تأثیر آن بر روی محیط کار نیز وجود دارد، ولی ضروری است تا از مدل های ساده ی علت و معلول شروع کرده تا مدل های بسیار جامع و پیچیده پیش رویم، تا اینکه بتواند ناب و مفاهیم مبهم باز در مورد آن و همچنین تأثیرات مثبت و منفی آنرا درک کنیم.
 
محدودیت ها و استلزامات پژوهش: مدارکی وجود دارد مبنی بر محدودیت هایی که در زمینه ی ناب و تأثیر آن بر روی محیط کاری بیرون از صنعت تولید وجود دارد. در این مقاله فقط مباحث محدودی در زمینه ی یک استراتژی پیاده سازی ارائه شده است.
استلزامات عملی: سازمانی هایی که با افراد ضعیف از نظر جسمانی سروکار دارند، باید تلاش هایی را به منظور اجتناب از محیط کاری ناقض برای کارمندان دستی صورت دهند. نقش کارمندان در کاربرد های عملی ناب  نیز یکی از راه های احتمالی برای توسعه ی یک محیط کاری سالم است.
ابتکار/ارزش: این اولین مقاله ای است که از مدارک بدست آمده از پژوهش های فعلی برای بررسی روابط پیچیده و مبهم بین مفهوم ناب  و محیط کاری صورت گرفته است.
 
واژگان کلیدی:صنایع تولیدی، تولید ناب،کارمندان، نقش کارمندان، محیط کاری، فعالیت پژوهشی، سلامتی، پیاده سازی

جهت دانلود محصول اینجا کلیک نمایید

برچسب‌ها:
عنوان انگلیسی مقاله: Automatically Generating Behavioral Models of Adaptive Systems to Address Uncertainty
عنوان فارسی مقاله: مدل های ایجاد رفتار به صورت خودکار، در سیستم های انطباقی به منظور حل مسئله ی عدم قطعیت
دسته: کامپیوتر و فناوری اطلاعات
فرمت فایل ترجمه شده: WORD (قابل ویرایش)
تعداد صفحات فایل ترجمه شده: 17
ترجمه ی سلیس و روان مقاله آماده ی خرید می باشد.
_______________________________________
چکیده ترجمه:
اصولاٌ برنامه های کاربردی با تضمین اطمینان بالا ، در جهت پاسخ به تغییرات محیطی، وابسته به سیستم های تطبیقی پویا(DAS)  میباشند، و در عین حال، نیازمندی های تابعی و تمایلات غیرتابعی را نیز برآورده میسازند.
مثال هایی شامل حافظت از زیرساختارهای محسوس و سیستم های حمل و نقل میباشد. یک ADS متشکل از مجموعه ی از (غیرانطباقی) سیستم های هدف(که به صورت مدل های UML نشان داده میشوند) و یک مجموعه از انطباقاتی هستند که تبدیلات بین سیستم های هدف را درک میکنند. دو منبع عدم قطعیت در DAS عبارتند از:
1.پیش بینی محیط اجرایی در آینده
2.استفاده از سبک سنگینی های تابعی و غیر تابعی در پاسخ به تغییرات محیطی.
    به منظور رویارویی با مسئله ی عدم قطعیت، بر آن شدیم تا با استفاده از ارگانیسم های زنده که به طور قابل ملاحظه ای در تطبیق با تغییرات محیطی کارآمد هستند، این مسئله را بررسی و تحلیل کنیم. در این مقاله، یک روش مبتنی بر تکامل دیجیتال را به منظور ایجاد مدل هایی برای نمایش سیستم های هدف ممکن، که در شرایط متعدد محیطی کاربرد دارند و به توسعه دهندگان اجازه ی تشخیص تفاوت های بین مدل های تابعی و غیرتابعی را میدهد، تشریح خواهیم ساخت.سپس نقشی کمک کننده را برای توسعه دهنده در جهت انتخاب سیستم های هدف برای DAS عرضه خواهیم کرد.
1.مقدمه
اصولاٌ برنامه های کاربردی با تضمین اطمینان بالا ، در جهت پاسخ به تغییرات محیطی، وابسته به سیستم های تطبیقی پویا(DAS)میباشند، و در عین حال، نیازمندی های تابعی و تمایلات غیرتابعی را نیز برآورده میسازند.
مثال هایی شامل حافظت از زیرساختارهای محسوس و سیستم های حمل و نقل میباشد. یک ADS متشکل از مجموعه ی از (غیرانطباقی) سیستم های هدف(که به صورت مدل های UML نشان داده میشوند) و یک مجموعه از انطباقاتی هستند که تبدیلات بین سیستم های هدف را درک میکنند. ما از عبارت دامنه برای استناد به مجموعه ی خاصی از شرایط محیطی که باید به وسیله ی سیستم هدف با آن روبرو شویم استناد میکنیم(مانند شبکه های نویزی، خطای سنسور، و باتری پایین که همگی برای یک دامنه صحیح هستند). مهندسی برگرفته از مدل   که به طور موفقیت آمیزی به اصلاح مدل ها از تحلیل تا طراحی میپردازد و سپس به صور خودکار کد هایی را تولید میکند[1]، میتواند برای پیشتیبانی از توسعه ی یک DAS و به وسیله ی مدل سازی هر کدام از سیستم های هدف به عنوان یک مدل UML (مانند دیاگرام کلاس و مدل رفتاری ، در مقایسه با یک مجموعه از دیاگرام های وضعیت تعامل) و انطباق به عنوان تبدیلات در بین آنها استفاده شود

جهت دانلود محصول اینجا کلیک نمایید

برچسب‌ها:
تاريخ : چهار شنبه 16 ارديبهشت 1394برچسب:, | 22:46 | نويسنده : admin
عنوان انگلیسی مقاله: A cloud based and Android supported scalable home automation system
عنوان فارسی مقاله: یک سیستم اتوماسیون خانگی مقیاس پذیر و مبتنی بر سرویس ابری، با قابلیت پشتیبانی از سیستم عامل اندروید
سال انتشار : 2014
دسته: فناوری اطلاعات - کامپیوتر - مهندسی الکترونیک
فرمت فایل ترجمه شده: WORD (قابل ویرایش)
تعداد صفحات فایل ترجمه شده: 37
ترجمه ی سلیس و روان مقاله آماده ی خرید می باشد.
_______________________________________
چکیده ترجمه:
     در این مقاله قصد داریم یک سیستم اتوماسیون خانگی مبتنی بر اندروید را ارائه دهیم که به چندین کاربر اجازه ی کنترل  تقاضا ها را به وسیله ی یک اپلیکیشن اندرویدی و از طریق بستر وب فراهم  میسازد. این سیستم از سه مؤلفه ی سخت افزاری تشکیل شده است: یک دستگاه محلی به منظور انتقال سیگنال ها به متقاضیان خانگی، یک وب سرور برای ذخیره ی رکورد های مشتری و سرویس های پشتیبانی از سایر مؤلفه ها و یک دستگاه اسمارت فون که اپلیکیشن اندرویدی را اجرا میکند. پلت فرم های ابری توزیع شده و سرویس های گوگل  نیز به منظور پشتیبانی از مبادله ی پیام در بین  مؤلفه ها بکار گرفته میشود. پیاده سازی اصلی این سیستم پیشنهادی ، بر مبنای معیار  هایی که پس از تحلیل نیاز مندی ها برای یک سیستم اتوماسیون خانگی بدست آمده است  نیز مشخص شده است. در این مقاله، نتایج مربوط به پژوهش هایی که صرف نظر از مشخصه های سیستم اتوماسیون خانگی صورت پذیرفته است نیز ارائه شده و نتایج ارزیابی مربوط به تست های آزمایشی نیز بر روی سیستم پیشنهادی در حال اجرا بکار گرفته شده است.
واژگان کلیدی: سیستم اتوماسیون خانگی، ابر، پلت فرم ابری گوگل، مبادله ی پیام ابری در گوگل، اندروید

جهت دانلود محصول اینجا کلیک نمایید

برچسب‌ها:
عنوان انگلیسی مقاله: franctal dimension segmentation isolated speech
عنوان فارسی مقاله: تقسیم بندی ابعاد عملی: تشخیص گفتار ایزوله شده(مجزا)
دسته: کامپیوتر و فناوری اطلاعات
فرمت فایل ترجمه شده: WORD (قابل ویرایش)
تعداد صفحات فایل ترجمه شده: 10
ترجمه ی سلیس و روان مقاله آماده ی خرید می باشد.
_______________________________________
چکیده ترجمه:
در این مقاله قصد داریم استفاده از هندسه ی فراکتال  را برای تقسیم بندی سیگنال های دیجیتال مورد بررسی قرار دهیم. یک متد تقسیم بندی بافت را معرفی خواهیم کرد که بر مبنای بعد فراکتال  خواهد بود. با استفاده از این روش، تغییرات صورت گرفته در بافت موجود در امتداد یک سیگنال یا تصویر را میتوان بر حسب تغییرات در بعد فراکتال توصیف کرد.
با استفاده از تحلیل نوسانات فضایی  در بعد فراکتال بدست آمده با استفاده از روش پنجره ی حرکتی مرسوم، یک سیگنال دیجیتال یا تصویری را میتوان بر اساس بافت بخش بندی کرد؛ این همان اصل بخش بندی بعد فراکتال (FDS)    میباشد.
در این مقاله،  ما از این نوع بخش بندی بافت بر روی سیگنال های گفتار ایزوله شده استفاده خواهیم کرد.
متد های مربوط به محاسبه ی بعد فراکتال را نیز با هدف تمرکز بر روی روشی که از تابع چگالی انرژی(FSDF) مربوط به سیگنال فراکتال مقیاس بندی تصادفی استفاده میکند، مورد بازبینی قرار خواهیم داد.
FDS در یک سری سیگنال گفتار مختلف بکار گرفته شده است و نتایج آن برای واژه ها و مؤلفه های مجزا(مانند سایشی)  که این واژه ها از آن بدست آمده است. به طور خاص، نشان داده شده است که سیگتال های گفتار پیش فیلترینگ با یک فیلتر گذر سطح پایین دارای شکل 1/K خواهند بود. این خصیصه باعث شده تا سطح اطمینانی از این روش در بخش بندی گفتار بدست آید که منجر به ارائه ی شِمای تطابق الگو شده که باید آنرا بر مبنای FDS به صورت انحصاری طراحی کرد.
1.مقدمه
تشخیص گفتار، یک دامنه ی جدیدی از سرویس های محاسباتی را که قابلیت های انسانی را توسعه میدهد معرفی کرده است، که از نیازمندی های اجتماعی آن به منظور افزایش بهره وری آن استفاده میکند.
برای مثال تشخیص واژه مجزا،  میتواند برای ثبت سیستم حمل در  انبار ها و یا تشخیص و شمارش آیتم ها به منظور کنترل دارائی مفید باشد. این امر نیاز به یک وقفه ی کوتاهی در قبل و بعد از گفتار و سخن که باید به صورت کلی تشخیص داده شود، دارد[1]. به عبارت دیگر، این واژه ها به صورت مجزا بیان میشوند. توقف بین واژه ها باعث ساده شدن تشخیص خواهد شد، چرا که تشخیص نقاط نهایی را آسان میسازند.(مثلاٌ شروع و پایان هر کلمه) و باعث کمینه شدن تأثیرات گفتار کلمات به صورت چسبیده پشت سر هم  خواهد شد. علاوه بر این، واژه های مجزا به صورت دقیق تلفظ میشوند، چرا که نیاز برای توقف بین واژه ها باعث شده تا روانی گفتار با اختلال روبرو شده که در غیر اینصورت، باعث ترغییب تلفظ طبیعی تری و با سطح دقت کمتری خواهد شد.

جهت دانلود محصول اینجا کلیک نمایید

برچسب‌ها:
عنوان انگلیسی مقاله: A Survey on Power Management Techniques in Wireless Sensor Network
عنوان فارسی مقاله: تکنیک های مدیریت انرژی در شبکه های سنسوری بی سیم
دسته: کامپیوتر - فناوری اطلاعات
فرمت فایل ترجمه شده: WORD (قابل ویرایش)
تعداد صفحات فایل ترجمه شده: 6
ترجمه ی سلیس و روان مقاله آماده ی خرید می باشد.
_______________________________________
چکیده ترجمه:
یک شبکه ی سنسوری بی سیم(WSN)  را می توان شبکه ای موردی (Ad-Hoc) دانست. در شبکه ی سنسوری بی سیم، گره ها در داخل یک شبکه ی مشارکتی سازمان دهی میشوند. WSN را میتوان شبکه ای دانست که شامل گره های متصل به منبع باتری بوده و وظیفه ی این گره ها، مسیر یابی داده ها از گره ی منبع به مقصد میباشد. هر گره، برای انتقال یا دریافت داده ها در شعاع دریافت یا ارسال ، انرژی مشخصی را مصرف می کند. بنابراین، مدیریت انرژی در این شبکه ها، یکی از مباحث عمده ای برای شبکه های سنسوری بی سیم مطرح میشود. در این مقاله، مطالعه ای بر روی شِماهای متعددی که مدیریت انرژی را به منظور بیشینه سازی بهره وری در WSN مد نظر دارند، پرداخته شده است.
واژگان کلیدی: مدیریت انرژی ، MLRP،DSDV،DRS،MERP،  مسیریابی، شبکه های سنسوری
1.مقدمه
یک شبکه ی سنسوری بی سیم(WSN) را میتوان به عنوان شبکه ای از گره های کوچک، خودمختار و متصل به منبع انرژی باتری در نظر گرفت که عموماٌ فاقد محدودیت های انرژی هستند. در صورتی که بعضی از منابع،مسیر خود را به سمت مقاصد هماهنگ نسازند، این امکان وجود داشته تا یک یا چند گره در شبکه، به دلیل استفاده ی بیش از حد از منابع انرژی، از نظر انرژی تخلیه شده و شبکه ممکن است دچار وقفه گردد. در صورت بروز این مشکل، انرژی موجود در منابعی که ارتباط خود را با منبع از دست داده اند اتلاف شده و هیچ راهی برای مسیریابی داده ها و ارسال آن به مقصد باقی نمی ماند. شبکه ی نشان داده شده در شکل 1 را در نظر بگیرید. این شبکه شامل ده گره بوده که از بین آنها، سه گره ی منبع و یک گره نیز مقصد را تشکیل داده اند. یک یال بین دو گره،  حاکی از این بوده که با این فرض که ارتباطات دوطرفه می-یاشد،گره ها می توانند با هم محاوره داشته باشند. در داخل شبکه، گره های خاصی وجود داشته که بدیهی است انرژی بیشتری را برای حفظ اتصالات خود، نسبت به سایر گره ها مصرف می کنند.

جهت دانلود محصول اینجا کلیک نمایید

برچسب‌ها:
عنوان انگلیسی مقاله: Efficient exactoptimizationofmulti-objectiveredundancyallocation problems inseries-parallelsystems
عنوان فارسی مقاله: بهینه سازی دقیق مسائل تخصیص افزونگی چند هدفه، در سیستم های موازی-سری به صورت کارآمد
دسته: مهندسی سیستم ها
فرمت فایل ترجمه شده: WORD (قابل ویرایش)
تعداد صفحات فایل ترجمه شده: 25
ترجمه ی سلیس و روان مقاله آماده ی خرید می باشد.
_______________________________________
چکیده ترجمه:
در این مقاله قصد داریم یک روش مبتنی بر تجزیه را به منظور حل دقیق مسئله ی تخصیص افزونگی چند هدفه برای سیستم های موازی –سری  ارائه دهیم. مسئله ی تخصیص افزونگی را میتوان یک شکلی از بهینه سازی قابلیت اطمینان   دانست که مورد توجه مطالعات زیادی قرار گرفته است. اغلب این مطالعات، مسئله ی تخصیص افزونگی را به عنوان یک مسئله ی تک هدفه در نظر گرفته اند که قابلیت اطمینان سیستم را بیشینه نموده و یا هزینه ی مربوط به محدودیت های خاصی را کمینه میسازد. مطالعات کمی نیز وجود دارند که مسئله ی تخصیص افزونگی را به عنوان یک مسئله ی بهینه سازی چند هدفه در نظر گرفته اند و متکی به روش های راه حل فرا هیروستیکی  بوده اند. اگرچه روش های فراهیروستیکی با محدودیت های زیادی روبرو هستند: این روش ها مسئله ی بهینه بودن را تضمین نکرده و مهم تر اینکه ممکن است همه ی نقاط پارتو بهینه  را تشخیص ندهند. در این مقاله ، مسئله ی تخصیص افزونگی را به عنوان یک مسئله ی چند هدفه –که یک مورد کاربردی رایج میباشد- در نظر میگیریم. از این رو مسئله ی اصلی را به چندین زیر مسئله ی چند هدفه تجزیه کرده و زیر مسائل را به صورت دقیق و کارآمد حل میکنیم و سپس به صورت سیستماتیک راه حل ها را ترکیب میکنیم. روش مبتنی بر تجزیه میتواند تمامی راه حل های پارتو بهینه را  برای مسئله ی تخصیص افزونگی ایجاد کند. نتایج آزمایشی نیز نشان داده است که این متد پیشنهادی،  نسبت به متد های هیروستیک دارای عملکرد بهتری بوده است.
واژگان کلیدی: مسئله ی تخصیص افزونگی، بهینه سازی چند هفه، تجزیه، سیستم های موازی-سری

جهت دانلود محصول اینجا کلیک نمایید

برچسب‌ها:
عنوان انگلیسی مقاله: Network Coding Based Reliable Broadcast Protocol in Multi-Channel Multi-Radio Wireless Mesh Networks
عنوان فارسی مقاله: کدینگ شبکه، بر مبنای پروتکل همه پخشی ایمن در شبکه های مِش بی سیم چند کاناله، چند فرکانسی
دسته: کامپیوتر - فناوری اطلاعات
فرمت فایل ترجمه شده: WORD (قابل ویرایش)
تعداد صفحات فایل ترجمه شده: 17
ترجمه ی سلیس و روان مقاله آماده ی خرید می باشد.
_______________________________________
چکیده ترجمه:
شبکه های مِش بی سیم  (WMNs)چند کاناله-چند فرکانسه(MCMR)  را می توان یکی از نمونه  شبکه های بی سیم چند هاپه  دانست. در یک MCMR WMNs مرسوم، هر گره دارای چندین پیام رادیویی با چندین کانال موجود بر روی هر رادیو می باشد، که به گره ها اجازه داده تا بتوانند ارسال و دریافت های همزمانی داشته باشند. بناباین، کارائی شبکه نیز بهبود پیدا می کند. همه پخشی ایمن، به عنوان یک تکنولوژی کلیدی در WMNها می تواند انتقال داده ها را به صورت مؤثر و کارآمد فراهم سازد.GreedyCode یکی از کدینگ های شبکه بوده که بر مبنای پروتکل همه پخشی ایمن میباشد. این کدینگ به وسیله ی گروه ما قبلاٌ پیشنهاد شده بود. در این مقاله، ما سناریوهای همه پخشی یک به چند را در نظر می گیریم  و یک پروتکل جدید GreedyCode ایمن را ارائه خواهیم داد که از دو جزء تشکیل شده است: تخصیص زمان و برنامه ریزی لینک.
به طور خاص، ما یک استراتژی تخصیص کانال سطحی (LCAS) را پیشنهاد میکنیم و تعداد بسته های داده ای را که قرار است در هر زمان بر اساس اطلاعات بازخورد ارسال شود را نیز از گره های همسایه ی هاپ مشخص می کنیم. علاوه بر این، هر گره ی واسط که داده ها را به صورت کامل دریافت می کند ، می تواند آن داده ها را به گره هایی ارسال کند که دیگر این پروسه را تکرار نکند. این پروسه تا زمانی که تمامی گره های مقصد داده ها را به صورت کامل دریافت کنند، تکرار می شود. نتایج شبیه سازی نشان میدهد که روش ما دارای تأخیر بسیار کمی در شبکه و توان کاری بالایی نسبت به پروتکل های جاری مانند Greedy Code ، MCM و غیره میباشد.
1.مقدمه
شبکه های مِش بی سیم  (WMNs)چند کاناله-چند فرکانسه(MCMR)  را میتوان یکی از نمونه های شبکه های بی سیم چند هاپه  دانست. این شبکه ها، به وسیله ی موازی سازی ارسال بسته ها بر روی چندین کانال و فرکانس، توان کاری شبکه را افزایش می دهند. همچنین از این شبکه ها می توان در مسئله ی Last Mile برای توسعه ی اتصالات اینترنت استفاده کرد[1].
همه پخشی ایمن به عنوان یک تکنولوژی کلیدی می تواند انتقال داده ها را به صورت ایمن فراهم سازد، از این رو این یک مسئله ی اساسی است که چطور یک گره می تواند این اطمینان را پیدا کند که داده ها را به صورت کامل علیرقم کیفیت پایین لینک ها دریافت کرده است.
کدینگ شبکه(NC) که توسط Ahlsede[2]  پیشنهاد شد، باعث افزایش کارائی شبکه می شود. به وسیله ی ترکیب محتوای بسته های چند تایی قبل از ارسال، و همه پخشی بسته های کدگذاری شده ی متفاوت به وسیله ی گره های واسط، NC باعث کاهش انتقال های دوگانه یا چندگانه می گردد.

جهت دانلود محصول اینجا کلیک نمایید

برچسب‌ها:
عنوان انگلیسی مقاله: A Survey on Fuzzy Implication Functions
عنوان فارسی مقاله: رویکردی بر توابع استلزام فازی
دسته: کامپیوتر - فناوری اطلاعات
فرمت فایل ترجمه شده: WORD (قابل ویرایش)
تعداد صفحات فایل ترجمه شده: 23
ترجمه ی سلیس و روان مقاله آماده ی خرید می باشد.
_______________________________________
چکیده ترجمه:
یکی از عملیات های کلیدی در منطق  و استدلال تقریبی فازی، استلزام فازی است، که معمولاٌ به وسیله ی یک عملگر باینری I، که تابع استلزام نام دارد، صورت میگیرد.بسیاری از قوانین فازی که بر مبنای سیستم ها میباشند، پروسه ی مداخله ی خود را به وسیله ی این عملگرها صورت داده و مسئولیت انتشار عدم قطعیت در استدلال فازی را نیز بر عهده میگیرند. علاوه بر این، آنها ثابت کرده اند که در سایر حوزه ها مانند مقایسه ی روابط فازی، معادلات رابطه ای فازی، ریخت شناسی ریاضی فازی و پردازش تصاویر نیز کاربرد دارند. هدف این مقاله، ارائه ی رویکردی در زمینه ی توابع ضمنی فازی بوده که معمولاٌ به وسیله ی سایر عملگرهای تراکم نیز تشکیل میشوند.
4 روش مرسوم برای تعریف این استلزامات و مشخصه های آنها در حوزه های گسسته نیز بررسی میشود.
واژگاه کلیدی: تابع تراکم، استلزام گسسته، معادله ی عملیاتی، تابع استلزام، t-conorm، t-norm

جهت دانلود محصول اینجا کلیک نمایید

برچسب‌ها:
عنوان انگلیسی مقاله: Lean and the working environment: a review of the literature
عنوان فارسی مقاله: مفهوم ناب و تأثیرات آن بر روی محیط کاری
دسته: مدیریت - مدیریت تولید
فرمت فایل ترجمه شده: WORD (قابل ویرایش)
تعداد صفحات فایل ترجمه شده: 19
ترجمه ی سلیس و روان مقاله آماده ی خرید می باشد.
_______________________________________
چکیده ترجمه:
هدف: از زمان پیدایش مفهوم ناب یا Lean و محیط کار، تأثیر آن بر روی کارمندان در سازمان های کاری مورد بررسی قرار گرفته است. هدف این مقاله، ارائه ی رویکردی علمی بر روی تأثیرات ناب در محیط کار و سلامتی کارمندان میباشد.
طراحی/متودولوژی و روش: پایگاه داده های مختلفی در این باره برای مطالعات ناب و محیط کاری مورد بررسی و جستجو قرار گرفتند. به صورت کلی، 11 مطالعه با تأثیرات کمیتی ناب، در این مقاله بررسی شده است. متودولوژی و نتایج حاصله نیز به منظور استخراج اطلاعاتی در مورد مفهوم ناب و تأثیر آن در محیط کاری مورد تحلیل قرار گرفته اند.
 
یافته ها: مدارکی قوی وجود دارد مبنی بر اینکه در شرایط کاری با پیچیدگی کم و کارهای دستی، مفهوم ناب  دارای تأثیراتی منفی بر روی محیط کاری  و سلامتی کارمندان. اگرچه تأثیراتی مثبت در زمینه ی ناب و تأثیر آن بر روی محیط کار نیز وجود دارد، ولی ضروری است تا از مدل های ساده ی علت و معلول شروع کرده تا مدل های بسیار جامع و پیچیده پیش رویم، تا اینکه بتواند ناب و مفاهیم مبهم باز در مورد آن و همچنین تأثیرات مثبت و منفی آنرا درک کنیم.
 
محدودیت ها و استلزامات پژوهش: مدارکی وجود دارد مبنی بر محدودیت هایی که در زمینه ی ناب و تأثیر آن بر روی محیط کاری بیرون از صنعت تولید وجود دارد. در این مقاله فقط مباحث محدودی در زمینه ی یک استراتژی پیاده سازی ارائه شده است.
استلزامات عملی: سازمانی هایی که با افراد ضعیف از نظر جسمانی سروکار دارند، باید تلاش هایی را به منظور اجتناب از محیط کاری ناقض برای کارمندان دستی صورت دهند. نقش کارمندان در کاربرد های عملی ناب  نیز یکی از راه های احتمالی برای توسعه ی یک محیط کاری سالم است.
ابتکار/ارزش: این اولین مقاله ای است که از مدارک بدست آمده از پژوهش های فعلی برای بررسی روابط پیچیده و مبهم بین مفهوم ناب  و محیط کاری صورت گرفته است.
 
واژگان کلیدی:صنایع تولیدی، تولید ناب،کارمندان، نقش کارمندان، محیط کاری، فعالیت پژوهشی، سلامتی، پیاده سازی

جهت دانلود محصول اینجا کلیک نمایید

برچسب‌ها:
عنوان انگلیسی مقاله: A Cluster Based Multi-Radio Multi-Channel Assignment Approach in Wireless Mesh Networks
عنوان فارسی مقاله: یک روش تخصیص چندکاناله-چند فرکانسی در شبکه های مِش بی سیم
دسته: کامپیوتر و فناوری اطلاعات
فرمت فایل ترجمه شده: WORD (قابل ویرایش)
تعداد صفحات فایل ترجمه شده: 7
ترجمه ی سلیس و روان مقاله آماده ی خرید می باشد.
_______________________________________
چکیده ترجمه:
شبکه های مِش بی سیم(WMNs)  امروزه به دلیل اینکه به یکی از ابزارهای مؤثر در زمینه ی فراهم ساختن اینترنت BroadBand  مبدل گشته اند، مورد توجه زیادی قرار گرفته اند. در این شبکه ها، بهره وری و توان کاری، یکی از معیار های مهم مشخص کننده ی کیفیت سرویس می باشد. این شبکه ها، از فرکانس های رادیوئی چندگانه و کانال های ارتباطی متعامد ، به منظور کاهش تداخلات و درعین حال افزایش توان کاری استفاده می کنند. در کار صورت گرفته شده توسط ما، ما یک شِمای تخصیص کانال بر مبنای کلاستر را پیشنهاد می کنیم و فرض می کنیم که  واسط های رادیویی بی سیم نیز مجهز به کارت واسط شبکه IEEE 802.11  می باشند. ما به طور وسیعی به وسیله ی شبیه ساز شبکه NS-2، به شبیه سازی کارهای خود پرداخته و نتایج را با تکنیک های تخصیص کانال مشهور مقایسه کرده ایم، که نتیجه ی آن، یک افزایش قابل توجهی در توان کاری شبکه بوده است.
واژگان کلیدی:
شبکه های مِش بی سیم چند رادیوئی، الگوریتم، خوشه بندی(کلاسترینگ)، تخصیص کانال، توان کار، و شبیه سازی
1.مقدمه
شبکه های مِش بی سیم[1,2] ، با درجه ی بالایی از تحمل پذیری در برابر خطا و هزینه ی بسیار پایین توسعه و نگهداری، خود را به صورت پویا سازماندهی و پیکربندی می کنند. روش های جایگزینی برای شبکه های Wi-Fi مرسوم وجود دارد، که نیاز به زیرساختارهای بزرگی داشته و متحمل مسئله ی اتصالات Last Mile می باشند.WMN ها، پلت فرمی را فراهم ساخته اند که نوع های متعددی از شبکه ها اعم از WSN، Wi-Max و شبکه های سلولا را در آن پلت فرم ادغام کرده و اتصالات اینترنت Broadband   را برای گره های سیال و یا نواحی دور دست فراهم ساخته است. 

 

جهت دانلود محصول اینجا کلیک نمایید

برچسب‌ها: