عنوان انگلیسی مقاله: Plain Bearings
عنوان فارسی مقاله: Plain Beamngs (بيرينگهاي ساده ).
دسته: مکانیک
فرمت فایل ترجمه شده: WORD (قابل ویرایش)
تعداد صفحات فایل ترجمه شده: 20
ترجمه ی سلیس و روان مقاله آماده ی خرید می باشد.
_______________________________________
چکیده ترجمه:
در صفحات بعدي ماروشها و داده‌ها و اطلاعاتي را در مورد طراحي بيرمنيگهاي Beamngs روغن‌كاري شده به صورت هيدروليكي رودين ميكس يا بيرينگهاي Full – Film (فيم – كامل )انواع ژورنال و thwust ارائه كرده‌ايم، به هر حال قبل از اين كه اين روش و متدها را بيان كنيم. به نظر مي‌رسد كه مفيد باشد اگر ما ابتدا آن جنبه‌هايي بيرينگ Beamngs مربوط به انواع قابل دسترس بيرينگ را مورد بررسي قرار دهيم. روش روغن‌كاري و روش‌هاي ( روغن‌كاري: سختي و براق سازي سطح: روشهاي ماشيني كردن machining، علامت‌ها (seals) و نسبتهاي طول به قطر ‌ باي كاربردهاي مختلف. 
در پاراگراف بعدي بخشهاي مربوط به طراحي يك ‌ در مورد اين مسائل  را به وجود مي‌آورد و تعديلاتي ‌ پلاتي دربارهاي قابل مجاز allowable Leamn)) از زماني كا ساير شرايط عمل كنند. full-film در يك بيرينگ Beamngs وجود دارد را ارائه مي‌كند. 
رده‌هاي بيرينگ‌هاي ساده (Plain Beamng) – Beamng (بيرينگ ) نايي كه لغزشهايي در مقايسه بين سطح‌هاي mating (مات كننده ) ايجاد مي‌كنند شامل سه دسته كلي هستند: بيرينگ‌هاي راديال كه شافت‌هاي چرخنده Rotating shafls يا ژورنالها journals را حمايت مي‌كنند. بيرينگ‌هاي Thnust كه بارهاي محوري را در بخشهاي چرخنده ايجاد مي‌كند. و بيرينگ‌هاي guide  يا Alipper كه قسمتهاي متحرك را در يك خط مستقيم هدايت مي‌كند. بيرينگ‌هاي لغزنده راديال ما كه به طور عمومي بيرينگ هاي Sleeve (استوانه‌اي ) ناميده مي‌شوند ممكن است چندين ن.ع مختلف باشد، كه معمولي‌ترين آنها بيرينگ Plain full jouwnal است. كه در ‌ 3600 با  mating jouwnal خود مي‌باشد، و بيرينگ pawtial jouwnal ‌ كمتر از 180 درجه دارد. اين نوع آخري زماني مورد استفاده قرار مي‌گيرد كه جهت بار ثابت مي‌باشد و مزايايي مانند سادگي، راحت ‌ روغن‌كاري، كاهش اصطحلاك را دارد. 
جنبشهاي نسبي بين بخشهاي بيرينگ هاي ساده مي‌تواند اتفاق بيفتد. (I) يك لغزش خالص بدون وجود مايع يا واسطه روان كننده گازي بين سطوح متحرك نظير همراه عمل خشك نايلون و تفلون (z) همراه روغن‌كاري هيرروديناميكي كه در آن يك گوه (wedge)يا film bildup  واسطه روغن‌كاري كننده توليد شده است. همراه جدايش كلي يا بخشي سطوح بيرينگ (3) همراه روغن‌كاري (روان كنندگي ) هيدرواستاتيك كه در آن يك واسطه روان كننده تحت فشار بين سطوح mating ايجاد مي شود كه يك نيروي مخالف در برابر بار به كار رفته يا جدا شدن اين سطوح ايجاد مي كند.

جهت دانلود محصول اینجا کلیک نمایید

برچسب‌ها:
عنوان انگلیسی مقاله: Underpinning Appropriate Application Work Life Balance: What DO You Mean? The Ethical Ideology
عنوان فارسی مقاله: ايدئولوژي اخلاقی حمایت کننده جهت کاربردهای مناسب آن
دسته: روانشناسی - علوم رفتاری
فرمت فایل ترجمه شده: WORD (قابل ویرایش)
تعداد صفحات فایل ترجمه شده: 29
ترجمه ی سلیس و روان مقاله آماده ی خرید می باشد.
_______________________________________
چکیده ترجمه:
 این مقاله به طبقه بندی تعاریف WLB بر طبق چارچوب ایدئولوژیهای اخلاقی پرداخته است. با درک و فهم چشم اندازی که تعریف WLB در آن شکل گرفته است، استفاده کنندگان عملی از آن و دانشگاهها بهتر می توانند به ارزیابی اهمیت آن برای کاربردهای خاص بپردازند. اگرچه هم اکنون، بسیاری از تعاریف دارای ماهیت مطلق بوده و بیان کننده تعادل مناسبی که می بایستی همه بدنبال آن باشند، هستند؛ نویسنده بیان می دارد که، تعاریفی که نشان دهد چشم اندازها موقعیتی و اقتضایی هستند برای دانشگاهها و افراد عمل گرا با ارزش تر می باشند. تعاریف ناشی از چشم انداز اقتضایی این فرصت را فراهم می نماید که به جستجوی فاکتورهایی برویم که در دستیابی به WLB برای گروهی خاص از افراد کمک کننده باشند. هنگامی که تعریف WLB برای گروهی خاص از افراد در سطح وسیعی مورد موافقت واقع گردد، آنگاه می توان معیارهای WLB و ابتکارات مربوط به آن را با توجه به این تعاریف ایجاد نمود. این موضوع می تواند فراهم کننده خطی برای تعیین محدودیت ها جهت تجزیه و تحلیل تطبیقی برنامه های WLB باشد. لذا در این مقاله، کاربردهای WLB برای مداخلات مدیریت تحول و مدیریت تغییر نیز مورد بررسی قرار گرفته است.
اختلاف نظرات درباره تعاریف WLB
اگرچه ادبیات درباره WLB کامل و انباشته می باشد، اما تعاریف  WLB بسیار متنوع می باشد. Sharp به عنوان اولین روانشناسان به این نتیجه رسید که تحقیقش دچار کمبودی از اجماع و توافق در میان کسانی که در تحقیق وی مشارکت کرده بودند، می باشد. با توجه به اینکه کدام یک اخلاقی و کدام یک غیراخلاقی می باشد. به همین صورت در WLB نیز عدم وجود اجماع درباره تعریف کلمه «تعادل» و کاربردهای اخلاقی آن به عنوان یک مشکل مطرح است. هر کدام از تعاریف WLB دارای یک چشم انداز ارزشمند می باشد که تعیین کننده آن است که چه فاکتورهایی در رابطه با دستیابی به تعادل میبایستی مورد توجه واقع شود و می توان این تعاریف را با توجه به ارزش این چشم اندازها و با استفاده از طبقه  Forsyth (1980) از ایدلوئوژی های اخلاقی دسته بندی کرد. درک چشم انداز ارزشمند برای استفاده و کاربرد مناسب تعاریف WLB امری حیاتی می باشد.
تقریباً هر مقاله ، تعریفی متفاوت از اینکه WLB در واقع چه می باشد، دارد. Kirchmeyer (2000) به عنوان یک مؤلف و نویسنده فعال در زمینه WLB، این ادعا را تأیید کرده است که «کسانی که در مورد تعادل کاری می نویسند به طور دائمی و کلی تعریف خود را از این عبارت مشخص نکرده اند و به ندرت به دنبال معانی آن بوده اند. با این حال Lewis، RaPQP و Gambel (2003) بیان کرده اند که عبارت، تعادل زندگی کاری، همچنان سؤال برانگیز است؛ چرا که این عبارت به طور کلی نقش های فعالیت غیرکاری را در برمی گیرد. Greenhous، CollinوShaw  (2003) نیز بیان کرده اند که «تعاریف از تعادل در کل ناپایدار بوده و با هم سازگاری ندارند و در نتیجه اندازه گیری آن را نیز مشکل ساخته اند». با این حالWoy danoff  (2005) اشاره می کند که استفاده غیرهمسان از مفهوم تعادل در تحقیقات قبلی باعث ایجاد سردرگمی در ادبیات شده است. 

جهت دانلود محصول اینجا کلیک نمایید

برچسب‌ها:
عنوان انگلیسی مقاله: A Hybrid Fuzzy-Neural Expert system For Diagnosis
عنوان فارسی مقاله: یک سیستم خبره فازی عصبی برای تشخیص.
دسته: فناوری اطلاعات و کامپیوتر
فرمت فایل ترجمه شده: WORD (قابل ویرایش)
تعداد صفحات فایل ترجمه شده: 15
ترجمه ی سلیس و روان مقاله آماده ی خرید می باشد.
_______________________________________
چکیده ترجمه:
منطق فازی،یک شبکه عصبی و سیستم خبره است که برای ایجاد یک سیستم تشخیصی ترکیبی با یکدیگر ترکیب شده اند.با استفاده از چنین سیستمی ما یک روش جدید برای فراگیری مبانی دانش استفاده می کنیم. سیستم ما شامل یک سیستم خبره فازی همراه با یک بیس دانشی با منبع دوگانه است. دو سری قوانین لازم هستند ، که به صورت استنباطی از مثالهای ارائه شده و به صورت استقرایی توسط فیزیک دانان بدست آمده اند. یک شبکه عصبی فازی سعی میکند که از داده های نمونه یاد گرفته و این اجازه را می دهد که قوانین فازی برای دانش پایه را استخراج کنیم.تشخیص electroencephalograms با تفسیر عناصر نموداری بعنوان یک نوع مشاهده در روش ما بکار گرفته می شود. نتایج اولیه نشان دهنده احتمالات مورد نظر با استفاده از روش ما می باشد.  
مقدمه:
روشهای تکراری شناسایی و ارزیابی پدیده خاص را کار تشخیصی می نامند ،که یکی از کاربردهای اصلی برای هوش مصنوعی (AI) می باشد. با توجه به اینکه رنج وسیعی از چنین کاربرهای تشخیصی وجود دارد . اگرچه رنج وسیعی از چنین کاربردهای تشخیصی در پزشکی وجود دارد ولی این بخش مورد توجه استفاده کنندگام از هوش مصنوعی قرار دارد. عمومی ترین روشهای AI در بخش پزشکی مبتنی بر دانش و مدلسازی رفتار تشخیصی متخصصان است .  انواع مختلفی از چنین سیستمهای خبره ای از زمانی که SHRTLIFFE روش SHRTLIFFE MYCIN   را بعنوان یک سیستم خبره برای تشخیص آسیبهای خونی انسان طراحی و معرفی کرد ، بوسیله پزشکان مورد استفاده قرار گرفته است. یکی از بزرگترین مشکلات بر سر راه طراحی یک سیستم خبره مناسب ، گردآوری و دانش پایه آن است. ما روش جدیدی را معرفی میکنیم که در آن دانش پایه با منبع دوگانه بوسیله یادگیری قیاسی واستقرایی ایجاد می شود. شیکه های عصبی نیز از این راه برای تشخیص استفاده میکنند . آنها قادرند رابطه بین مجموعه داده ها را با داشتن اطلاعات نمونه که نشاندهنده لایه های ورودی و خروجی آنها است ،یاد بگیرند. 

جهت دانلود محصول اینجا کلیک نمایید

برچسب‌ها:
عنوان انگلیسی مقاله: A new marketing strategy map for direct marketing
عنوان فارسی مقاله: یک نقشه استراتژی بازاریابی جدید برای بازاریابی مستقیم.
دسته: مدیریت -  بازاریابی
فرمت فایل ترجمه شده: WORD (قابل ویرایش)
تعداد صفحات فایل ترجمه شده: 23
ترجمه ی سلیس و روان مقاله آماده ی خرید می باشد.
_______________________________________
چکیده ترجمه:
بازاریابی مستقیم یکی از موثرترین شیوه های بازاریابی بسیارکارا با هدف حداکثر کردن ارزش دوره عمرمشتریان می باشد. بسیاری از شیوه های یادگیری که به قیمت حساس هستند مشتریان با ارزش را شناسایی می کنند تا سود مورد انتظارشان را حداکثر کنند. با این حال این شیوه ها تا زمانی که سود کل را برای دوره زندگی مشتریان حداکثر می کند، نمی تواند کنترلی بر عیوب احتمالی داشته باشد. متاسفانه فعالیتهای بازاریابی بهینه برای بدست آوردن حداکثر سود اغلب در حداقل کردن عیوب احتمالی بسیار ضعیف عمل می کند، چون با این روشها بین اهداف تناقض هایی پدید می آید. در این مقاله ما روش تصمیم گیری متوالی(ترتیبی) را برای حداکثر کردن سود با در نظر گرفتن عیوب احتمالی در بازاریابی مستقیم، ارائه می کنیم. ما الگوریتم یادگیری تقویتی را می پذیریم تا فعالیتهای بازاریابی بهینه متوالی را تعیین کنیم. با این یافته ها نقشه استرتژی را طراحی می کنیم که به مدیران بازاریابی کمک می کند تا مجموعه فعالیت متوالی بهینه و کوتاهترین راه را برای رسیدن به وضعیت مورد مطلوب را شناسایی کند. در نتیجه، این استراتژی به طراحی ایده آلی برای مجموعه فعالیتهای موثر منتهی می شود. 
کلمات کلیدی: تصمیم گیری های متوالی، یادگیری تقویتی، استراتژی بازاریابی مستقیم، مدیریت ارتباط با مشتری، نقشه استراتژی های بازاریابی
مقدمه :
بازاریابی مستقیم یکی از روشهای بسیار موثر برای حداکثر کردن سودهای مورد انتظار است. تعدادی از روشهای یادگیری که به قیمت حساس هستند بر مشتریان سودآوری پیش بینی شده در بازاریابی مستقیم تاکید می کنند. با این حال، هدف معمولی این روشها فقط حداکثر کردن سود کوتاه مدت مرتبط با هر مجموعه فعالیت بازاریابی است. آنها تمامی تعاملات خروجی های تصمیم گیری را نادیده می گیرند، با اینکه ممکن است توالی از تصمیمات بازاریابی در طول زمان شکل بگیرد. این استراتژی های تصمیم گیری مستقل نمی تواند ضامن حداکثر کردن سودهای کل در دوره زندگی مشتری باشد چون انها اغلب وقتی تصمیم گیری ترتیبی در طول زمان پیش بیاید، تعاملات بین نتایج تصمیم گیری را نادیده می گیرند. 

جهت دانلود محصول اینجا کلیک نمایید

برچسب‌ها:
عنوان انگلیسی مقاله: FEMALE PERCEPTIONS ON EMPLOYMENT EQUITY: IS THE GLASS CEILING CRACKING?
عنوان فارسی مقاله: تصور زنان در مورد برابری در استخدام: آیا سقف شیشه ای در حال شکستن است؟
دسته: اجتماعی
فرمت فایل ترجمه شده: WORD (قابل ویرایش)
تعداد صفحات فایل ترجمه شده: 17
ترجمه ی سلیس و روان مقاله آماده ی خرید می باشد.
_______________________________________
چکیده ترجمه:
هدف اصلی این مطالعه، ارزیابی این است که آیا هیچ تفاوتی بین گروههای جنسیتی در ارتباط با برابری در استخدام وجود دارد یا خیر. نمونه ای متشکل از 4729 شرکت کننده از شرکت ها و صنایع مختلف پرسشنامه عدالت استخدامی را پر کردند. نتایج ANOVA نشان داد که تفاوت قابل ملاحظه ای بین گروههای جنسیتی وجود دارد اما تنها نسبت کوچکی از واریانس، تفاوت های ادراکی در مورد عدالت در استخدام را نشان می داد. بنابراین این ابزار تا حدودی در برگیرنده اعتبار افتراقی می باشد. علاوه بر این، تحلیل در سطح پرسش ها نشان داد که تفاوت قابل ملاحظه ای بین گروه های جنسیتی وجود دارد اما این تفاوت ها را نمی توان به تصور قالب جنسیتی نسبت داد. اقدامات عدالت در استخدام، از دیدگاه مدیریتی اهمیت فراوانی دارد تا موضوع تبعیض جنسیتی مشخص گردد. 
«علیرغم اینکه زنان در دنیای تجاری امروز اهمیت بیشتری یافته اند، تعداد بسیار اندکی ازآن ها حقیقتاً به مشاغل سطح بالاتر دست یافته اند» (Ellman، 1963). به نظر می رسد که نگرانی ها در مورد برابری جنسیتی در استخدام از دهه شصت تاکنون موضوع بحث بوده است. مطالعات قبلی نشان داد که مردان جایگاههای حیاتی را در سازمان ها به خود اختصاص داده اند و زنان در مشاغلی مشغول به خدمتند که نفوذ، جایگاه و درآمد پایین تری دارند. در تلاش برای مشخص نمودن ناعدالتی جنسیتی ارزیابی های مختلفی صورت گرفته است. 
ارزیابی ها برای مشخص نمودن نابرابری جنسیتی
مداخلات قانونی نظیر سیاست های فرصت های استخدامی برابر (EEO) و طرح افرمتیو اکشن در کشورهای مختلف جهان وضع گردید تا به موضوع عدالت و تبعیض در محیط کار بپردازد. اما به نظر می رسد که نابربری همچنان ادامه دارد (Humphries و Grice، 1995). Mavin (2001) عنوان نمود که الگوها و رویکردهای زندگی مردان حفظ شده و زنان هنگامی که با مسئولیت های خانوادگی مواجه می شوند، متضرر می گردند. زنان مجبور می شدند تا بین پیشرفت در مسیر شغلی و استحکام خانوادگی یک مورد را انتخاب نمایند. حال اگر این مشکل از دهه 60 تا قرن 21 وجود داشته و قوانین حمایتی برای آن وضع شده است، برای بازارهای کار در حال ظهور نظیر آفریقای جنوبی موضوعی قابل بررسی است. قوانین ملی و بین المللی برابری استخدامی در تلاش است تا برابری زنان و سایر گروهها را در تمامی طبقات و سطوح شغلی تضمین نماید (Thomas، 2002). در این قوانین و آثار مرتبط با آن، مفاهیم مختلفی مورد استفاده قرار گرفته است. بررسی ملزومات فرصت های برابری استخدامی سودمند خواهد بود. 

جهت دانلود محصول اینجا کلیک نمایید

برچسب‌ها:
عنوان انگلیسی مقاله: Knowledge creation measurement methods
عنوان فارسی مقاله: شيوه هاي عملياتي سنجش خلق دانش.
دسته: مدیریت دانش
فرمت فایل ترجمه شده: WORD (قابل ویرایش)
تعداد صفحات فایل ترجمه شده: 16
ترجمه ی سلیس و روان مقاله آماده ی خرید می باشد.
_______________________________________
چکیده ترجمه:
هدف اين مقاله بررسي عملياتي خلق دانش مي‌پردازد. با توجه به اهميت خلق دانش براي ثروت ملي و شركتها، ارزيابي اندازه گيري آن يك كار ارزشمند است، با اين وجود، تحقيق حاضر طيف وسيعي از اندازه گيريها را به كار مي برد و اين عدم بررسي عملياتي توافق شده ساختاري مانع براي بررسي تجربي قوي است . هدف اين مقاله بررسي روشهاي اندازه گيري حال حاضر و ايجاد يك طبقه بندي از ارزيابيهاي بوجود آوردن دانش است. 
طرح/ روش / رويكرد روش طبقه بندي چهار مرحله‌اي بشرح زير است . به منظور توليد اطلاعات در مورد ويژگيهاي اساسي روش هاي اندازه گيري، تحقيقات تجربي مربوطه مورد بررسي قرار گرفته و تجزيه و تحليل محتوا در مورد اقدامات حاصل شده انجام مي گيرد. بررسي ادبيات شامل تحقيق كلمات كليدي در بانگهاي اطلاعاتي كتابشناختي است كه يك نمونه از 63 مقاله تجربي كه در بر گيرنده ارزيابيهاي خلق دانش است بدست مي‌دهد. هر دوي اين نويسندگان بطور مستقل يك نقشه شناختي از اين اقدامات بر اساس سه ويژگي متفاوت بوجود آورده‌اند. 
يافته ها سهم اصلي از اين مقاله توسعه يك طبقه بندي سلسله مراتبي از ارزيابيهاي خلق دانش است . 
اين طبقه بندي كه د رآن حركت بالاي سلسله مراتب ، طبقه بندي مفهومي گسترده فراهم مي‌آورد و حركت پاييز پالايش مفهومي را تأمين مي‌كند از طريق اندازه‌گيريهاي طبقه بندي به روشي كه ارزيابي در برابر تعاريف موجود قابل قياس را تسهيل نمايد باعث پيشرفت تحقيق خلق دانش مي‌شود. 
محدوديتهاي تحقيق/ مفاهيم محدوديتهاي تحقيق از مسائل بنيادي تعصبي ريشه مي‌گيرد . علاوه بر نشان دادن تعصب برخي از تعصبات ممكن است با توجه به قرار دادن ارزيابيها در داخل فرآيند يا دسته بنديهاي بيروني در برنامه‌نويسي وارد گرديده باشند. 
اصالت / ارزش اين تحقيق پيامدهاي قابل توجهي را براي تحقيقات آينده در خلق دانش دارد: 
اين طبقه بندي هماهنگي بين مفهوم ساخت دانش و ارزيابي و تمايز بين خلق دانش و ديگر سازه‌هاي مربوطه نظير نوآوري را تسهيل مي‌كند. چنين طبقه بندي روشن تر شدن شباهتها و تفاوتها ميان بخشهاي خلق دانش توسعه ويژگيهاي جديد براي تحقيقات آينده و شناسايي مناطق غفلت از مطالعه آسان مي‌سازد. 

جهت دانلود محصول اینجا کلیک نمایید

برچسب‌ها:
عنوان انگلیسی مقاله: Oxo-Anion Modified Oxides
عنوان فارسی مقاله: اکسیدهای اصلاح شده Oxo-Anion.
دسته: شیمی - مهندسی مواد
فرمت فایل ترجمه شده: WORD (قابل ویرایش)
تعداد صفحات فایل ترجمه شده: 32
ترجمه ی سلیس و روان مقاله آماده ی خرید می باشد.
_______________________________________
چکیده ترجمه:
در واکنش دو یا چند عنصر کاتالیزور دو غایت را می توان یافت: شکل گیری یک ماده مرکب یا یک محلول جامد متشکل از همگن ترین نوع واکنش در مقابل شکل گیری یک نمونه سطحی غیر مرطوب روی یک پایه ثابت به عنوان نوع حداقل واکنش. برای کاتالیزورهای تقویت شده معمولاً هدف تجزیه گونه های فعال است؛ یکپارچگی ساختاری نگهدارنده بدون تغییر باقی می ماند هرچند که ممکن است واکنش های قوی در سطح نگهدارنده و فاز ناپیوسته رخ دهد (به بخش 3.2.5 مراجعه نمایید). از این رو اکسیدهای اصلاح شده آنیون نظیر زیرکونیوم سولفات یا تنگستن یا تیتانیوم سولفات را می توان به راحتی به عنوان سیستم های نگهدارنده و به طور خاص به عنوان اسیدهای تثبیت شده در نظر گرفت. اما در یک مسیر آماده سازی خاص، عنصر دوم (سولفات، تنگستن) در مرحله آماده سازی افزوده می شود و در زمان متبلور شدن اکسید شبکه ای در طی عملیات گرمایی آماده می شود. در نتیجه، ویژگی های بافتی و ساختاری (خواص زیرکونیوم یک فاز شیمیایی خاص) اکسید شبکه ای به شدت تحت تأثیر قرار دارد. اگر عناصر بعدی نظیر ارتقاء دهنده ها افزوده شوند، وضعیت پیچیده تر می شود. هرچند که این محصول ممکن است یک اکسید کاربردی سطحی در نظر گرفته شود، سیستم ها با واکنش قوی عنصر و عامل تابعی و شبکه شناخته می شوند که به هدایت دوجانبه ساختارشان منجر می گردد. محصول نهایی به طور ایده آل تنها حاوی اکسید شبکه ای به صورت فاز متبلور است. این ویژگی این سیستم ها را از کاتالیزورهای هم رسوب شده نظیر Ni/Al2O3 و  Cu/ZnO که با ترکیب اولیه عناصر شناخته می شوند، متمایز می سازد اما محصول نهایی که پس از یک مرحله تقلیل بدست آمد، متشکل از فازهای جداگانه است که به طور مجزا با تجزیه نوری قابل شناسایی هستند. بنابراین اکسیدهای Oxo-anion اصلاح شده را می توان به عنوان طبقه جداگانه ای از کاتالیزورها در نظر گرفت. 
2.3.9.1.2 انواع مواد و نکات قابل توجه
سیستم رابطی که در این فصل مورد بحث قرار گرفت، زیرکونیوم سولفات می باشد اما سایر گونه های این نوع کاتالیزور نیز که عبارتند از سایر آنیون ها و سایر اکسیدها مورد بحث قرار می گیرند. زیرکونیو سولفات نخستین بار در اختراع هولم و بیلی در سال 1962 توصیف گردید. علاقه شدید به این سیستم سال ها بعد در دو مقاله هینو و آراتا به اوج خود رسید که آن را در دمای اتاق گزارش نمودند که تحت شرایطی است که به لحاظ ترمودینامیکی با ایزومر مورد نظر ساطگاری دارد. 

جهت دانلود محصول اینجا کلیک نمایید

برچسب‌ها:
عنوان انگلیسی مقاله: PERCEIVED RISKS AND CHOICES IN ENTREPRENEURS’ NEW VENTURE DECISIONS
عنوان فارسی مقاله: ريسك‌هاي تشخيص داده شده و انتخاب‌ها در تصميم‌هاي كارآفرينانه بنگاه هاي جديد.
دسته: مدیریت - کارآفرینی
فرمت فایل ترجمه شده: WORD (قابل ویرایش)
تعداد صفحات فایل ترجمه شده: 12
ترجمه ی سلیس و روان مقاله آماده ی خرید می باشد.
_______________________________________
چکیده ترجمه:
اگر چه ريسك نقشي اساسي در اغلب تصميم‌گيري‌هاي كارآفرينانه بازي مي‌كند، تحقيقات علمي كمي به عمل آمده است كه صراحتأ شرح داده باشد كه چقدر اجزاي ريسك، درك ريسك و تمايل طبيعي كارآفرينان به پذيرش ريسك، بر انتخاب ميان تصميمات بالقوه كارآفرينانه مي‌گذارد. در اين مطالعه علمي از گروه نمونه‌اي از كارآفرينان شركت هاي تند رشد آمريكايي خواسته شد كه بين تعدادي تصميم مخاطره‌آميز فرضي انتخابهايي انجام دهند. نتايج نشان داد كه اينگونه انتخاب‌ها تحت تأثير ريسك‌هايي كه به طور ذاتي در هر تصميم جديد وجود دارد و نيز همانطور كه در الگوي نتايج پيش‌بيني‌ شده براي هر تصميم هم آورده شده است تحت تأثير درك متفاوت كارآفرينان از اين ريسك‌ها و تفاوت در تمايل آنها به پذيرش ريسك، صورت مي‌پذيرند.
هدف نمونه ما از كارآفرينان اين بود كه تصميماتي كه داراي سطح بالايي از «تغييرپذيري» در الگوي نتايج پيش‌بيني شده‌شان هستند انتخاب نشود. اين اجتناب از «تغييرپذيري» در نتايج اين را نشان مي‌دهد كه تحليل حساسيت كه معمولأ براي شرح دادن جذابيت تصميمات جديد تجويز مي‌شود، مي‌تواند در ذات ريسك پذيري باشد و مي‌تواند سرمايه‌گذاران بالقوه را از سرمايه‌گذاري در شركت‌هاي آنان بازدارد. رويكردهاي جديد براي ارزيابي و ارائه ريسك بنگاه جديد، به غير از رويكرد سنتي بهترين حالت/ حالت مورد انتظار/ بدترين حالت ، مي‌توانند به همان اندازه كه از طريق تحقيق بازار از ميزان احتمال پذيرش بازار از كالا يا خدمت جديد بنگاه مي‌توان آگاهي يافت، مورد توصيه قرار گيرند.
همچنين تأثيري از تفاوت در تمايل ريسك ميان كارآفرينان بر انتخاب‌هاي جديد پرمخاطره آميزشان يافتيم. اين تأثير اين مطلب را ارائه مي‌دهد كه نه تنها كارآفرينان بايد در برابر اعمال هر نوع تعصب در تصميمات پرمخاطره جديدشان محتاط باشند، بلكه سرمايه گذاراني كه از اين پس وارد بازار مي‌شوند نيز بايد ميزان تمايل كارآفرينان به ريسك پذيري را هنگام تصميم‌گيري براي سرمايه‌گذاري كاملأ مورد توجه قرار دهند.
سرانجام اينكه، در حاليكه نمونه ما از كارآفرينان تمايل به گريز از سطوح بالاي تغييرپذيري در انتخاب‌هاي جديدشان دارند، آنها به پذيرش درجه قابل ملاحظه‌اي از خطر، يا بدترين نتيجه ممكن حاصل از تصميم‌ جديد، اشتياق دارند كه شايد اين خطر پذيري ناشي از سودهاي چشمگير بالقوه باشد

جهت دانلود محصول اینجا کلیک نمایید

برچسب‌ها:
تاريخ : جمعه 27 تير 1393برچسب:, | 19:52 | نويسنده : admin
عنوان انگلیسی مقاله: Risk and Return
عنوان فارسی مقاله: ریسک وبازده.
دسته: مدیریت
فرمت فایل ترجمه شده: WORD (قابل ویرایش)
تعداد صفحات فایل ترجمه شده: 26
ترجمه ی سلیس و روان مقاله آماده ی خرید می باشد.
_______________________________________
چکیده ترجمه:
هنر سرمایه گذاری با ریسک و بازده تعریف می شود. سرمایه گذاری به معنی قبول یک مقدار ریسک به ازای یک بازده مورد انتظار است.برای هر فرد قبل از ورود به بازار سهام این نکته کاملاً مهم است تا انواع مختلف ریسک و مخاطره را شناخته و آنها را اندازه گیری کند.همچنانکه که خواهیم دید برخی از این ریسک و بازده ها دارای تنوع هستند و برخی دیگر به این گونه نیستند.مطمئن شوید که شما آماده پرداخت برای رسیک اضافی هستید.
زمانیکه یک سرمایه گذار یک دارایی را خریداری میکند (سهام ، اوراق قرضه ، یک شرکت ، اثر هنری و غیره ) این داراییها دارای یک بازده مورد انتظار هستند.برخی از سرمایه گذاران این بازده را بر حسب درصد مشخص میکنند در حالیکه دیگران امیدوارند که این بازده به صورت مثبت باشد.بازده مورد انتظار از نظر ریاضی به صورت درآمد +سرمایه پرداخت شده تعریف می شود.سهام خاص که عموماً در بخش تکنولوژی وجود دارند هیچ بازده (سود قابل تقسیم ) ندارند زیرا آنها تمامی سودها را در موسسه سرمایه گذاری می کنند. در مورد رشد این سهام بازده مورد انتظار شما همان سرمایه است. به خاطر داشته باشید که سرمایه گذاری همانند یک خیابان دو طرفه است که بین سرمایه گذار و شرکتی که شما می خواهید در آن سرمایه گذاری کنید قرار گرفته است. اگر شما سهام یک شرکت (یا اوراق قرضه آنها) را خریداری کنید ، آنها به شما بابت این کار یک پاداش مناسب را می دهند که می توانید آن را ردر جای دیگر سرمایه گذاری کنید. بنابراین بازده مورد انتظار بابت سرمایه گذاری یک سرمایه گذار باعث ایجاد یک سطح ریسک برای دارایی می شود.ریسک انواع مختلفی دارند که عبارتند از:
ریسک سیستماتیک:
این ریسکی است که نمی توانید آنرا متنوع کنید.زمانی که شما یک دارایی را خریداری می کنید عوامل متعددی در پی آن قرار می گیرند که می توانند بر بازده سرمایه گذاری (به صورت منفی یا مثبت )اثر بگذارند : نرخ ریسک سرمایه گذاری مجدد ، مخاطره بازار ، نرخ ریسک مبادله ، و ریسک قدرت خرید (تورم ) . هیچ راهی برای اینکه در دوره نوسان بتوانید از یک سهام خاص محافظت بکنید وجود ندارد. لطفاً به این نکته توجه داشته باشید که اگر چه شما نمی توانید در برابر این مخاطرات حفاظتی داشته باشید ولی راههایی وجود دارند که از انها دوری نمایید.

جهت دانلود محصول اینجا کلیک نمایید

برچسب‌ها:
عنوان انگلیسی مقاله: Developing an integrated model of TQM and HRM on KM activities
عنوان فارسی مقاله: ایجاد مدل ترکیبی از مدیریت کیفیت جامع و مدیریت منابع انسانی در فعالیت های مدیریت دانش.
دسته: مدیریت
فرمت فایل ترجمه شده: WORD (قابل ویرایش)
تعداد صفحات فایل ترجمه شده: 19
ترجمه ی سلیس و روان مقاله آماده ی خرید می باشد.
_______________________________________
چکیده ترجمه:
اهداف هدف این مقاله ایجاد یک مدل ترکیبی از مدیریت کیفیت جامع (TQM) و مدیریت منابع انسانی (HRM) به منظور روشن ساختن تاثیر عملکرد TQM و HRM بر فعالیت های مدیریت دانش (KM) است.
روش شناسی تئوری مدیریت دانش به عنوان یک نقطه آغازین برای ایجاد مدل مفهومی ترکیبی در مورد ارتباط ویژگی های TQM و HRM عمل می کند. بر مبنای پیشینه تئوریک گسترده موجود، سه عملکرد TQM و سه عملکرد HRM در رفتار یک سازمان به منظور آزمایش تأثرات عملیات TQM و HRM بر فعالیت های مدیریت دانش مطرح شده اند. 
دستاوردها این یافته ها مبنایی را برای ایجاد یک مدل پیشرفته HRM، TQM و مدیریت دانش فراهم می آورند.
الزامات عملیاتی دستاورد های عملیاتی این مطالعه می تواند برای مدیران تجاری که می خواند فعالیت های مدیریت دانش را از طریق پیاده سازی وظایف HRM و TQM که فعالیت های مدیرت دانش را پشتیبانی می کنندريال ارتقاء دهند، قابل استفاده است.
ارزش این مقاله به وسیله ایجاد یک مدل ترکیبی از HRM و TQM به عنوان یک مثال روش شناسی که می تواند برای شناسایی درجه تأثیر HRM و TQM بر فعالیت های مدیریت دانش قابل استفاده باشد، سهم قابل توجهی داشته است. سازمان ها می توانند از این چارچوب به منظور انجام پیش آزمایش های اندازه گیری خود و سپس ارزیابی مجدد تأثیرات هر یک از تغییرات HRM و TQM استفاده نمایند.
کلامات کلیدی: مدیریت کیفیت جامع، مدیریت منابع انسانی، مدیریت دانش
نوع مقاله مقاله ادراکی 
مقدمه
در چند دهه اخیر، کیفیت جامع (TQM) و مدیریت منابع انسانی (HRM) به دلیل تآثیرشان بر عملکرد سازمانی و فردی، در تحقیقات مدیریت و کسب و کار، موضوعات مهمی محسوب شده اند (Ooi, et al., 2007). تحقیقات تجربی پیشین (مانند تحقیقات بوسلی  و ویل ) تأثیرات معنا داری را از TQM و HRM بر عملکرد سازمانی بیان می کند. اکثر بررسی های صورت گرفته بر TQM و HRM، بر تأثیراتشان بر سطح سازمانی تمرکز داشته اند (Boselie and Wiele, 2002; Choi and Eboch, 1998;Arthur, 1994).

جهت دانلود محصول اینجا کلیک نمایید

برچسب‌ها:
عنوان انگلیسی مقاله: Classification Of Violent Web Images using Context Based Analysis
عنوان فارسی مقاله: طبقه‌بندی تصاویر نامناسب وب با استفاده از تحلیل مبتنی بر متن.
دسته: فناوری اطلاعات و کامپیوتر
فرمت فایل ترجمه شده: WORD (قابل ویرایش)
تعداد صفحات فایل ترجمه شده: 14
ترجمه ی سلیس و روان مقاله آماده ی خرید می باشد.
_______________________________________
چکیده ترجمه:
توسعه‌ی وب با ازدیاد محتوای نامناسب در صفحات آن همراه بوده است. ما با بررسی تصاویر وب، می‌خواهیم یک روش جدید برای طبقه‌بندی آن‌ها ارائه دهیم. این موضوع از اهمیت بالایی برخوردار است زیرا کاربرد بسیاری در اغلب برنامه‌ها مثل فیلترینگ سایت‌های نامناسب وب دارد. بنابراین، ما روی استخراج ویژگی‌های تصاویر از صفحات وب تمرکز می‌کنیم. همچنین، مقایسه‌ای روی تکنیک‌های مختلف داده‌کاوی برای طبقه‌بندی تصاویر نامناسب وب خواهیم داشت. نتایجی که بدست آوردیم نشان می‌دهند روش ما می‌تواند به طور کارایی محتوای نامناسب را تشخیص دهد.
مقدمه:
اینترنت هر روز برای همگان مهم و مهم‌تر می‌شود زیرا یکی از جدیدترین و رو به رشدترین رسانه‌ها است و مطمئناً رسانه‌ی آینده نیز خواهد بود. با این حال، همانند هر اختراع جدیدی در علم و تکنولوژی، اینترنت نیز کاستی‌هایی دارد. وقتی در اینترنت می‌گردیم، دسترسی به سایت‌هایی با محتوای متنازع مثل محتوای خشن و نامناسب آسان است. در واقع، اینترنت بعد کاملاً جدیدی به مسئله‌ی خشونت رسانه اضافه کرده است. نوجوانان با خشونت در اینترنت مواجه هستند از سایت‌های بی‌رحم و کم عمق گرفته تا نمایش‌های مزاحم برای آزار و اذیت افراد. امروزه کودکان و نوجوانان می‌توانند غزل‌های موسیقی نامناسب (شامل سروده‌هایی که از آهنگ‌ها گرفته شده و در دست‌فروشی‌ها فروخته می‌شود) را از اینترنت دانلود کنند و به تصاویر و ویدئو کلیپ‌های نامناسب تنها با یک کلیک ماوس دسترسی پیدا کنند.
پیدایش محتوای خشن در سطح وب، ضرورت ساخت سیستم‌های فیلترینگ که برای امن‌سازی دسترسی به اینترنت به کار می‌رفت را آشکار کرد. در این مقاله، ما روی این مسئله تحقیق می‌کنیم و روش جدیدی برای طبقه‌بندی تصاویر نامناسب وب ارائه می‌دهیم. ما کارمان را روی استفاده از ویژگی‌های تصاویری که به طور خودکار از صفحه‌ی وب گرفته شده منعطف می‌کنیم تا متوجه شویم کدام تصویر مربوط به طبقه‌ی تصاویر نامناسب است. یک مقایسه‌ی کوتاه نیز روی روش‌های مختلف داده‌کاوی خواهیم داشت.

جهت دانلود محصول اینجا کلیک نمایید

برچسب‌ها:
عنوان انگلیسی مقاله: Comparative Study of Web 1.0, Web 2.0 and Web 3.0
عنوان فارسی مقاله: مطالعه ی مقایسه ای وب1وب2 و وب3.
دسته: فناوری اطلاعات و کامپیوتر
فرمت فایل ترجمه شده: WORD (قابل ویرایش)
تعداد صفحات فایل ترجمه شده: 7
ترجمه ی سلیس و روان مقاله آماده ی خرید می باشد.
_______________________________________
چکیده ترجمه:
وب بیشتر و بیشتر برای برقراری ارتباط استفاده می شود. واسط های برنامه ریزی شده ی ساخته شده به عنوان مراجعه کننده خدمات وب در دسترس هستند . امروزه بیشتر افراد  به سختی می توانند تصور کنند که بدون اینترنت زندگی کنند . اسناد وب به صورت  یک داده ی وب شکل داده شده اند. موج معنایی سه مرحله از رشد اینترنت را در بر میگیرد. مرحله اول , وب1.0 در مورد اتصال و دریافت اطلاعات در شبکه بود. وب 2.0 در مورد اتصال مردم و قراردادن "من" در رابط کاربر , و"ما" در وب سایت مشارکت اجتماعی است .  مرحله بعدی ، وب 3.0 ، در حال حاضر شروع شده است . این به معنی اتصال دانش وقرار دادن آنها برای کارهایی است که تجربه ما را از اینترنت بیشتر، مفید و لذت بخش می کند.
کلمه های کلیدی:وب جهانی، وب 1.0 ، وب2.0 ، وب3.0 ، سرویس های وب ، فناوری وب ، برنامه وب
مقدمه:
وب سرویس یک سیستم نرم افزاری طراحی شده است تا تعاملات کامپیوتر به کامپیوتر را بر روی اینترنت پشتیبانی کند. وب سرویس ها جدید نیستند و معمولا از یک رابط برنامه نویسی کاربردی گرفته می شوند (API) . در جهان امروز رقابت شدید در مقابل کسب و کار ، تبادل اطلاعات و ارتباط موثر ،نیاز روز است . وب منبع مهمی است که به طور فزاینده ای رشد میکند و در بسیاری از جنبه های زندگی می باشد: آموزش، استخدام، دولت، تجارت، مراقبت بهداشتی، سرگرمی و ... . وب یک سیستم پیوند داخلی است ، اسناد ابرمتن از طریق اینترنت در دسترس می باشند. 
وب در سال 1989 توسط آقای تیم برنرزلی ، کار در سرن (سازمان اروپایی برای تحقیقات هسته ای ایجاد شده بود) در ژنو ، سوئیس ایجاد شد . از آن پس ، برنرزلی نقشی فعال در هدایت توسعه استانداردهای وب داشت. 
وب 1.0 دوره ای که مردم می توانستند فکر کنند که نت اسکیپ مدعی برای تاج صنعت رایانه بود . وب 2.0 دوره ای است که مردم به این واقعیت می رسند که این نرم افزار نیست که وب را توانا ساخته بلکه مهم سرویس هایی است که روی وب تحویل داده میشوند. تکنولوژی های جدید،جستجوی آنلاین هوشمندتر را موجب می شود و ممکن است حتی مقدمه ای بر وب3.0 باشد. 
2.وب 1.0
در وب 1.0 ، تعداد کمی از نویسندگان برای تعداد زیادی از خوانندگان صفحات وب را ایجاد می کردند. در نتیجه ، مردم میتوانستند اطلاعات را با رفتن به منبع به طور مستقیم دریافت کنند. وب 1.0 یک سیستم پیوند داخلی است ، اسناد ابرمتن از طریق اینترنت در دسترس هستند . 

جهت دانلود محصول اینجا کلیک نمایید

برچسب‌ها:
عنوان انگلیسی مقاله: Recognition of Access to Educational Technologies in the Educational System of Iran
عنوان فارسی مقاله: بازشناسي دسترسي به تكنولوژي‌هاي آموزشي در نظام آموزشي ايران.
دسته: تکنولوژی آموزشی
فرمت فایل ترجمه شده: WORD (قابل ویرایش)
تعداد صفحات فایل ترجمه شده: 18
ترجمه ی سلیس و روان مقاله آماده ی خرید می باشد.
_______________________________________
چکیده ترجمه:
تکنولوژی آموزشی، یکی از عناصر اصلی و مهم در نظام‌هاي آموزشي است كه از یک طرف باعث افزایش کیفیت آموزش از طرف دیگر  منجر به کاهش هزینه ها و کمک به اقتصاد نظام‌هاي آموزشي و آموزش و پرورش است كه در بعضي از موارد در آموزش های تخصصی، هزینه ها را نصف تقلیل داد. از اواسط قرن بیستم با اختراع رایانه، سیطره ی تکنولوژی بر صنعت، خدمات، کشاورزی و تمام اضلاع زندگي بشري هویدا شد. از فناوری آموزشي و اطلاعاتي برای فراگیری دانش و مهارت به عنصری ضروری در نظام‌هاي آموزشي سراسر دنيا تبدیل شده است و با به كارگيري فناوري‌هاي آموزشي به نيازهاي جامعه علمي پاسخ داده مي شود. در این پزوهش ضمن بررسی رویکردهای موجود و نقش فناوری در آموزش و اثرات مثبت و مفید آن به تحلیل، مولفه های آشنایی، کمیت، کیفیت و سهولت می پردازیم. روش تحقیق توصیفی، از نوع پیمایشی است. نمونه آماری انتخابی از بین معلمان و خبرگان تکنولوژی آموزشی است. نتایج تحقیق نشان می دهد که بین دسترسی به فناوری و رضایت و موفقیت معلمان رابطه معنادار مثبت وجود دارد. بین مولفه های آشنایی و کاربرد فناوری نیز رابطه معناداری وجود دارد. این مسئله در مورد کیفیت و کمیت فناوری و به روز بودن فناوری و میزان رضایت و موفقیت معلمان رابطه معنادری وجود دارد.
واژگان کلیدی
فناوری اطلاعات، دسترسی، تکنولوژی آموزشی، کمیت و کیفیت، فناوری و اقتصاد.
عصر كنوني، به عنوان عصر اطلاعات و يا دانايي نام گرفته است. در اين عصر، فناوري اطلاعات به عنوان يك راهبرد و طرز تفكر جديد شناخته مي‌شود. اطلاعاتي شدن جوامع پديده‌اي است كه بر تمام اضلاع و ابعاد زندگي اجتماعي، سازماني و انساني تاثير عميقي گذاشته است. يكي از مواردي كه از اين پديده تاثير ديده است، نظام‌ آموزشي است. اين تغيير باعث شده است تا مدل جديد توسعه مبتني بر دانايي محوري جوامع ايجاد گردد. در اين مدل نقش و جايگاه آموزش و نظام‌هاي آموزشي به عنوان يكي از اركان هدايت‌كننده جريان گرايش به سمت دانش‌مداري و توسعه علم و انديشه غيرقابل چشم‌پوشي است. نظام‌هاي آموزشي پيش‌رو در دنياي متلاطم هزاره‌ي سوم و در عصر تغيير نيازمند بازسازي مداوم كيفيت هستند تا خود را توانا و قدرتمند نمایش دهند. امروزه به قول شپرد «نظام آموزشي توانا انسان‌هاي فردا را تحويل جامعه مي‌دهد و صرفاً نگهداشت منابع انساني يا توليد آدم‌هاي معاصر نيست» (شپرد، ترجمه آرام، 1378). 
براي قوي كردن و توانا ساختن نظام‌هاي آموزشي نيازمند اين هستيم تا از فناوري‌هاي آموزشي در تدريس استفاده گردد. اين امر موجب شده است تا كم‌كم مدارس و نظام‌هاي آموزشي به سمت مجهز شدن به ابزار الكترونيك حركت مي‌كنند و اصطلاحاتي جديدي تحت عنوان ديوارهاي سنخگو، مدارس گويا، سلف سرويس‌دانش و كتابخانه بدون‌ديوار زاييده اين ابزار است. 

جهت دانلود محصول اینجا کلیک نمایید

برچسب‌ها:
عنوان انگلیسی مقاله: Shear Capacity of Reinforced Concrete Beam with Different Cross Section Types of Lateral Reinforcement on Minimum Ratio
عنوان فارسی مقاله: ظرفیت برشی تیر بتن مسلح با سطح مقطع های متفاوت و آرماتور جانبی در حداقل نسبت.
دسته: عمران
فرمت فایل ترجمه شده: WORD (قابل ویرایش)
تعداد صفحات فایل ترجمه شده: 12
ترجمه ی سلیس و روان مقاله آماده ی خرید می باشد.
_______________________________________
چکیده ترجمه:
هدف از این پژوهش تعیین ظرفیت برشی یک تیر بتن مسلح با سطح مقطع های متفاوت و آرماتور جانبی است. نمونه های مورد استفاده در این پژوهش از یک تیر بتن مسلح با پهنای mm 100 و ارتفاع mm 150 و (f_c ) ́=18 MPa ساخته شده اند. این تیر دارای یک آرماتور تنشی 2#2 در ته تیر و یک آرماتور 2#2 در وجه فوقانی تیر است تا وضعیت آرماتور برشی حفظ شود. آرماتور برشی با mm 4ϕ آرماتور فولادی فراهم شده که به فاصله mm 200-150 از هم در میانه تیر قرار دارند. این آرماتور برشی نسبت حداقل محدودیتی که در ACI 318-08 مشخص شده را رعایت می کند. نتایج آزمون حاکی از آن بودند که ظرفیت برشی هیچ تفاوت معناداری در سطح مقطع های متفاوت آرماتور برشی ندارد. اما خاموت های باز را می توان به عنوان راه حل عملی در زمینه ساخت و ساز مد نظر قرار داد.
کلمات کلیدی: تیر، بتن مسلح، آرماتور برشی، پیچش، آرماتور تنشی
مقدمه:
بتن تنش ضعیفی دارد و اگر آرماتور مناسبی وجود نداشته باشد تیر بتنی از هم خواهید پاشید. تنش های کششی به علت تنش محوری، خمش، چرخش یا ترکیبی از این نیروها در تیرها حاصل می شود. مکان ترک ها در تیر بتنی به جهت تنش های اصلی بستگی دارد. برای عمل ترکیبی تنش های نرمال و برشی، حداکثر تنش قطری در فاصله ای به اندازه تقریبا d از وجه حامل به وجود می آید. فاصله d اندازه ای از انتهای فیبر فشرده سازی تا مرکز آرماتور تنشی طولی است. ترک های خمشی- برشی رایج ترین نوع ترک در تیرهای بتنی مسلح است. یک ترک خمشی به صورت عمودی در تیر گسترش می یابد؛ سپس ترک انحنا یافته هنگامی از بالای تیر تشکیل می شود که تنش های برشی در آن منطقه گسترش یابند. در مناطقی با تنش های برشی بالا، تیرها را باید با خاموت یا با میله های خم شده تقویت نمود تا تیرهای داکتیلی به دست آید که در صورت وقوع شکست ترک نمی خورند. اگر آرماتور برشی فراهم نشود، شکست تردی بدون علامت هشدار دهنده ای رخ خواهد داد.

جهت دانلود محصول اینجا کلیک نمایید

برچسب‌ها:
عنوان انگلیسی مقاله: verification of the effectiveness of the Integrated Product Development paradigm for the development of sports equipment A case study
عنوان فارسی مقاله: تائید اثربخشی الگوی توسعه محصول یکپارچه برای یک مطالعه موردی توسعه تجهیزات ورزشی.
دسته: مقالات ورزشی - مدیریت
فرمت فایل ترجمه شده: WORD (قابل ویرایش)
تعداد صفحات فایل ترجمه شده: 10
ترجمه ی سلیس و روان مقاله آماده ی خرید می باشد.
_______________________________________
چکیده ترجمه:
لوازم ورزشی شرکت ها با چالش های مهمی روبرو هستند. برای موفقیت در بازار ضروری است که به دنبال یک ساختار نظامند فرایند توسعه محصول باشیم.یک روش بالقوه،پارادایم توسعه محصولیکپارچه (IPD) است. در این مقاله تحقیق عملیداخلی (IAR) به منظور بررسی اثر IPD در یک مطالعه موردی،مورد استفاده قرار گیرد.در این مقاله نشان داده شده که IPDیک پارادایم توسعه بالقوه برای صنعت کالاهای ورزشی برای حمایت از روند توسعه سیستماتیک برای توسعه محصول موفق در ورزش است. 
کلمات کلیدی:صنعت کالاهای ورزشی ، توسعه محصول، توسعه یکپارچه محصول، الگو ، عمل پژوهش داخلی، اسنوبرد الزام آور، صدمات اسنوبورد؛
مقدمه : 
لوازم ورزشی شرکت ها با چالش های مهمی روبرو هستند:
1-باتوجه به چارچوب اقتصادی رکوداقتصادی جهانی،به نظرمیرسد یک ضربه شدید در بازار کالاهای ورزشی داشته باشد. بازار جهانی همچنان بدون چالش و در سال 2008 در 219 میلیارد € (284 میلیارددلار) [1] باارزششدهاست. اینیکسالسختیبود،به عنوان اولین کاهش درمحمول ههای تولیدکننده ازسال 2003 مشهوداست. وباتوجه به عدم اطمینان اقتصادی قریب به اتفاق در حال حاضر، برای گفتن اینکه سال 2009 بهتر خواهد بود ، سخت هست. به گفته تام کاو ، رئیس انجمن سازندگان لوازم ورزشی (SGMA) [2]. علاوه بر این، شرکت هایی با فن آوری بالا وارد بازار کالاهای ورزشی می شوند [3]، که مازاد بر تشدید وضعیت بازار رقابتی است.
2. علاوه بر چارچوب اقتصادی، افزایش استفاده از فن آوری های جدید (به عنوان مثال، مواد جدید)، پیچیدگی رو به رشد محصولات (به عنوان مثال: قطعات محصول)، از اهمیت زیبایی شناسی محصول، و کوتاه شدن چرخه عمر و نوآوریمحصول و عواملبیشتر [4،5]، که بر فرایند توسعه محصول از تجهیزات ورزشی موثر است. برای موفقیت در چنین محیط بازاری ضروری است که به دنبال محصول با ساختار سیستماتیک فرایند توسعه باشیم [5، 6].فرایند سیستماتیک R&D مربوط به موفقیت محصول، هزینه محصول و کیفیت محصول است [7، 8، 9]. با این حال، کسری بودجه را می توان با توجه به پارادایم توسعه سیستماتیک برای توسعه محصول تجهیزات ورزشی هم در پژوهش و هم در عمل مشاهده کرد.

جهت دانلود محصول اینجا کلیک نمایید

برچسب‌ها:
عنوان انگلیسی مقاله: Violence Video Detection by Discriminative Slow Feature Analysis
عنوان فارسی مقاله: تشخیص خشونت ویدئو با استفاده از تحلیل خصوصیات آرام.
دسته: روانشناسی - فناوری اطلاعات و کامپیوتر
فرمت فایل ترجمه شده: WORD (قابل ویرایش)
تعداد صفحات فایل ترجمه شده: 9
ترجمه ی سلیس و روان مقاله آماده ی خرید می باشد.
_______________________________________
چکیده ترجمه:
امروزه اینترنت، اشتراک‌گذاری انواع اطلاعات را برای همگان آسان کرده است. با این حال، محتوای خشن در وب تأثیر زیان‌آوری روی کسانی که قدرت قضاوت درست را ندارند مخصوصاً نوجوانان می‌گذارد. این مقاله، روشی را برای تشخیص خشونت در ویدئو ارائه می‌کند، این روش تحلیل ویژگی آرام تبعیضانه  (D-SFA) را معرفی می‌کند تا یادگیری توابع ویژگی آرام از انبوه صحنه‌ها در ویدئو انجام گیرد. پس از آن با توابع ویژگی آرام یادگیری شده‌، ویژگی‌های بدست آمده‌ی انباشته‌ی مربعی شکل  (ASD) برای ارائه‌ی ویدئو استخراج می‌شوند. در نهایت، یک ماشین برداری پشتیبان خطی (SVM) برای طبقه‌بندی آموزش می‌بیند. ما همچنین یک دیتاست ویدئوی خشن  (VV) با 200 نمونه‌ی خشونت‌آمیز و 200 نمونه‌ی بدون خشونت جمع‌آوری شده از اینترنت و فیلم‌ها ساخته‌ایم. نتایج تجربی روی دیتاست جدید، کارایی روش پیشنهادی را نشان می‌دهد.
مقدمه:
با رشد سریع وبسایت‌های شبکه اجتماعی مثل فیس‌بوک، توئیتر و یوتیوب، ویدئوهای زیادی هر روز آپلود می‌شود. همانطور که ما از اطلاعات مفید این سایت‌ها لذت می‌بریم، برخی ویدئوهای حاوی خشونت نیز توسط کاربران قابل دسترسی هستند. در افرادی که قدرت قضاوت صحیح ندارند مثل کودکان و نوجوانانی که در معرض این محتوا هستند ممکن است منجر به رفتارهای خشونت آمیز شود یا حتی آثار جرم در آن‌ها با تقلید از آنچه در این فیلم‌ها دیده‌اند آشکار شود. بنابراین واضح است که نیاز به محافظت از چنین گروه‌های حساس جامعه با استفاده از تشخیص دهنده‌های اتوماتیک، کارا و مؤثر امری ضروری است.
با وجود اینکه تشخیص خشونت موضوع داغی در بینایی کامپیوتر نیست اما امری بسیار مهم است. برخی روش‌ها تاکنون برای حل این مسئله پیشنهاد شده است. در [1] نویسندگان از هشت ویژگی رادیویی در زمینه‌ی زمان و فرکانس به عنوان ورودی دسته‌بندی کننده‌ی باینری استفاده کرده‌اند که محتوای ویدئو را با توجه به میزان خشونت در آن اندازه شناسایی می‌کند. سپس آن‌ها کار خود را با استفاده از شبکه‌های بیزین  به مسئله‌ی طبقه‌بندی چند کلاسه تعمیم داده‌اند.

جهت دانلود محصول اینجا کلیک نمایید

برچسب‌ها:
عنوان انگلیسی مقاله: Violent Web images classification based on MPEG7 color descriptors
عنوان فارسی مقاله: طبقه‌بندی تصاویر خشونت‌آمیز وب بر اساس توصیف‌ کننده‌های رنگ MPEG7.
دسته: روانشناسی - کامپیوتر و فناوری اطلاعات
فرمت فایل ترجمه شده: WORD (قابل ویرایش)
تعداد صفحات فایل ترجمه شده: 15
ترجمه ی سلیس و روان مقاله آماده ی خرید می باشد.
_______________________________________
چکیده ترجمه:
در این مقاله، روش طبقه‌بندی تصاویر خشونت‌آمیز وب را ارائه می‌کنیم. این موضوع بسیار مهم است زیرا کاربرد بسیاری در زمینه‌های مختلف مثل فیلتر کردن وب‌سایت‌های خشونت‌آمیز دارد. ما پیشنهاد ترکیب تکنیک‌های تحلیل تصویر و داده‌کاوی را می‌دهیم تا خصوصیات سطح پایینی که از رنگ‌های تصاویر استخراج شده را به خصوصیات خشن بالاتر موجود در تصویر مرتبط کنیم. مقایسه‌ای نیز روی تکنیک‌های مختلف داده‌کاوی خواهیم داشت تا بتوانیم تصاویر خشن وب را دسته بندی کنیم. همچنین، توضیح می‌دهیم که ترکیب روش‌های یادگیری چگونه روی دقت کار تأثیر می‌گذارد. نتایج ما نشان می‌دهد که این روش می‌تواند محتوای خشن را به طور کارایی تشخیص دهد.
مقدمه:
شبکه‌ی گسترده‌ی جهانی (WWW) روی همه‌ی جنبه‌های جامعه شامل تجارت، علوم، سیاست و دولت، روابط فردی و سلامتی تأثیر زیادی داشته است. با این حال، وب روند نزولی داشته است. در حین گشت و گذار در اینترنت دسترسی به محتوای نزاعی مثل محتواهای خشونت‌آمیز آسان است. در واقع، کودکان در معرض شدید خشونت در اینترنت هستند؛ از سایت‌های کم‌عمق با حالت‌های بیرحمانه گرفته تا نمایش‌های مزاحمت‌آمیز شکنجه و آزار. امروزه کودکان و نوجوانان می‌توانند موزیک‌های خشن و ویدئو کلیپ‌ها و تصاویر خشن را با یک کلیک ماوس از اینترنت دانلود کنند. افراد جوان نیز از وب برای سیاحت استفاده می‌کنند و خلاقیت خود را به روش‌های مختلفی با ساختن فیلم‌ها، موزیک، وب‌سایت و بلاگ‌ها یا خاطرات آنلاین نشان می‌دهند.
کار اولیه‌ی ما یک سیستم فیلتر و شناسایی محتوای خشن وب به نام WebAngels filter را پیشنهاد می‌دهد که از تحلیل‌های ساختاری و زمینه‌ای استفاده می‌کند. ابزار ارزیابی ما کارایی روش را برای شناسایی و فیلتر صفحات خشن وب  نشان می‌دهد. با این وجود WebAngels filter با مشکلاتی در طبقه‌بندی سایت‌های خشن که فقط دارای محتوای خشن گرافیکی هستند مواجه است. در این مقاله، این مسئله را بررسی کرده و یک روش جدید طبقه‌بندی تصاویر خشن پیشنهاد می‌دهیم. ما روی استفاده از توصیف‌کننده‌های رنگ و ترکیب طبقه‌بندها تمرکز می‌‌کنیم تا دقت طبقه‌بندی تصاویر خشن وب را بهبود بخشیم. 
ادامه‌ی مقاله به این ترتیب سازماندهی شده است: در بخش 2 مروری روی کارهای انجام شده داریم. روش پیشنهادی برای طبقه‌بندی تصاویر خشن وب در بخش 3 ارائه می‌شود. نتایج ارزیابی و مقایسه‌ها در بخش 4 بحث می‌شود.

جهت دانلود محصول اینجا کلیک نمایید

برچسب‌ها:
عنوان انگلیسی مقاله: When Private Set Intersection Meets Big Data: An Efficient and Scalable Protocol
عنوان فارسی مقاله: وقتی اشتراک مجموعه‌ی خصوصی با کلان داده‌ها مواجه می‌شود: یک پروتکل کارا و مقیاس‌پذیر.
دسته: فناوری اطلاعات و کامپیوتر
فرمت فایل ترجمه شده: WORD (قابل ویرایش)
تعداد صفحات فایل ترجمه شده: 31
ترجمه ی سلیس و روان مقاله آماده ی خرید می باشد.
_______________________________________
چکیده ترجمه:
پردازش داده‌های حجیم، چالش‌های جدیدی در طراحی پروتکل‌های حفظ حریم به وجود آورده است. چگونه نیازمندی‌های رو به رشد در سرعت و عملکرد را در برنامه‌های مدرن برآورده کنیم و چگونه وقتی اطلاعات حفاظت شده زیاد است مقیاس را به آرامی بالا ببریم. کارایی و مقیاس‌پذیری معیارهای مهمی برای پروتکل‌های حفظ حریم در عصر کلان داده‌ها شده‌اند. در این مقاله، ما یک پروتکل اشتراک مجموعه‌ی اختصاصی جدید ارائه می‌دهیم که نسبت به پروتکل‌های موجود بسیار کارا و مقیاس‌پذیر است. این پروتکل بر اساس روش جدیدی کار می‌کند که آن را «اشتراک بلوم فراموشکارانه» می‌نامیم. این روش پیچیدگی خطی دارد و عموماً بر اساس عملیات کلید مشترک کار می‌کند. همچنین مقیاس‌پذیری زیادی دارد زیرا اکثر عملیات به راحتی موازی سازی می‌شوند. پروتکل دو نسخه دارد: یک پروتکل اصلی و یک پروتکل بهبود یافته. امنیت این دو گزینه، تحلیل و در مدل نیمه معتمد و مدل بدخواه ثابت شده است. یک نمونه‌ی اولیه از پروتکل اصلی ساخته شده است. ما نتایج ارزیابی کارایی را گزارش داده و آن‌ها را با پروتکل‌های PSI سریع قبلی مقایسه می‌کنیم. پروتکل ما چندین برابر سریع‌تر از این دو پروتکل است. پروتکل ما برای محاسبه‌ی اشتراک مجموعه‌هایی با دو میلیون جزء، فقط به 41 ثانیه (امنیت 80 بیتی) و 339 ثانیه (امنیت 256 بیتی) یا سخت‌افزار متوسط در به صورت موازی نیاز دارد.
مقدمه:
در بسیاری از کشورها، محافظت از حریم داده‌ها اختیاری نیست بلکه یک وظیفه‌ی قانونی است. قانون‌گذاری شامل قوانین حریم US (HIPPA، COPPA، GLB، FRC و ...)، رهنمودهای حفاظت از داده‌های اتحادیه‌ی اروپا و قوانین خاص حریم ملی است. این امر برای سازمان‌ها کمی دشوار است زیرا باید از داده‌ها حین استفاده و انتقال محافظت کنند. برای حل این معضل، راه‌حل‌های امنیتی بسیاری پیشنهاد شده است تا پردازش داده‌های حافظ حریم خصوصی را انجام دهد. با این حال، میزان داده‌های نیازمند پردازش و محافظت هر روز بیشتر می‌شود. برای مثال، نسل‌شناسان نیاز به جستجوی 3 میلیارد ژنوم شخصی دارند تا بتوانند مشکلات ژنتیکی که عامل دیابت و سرطان را پیدا کنند. متخصصان اپیدمیولوژی باید پایگاه‌داده‌های پزشکی زیادی را که حاوی میلیون‌ها مدارک بیماران هستند را بررسی کنند تا عوامل خطر بیماران را شناسایی کنند. فروشنده‌های آنلاین نیز باید هزاران تراکنش را با فعالیت‌های شبکه‌ی اجتماعی مشتریان به اشتراک بگذارند تا رضایت مشتری را افزایش دهند.

جهت دانلود محصول اینجا کلیک نمایید

برچسب‌ها:
عنوان انگلیسی مقاله: The real effects of financial constraints :Evidence from a financial crisis
عنوان فارسی مقاله: اثرات واقعی عوامل بازدارنده مالی : شواهدی از یک بحران مالی.
دسته: حسابداری - اقتصاد
فرمت فایل ترجمه شده: WORD (قابل ویرایش)
تعداد صفحات فایل ترجمه شده: 39
ترجمه ی سلیس و روان مقاله آماده ی خرید می باشد.
_______________________________________
چکیده ترجمه:
 ما مدیر عاملان شرکت ( مقام های ارشد اجرائی ) مالی را در اروپا و آسیا آمریکا ، مستقیماً برای اینکه ارزیابی کنیم بنگاههای اقتصادی آنها در طول بحران مالی جهانی که در سال 2008 دچار عوامل بازدارنده شده اند معتبر هستند ( دارای اعتبار ) هستند یا خیر مورد بررسی قرار دادیم همچنین ما در مورد اینکه آیا طرح ها و روند های مخارجی شرکت شرطی متفاوت روی این بررسی بر اساس مقیاسی از عوامل بازدارنده مالی دارد مطالعاتی نیز انجام دادیم شواهد و مدارک بدست آمده نشان می دهد که بنگاههای اقتصادی بازدارنده تخفیف های عمده تری در مخارج فنی و تکنولوژی استخداو م اشتغال و مخارج مربوط به سرمایه دارد . بنگاههای اقتصادی بازدارنده همچنین از طریق پول نقد بیشترین سرمایه مشتریان را از بین می برد . و در نتیجه شدیداً روی ستون های از اعتبار برای ترساندن بانک ها که دسترسی را در آینده محدود خواهد کرد و سرمایه های بیشتری را برای سرمایه گذاری و عملکرد آنها به کار می گیرد اثر می گذارد . همچنین ما دریافتیم که ناتوانی ( عدم توانایی ) برای وام گیری ظاهرا باعث شده که بسیاری از بنگاههای اقتصادی فرصت های سرمایه گذاری مهمی را با 86 درصد از عوامل بازدارنده در ایالات متحده آمریکا از دست بدهند . مدیر عاملان شرکت می گویند که سرمایه های آنها در طرح های مهم در طول بحران اعتبار از سال 2008 محدود شده است . بیش از نیمی از مسولان می گویند که ( گفتند که ) آنها سرمایه های برنامه ریزی شده خودشان را یا کنسل کرده اند یا آنها را به تعویق انداخته اند . نتایج ما همچنین در اروپا و آسیا ادامه داشت و در خیلی از موارد در علم اقتصاد قوی تر نشان داده شده تجزیه و تحیل های ما نیز به مجموع دارایی ها و دانش در باره اثری از عوامل بازدارنده معتبر روی وضع بنگاه اقتصادی اضافه شد .
مقدمه :
در اواخر سال 2008 ، بازارهای ( محل خرید و فروش ) مالی جهانی ، در میان بحران اعتبار از تاریخ بود . در این بخش ما یک دیدگاه کلی و منحصر به فرد روی اثراتی از بحران روی تصمیمات  واقعی که توسط شرکت های سهامی اطراف دنیا ایجاد می شود فراهم کرده ایم ما 050/1 مدیر عاملان شرکت و مدیران اجرائی را در 39 کشور در شمال آمریکا ، اروپا و آسیا در ماه سپتامبر 2008 موارد بررسی قرار دادیم . بحران فراگیر به ما اجازه می دهد تا اقدام هایی از بنگاههای اقتصادی را که از نظر مالی دچار عوامل بازدارنده شده اند با آن دسته از واحدهای تجاری که کمتر دچار عوامل بازدارنده شده اند ، مورد مقایسه قرار دهیم . ما چندین هدف و موضوع را دنبال کرده ایم اول ، ما بررسی میزانی از عوامل بازدارنده را ایجاد کردیم 

جهت دانلود محصول اینجا کلیک نمایید

برچسب‌ها:
عنوان انگلیسی مقاله: The Relationship between Budget Deficits and Capital Inflows: Further Econometric Evidence
عنوان فارسی مقاله: رابطه بين كسورات بودجه ووروديهاي سرمايه اي:شواهد اقتصادي بيشتر.
دسته: مدیریت - اقتصاد - حسابداری
فرمت فایل ترجمه شده: WORD (قابل ویرایش)
تعداد صفحات فایل ترجمه شده: 12
ترجمه ی سلیس و روان مقاله آماده ی خرید می باشد.
_______________________________________
چکیده ترجمه:
اين تحقيق اكثر فدرال را روي وردريهاي سرماه اي ايالات متحده گزارش مي كند .با توسعه كارهاي قبلي بهمني- اسكويي وپايسته (1994)مابر منطقي بودن حداكثر احتمال جديد عرضه شده بوسيله جانسن (1988)وجانسن ژوليوس (1990)براي انجام آزمايشات Cointegrationتاكيد مي كنيم .نتايج يك رابطه بلند مدت رابين كسورات بودجه و وردريهاي سرمايه نشان مي دهد .بعلاوه يافته هاي حاصل از مدلسازي خطا اصلاح نشان مي دهد كه ناتعادلهاي موقتي (كوتاه مدت )در بازارهاي مالي به سرعت اصلاح ميشوند وبنابراين مشخص ميشود كه بازارهاكارآمد هستند .
مقدمه:
دريكي از نسخه هاي اين مجله بهمني اسكويي وپاسته (1994)نشان داده اند كه كسورات بودجه در ايالات متحده باعث جريانات ورودي سرمايه اي در دوره 88-1973شده است .با استفاده از روش انتگرال گيري مضاعف دو مرحله اي براساس باقيمانده انجل –گانگر (1987)ومدل خطا اصلاح آنها كشف كردند كه كسورات بودجه وجريانات ورودي هم انباشته هستند .آنها رابطه بين كسورات بودجه وجريانات ورودي سرمايه را براساس نرخ بهره افزايش يافته حاصل از وام گيري عمومي وبهبود انتظارات را براساس رشد اقتصادي يافته حاصل از محركهاي بودجه ،مشخص كنند. شواهد ارائه شده بوسيله بهمني اسكويي وپاسته (كه بعد از اين به آنها BPگفته ميشود)سهم قابل توجهي در شناخت ما از اثر كسورات بودجه در اقتصادايفا مي كنند .هدف از اين يادداشت آن است كه شواهد بيشتري را روي رابطه بين كسورات بودجه وجريانهاي ورودي با استفاده از آزمايش اطلاعات به كمك روش Cointegrationجديدي كه بوسيله جانسن (1988)وجانسن وژوليوس(1990)ارائه شده است ،مطرح كنند.

جهت دانلود محصول اینجا کلیک نمایید

برچسب‌ها:
عنوان انگلیسی مقاله: Intellectual Capital: An Evolutionary Change in Management Accounting Practices
عنوان فارسی مقاله: سرمایه فکری :تغییری تکاملی در راهکارهای حسابداری مدیریت.
دسته: مدیریت - اقتصاد - حسابداری
فرمت فایل ترجمه شده: WORD (قابل ویرایش)
تعداد صفحات فایل ترجمه شده: 32
ترجمه ی سلیس و روان مقاله آماده ی خرید می باشد.
_______________________________________
چکیده ترجمه:
از آن به طور وسیع به عنوان سرمایه فکری یاد می شود.بنابراین تخصص ،تجربه،روابط خوب با میزان استفاده از تکنولوژی منابعی در این علم هستند که به عنوان یک مزیت رقابتی برای شرکتها محسوب می شوند,در حالیکه به عنوان یک ارزش رشد کرده و در ادبیات شرکتها مورد توجه قرار گیرد .سنجش و گزارش دهی که سرمایه فکری برای اهداف خارجی بدست می دهد ،میتواند فاصله کمی با آنچه درحسابداری مدیریت به آن اشاره شد دارد،داشته باشد.
این تحقیق در واقع تاثیر سرمایه فکری را بر جریان حسابداری مدیریت شرکتهایی که درجه و فرمی از سرمایه فکری را به نحوی دارا هستند،می آزماید.شرکتهایی که ما مورد بررسی قرار می دهیم شرکتهایی هستند که سرمایه گذاری زیادی بر روی این موضوع کرده اند و اینکه آیا مایلند بر سنجشهای غیر مالی تاکید بیشتری کنند و یک سبک که مربوط به حسابداری نباشد را بپذیرند و بیشتر بر روی استراتژی تمرکز کنند و به امور مالی و جریانهای مالی کمتر بپردازند
به عنوان نمونه شرکتهایی را که توانایی بهتری در خنگام مواجهه با امور غیر قابل پیش بینی اقتصادی و تغییرات بازار به جهت دستیابی به سطوح بالای عملکرد دارند,بررسی کردیم.
بعضی نتایج اولیه ارائه شده انقلابی را در حسابداری مدیریت شرکتهایی ایجاد کرد که سرمایه گذاری زیادی را در بخش سرمایه معنوی انجام دادند.آنها شامل:سنجش عملکرد و استفاده از سنجشهای مالی و غیر مالی و تاکید بر برنامه ریزی و کنترل ،و نوع بودجه بندی ،استراتژی ارزیابی سرمایه گذاری ها،مدیریت ریسک و انتظارات عملکرد بودند.این یافته ها جهت پی گیری بیشتر از طریق مصاحبه با مدیران عالی شرکتهایی که مورد تجزیه و تحلیل قرار گرفتند مورد بحث قرار گرفت.
ابتدا گزارشات این تحقیق از طریق مصاحبه با مدیران عالی حسابداری و غیر حسابداری در بیش از 100 شرکت بزرگ که سطوح بالا و پایین سرمایه فکری را درار بودند ،بررسی شد.این مطالعه هم در نقش اطلاعات حسابداری مدیریت و هم در نقش حسابداری مدیریت پی گیری شد.
واژه های کلیدی:
سرمایه فکری،دانش,حسابداری مدیریت،سنجش عملکرد مالیو غیر مالی،بودجه بندی،ارزیابی سرمایه گذاری سرمایه استراتژیک،مدیریت ریسک.
مقدمه:
دانش و اطلاعات امزوزهبهترین ابزار علم اقتصاد هستند,جاییکه علم اقتصاد متهورانه عمل می کند،فزونی استفاده از اطلاعات علمی و تکنولوژی به چشم می خورد.شرکتهای دانش محور نسبت بزرگی از سرمایه شان را در دارایی نامحسوس خود دارندو این برای امور مالی و هم برای حسابداری مدیریت شرکتهایی که به طور سنتی و به قدر کافی سرمایه و عملکرد نا محسوسشان را در وضعیتهای مختلف مالی منعکس نکردند، یک چالش واقعی بشمار می رود .

جهت دانلود محصول اینجا کلیک نمایید

برچسب‌ها:
عنوان انگلیسی مقاله: Opportunity Recognition as Pattern Recognition: How Entrepreneurs “Connect the Dots” to Identify New Business Opportunities
عنوان فارسی مقاله: تشخیص فرصت به عنوان تشخیص الگو: چگونه کارآفرینان "با مرتبط کردن سرنخ ها" فرصت های کسب و کار جدید را شناسایی می کنند.
دسته: کار آفرینی - اقتصاد
فرمت فایل ترجمه شده: WORD (قابل ویرایش)
تعداد صفحات فایل ترجمه شده: 23
ترجمه ی سلیس و روان مقاله آماده ی خرید می باشد.
_______________________________________
چکیده ترجمه:
چگونه کارآفرینان فرصت های سرمایه گذاری های جدید کسب و کار را شناسایی  می کنند؟ یک احتمال، که به وسیله پژوهش در زمینه شناخت انسان پیشنهاد شده ، این است که این افراد با استفاده از چارچوب های شناختی که از طریق تجربه به دست آورده اند به درک ارتباط بین رویدادهای به ظاهر نامرتبط و یا روند های  موجود در جهان می پردازند. به عبارت دیگر، آنها با استفاده از چارچوب های شناختی و " با مرتبط کردن سرنخ ها " بین تغییرات در فن آوری، جمعیتی، بازار، سیاست های دولت، و عوامل دیگراین فرصت ها را تحت تصرف خود در می آورند. این الگوها که آنها را در درک این رویدادها یا روند ها کمک می کند ،ایده هایی برای محصولات یا خدمات جدید، که می تواند به طور بالقوه به عنوان پایه ای برای سرمایه گذاری های جدید باشد را پیشنهاد می دهد. این الگوی چشم انداز شناخت در شناسایی فرصت از چندین جنبه مفید است: اول، به یکپارچه کردن سه فاکتور یک چارچوب اساسی نقش مهمی را در شناخت فرصت ها بازی می کنند:   درگیر شدن در جستجویی فعال  برای فرصت ها ؛ هوشیاری نسبت به فرصت ها  و دانش قبلی از صنعت یا بازار. علاوه بر این،کمک به توضیح نحوه روابط متقابل این عوامل نیز می کند. به عنوان مثال، این واقعیت که جستجو فعالانه ممکن است زمانی که هوشیاری بسیار بالا است احتیاج نباشد. دوم، به رسمیت شناختن الگوی چشم انداز کمک می کند به درک این موضوع که چرا برخی از افراد، اما نه همه، قادر به شناسایی فرصت های خاص می باشند. سوم، چارچوب الگوی تشخیص روش های خاص که در آن کارآفرینان می توانند جهت شناخت بهتر فرصت ها آموزش داده شوند را نشان می دهد. جهت گیری های آینده برای پژوهش در زمینه تشخیص الگوی چشم انداز و پیامدهای عملی آن برای تحصیلات کارآفرینی مورد بررسی قرار می گیرد.
"اعمال ما نيز مانند جذر و مد هستند ، اگر انسان به مد توجه کند ، به سوی نيکبختی خواهد شتافت ، اما اگر انسان از آن غفلت کند ، تمامی سفر زندگی به صورت مضيقه و پرتگاهی دشوار درخواهد آمد" (شکسپیر)

جهت دانلود محصول اینجا کلیک نمایید

برچسب‌ها:
عنوان انگلیسی مقاله: The implications of the new capital adequacy rules for portfolio management of credit assets
عنوان فارسی مقاله: مفاهيم قواعد جديد كفايت سرمايه براي مديريت پورتفوليوي دارائيهاي اعتباري.
دسته: مدیریت - اقتصاد
فرمت فایل ترجمه شده: WORD (قابل ویرایش)
تعداد صفحات فایل ترجمه شده: 18
ترجمه ی سلیس و روان مقاله آماده ی خرید می باشد.
_______________________________________
چکیده ترجمه:
درطي چند سال گذشته يك بحث گسترده بين افراد متخصص و دانشگاهيان راجع به اينكه آيا يك روش مديريت پورتفوليو مي تواند با بانكها در مديريت بهتر ريسك سرمايه كمك كند و اينكه چگونه روش مديريت پورتفوليو براي سهام داران ارزش ايجاد مي كند، وجود داشته است . در اين مقاله ، نويسندگان مي گويند كه چهار محرك وجود دارد كه بانكها را ملزم مي كنند كه به هنگام مديريت دارائي هاي اعتباري از حالت معاملاتي به يك روش كه بيشتر شبيه به مديريت پورتفوليو است حركت كنند. اين چهار محرك عبارتند از : تغييرات ساختاري در بازارهاي اعتباري ، ناكارآمدي انتقال ريسك به بازارهاي وام دهي ، افزايش سطح بدهي در ايالات متحده و تغييرات پيشنهاد شده براي كفايت سرمايه . نويسندگان در ادامه هيچ تغيير همزماني در قواعد مربوط به كفايت سرمايه مشاهده نكردند به عنوان اولين قدم آنها به سمت همگرايي بين ريسك سرمايه و ترتيب سرمايه براي ريسك سرمايه حركت كرده اند اين تغييرات مستلزم آن است كه بانكها به تلاشهاي خود براي ايجاد اولين كلاس از مهارتها و توانمنديهاي مديريت پورتفوليو شتاب دهند ، به كسب بهترين روش مديريت پورتفوليوي اعتباري از طريق فرصتهاي جذاب براي ايجاد ارزش سهامداران و قادر شدن بانكها در رقابت موفقيت آميز ، پاداش داده مي شود.
كلمات كليدي : قواعد سرمايه، مديريت پورتفوليو ، ريسك اعتباري
1-دلايل عمل : نياز به ايجاد توانمنديهاي مفهومي مديريت پورتفوليوي اعتباري 
مديريت ريسك اعتبار در معرض تغييرات عمده قرار گرفته است . اين تغييرات باعث تحت تأثير قرار گرفتن روند رقابت در بازارهاي اعتباري ، ايجاد فرصتهايي براي بانكهايي كه اولين مزيت ها را حفظ مي كنند ، مي شود .
يكي از فرصتهاي ايجاد شده ، حوزه مديريت پورتفوليوي اعتباري است . در حالي كه بسياري از بانكها اولين تجربيات خود را با اين مفهوم جديد ايجاد كرده اند و مسئوليت هاي سازماني را براي اجراي آن تنظيم كرده اند ما تصور مي كنيم كه نياز زيادي براي شتاب دادن به اين تلاشها وجود دارد علي الخصوص ما چهار محرك كليدي را مشاهده مي كنيم كه باعث حركت سريع بانها به سوي يك موقعيت رقابتي تر ميشود.
2-محرك كليدي شماره 1 : تغييرات ساختاري در بازارهاي اعتباري
در طي چند سال گذشته بازارهاي جهاني اعتباري تغييرات شگرفي داشته اند آنها اصولاً مسير و رقابت را در بازارهاي اعتباري تغيير داده اند و استراتژي هاي جديدي رابراي حفظ رقابت الزامي كرده اند ما چهار تغيير ساختاري مهم را شناسايي كرده ايم:
افزايش رقابت مخصوصاً در بازارهاي اعتباري سطح پائين.
بطور كلي رقابت در بازارهاي اعتباري بقا را افزايش داده است.

جهت دانلود محصول اینجا کلیک نمایید

برچسب‌ها:
تاريخ : جمعه 27 تير 1393برچسب:ترجمه مقاله حقايق در مورد گسب, | 19:41 | نويسنده : admin
عنوان انگلیسی مقاله: FACTS about GASB
عنوان فارسی مقاله: حقايق در مورد گسب.
دسته: مدیریت - حسابداری
فرمت فایل ترجمه شده: WORD (قابل ویرایش)
تعداد صفحات فایل ترجمه شده: 18
ترجمه ی سلیس و روان مقاله آماده ی خرید می باشد.
_______________________________________
چکیده ترجمه:
در سال 1984 هيئت استانداردهاي سود دولت (گسب ) بر طبق شالوده سود مالي(فاف) تشكيل شد تا استاندارد هاي آن گزارش هاي آمادگي ظاهري مالي اين را هدايت مي كنند. شالوده ، براي انتخايب اعضاي گسب و هيئت مشاور مسئول است. و براي فاليتهاي آنها و تمرين و توجه كلي آنها به استثناي قطعنامه مسائل فني گسب تأمين بودجه مي كند. وظيفة گسب مهم است زيرا گزارش ظاهري مالي ميتواند مسئوليت مالي را نسبت به مردم شرح دهد و اساس سرمايه گذاري ، اعتبار و بسياري از قانونگذاران و تصميمات منظم و با قاعده مي باشد.
 مأموريت هيأت استاندارد هاي سود دولت 
مأموريت هيئت استانداردهاي سود دولت اين است كه استانداردهاي سود دولت محلي و كشوري و گزارشات مالي را كخ بصورت زير خواهد بود ، تأييد و اصلاح كند.
ـ اطلاعات سودمند را براي استفاده كنندگان گزارشات مالي باعث مي‌شود.
ـ عموم را راهنمايي و تعليم و تربيت مي‌كند كه اين شامل توليد كنندگان، حسابرسان و استفاده كنندگان گزارشات مالي مي‌باشد كاربردها و استفاده كنندگان سود دولتي و گزارش مالي
استانداردهاي مالي و سود براي عملكرد موثر و قابل اجراي سيستم دموكراتيك دولت ضروري هستند.
ـ گزارش مالي يك نقش مهم را در انجام وظيفه دولت ايفا مي‌كند تا آشكارا پاسخگو باشد.
ـ گزارش مالي دولتهاي محلي و كشوري عادتا مسئوليت را ارزيابي مي‌كنند و تصميمات اقتصادي، اجتماعي و سياسي اتخاذ مي‌كنند.
گزارشات مالي اولين استفاده كنندگان دولت محلي و كشوري موارد زير مي‌باشد.
ـ دولت ابتدا در مقابل شهروندان خود مسئول است.
ـ بطور مستقيم نمايندة شهروندان، قانونگذار و هيئت مراقب مي‌باشد و
ـ بودجه دولت را تهيه مي‌كند يا در فرآيندهاي دارايي، ماليات دهندگان، دولتهاي ديگر، سرمايه‌گذاران، اعتبار دهندگان، دادن تعهدات مالي و متخصص تجزيه شركت و دخالت مي‌كند.
همچنين مديران استفاده كنندگان گزارشات مالي هستند، آيا آنها استفاده كنندگان اول را كه وابسته هستند مورد بررسي قرار مي‌دهند يا آيا آنها آماده‌اند كه به اطلاعات دروني دسترسي يابند.

جهت دانلود محصول اینجا کلیک نمایید

برچسب‌ها:
عنوان انگلیسی مقاله: Accounting research and the public interest
عنوان فارسی مقاله: تحقيق حسابداري و منفعت عمومي
دسته: حسابداری
فرمت فایل ترجمه شده: WORD (قابل ویرایش)
تعداد صفحات فایل ترجمه شده: 9
ترجمه ی سلیس و روان مقاله آماده ی خرید می باشد.
_______________________________________
چکیده ترجمه:
هدف اين مقاله با هدف معرفي موضوعي خاص آغاز مي شود.
طراحي/ اسلوب شناسي/ معبر (راه انجام كاري) اين مقاله در خصوص تنوعي از راه هاي كاوش ارتباط بين حسابداري و منفعت عمومي بحث نموده و به صورت اجمالي مشمول اين موضوع در مقالات را مرور مي كند.
يافته ها غيركاربردي (نامناسب)
اصالت/ ارزش اين مقاله با دليل ثابت مي كند كه تحقيق حسابداري مي تواند به واسطه زير سئوال بردن تصور منفعت عمومي و به واسطة ملاحظه نه تنها چگونگي شكل دهي منفعت عمومي توسط حسابداري، بلكه به واسطه ملاحظه چگونگي تشكيل حسابداري توسط منافع عمومي گوناگون آشكار گردد.
كلمات كليدي- منفعت عمومي، تحقيق حسابداري، ساختار اجتماعي
نوع مقاله مرور كلي
"منفعت عمومي" عبارتي است كه ما به عنوان محققين حسابداري آن را با حسابداري با استفاده از انعكاس مرتبط مي كنيم. وقتي دربارة حسابداري و جامعه صحبت مي كنيم به صورت غيرارادي هنجارها به موضوع راه مي يابند، و لذا طبيعي مي دانيم كه به اين مسئله پافشاري كنيم كه حسابداري بايستي در خدمت منفعت عمومي باشد. اين زمينه به واسطه ي ادعاهاي سنتي مبني بر حفاظت حرفه حسابداري از مصالح عمومي، و به واسطه ي تئوريهاي ريزاقتصادي و به شيوه جديدي كه تا اندازه زيادي مبناي تحقيقات حسابداري را تشكيل مي دهند و حسابداري را به واسطة اطلاعات شفاف و قابل اعتماد براي سرمايه گذاران در جهت كمك به ارتقا و رفاه اجتماعي در نظر مي گيرند، تقويت شده است. هرچند، تحقيق حسابداري كه تصور منفعت عمومي را زير سئوال برده باشد به ندرت وجود دارد. محققين به ندرت مقصود از "منفعت عمومي" را مورد خطاب قرار داده يا چگونگي ارتباط حسابداري با آن را مورد سئوال قرار مي دهند. محققين (تحقيق كننده در خصوص) باور عمومي، به واسطه ي نمونه هاي ريز اقتصادي شان، مايلند تا ارتباط يك طرفه اي را بين حسابداري و منفعت عمومي فرض كنند، ارتباطي كه در آن حسابداري "بهتر" (يعني قابل اعتمادتر، صادقانه تر، قابل مقايسه تر، به موقع تر، و مانند آن) براي رفاه اجتماعي بيشتر ايجاد مي شود. حتي محققين منتقد هم برخي اوقات اين ارتباط يك طرفه را مي پذيرند اگرچه آنها معمولاً معتقدند كه اين ارتباط خراب شده است براي فراتر رفتن از اين اجماع و آشكار كردن تحقيق درباره "منفعت عمومي" در نظر گرفتن حسابداري و منفعت عمومي به عنوان قانوني دوطرفه مفيد است (در مقايسه با Neu، در آينده نزديك مي آيند) حسابداري آنقدر كه ترجمه (نسخه) فوق واقعي و مخصوصي از منفعت عمومي بسازد، در خدمت آن نيست و اين "منفعت عمومي" مخصوص به نوبة خود مي طلبد و ايجاد مي كند حسابداري را كه نيازمند آن است. اينكه چگونه اين فعل و انفعال اتفاق مي افتد يك سئوال تجربي است. مقدر است تا تحقيق در اين حوزه تجربي به كار گرفته شود، تا زمينه هاي پرسش را در مكانيزمها و تصورات بجايي كه حسابداري و منفعت عمومي را به هم مرتبط مي كند و در مكانيزمها و تصوراتي كه اين موضوع خاص با هم جمع مي كرده است آشكار كند. 

جهت دانلود محصول اینجا کلیک نمایید

برچسب‌ها:
این بسته حاوی نمونه سوالات پیشنهادی میهن همکار جهت آمادگی بیشتر داوطلبان در آزمون های استخدامی سازمان تامین اجتماعی می باشد که توسط گروه نویسندگان میهن همکار تهیه و ثبت گردیده است.
- نام محصول: نمونه سوالات آزمون های استخدامی سازمان تامین اجتماعی
- مواد امتحانی موجود در این بسته:
300 نمونه سوال ادبیات فارسی/سوالات استاندارد و پر تکرار در سه بسته ی 100تایی (همراه با پاسخنامه)
300 نمونه سوال زبان انگلیسی/سوالات استاندارد و پر تکرار در یک بسته ی 300 تایی (همراه با پاسخنامه)
300 نمونه سوال معارف اسلامی/سوالات استاندارد و پر تکرار در سه بسته ی 100تایی (همراه با پاسخنامه)
300 نمونه سوال کامپیوتر و فناوری اطلاعات /سوالات استاندارد و پر تکرار در سه بسته ی 100تایی (همراه با پاسخنامه)
300 نمونه سوال اطلاعات عمومی، سیاسی و اجتماعی/سوالات استاندارد و پر تکرار (همراه با پاسخنامه)
+ تمامی موارد ذکر شده، به صورت یکجا در این بسته موجود می باشند.
- آیا جهت خرید این محصول دو دل هستید! در باره ی این محصول بیشتر بدانید:
مزیت منحصر به فرد این فایل: اکثر سایت هایی که در زمینه ی فروش محصولات استخدامی مشغول به فعالیت هستند با کپی کردن یک سری نمونه سوالات مشابه و تکراری اقدام به عرضه می نمایند، در نتیجه اکثر سوالات موجود علاوه بر تکراری بودن، خاصیت اختصاصی و بروز بودن خود را از دست داده و به صورت کلی فاقد کیفیت های لازم هستند.
بسته ی عرضه شده در "میهن همکار" با صرف وقت و هزینه توسط گروه نویسندگان متخصص و حاذق "میهن همکار" تهیه و ثبت شده است. 
مزیت های ویژه ی این بسته:
1- حاوی سوالات استاندارد و ثبت شده
2- حاوی سوالات غیر تکراری در سایت های مشابه
3- حاوی سوالات جدید
4- حاوی سوالات پرتکرار
5- کنترل چندین باره و دقت در حداقل کردن خطای انسانی در طراحی سوالات
6- تمامی سوالات دارای تیک پاسخ صحیح در کنار گزینه ی صحیح می باشند
اکنون جهت حصول اطمینان و سنجیدن آنچه که به عنوان مزیت این بسته خدمت شما عرض کردیم میتوانید بخش کوچکی از محصول را به صورت رایگان دانلود کرده و در صورت رضایت اقدام به خرید مجموعه کامل نمونه سوالات ذکر شده نمایید.
کیفیت کار ما، اعتبار ماست! مجموعه ی کامل نمونه سوالات همراه با پاسخنامه ی آنها آماده ی خرید می باشد.
___
توجه: هرگونه انتشار این فایل، بدون اخطار قبلی منجر به پیگرد خواهد شد.

جهت دانلود محصول اینجا کلیک نمایید

برچسب‌ها:
تاريخ : جمعه 27 تير 1393برچسب:پروژه کنترل داخلی در سازمانها, | 19:38 | نويسنده : admin
پایان نامه جهت اخذ درجه کارشناسی
عنوان کامل: کنترل داخلی در سازمانها
دسته: مدیریت - حسابداری
فرمت فایل: WORD (قابل ویرایش)
تعداد صفحات پروژه: 72
______________________________________________________
بخشی از مقدمه:
در هر سازمان و موسسه ای نیاز مبرم به کنترل داخلی احساس می شود، بنا به وسعت سازمان کنترل داخلی نیز مفهوم پیدا میکند بدین معنی که هر چه سازمان بزرگتر باشد این نیاز را بیشتر احساس می کند. به طور خلاصه كنترل‌هاي داخلي شامل كليه اقداماتي است كه توسط مديريت براي اطمينان از اجراي صحيح امور و مطابقت آن با مقررات و سياست واحد تجاري صورت مي‌گيرد. كنترل داخلي تنها به حسابداري و معاملات مالي محدود نشده بلكه تمام واحد تجاري و فعاليتهاي آن را در بر مي‌گيرد.
كنترل داخلي عبارتست از وضعي در يك شركت يا موسسه كه كارها به نحوي تقسيم شود كه كار هر كارمند توسط ديگري كنترل و تكميل و طوري انجام شود كه كار در هر مرحله مسئولي مشخص داشته باشد البته اجرا و تقسيم كار در چنين موسسه يا شركت مستلزم داشتن يك سازمان صحيح است كه وظايف ومسئوليت ها و اختيارات در هر اداره را طوري مشخص نمايد تا بدينوسيله بتوان وظيفه ومسئوليت هركارمند شاغل در هر اداره را معين نمود ضمناً وظايف او طوري باشد كه با انجام عمليات او كار به پايان نرسد بلكه در اداره ديگر توسط فرد مشخص ديگري كار او تكميل يا به نحوي ديگر كنترل گردد. . اين روش وسيستم كار خصوصاً در مورد كارهاي مالي وضعي را به وجود مي آورد كه يك كارمند كار را از اول تا آخر خود انجام ندهد بلكه كار او توسط كارمند ديگر ي كنترل  تكميل وامكان سوء استفاده جز با تباني چند نفر ميسر نباشد . بنابراين براي اجراي چنين هدفي از لحاظ سيستم كار بايد يك روش صحيح حسابداري درشركت به وجود آيد كه كارهاي مالي اعم از حسابداري مالي ، حسابداري صنعتي وكنترل بودجه با روش و سيستم صحيح پايه گذاري گرديده و احتياجات موسسه يا شركت را برآورده نمايد. 

جهت دانلود محصول اینجا کلیک نمایید

برچسب‌ها:
پایان نامه جهت اخذ درجه کارشناسی
عنوان کامل: قرص هاي شادي آور و هيجان‌زا (اكستازي)
دسته: تحقیقات اجتماعی
فرمت فایل: WORD (قابل ویرایش)
تعداد صفحات پروژه: 37
______________________________________________________
بخشی از مقدمه:
متاسفانه داروهايي كه با عنوان نشاط آور عرضه مي شوند و انرژي فوق العاده همراه با شادي كاذب در افراد ايجاد مي كنند، براي انسان زايدآور هستند و سلامتشان را به خطر مي اندازند.
سنين جواني خود به خود مملو از انرژي و شادي طبيعي است كه خداوند در جوانان گذاشته و هرچيز مصنوعي باعث افزايش انرژي شود زايد است و عوارض بسيار خطرناكي دارد؛ بخصوص داروها كه با كمي افزايش سم تبديل مي شوند و مي‌بايست كاملاً از اين كار پرهيز شود. متاسفانه سازندگان و توزيع كنندگان اين نوع مواد خيلي ساده جوانان را هدف قرار مي دهند و از سادگي آنها استفاده مي كنند و آن مواد را در اختيار آنها قرار مي دهند. آمار به دست آمده حاكي از آن است كه افراد بالاي 30 سال بندرت دنبال اين نوع داروها مي روند و بيشتر برخي جوانان زير 30 سال در كشور ما، مصرف كنندگان اين داروها شده اند. فراموش نكنيم بيش از 45 درصد جمعيت كشور را جوانان تشكيل مي دهند و با يك مطالعه مناسب بوضوح در مي يابيم آمار و ارقام بزهكاري و اعمال خلاف عفت عمومي ناشي از مصرف اين گونه مواد در كشور ما به شدت بالا رفته، محاكم دادگستري و دادگاه هاي ويژه مبارزه با مفاسد اجتماعي بهترين مرجع براي بررسي اين موضوع هستند.
وجود چنين موادي سبب بي پروايي و شدت شهوات نفساني مي شود و مسوولان مملكتي در اين زمينه بايد تدابير پيشگيرانه اتخاذ كنند. اين داروها تماماً وارداتي است و افراد سودجو و بي توجه به عوارض جسماني اين داروها، از طرق مختلف اقدام به ورود و توزيع آنها مي كنند. اين داروها به هيچ وجه مجاز به توزيع در سيستم دارويي رسمي كشور و داروخانه هاي موجود در ايران نيستند و چنانچه هر از گاه اين مراكز ادام به خريد و توزيع آن كنند و مرتكب خلاف شوند، مي توان آنها را تحت پيگرد قانوني قرار داد.
ضرورت دارد براي جلوگيري از توزيع احتمالي اين داروها از سوي مراجع رسمي مجازات سنگين در نظر گرفته و به همگان اعلام شود. بايد توجه داشت اين قبيل داروها را شركتهاي توليد كننده فقط به اين منظور توليد نمي كنند و بيشتر براي درمان بيماري هاي خاصي كه در جوامع آنها وجود دارد، توليد مي شود و اثرات نشاط آور، گاه از عوارض ثانويه اين داروهاست. 

جهت دانلود محصول اینجا کلیک نمایید

برچسب‌ها:
پایان نامه جهت اخذ درجه کارشناسی
عنوان کامل: فرش ايران و چگونگي طبقه بندي آن
دسته: صنایع دستی
فرمت فایل: WORD (قابل ویرایش)
تعداد صفحات پروژه: 79
______________________________________________________
بخشی از مقدمه:
نقوش فرش ايران و نگاره هاي تزييني آن و از همه مهمتر مفاهيم بنيادي و شايد هم راز آميز آنها ، از جمله مباحث تخصصی فرش ایران می باشد که در  طی چند دهه ی اخیر بسیار مورد توجه فرار گرفته است .
در خصوص طبقه بندی صحیح و اصولی طر ح های فرش ایران و همچنین مبانی بنیادی آن تا چند سال اخیر کار چندانی صورت نگرفته بود ، امل به تدریج مطالعات انجام شذه به ویژه توسط کارشناسان و محققین ایرانی که متاسفانه هنوز از طرفداران زیادی برخوردار نیست ، می رود تا دنیای جدیدی را از طبقه بندی علمی هنری طر ح های فرش ایران را ارائه دهد . از برکت بسیاری از این مطالعات در برخی موارد رمز پردازی و نماد گرایی نقوش فرش ایران نیز آشکار گشته و نتایج حاصله افزون بر سایر دلایل ، بر ارزشهای هنری فرش ایرانی افزوده است ، قبل از پرداختن به مباحث جدیدی که در طی سالهای اخیر برای طبقه بندی فرشهای ایران مورد توجه قرار گرفته و همچنین مروری بر نظریات کارشناسان غربی در مورد نقشه های فرش ایران ، به معرفی یک طبقه بندی قدیمی از طرحهای  فرش ایران می پردازیم که بیش از دو دهه از عمر آن می گذرد و می توان گفت امروزه مورد توجه و استفاده اغلب طراحان و تولید کنندگان فرش قرار گرفته و در ومدارس و دانشگاهها نیز به عنوان طبقه بندی اصلی طرحهای فرش ایران معرفی می گردد  . در این طبقه بندی بدون توجه به دلایل شکل گیری و پیدایش طرحها و نقش ها و حتی ریز نقش های مورد استفاده در فرش ، فقط با توجه به نوع آرایه ها و تزیینات طرح و همچنین اشکال تقلیدی به کار رفته و حتی با توجه به نوع تقسیم بندی متن فرش و جای گیری اشکال و تصاویر در آنها به دسته بندی طرحهای فرش ایران پرداخته اند و سپس با قیاس کلیه ی طرحهای سایر فرشها و توجه به وجوح مشترک طرح در هر فرش با طبقه بندی مذکور ، به اصطلاح تمامی طرحهای فرش ایران را در این فهرست گنجانیده اند. در اینجا با این طبقه بندی آشنا می شویم  .
بر اساس این طبقه بندی کبیه طرحهای فرش ایران به 19 گروه اصلی طبقه بندی و هر یک نیز به چند شاخه ی کوچکتر تقسیم می گردند که عبارتند از:
گروه 1 – طرحهای آثار باستانی و ابنیه اسلامی 
کلیه ی طرحهایی که ملهم از نقوش و اشکال تزیینی بناها ، عمارات و کاشیکاریهای آنها می باشند در این گروه جای دارند . البته طراحان فرش  در برخی از طرحهای اصلی نقوش این بناها حسب سلیقه ی خود تغییراتی را وارد نموده اند اما ساختار و تشابه اصلی طرح فرش با طرح اصلی بنا کاملا حفظ گردیده است .

جهت دانلود محصول اینجا کلیک نمایید

برچسب‌ها:
تاريخ : جمعه 27 تير 1393برچسب:پروژه بررسی انواع هارد ديسك, | 19:35 | نويسنده : admin
پایان نامه جهت اخذ درجه کارشناسی
عنوان کامل: انواع هارد ديسك
دسته: فناوری اطلاعات و کامپیوتر
فرمت فایل: WORD (قابل ویرایش)
تعداد صفحات پروژه: 144
______________________________________________________
بخشی از مقدمه:
ديسك سخت با هارد ديسك منبع و محل ذخيره تمام برنامه ها و داده هاى موجود درون يك كامپيوتر است. در حال حاضر ديسك هاى سخت در دو نوع IDE و SATA بيشتر مورد توجه مصرف كنندگان است.
كابل هاى اتصالى به هارد ديسك هاى IDE شامل كابل ۴۰ پين ديتا و كابل چهار پين برق مى باشد، اما در ديسك هاى سخت SATA از كابل هاى برق ۱۵ پين و هفت پين ديتا استفاده مى شود.
يكى از مزاياى هاردهاى Sata استفاده از كابل هفت پين ديتا است. با استفاده از اين كابل، فضاى داخل كيس خلوت و جريان هوا در كيس راحت تر به گردش درمى آيد، همين طور براى تنظيم دو هارد Sata نيازى به جابه جايى جامپرهاى روى هارد نيست، چون خود آن ها بنا به شماره پورت Sata تنظيم مى شوند. 
هاردهاى IDE داده ها و اطلاعات را با سرعت ۱۳۳ مگابايت در ثانيه منتقل مى كنند، اما ديسك هاى Sata اطلاعات را با سرعت ۱۵۰ مگابايت در ثانيه جابه جا مى كنند. البته در انواع جديد اين ديسك (A10) اطلاعات با سرعت سه گيگا بايت در ثانيه منتقل مى شوند كه انقلابى در صنعت هارديسك مى باشد.
تمام هارد ديسك ها مقدار فضايى را به عنوان بافز يا حافظه در اختيار دارند تا عمليات و محاسبات انتقالات، سريع تر و مطمئن تر انجام شود.
هارد ديسك هاى جديد از مقدار حافظه بيشترى استفاده مى كنند، مانند هارد هشت مگابايتى Sata كه بسيار سريع تر از هاردهاى موجود در بازار است.
در زمان بستن و باز كردن هارد ديسك بايد به اين نكات توجه كرد:
۱- رعايت كردن جهت قراردادن كابل هاى برق و ديتا توسط نشانه هاى روى كابل 
۲- در زمان روشن بودن چراغ هارد، به هيچ وجه هارد را تكان ندهيد، زيرا امكان دارد كه به سطح سخت ديسك صدمه وارد شود كه اصطلاحاً به آن بدسكتور گويند.

جهت دانلود محصول اینجا کلیک نمایید

برچسب‌ها:
پایان نامه جهت اخذ درجه کارشناسی
عنوان کامل: رابطه هوش عاطفي مديران با سبك رهبري تحول بخش
دسته: مدیریت - روانشناسی
فرمت فایل: WORD (قابل ویرایش)
تعداد صفحات پروژه: 37
______________________________________________________
بخشی از مقدمه:
در عصر حاضر سازمان ها به طور فراینده ای با محیط های پویا و در حال تغییر مواجه اند و بنابراین به منظور بقاء و پویایی خود مجبورند که خود را با تغییرات محیطی سازگار سازند در واقع سازمانهایی کارآمد محسوب می شوند که علاوه بر هماهنگی با تحولات جامعه بتوانند مسیر تغییرات و دگرگونی ها را نیز در آینده پیدا کرده قادر باشند که این تغییرات را در جهت ایجاد تحولات مطلوب برای ساختن آینده ای بهتر هدایت کنند . نو آوری و لزوم تطبیق یافتن با شرایط زمان و ضرورتهای روز از مسائلی است که در فقه اسلامی ما نیز ریشه دار است . به ویژه در احادیث دینی ما آمده آنکه دو روزش مانند هم باشد مغبون می باشد کریستوفرایت نيز گفته است كه سازمان ها نمی توانند از تغییر بگریزند همانگونه که ذرات آب اقیانوس از موج نمی توانند بگریزند
( سادلر ، 1380 ، ص ت مقدمه )
توجه به هیجان ها و عواطف و کاربرد مناسب آنها در روابط انسانی ، درک هیجان های خود و دیگران و مدیریت مطلوب آنها و نیز ایجاد همدلی با دیگران و استفاده مثبت از هیجان ها در تفکر و شناخت ، موضوعی است که طی دهه گذشته ، با عنوان هوش هیجانی( عاطفی ) مورد توجه قرار گرفته است .
بررسی ها نشان داده است که گوی رقابت آینده را مدیرانی خواهند ربود که بتوانند به طور اثر بخش و نتیجه بخش با منابع انسانی خود ارتباط بر قرار کنند . در این زمینه هوش عاطفی یکی از مؤلفه هایی است که می تواند در روابط مدیران با اعضای سازمان نقش مهمی ایفاء کند و به گفته گلمن ( 1998 ) شرط حتمی و اجتناب ناپذیر در سازمان به حساب می آید . اخیراً برخی از دانشمندان نیز دریافته اند که هوش عاطفی با اهمیت تر از بهره هوشی برای یک مدیر و رهبر است.

جهت دانلود محصول اینجا کلیک نمایید

برچسب‌ها:
تاريخ : جمعه 27 تير 1393برچسب:پروژه بررسی جرم مستمر و جرم آني, | 19:33 | نويسنده : admin
پایان نامه جهت اخذ درجه کارشناسی
عنوان کامل: جرم مستمر و جرم آني
دسته: روانشناسی
فرمت فایل: WORD (قابل ویرایش)
تعداد صفحات پروژه: 75
______________________________________________________
بخشی از مقدمه:
جرم مستمر
جرم در لغت به معناي گناه است.[1] و در اصطلاح حقوق کيفري تعاريف مختلفي از جرم شده است و يک تعريفي که بتواند بر ساير تعاريف غلبه يابد و مورد قبول همگان واقع شود وجود ندارد چون هر يک از اين تعاريف اغلب از گرايشهاي نظري مکتبهاي خاصي ملهم شده و داراي مباني نظري مختلف هستند.[2] 
در قانون مجازات اسلامي هر فعل يا ترک فعلي که در قانون براي آن مجازات تعيين شده باشد جرم محسوب مي‌شود.[3] 
اگر وقوع فعل يا ترک فعل مجرمانه را از حيث طول مدت تحقق آن در نظر آوريم جرايم را مي‌توان به دو گروه جرم آني و جرم مستمر تقسيم کرد.
جرم مستمر يا متمادي جرمي است که فعل يا ترک فعل در يک لحظه و مدت کوتاه تحقق نيافته بلکه لازمه تحقق آن استمرار مادي در زمان است. به سخن ديگر، استمرار جرم ناشي از اراده و عزم مرتکب به گونه‌اي است که در هر لحظه جرم با تمام عناصر تشکيل دهنده آن تکرار مي‌شود و سوء نيت فاعل هر آن تجديد مي‌شود. مثل موضوع ماده 556 قانون مجازات اسلامي «هر کس بدون مجوز و به صورت علني از لباسهاي رسمي ماموران نظامي يا انتظامي جمهوري اسلامي ايران يا نشانها، مدالها يا ساير امتيازات دولتي را بدون تغيير يا با تغيير جزئي که موجب اشتباه شود مورد استفاده قرار دهد در صورتي که عمل او به موجب قانون ديگري مستلزم مجازات شديدتري نباشد به حبس از سه ماه تا يک سال و يا جزاي نقدي از يک ميليون و پانصد هزار ريال تا شش ميليون ريال محکوم خواهد شد». و توقيف يا حبس غير قانوني موضوع ماده (583 قانون مجازات اسلامي، تعزيرات) يا اخفاي مال مسروقه، موضوع ماده (62 قانون مجازات اسلامي، تعزيرات) که به صورت فعل مثبت هستند و نيز ترک انفاق موضوع ماده (664 قانون مجازات اسلامي) که به صورت ترک فعل مي‌باشد.[4]

جهت دانلود محصول اینجا کلیک نمایید

برچسب‌ها:
تاريخ : جمعه 27 تير 1393برچسب:پروژه بررسی جوشکاری صنعتی, | 19:33 | نويسنده : admin
پایان نامه جهت اخذ درجه کارشناسی
عنوان کامل: جوشکاری صنعتی 
دسته: جوشکاری
فرمت فایل: WORD (قابل ویرایش)
تعداد صفحات پروژه: 49
______________________________________________________
بخشی از مقدمه:
چون احتیاجات بشر اتصال و جوش در همه موارد را خواستار بوده لذا مثلاً از رومیهای قدیم فردی به نام پلینی از لحیم به نام آرژانتاریم وترناریم استفاده می کرد که دارای مقداری مساوی قلع و سرب بوده است و ترنایم دارای دو قسمت سرب و یک قسمت قلع می باشد. که هنوز هم با پرکنندگی مورد استفاده قرار می گیرند. 
دقت و ترکیبات شیمیایی و دستگاههای متداول طلاسازی از قدیم الایام در جواهرات با چسباندن ذرات ریز طلا بر روی سطح آن با استفاده از مخلوط نمک و مس و صمغ آلی که با حرارت صمغ را کربونیزه نموده و نمک مس را به مس احیاء می کنند. و با آلیاژ طلا درست کردن ذرات ریز طلا را جوش می دهند و تاریخچه ای به شرح زیر دارند: 
برناندوز روسی در 1886 قوس جوشکاری را مورد استفاده قرار داد. 
موسیان در 1881 قوس کربنی را برای ذوب فلزات مورد استفاده قرار داد. 
اسلاویانوف الکترودهای قابل مصرف را در جوشکاری به کار گرفت. 
ژول در 1856 به فکر جوشکاری مقاومتی افتاد 
لوشاتلیه در 1895 لوله اکسی استیلن را کشف و معرفی کرد. 
الیهوتامسون آمریکائی از جوشکاری مقاومتی در سال 7-1876 استفاده کرد. 
چون علم جوشکاری همراه با گنج تخصصی است یعنی هر جوشکار ماهر در طی تاریخ درآمد زیادی داشته سبب شد که اسرار خود را از یکدیگر مخفی نمایند مثلاً هنوز هم در مورد لحیم آلومینیوم و آلیاژ آن از یکدیگر مخفی نگه می دارند و در جریان جنگهای جهانی اول و دوم جوشکاری پیشرفت زیادی کرد. احتیاجات بشر به اتصالات مدرن سبک محکم و مقاوم در سالهای اخیر و مخصوصاً بیست سال اخیر سبب توسعه سریع این فن گردید و سرمایه گذاری های عظیم چه از طرف دولت ها و چه صنایع نظامی و تخصصی در این مورد اعمال گردید و مخصوصاً رقابت های انسان ها در علوم هسته ای ( که فقط برای صلح باید باشد) یکی دیگر از علل پیشرفت فوق سریع این فن در چند دهسال اخیر شد که به علم جوشکاری تبدیل گردید.

جهت دانلود محصول اینجا کلیک نمایید

برچسب‌ها:
پایان نامه جهت اخذ درجه کارشناسی
عنوان کامل: رشد اجتماعی و هویت نوجوان
دسته: روانشناسی
فرمت فایل: WORD (قابل ویرایش)
تعداد صفحات پروژه: 36
______________________________________________________
بخشی از مقدمه:
تعريف بلوغ و نوجواني:
منظور از بلوغ  يا نوجواني رشد دركليه جنبه ها اعم از فيزيكي- عقلي و اجتماعي است به همين جهت اين  واژه نسبت به واژه هاي بلوغ جنسي كه مفهوم بسته تري دارد وسيع تر است . نوجواني دوره اي است است حد فاصل ميان كودكي و بزرگسالي و بسته به افراد و جوامع گوناگون و متغير است شروع آن با بلوغ جنسي است . طول مدت نوجواني در جوامع گوناگون متفاوت است از دوازده تا هجده الي بيست و يك سالگي طول مي كشد برخي بلوغ را از واژه (crise) و به معني بحران مشتق كرده اند و تغييرات قاطعي است كه درجريان يك تحول پيش مي آيد و داراي ويژگي ها و شرايط زير است :
1.تغيرات ناگهاني و مهم در ارگانسيم ذوق و علايق نگرش و احساس و داوري ارتباط با ديگران.
2.بروز مشكلات جدي كه موجب عدم سازگاري نوجوان با محيط مي شود.
نوجواني مثل يك طوفان است و ژانژاك روسو آن را به يك انقلاب زايش دوباره تعبيرمي كند.در نوجواني تغييرات شامل رشد طولي و وزني پيدايش صفات ثانويه جنسي رشد غده هاي جنسي و توانايي توليد مثل است. 
دگرگوني هاي رشد نوجواني:
بلوغ جنسي: بلوغ جنسي با پيدايش صفات ثانويه جنسي همراه است كه تا پيش از آن وجود نداشته است و طي سه مرحله مي باشد :
1.مرحله بيش از بلوغ كه در هر دو جنس به وسيله صفاتي مانند: ازياد سرعت رشد آغاز پيدايش صفات جنسي يعني رشد پستانها رشد غدد تناسلي روئيدن مو در اعضاي تناسلي و زير بغل آشكارمي باشد
2.مرحله بلوغ كه طي آن سرعت رشد كمتر مي شود و صفات جنسي رشد خود را ادامه مي دهد 
3.مرحله پس از بلوغ كه كمال رشد جنسي است و طي آن اعضاي تناسلي به رشد خود ادامه مي دهد
تاثير تغييرات بلوغ جنسي بر شخصيت نوجوان: 
از نقطه نظر رواني رشد شخصيت نوجوان در سه زمينه اصلي مي باشد:
1.رشد وبيداري علايق و احساسات جنسي 
2.رشد سريع قواي عقلاني 
3.ازدياد دانش و پيدايش شكل هاي جديد فعاليت 
بيش از هر چيز ميبايست نوع مقياسي را كه براي تعيين تاثير نمودهاي بلوغ جنسي در روانشاسي نوجوان به  كار مي رود مشخص ساخت كه يكي از آسان ترين اين مقياس ها سن تقويمي است. به طور كلي مي توان گفت تغييرات فيزيولوژيك و جسماني خبر ار آغاز بلوغ مي گردد و ورود نوجوان به اجتماع و پذيرش مسئوليت اجتماعي نيز نشان دهنده حد نهايي و پايان است. 

جهت دانلود محصول اینجا کلیک نمایید

برچسب‌ها:
عنوان انگلیسی مقاله: Online reporting: accounting in cybersociety
عنوان فارسی مقاله: حسابداري در جامعه الكترونيكي
دسته: حسابداری
فرمت فایل ترجمه شده: WORD (قابل ویرایش)
تعداد صفحات فایل ترجمه شده: 8
ترجمه ی سلیس و روان مقاله آماده ی خرید می باشد.
_______________________________________
چکیده ترجمه:
هدف اين مقاله با هدف معرفي موضوعي خاص آغاز مي شود.
طراحي/ اسلوب شناسي/ طريقه اين مقاله تمركز روي موضوع خاصي را معرفي مي كند، ظهور پديدة گزارش (دهي) آن لاين و موضوعاتي كه آن پديده در ارتباط با حسابداري بوجود مي آورد و به صورت خلاصه مشاركت مقالات در آن موضوع را مرور مي كند.
يافته ها يافته هاي مبتني بر اينكه مقالات در خصوص اين موضوع، درك از نقطه تلاقي و اثرپذيري بين گزارش آن لاين و حسابداري را توسعه مي دهد.
اصالت/ ارزش اين مقاله مشاركت هاي مربوط به موضوع را در موقعيت نامعلومي (مبهمي) قرار مي دهد كه به موجب آن گزارش آن لاين به صورتي انتقادي، تغييري و زمينه اي به لحاظ واقعيت ها و پتانسيل ها، فهميده مي شود.
كلمات كليدي- عملياتهاي آن لاين، اينترنت، وب جهاني، اطلاعات حسابداري، تحقيقات.
نوع مقاله مرور كلّي
ظهور وب به عنوان يك منبع اطلاعاتي و به عنوان يك وسيله ارتباطي، به صورت گسترده اي به عنوان يك پديدة كليدي در زمان ما، شناخته شده است. وب نمونة مشهودي از جهاني سازي و ظهور صرفه جويي هاي همراه با معرفت (آگاهي) است (هلال وتِيلُر 1999؛ لِيمر ولارين، 1999). هلال وتيلُر (1999)، تأكيد مي كنند كه زمينة اقتصادي و اجتماعي جهاني چقدر در حال متفاوت شدن است و تهديدات و فرصتهايي كه اين تحول عرضه مي كند در نتيجة آنچه آنها در عين حالي كه يكي شدن "جهان" در يك بازار جهاني به واسطة وجوه امري دانش، تحت تأثير قرار مي گيرد"، مي بينند. (هلال وتيلر 1999، صفحه 63). از نظر اين مؤلّفين اين تغييرات يك انقلاب اطلاعاتي را كه ايجاد كنندة سيستم هاي جديد اقتصاد سياسي است، تشكيل مي دهند. آنها استدلال مي كنند، توانايي ما جهت "كنترل اطلاعات" كه "بصورت غيردقيق در يك عامل يك ميليوني ضرب شده" در دهه هاي اخير از قرن گذشته در جريان بوده است تا به واسطه ضرب در يك ميليون تاي ديگر زودتر از زمان معمول، افزايش يابد. 

جهت دانلود محصول اینجا کلیک نمایید

برچسب‌ها:
عنوان انگلیسی مقاله: Characterization of poly(vinyl chloride) powder produced by emulsion polymerization
عنوان فارسی مقاله: بررسی خواص پودر پلی وینیل کلراید تولید می شود توسط پلیمریزاسیون امولسیونی.
دسته: شیمی
فرمت فایل ترجمه شده: WORD (قابل ویرایش)
تعداد صفحات فایل ترجمه شده: 13
ترجمه ی سلیس و روان مقاله آماده ی خرید می باشد.
_______________________________________
چکیده ترجمه:
تاثیر ترکیب فرمولاسیون فرآیند امولسیون بر مورفولوژی ، ساختار، و خواص پودر پلی وینیل کلراید (PVC) در این مطالعه در نظر گرفته می شود. پودر PVC با اتانول استخراج میشود و فیلم ها توسط ریخته گری حلال از تتراهیدروفوران به دست می آیند . بررسی خواص پودرها، فیلم ها، و عصاره اتانول از طریق اسپکتروسکوپی FTIR ، بررسی  DSC،  AFM،  SEM، EDX ، متیلن بلو، و جذب نیتروژن انجام میشود . پودر PVC متشکل از قسمت هایی  با ذرات بزرگ در محدوده  10 نانومتر تا  20 LM میباشد که  توسط میکروسکوپ الکترونی نشان داده میشود . نواحی مشخص سطح  پودر پی وی سی بترتیب 16 و 12 M 2 G-1 از جذب متیلن بلو در دمای 25 درجه  و جذب N2 دردمای 196 C، مشخص میشود . AFM نشان داد که سختی سطح از فیلم های به دست آمده توسط فشار ذرات 25.9 نانومتر بود. تراکم پودر پی وی سی با pycnometry هلیوم به عنوان 1.39 گرم CM-3 مشخص میشود . طیف سنجی FTIR نشان داد که شامل گروه کربونیل و کربوکسیلات متعلق به مواد افزودنی مانند عوامل فعال سطح ، پلاستیسایزر ها، و آنتی اکسیدان هایی است که در تولید PVC مورد استفاده قرار میگیرند. این مواد افزودنی 1.6٪ در جرم PVC  هستند که با استخراج اتانول تعیین می شود. بررسی  EDX نشان داد که سطوح ذرات PVC با مواد غنی از کربن پوشش داده میشوند . پوشش دارای اثرات  پلاستیسایزر می باشد ، وقتی که دمای انتقال شیشه پایین تر از 25 درجه سانتیگراد برای پودر PVC میشود و برای پودرهای اتانول استخراج می شود با استفاده از اسکن دیفرانسیل گرماسنجی 80 درجه سانتی گراد می باشد . این مواد افزودنی از فرآیند پلیمریزاسیون ،  پودر PVC را بصورت حرارتی مقاوم تر از آنچه  از تولید میکند که از Metrom PVC آزمون های thermomat قابل برداشت میشود.
کلیدواژه: پلی (وینیل کلراید) ، پلیمریزاسیون امولسیونی، ناحیه سطحی، چگالی، مکمل قابل حل متانول

 

جهت دانلود محصول اینجا کلیک نمایید

برچسب‌ها:
عنوان انگلیسی مقاله: Morphology evolution of crystal populations: Modeling and observation analysis
عنوان فارسی مقاله: تکامل مورفولوژی جمعیت کریستالها: مدلسازی و بررسی مشاهدات.
دسته: شیمی
فرمت فایل ترجمه شده: WORD (قابل ویرایش)
تعداد صفحات فایل ترجمه شده: 17
ترجمه ی سلیس و روان مقاله آماده ی خرید می باشد.
_______________________________________
چکیده ترجمه:
بررسی های مشترک و مشاهده سیستم های تبلور با توجه به شکل ,انجام شده اند. این بررسی را ابتدا با مدلینگ و راه حل های عددی توسط معادلات تعادل برای گروه کریستال کننده که برای توزیعات شکل کریستال محاسبه میشوند,شروع میکنیم. برای این کار ،  یک الگوریتم مشبک برای تولید ریشه های مناسب برای منحنی های خصوصیات جمعیت تعادل مورد استفاده قرار میگیرد. تعداد تکامل چگالی محاسبه  شده ,نمونه برداری میشوند و در نتیجه آن , اشکال کریستال عکس برداری میشوند. جهت گیری کریستال مرتبط به صفحات نوری , به عنوان یک فرایند تصادفی طراحی میشود . بنابراین،  طرح مورد نظر نمی تواند به شکل واقعی سه بعدی در مسیری مشخص, مربوط باشد. ما طرحی را برآورد کردیم و اعتبار آن را برای برخی از جمعیت های آزمون,ارزیابی کردیم. در نهایت، تعداد تکامل تراکم کل آزمایش شبیه سازی شده , در نسبتهای مختلف نمونه برداری مشاهده میشود. ما نشان می دهیم که پارامترهای رشد اساسی می توانند از طریق داده های مشاهده شده در یک مسیر معتبر , برای تعداد نسبتا کمی از نمونه های مورد نیاز ,دوباره تخمین زده شود. 
مقدمه:
حدود 60٪ از تمامی محصولات تولید شده توسط شرکت های بزرگ شیمیایی, به عنوان جامدات،  در میان بسیاری از مواد بلورین ارسال میشوند.  تقریبا تمامی فرایندهای تولید دارویی شامل مرحله تبلور و فعال ترین مواد دارویی بصورت کریستالی اداره می شوند.  دارو های کریستالی،  مواد شیمیایی کشاورزی،  مواد آرایشی و مواد شیمیایی با ارزش،  محصولات با ارزش افزوده ای  هستند که برای  موادکریستال شکل , یک عامل مهم کیفیت محسوب میشوند.  هر چند ,به خوبی شناخته شده که خواص محصولات فاز پراکنده, به شدت به شکل خود پیوند خورده اند،  با این حال,سیستم های فرایند تحقیقات مهندسی, در اندازه ذرات و توزیع اندازه متمرکز بوده و تنها با تلاش در طی سالهای قبل, که شامل مقیاس های کمی برای شکل و شکل توزیع بود,آغاز شده است.  نمونه هایی که مورد توجه قرار گرفته اند, تنها از لحاظ کمی و یا توسعه مدل  نبوده , گسترده ای از پالت کامل از محصولات شیمیایی  تا کاربردهای نانوذرات برای  تجزیه بوده است.  مروری بر مهندسی شکل کریستال و پیشرفت های اخیر با تمرکز خاصی بر راه حل تبلور توسط دوهرتی و همکارانش منتشر شده است. 

 

جهت دانلود محصول اینجا کلیک نمایید

برچسب‌ها:
عنوان انگلیسی مقاله: Nickel nanoparticles supported on MOF-5: Synthesis and catalytic hydrogenation properties
عنوان فارسی مقاله: نانو ذرات نیکل مورد حمایت در ام او اف 5: سنتز و خواص هیدروژنه کاتالیستی.
دسته: شیمی
فرمت فایل ترجمه شده: WORD (قابل ویرایش)
تعداد صفحات فایل ترجمه شده: 7
ترجمه ی سلیس و روان مقاله آماده ی خرید می باشد.
_______________________________________
چکیده ترجمه:
نانوذرات نیکل (2-6 نانومتر) با موفقیت در MOF-5 (Zn4O (BDC) 3، BDC = 1،4- بنزن دی کربوکسیلات  توسط یک استراتژی آسان مرطوب اشباع به منظور آماده سازی نیکل @ MOF-5 به کارگیری شده نیکل (acac) 2 (acac = acetylacetonate) به عنوان پیشرو در حلال اتانول مطلق به علت حساسیت به رطوبت MOF-5  رسوب میشوند .نیکل @ MOF-5 بخوبی فعالیت کاتالیزوری را برای هیدروژن دار کردن C = C با استفاده از باند کروتونالدهید به عنوان مولکول کاوشگر تحت شرایط واکنش خفیف (تبدیل> 90.0٪، گزینش> 98.0٪، 2.0 مگاپاسکال، 100 ° C، 40 دقیقه )  به نمایش گذاشته است . علاوه بر این، این کاتالیزور می تواند مجدد مورد استفاده قرارگیرد  و ساختار چارچوب MOF-5 هنوز هم حفظ شده است. بنابراین، MOF-5 وعده انتخاب جدیدی را برای حمایت از کاتالیزور هیدروژنه میدهد .
کلیدواژه: استراتژی اشباع رطوبت، Ni@MOF-5، کروتونالدهید، هیدروژن دهی
مقدمه :
در سال های اخیر، چارچوب های فلز آلی (MOFs) توجه قابل ملاحظه ای را در زمینه تجزیه بخاطر مناطق سطح بزرگ خاص و تخلخل بالا بی نظیر شان جلب میکنند  که تا کنون توسط دیگر مواد سنتی جلب نشده است . با توجه به پایداری گرمایی پایین شان  (200-500 C °)  MOFs  می تواند برای واکنش هایی بکار رود که نیاز به شرایط خفیف، متوسط، و شدیدی مانند تراکم knoevenagel، cyanosilylation آلدهید، اکسیداسیون الفین، تبادل استری و غیره دارند . با وجود بسیاری از دستاوردهای هیجان انگیز که به تازگی ساخته شده اند ، این منطقه از MOF مبتنی بر تجزیه است که هنوز در مراحل ابتدایی است. یکی از بنیان های  MOFs  ، MOF-5 (Zn4O (BDC) 3) با مساحت سطح BET از 260 M2 / G به 4400 M2 / G به روش مصنوعی و پایداری حرارتی خوب تا 400 ° C میباشد.

 

جهت دانلود محصول اینجا کلیک نمایید

برچسب‌ها:
عنوان انگلیسی مقاله: Toughening of unmodified polyvinylchloride through the addition of nanoparticulate calcium carbonate
عنوان فارسی مقاله: تقویت پلی وینیل کلرید اصلاح نشده با افزودن نانو ذرات کربنات کلسیم.
دسته: شیمی
فرمت فایل ترجمه شده: WORD (قابل ویرایش)
تعداد صفحات فایل ترجمه شده: 23
ترجمه ی سلیس و روان مقاله آماده ی خرید می باشد.
_______________________________________
چکیده ترجمه:
نانوکامپوزیتهای پلیمری PVC/CaCO3 در ترکیبات مختلف با استفاده از آسیاب دو غلتکی و فشرده سازی قالب گیری  تولید شدند.این ساختار با استفاده از میکروسکوپ الکترونی مشاهده گردید سپس خواص مکانیکی و استاتیک و دینامیکی ساختار تعیین گردید. حضور ذرات نانومتری کربنات کلسیم، کاهش خفیفی را در قدرت کششی ایجاد میکند ولی از طرف دیگر، تاثیر انرژی و زخیره مدول و شکست سختی اصلاح میکند. بررسی شکست سطحی توسط میکروسکوپ الکترونی ، نشان میدهد که خواص پیشرفته ی شکست در نانوکامپوزیت ها ،توسط شکل گیری خلإ موثر در ذرات ایجاد شده است.این فرضیه توسط  یک میکروساختار مبتنی بر مدل سازی اجزای محدودی حمایت شده که بر اساس تغییر شکل پلاستیکی و الاستیکی اطراف ذره ای که بطور ضعیف پیوند خورده، میباشد که توضیحی هم برای رفتار کششی تک محور و هم برای سختی پیشرفته ی نانوکامپوزیتها ارائه میدهد.
کلیدواژه: نانوکامپوزیت pvc، چقرمگی شکستگی، آنالیز اجزای محدود
مقدمه:
 قالب های غیر ارگانیک برای دهه های بسیاری هم در مواد الاستومر و هم در مواد پلاستیکی مورد استفاده قرار گرفته است.با توجه به الاستومرها ،هدف اصلی یا فراهم آوردن تقویت عمده مثلا استفاده از دوده و سیلیس در ترکیبات مصنوعی است یا کم ارزش کردن ترکیبات با استفاده از خاک رس و سایر مواد است.برای ترموپلاستیک هایی چون  پی وی سی ، هدف بعدی با استفاده از قالب های ارزان قیمت برای سفت کردن مواد یا کنترل خواص آکوستیک بدست میاید.در کاربرد های مهندسی که ترکیب سختی و سفتی مورد نظر است،برای ترکیباتی چون لوله های پی وی سی ،از مقادیر زیاد قالب های غیر ارگانیک معمولا اجتناب میشود. با این حال، یک آگاهی فزاینده از احتمالاتی وجود دارد که بطور همزمان طیف وسیعی از خواص مکانیکی  را اصلاح میکند و هزینه های ایجاد شده از طریق ادغام ذرات نانومتر را کاهش میدهد.بطور معمول، سختی پی وی سی غیر پلاستیکی می تواند با استفاده از اصلاح کننده تاثیرذرات لاستیک ، مانند پلی اتیلن کلر (CPE) و آکریلونیتریل بوتادین استایرن (ABS) برای آنچه که به عنوان اصلاح PVC (M-PVC) شناخته شده است، بهبود یابد. افزایش سختی را می توان به شکل گیری حفره در ذرات لاستیک نسبت داد زمانی که تنش اعمال می شود، در نتیجه تغییر شکل ماتریس از طریق شکل گیری باند برشی و یا شکاف است که می تواند انرژی  را جذب  کند.[8]. با وجود اثر سختی خوب، حضور ذرات لاستیک ،مدول و قدرت عملکرد  راکاهش می دهد، و می تواند هزینه را افزایش می دهد.

 

جهت دانلود محصول اینجا کلیک نمایید

برچسب‌ها:
عنوان کارآموزی: طراحی صفحات وب
محل کارآموزی: شركت آب و فاضلاب شهرستان خمين
دسته: کارشناسی نرم افزار
فرمت فایل: WORD (قابل ویرایش)
تعداد صفحات: 48
________________________________________________________
بخشی از گزارش:
آب و فاضلاب شركتي سهامي و خاص است. متشكل از ارگان هاي دولتي و خود دولت مثل صدا و سيما- شهرداري و سهامداران آب و فاضلاب كل كشور هستند.
شركتي خدماتي است و فعاليت آن ارائه آب آشاميدني سالم و بهداشتي به همه ي جامعه شان مي باشد. سيستم حسابداري آب و فاضلاب به روش تعديل شده عمل ميكند و كليه ي فعاليت هاي آن در سه قالب:
توليد، فروش و اداري جمع بندي مي شود.
توليد يعني اينكه كليه ي خدماتي كه جهت توليد آب شرب انجام مي شود. توليد آب يا بالا كشيدن آب از چاه و انتقال آن به مخازن و نگه داري آن در مخازن و عمليات كلرزني و انتقال آن به داخل شهر و توزيع بين مشتركين از جمله عمليات واحد توليد مي باشد. از فعاليت فروش مي توان ارائه ي خدمات مشتركين نصب كنتور آب و صدور صورت حساب مي توان نام برد. و واحد اداري: نظارت، هماهنگي و مديريت فعاليت واحد توليد و فروش به عهده سيستم اداري مي باشد از جمله امور مالي كه حاوي فعاليت هاي مالي و پشتي باني توسط اين امور انجام مي شود كه ما با توجه به اقتضاي رشته به فعاليت حسابداري در آب و فاضلاب مي پردازيم.
حسابداري اين شركت حسابداري مالي مي باشد. هدف از ايجاد آب و فاضلاب با توجه به اينكه بهره وري بسيار پايين و در صورتيكه از نظر ثروت كشور ثروتمندي هستيم براي اينكه هزينه ها را كاهش دهند و با كاهش هزينه قيمت واقعي هزينه توليدي را محاسبه كنند و بهره وري را بالا ببرند. تنها ايراد آنها انحصاري بودن آن است.
در اين شركتها دو سري درآمد و دو سري هزينه داريم. درآمدها و هزينه هاي جاري كه در سود و زيان لحاظ مي شود. درآمدهاي جاري مثل آب ها و هزينه جاري مثل حقوق و دستمزد، ابزار و لوازم مصرفي، هزينه پذيرايي، هزينه فرهنگي.
در شركت آب و فاضلاب سعي بر اين است كه طوري حركت كنند چون با زيان مواجه هستيم هدف اينست كه حداقل در نقطه سر به سر حركت كند ضمن اينكه هدف سودآوري نسبت بلكه ارائه خدمات بهتر به مشتركين در نقطه سر به سر با قيمت تمام شده اي كه بتواند پوشش داده شود.
درآمد سرمايه مثل انشعاب و هزينه هاي مصرفي مثل تاسيسات، تامين آب، وسائط نقليه، اثاثه و ... يكي از شاخصها اين است كه در سود و زيان، زيان نداشته باشيم و در سرمايه گذاري(منابع و مصارف) كاهش سرمايه گذاري نداشته باشيم.

 

جهت دانلود محصول اینجا کلیک نمایید

برچسب‌ها: