عنوان انگلیسی مقاله: Innovations in Retail Pricing and Promotions
عنوان فارسی مقاله: نوآوری در قیمت گذاری خرده فروشی و تبلیغ ها در این زمینه
دسته: اقتصاد
فرمت فایل ترجمه شده: WORD (قابل ویرایش)
تعداد صفحات فایل ترجمه شده: 25
ترجمه ی سلیس و روان مقاله آماده ی خرید می باشد.
_______________________________________
چکیده ترجمه:
خلاصه
خرده فروشان ظاهرا با چالش های رقابتی دو گانه مواجه شده اند که عبارتند از: رشد خط بالایی در حالی که آن ها را در پایین خط نگه می دارد. ابداعات در زمینه قیمت گذاری و تبلیغ فراهم کننده فرصت های قابل توجهی برای مشتریان هدف می باشد که به صورت موثر هم به صورت آنلاین و هم آفلاین هستند، خرده فروشان همچنین دارای هدف برای تبلیغ، ارائه دادن توانایی ها به منظور اندازه گیری و بهبود بخشیدن موثر به پیشرفت های آن ها نیز هستند. این مقاله پیشرفت های اخیر را در زمینه قیمت گذاری ها و تبلیغ ها را به عنوان وابسته بودن به هدف گذاری افزایش یافته، قیمت جدید و مدل های تبلیغی و موثر بودن های بهبود یافته مورد سنتز قرار می دهد. این مقاله همچنین نقش جدید مربوط به تکنولوژی های توانا را برجسته می سازد و مسیرهای مهم را برای مطالعات بعدی پیشنهاد می دهد.
کلمات کلیدی: قیمت گذاری – تبلیغ- ارزش- روش خرده فروشی – هدف گذاری – تکنولوژی خرده فروشی
در سال 2008، کل و جمع فروش های خرده فروشی در آمریکا به بیش از 9/3 تریلیون دلار رسید که تقریبا 4/1 تریلیون دلار آن مربوط به غذا، نوشابه و آشامیدنی ها، دارو و مغازه های سازمانی بود و تقریبا 227 بیلیون دلار مربوط به مغازه های آنلاین و سفارشات اینترنتی بود. تبلیغهای قیمت نیز یک ابزار بازاریابی اصلی می باشد که خرده فروشان آنلاین و آفلاین از آن برای ایجاد کردن فروش ها و افزایش دادن مشارکت بازاری آن ها استفاده می کند. مشخص شدن اهمیت آن ها و تاریخچه طولانی آن به شکلی است که این مقاله بازاریابی که مجموعه وسیعی از دانش را در مورد تبلیغهای کاری فراهم ساخته است چندان جالب توجه نمی باشد. مطالعه کمی اغلب بر روی صنعت کالای بسته بندی مصرف کننده متمرکز شده است که مجموعه داده های غنی دوره های طولانی را تحت پوشش قرار می دهند و خریدان در راستای طبقه های محصولی مختلف در دسترس می باشند. بیشتر مطالعات رفتاری به جای آن، از مجموعه های تجربی برای عناصر مختلف مهارتی و طراحی های تبلیغی و مجزا کردن اثرات ایزوله آن ها استفاده می کنند. 

 

جهت دانلود محصول اینجا کلیک نمایید

برچسب‌ها:
عنوان انگلیسی مقاله: ISLAMIC MARKETING MIX: THE CRITICAL FACTORS
عنوان فارسی مقاله: ترکیب بازاریابی اسلامی: فاکتورهای تعیین کننده
دسته: اقتصاد - بازاریابی
فرمت فایل ترجمه شده: WORD (قابل ویرایش)
تعداد صفحات فایل ترجمه شده: 16
ترجمه ی سلیس و روان مقاله آماده ی خرید می باشد.
_______________________________________
چکیده ترجمه:
بازاریابی اسلامی یا IM اندازه ای منفعتی در زمینه ارتقا یافتن دانش بازاریابی و فعالیت عملی برای تجارت و مشتریانی می باشد که به صورت معناداری انکار ناپذیر می باشد. بنابراین این به صورت قابل توجهی توجهات را به سوی پژوهش جلب می نماید و علاوه بر این محققان را به سوی بازاریابی اسلامی یا IM جذب می نماید. اگر چه این سطح هنوز تحت مطالعه به همراه شواهد تجربی محدود شده می باشد اما از نظر عملی، تصمیم های ترکیبی در زمینه بازاریابی یا چهار P (محصول، قیمت، تبلیغ و مکان) در راستای اصول اسلامی می باشد. بنابراین این مطالعه تلاش می کند تا فاکتورهای تعیین کننده را در زمینه هدایت کردن فعالیت های ترکیبی مربوط به بازاریابی اسلامی و اهمیت نسبی آن ها را معرفی نمایید. با استفاده از ترکیبی از هم روش مطالعاتی کیفی و هم کمی، این مطالعه یک مجموعه شامل 23 بخش ابزاری را پیشنهاد داده است که ترکیب مربوط به بازاریابی اسلامی را اندازه گیری کرده است که به صورت عملی و تجربی برای یک بعدی بودن، قابل قبول بودن و محقق بودن از طریق آنالیزهای فاکتوریل مورد آزمون قرار گرفته اند. از این رو یافته ها پیشنهاد می کنند که مشتریان مسلمان پنج فاکتور تعیین کننده را در نظر می گیرند که باید توسط تاجران در هدایت کردن بازاریابی ترکیبی مورد تاکید قرار گیرد. در ترتیب مربوط به اهمیت آن ها با استفاده از آنالیزهای رگرسیون چندگانه، فاکتورها عبارتند از: هم شکلی، کارکتر، الزام، وجدان و مرکزگرایی مشتری. بنابراین این مورد که تاجران می توانند پنج چارچوب کاری C را در زمینه جلب توجه کردن توسط مشتریان مسلمان از طریق بازاریابی ترکیبی فعالیت های آن ها توسط مطابقت کردن پیوسته با قوانین سیره و دستورالعمل های این کشور، نشان دادن کارکتر متمایز، متعهد شدن در زمینه بیمه مرحله ای، در نظر گرفتن فناپذیری و وجدان و در آخر هم راستا کردن مشتری در راستای مسیر  مورد پیشنهاد و توجه قرار می گیرد.
حوزه مطالعاتی: بازاریابی- بازاریابی ترکیبی اسلامی- آنالیز های فاکتوریل- مشتری مسلمان

 

جهت دانلود محصول اینجا کلیک نمایید

برچسب‌ها:
عنوان انگلیسی مقاله: Leadership across hierarchical levels: Multiple levels of management and multiple levels of analysis
عنوان فارسی مقاله: رهبری در سطوح سلسله مراتب: مدیریت سطوح چند گانه مديريت و تحلیل سطوح چندگانه
دسته: مدیریت
فرمت فایل ترجمه شده: WORD (قابل ویرایش)
تعداد صفحات فایل ترجمه شده: 27
ترجمه ی سلیس و روان مقاله آماده ی خرید می باشد.
_______________________________________
چکیده ترجمه:
ما تفاوتهاي فرايند تأثير رهبري، ادراكات و تأثيرات تحليل هاي چند سطحي بين رهبري كاريزماتيك و پاداش اقتضايي دور و نزديك را در سه سطح مراتب در 13 شركت كره اي بررسي كرديم. داده هاي چند منبعي نشان داد تعهد پيرو به رهبر و نتايج گرايشي، رفتاري و عملكردي پيرو در موقعيت هاي نزديك را ميانجي گري مي كند اما در روابط دور اينگونه نيست. رهبري در سطوح بالاتر مديريت به طور مستقيم با رهبري در سطح پايين بعدي ارتباط داشت كه در مقابل به نتايج پيروان در پايين ترين رده مربوط بود. متغيرهاي چندگانه درون و ميان تحليل ها تأثيرات چند سطحي را نشان داد كه ار نظر فاصله رهبر-پيرو و براي تفاوت هاي علايق با هم متفاوتند.
كلمات كليدي: فاصله رهبر-پيرو، رهبري كاريزماتيك و پاداش اقتضايي-متغيرهاي چندگانه و بيان تحليل ها
 رهبري سازماني يك فرايند متصل ميان اعضاي مختلف سازمان در سطوح سلسله مراتبي را نشان مي دهد (ليكرت1961). رهبري نزديك ميان رهبري مركزي و پيروان بي واسطه وي در موقعيت هاي مختلف موضوع تحقيقات گسترده بوده است. اما درك ما از رهبري دور ميان يك رهبر و پيرواني كه به طور مستقيم به وي گزارش نمي¬دهند بسيار محدودتر است (آنتونياكيس و آرتور،2000؛ آورليو،ژو، كووبهايتس،2004؛ والدمن و يامارينو،1999) و به چندين ضلع در رهبري اشاره مي كند.
اول، محققان رهبري مايل اند فرض كنند كه رهبري در رده هاي بالاتر نمايانگر روابط دور رهبر-پيرو است. گرچه سطوح سلسله مراتب رهبر الزاما فاصله رهبر و پيرو را نشان نمي دهد، مديران عامل و تيم هاي مديران ارشد و رئيس جمهوران امريكا و اعضاي كابينه گواه اين مسئله هستند (شمير،1995) رهبري رده بالاتر كه توسط پيروان نزديك درك شده اند ممكن است واقعا نشان دهنده رهبري در يك فاصله نباشد و ادراك رهبري و تأثيرات آن ممكن است در مورد پيروان دور اجرايي نباشد.
دوم، ادبيات وسيع در مورد رهبري كاريزماتيك به دليل اينكه بر ويژگي هاي شخصي رهبر تأكيد مي كند و بنابراين از تشخيص رهبري بر پايه يك رابطه اجتماعي ميان رهبر و پيرو باز مي ماند، مورد استفاده فرار گرفته است (هاول و شمير،‌2005). تشخيص تفاوت ها در رفتار رهبري و فرايندهاي تأثير ميان موقعيت هاي نزديك و دوربايد از طريق توضيح اين كه چرا آن رفتارها و فرايندها به آن موقعيت ها مربوط هستند از لحاظ شكل دهي ادراك پيروان و تغيير طرز تلقي متعاقب، تكميل شود.

 

جهت دانلود محصول اینجا کلیک نمایید

برچسب‌ها:
عنوان انگلیسی مقاله: Long-term debt maturity and financing constraints of SMEs during the Global Financial Crisis
عنوان فارسی مقاله: سر رسید بدهیهای بلندمدت ومحدودیت های تامین مالی شرکتهای متوسط درطول بحران مالی جهانی
دسته: اقتصاد - حسابداری
فرمت فایل ترجمه شده: WORD (قابل ویرایش)
تعداد صفحات فایل ترجمه شده: 21
ترجمه ی سلیس و روان مقاله آماده ی خرید می باشد.
_______________________________________
چکیده ترجمه:
ما با استفاده ازبحران مالی اخیر به بررسی محدودیتهای تامین منابع مالی شرکتهای متوسط(SMEها) دربلژیک پرداختیم . فرض ما بر این است که تابه حال شرکتهای متوسط بابخش بزرگی از سر رسیدبدهیهای بلندمدت درآغازبحران برای تمدید وام به علت شوک منفی اعتباری که از خود نشان دادند با مشکل مواجه شده اند ،واز اینرو کمترمیتواننند سرمایه گذاری نماید .ما تنوع قابل توجهی درساختارسررسید بدهیهای بلندمدت پیدا نمودیم . شرکتهایی که درآغازبحران دارای بخش بیشتری ازسر رسیدهای بدهیهای بلندمدت بوده اند،درسال آینده افت قابل توجه بیشتری را درسرمایه گذاری سال 2009 تجربه نموده اند . این اثرتوسط شرکتهای سابق که به احتمال زیاد از لحاظ توان مالی محدودیت دارند .مطابق با تاثیرسببی شوک اعتباری ایجاد شده برای سرمایه گذاریهای شرکتهای بزرگ،ما هیچ تاثیری در دوره های '' بی اثر "که بدون ایجاد شوک اعتباری منفی بود نیز ندیدیم  .
لغات کلیدی : شرکتهای خصوصی متوسط. محدودیتهای تامین مالی.سر رسیدبدهیهای بلندمدت .
بحرانمالی جهانی. بلژیک
مقدمه : 
درجهانن ظری بابازارهای سرمایه کامل،یک شرکت همیشه قادرخواهد بودتا بودجه های لازم را با قیمتی عادلانه بهدست آورد (مودیلیانیومیلر، 1958).بااینحال،دنیای واقعی ''ناقص'' میباشد وبرخی ازاین نقصها عبارتند ازانتخاب نامناسب،خطرات اخلاقی ،ودرگیریهای نمایندگی، که ممکن است دسترسی به تأمین مالی خارجی را محدود نماید (به عنوان مثال،هولم استورموتیرول1997؛جافیوراسل 1976؛جنسنو مک لین 1976؛مایرزو ماجلوف1984؛استیگلیتزوویس 1981).در نتیجه ،تصمیم گیریهای سرمایه گذاری شرکتها ممکن است با دردسترس بودن سرمایه گذاری خارجی محدود شود.احتمال بیشتری دارد تا خصوصا شرکتهای فعال متوسطنسبت به شرکتهای بزرگ ذکر شده تحت تاثیر محدودیتهای تامین منابع مالی قرار بگیرند،چرا که انتخاب نامناسب،خطرات اخلاقی ومشکلات سهمیه بندی اعتباری تمایل به برجسته تربودن را برای شرکتهای متوسط خصوصی نسبت به شرکتهای بزرگ ذکرشده بیشتر میکند  (مثل،بک وهمکاران 2008؛استیگلیتزووایس 1981،برگروعادل1998؛هیتینووانانن2006).

 

جهت دانلود محصول اینجا کلیک نمایید

برچسب‌ها:
تاريخ : شنبه 29 آذر 1393برچسب:ترجمه مقاله پایداری سازه ها, | 23:50 | نويسنده : admin
عنوان انگلیسی مقاله: Structural stability
عنوان فارسی مقاله: پایداری سازه ها
دسته: عمران - سازه ها
فرمت فایل ترجمه شده: WORD (قابل ویرایش)
تعداد صفحات فایل ترجمه شده: 27
ترجمه ی سلیس و روان مقاله آماده ی خرید می باشد.
_______________________________________
چکیده ترجمه:
این مقاله قصد دارد استحکام ساختمان های زمین پهن را، از لحاظ کشسانی و غیر کشسان مورد بررسی قرار دهد. واکنش های ایستا و حرکتی، حرکت های خطی و غیر وخطی، معابر انرژی، جنبه های ترمودینامیکی، توانایی خزیدن و شکستکی از بی ثباتی های رایج اند. نظریه ی استحکام در رشته های گوناگون مهندسی و علوم عملی دارای اهمیت است و تاریخچه ی انتظام نیز بطور خلاصه بیان شده است. ضمیمه های کلی بطور مختصر آورده شده اند و گرایش های مفید اخیر مخصوصا توانایی تحلیل مدلهای آسیب دیده و شکسته دارای اهمیت هستند. 
1- مقدمه 
استحکام بیانگر یک مشکل بنیادی در مکانیزم های خاک است، که باید ساختمان ها را در مقابل متلاشی شدن و فرو ریختن تایید کند. تئوری استحکام دارای اهمیت زیادی در مهندسی ساختمان، مهندسی جو، مهندسی هسته ای، مهندسی ساحل، اقیانوس و مهندسی قطب شمال است و نقش مهمی را در مشکلات مساحت ساختمان ها و مهندسی مواد و فیزیکی ایفا می کند. 
اهمیت این موضوع با توجه به تاریخچه ی متلاشی شده و فرو ریختن ساختمان ها که ناشی از اهمال یا سوء تفاهم در طراحی جنبه های استحکام است، آشکار می شود. از مشهورترین این ساختمان ها شاید فرو ریختن پل تاکومانارو در سال 1940 باشد که به دلیل بی ثباتی های آب و هوایی بود. 
و نیز فرو ریختن کلی هارت فورد آرنا در سال 1978 و ساختار زنبوری بالای تئاتر دانشگاه پست در همان سال و فرو ریختن پل فولادی در ملبورن چند شسال قبل از آن ها فرو ریختن برج خنک سازی پل فری از مشهورترین ساختمان های فرو ریخته هستند. 
تجزیه وتحلیل استحکام در مکانیزم های خاک با راه حل پیشنهادی رایولر که یک راه حل برای خم کردن ستون کشسان بود آغاز شد. (1744) 

 

جهت دانلود محصول اینجا کلیک نمایید

برچسب‌ها:
عنوان انگلیسی مقاله: The Relationship between Customer Satisfacation and Shareholder Value
عنوان فارسی مقاله: رابطه بین رضایت مشتری و ارزش سهامدار
دسته: مدیریت - اقتصاد
فرمت فایل ترجمه شده: WORD (قابل ویرایش)
تعداد صفحات فایل ترجمه شده: 16
ترجمه ی سلیس و روان مقاله آماده ی خرید می باشد.
_______________________________________
چکیده ترجمه:
این مقاله به مطالعه رابطه بین رضایت مشتری و ارزش سهامدار می پردازد. در بخش اول مقاله رابطه بین دو متغیر بصورت نظری بررسی می شود و سپس به شکل تجربی ارزیابی می گردد. داده های مربوط به رضایت مشتری از پایگاه اطلاعاتی آمریکایی شاخص رضایت مشتری (ACSI)‌ گرفته شده است. ارزش سهام دار نیز بر اساس q‌ توبین سنجیده شده است. نمونه مزبور شامل 99 شرکت با داده ACSI‌ و q‌ توبین از 2002-1994 می باشد. نتایج این مطالعه دیدگاههای در مورد رابطه بین رضایت مشتری و ارزش سهامدار می دهد. اولاً رابطه مثبتی بین رضایت مشتری و ارزش سهامدار وجود دارد. ثانیاً این رابطه متاثر از آشفتگی های بازارهای مالی بعد از شروع سال 2000 نبوده است. ثالثاً یک فاصله زمانی سه ربعی بین رضایت مشتری و قوی ترین تاثیر آن بر ارزش سهامدار وجود دارد. رابعاً به نظر می رسد که یک سطح بهینه از رضایت مشتری وجود دارد که در صورت افزایش بیش از حد نابود خواهد شد.
کلمات کلیدی: رضایت مشتری- ارزش سهامدار – q‌ توبین
مقدمه
در طی دو دهه اخیر ارزش سهامدار عمدتاً بعنوان شاخص برای موفقیت یک شرکت بکار رفته است. سمت گیری گسترده ارزش سهام دار به سرعت روش اتخاذ تصمیم اشتراکی را تغییر داده است. بر این اساس استراتژیهای بازار در راستای هر گونه تصمیم مدیریتی بواسطه توانایی آنها در تقویت ارزش سهامدار ارتقاء یافته و دیگر شیوه های سنتی از قبیل سهم بازار رشد فروش یا بازگشت سرمایه دخالتی ندارند.
از سوی دیگر رضایت مشتری موضوعی در تئوری و عمل است. این نکته کاملاً پذیرفته شده است که ارائه خدمات و محصولات مرغوب منجر به رضایت مشتری و این به نوبه خود منجر به افزایش سود بیشتر خواهد شد. بسیاری از شرکت ها برای بهبود موقعیت رقابتی خود از برخی اشکال برنامه رضایت مشتری در توسعه نظارت و ارزیابی کالا و خدمات خود استفاده کرده، استراتژیهای برای تقویت رضایت ارائه داده و بر اساس میزان رضایت پاداشی به کارکنان خود می دهند. با این حال شرکت ها منابعی برای بهبود رضایت مشتری اختصاص خواهند داد و این زمانی است که تأثیر ایجاد شده از نظر مالی رضایت بخش باشند. نکته جالب این است که تنها چند مقاله به بررسی رضایت مشتری با ارزش سهامدار پرادخته اند.
بنابراین هدف از مقاله حاضر بررسی دقیق تر ارتباط بین رضایت مشتری و ارزش سهامدار می باشد. ابتدا این رابطه به لحاظ نظری بررسی می شود. سپس یک مطالعه تجربی با داده های حاصل از ACSI و داده q توبین برای 99 شرکت بین سالهای 2002 -1994 اجرا می شود.

 

جهت دانلود محصول اینجا کلیک نمایید

برچسب‌ها:
عنوان انگلیسی مقاله: Coupled model for the non-linear analysis of anisotropic sections subjected to general 3D loading
Part 1: Theoretical formulation
عنوان فارسی مقاله: مدل ترکيبي براي تحليل غير خطي بخش هاي ناهمسان مربوط به بار کشش سه بعدي (3D) کلي - بخش اول: فرمول تئوري
دسته: سازه ها - کامپیوتر
فرمت فایل ترجمه شده: WORD (قابل ویرایش)
تعداد صفحات فایل ترجمه شده: 33
ترجمه ی سلیس و روان مقاله آماده ی خرید می باشد.
_______________________________________
چکیده ترجمه:
مدل عددي براي تحليل ترکيبي بخش هاي مقطعي با شکل دلخواه حاصل از مواد ناهمسان و ناهمگن تحت بار کشش ترکيبي سه بعدي درست شده است؛ فرمول بندي مي شود. اين نظريه به طور کامل از ملاحظات تعادلي مشتق شده است و بر پايه انطاق انحراف بخش هاي سه بعدي و فرضيه بخش سطح قديمي استوار است. صفات و خصوصيات سه بعدي همانند ماتريس سختي بخش (seetion stiffiness) که تاثيرات ترکيبي بين نيروهاي نرمال و مماسي را به علت ناهمساني کروي ماده انعکاس مي دهند، بدست مي آيد. کرنش و تنش هاي قديمي به عنوان متغيرهاي ورودي و خروجي نگهداري مي شوند. مدل مفروض به صورت يک قانون ساختاري براي المان هاي فريم در تحليل يک ساختار کامل مناسب است. 
1- مقدمه
سياري از المان هاي ساختاري هدفي براي ترکيب نيروهاي محوري و برشي و خميدگي و پخشي هستند. براي ره گيري دقيق پاسخ چنين اعضايي بايستي تعال بين نيروهاي مماسي و نرمال در نظر گرفته شود، مخصوصاً اگر شکست، خميدگي و شکستگي يا ساير خواص غير خطي ماده روي دهد. 
بسياري از مول هاي تحليل کنوني توانايي دريافت نتايج ترکيبي بر پايه فرمول هاي المان محدود دو بعدي (2D) و سه بعدي (3D) را دارند که زمان بوده و به طور کلي براي استفاده در مسائل مهندسي مناسب نيستند. از طرف ديگر فرمول هاي مهندسي بر پايه المان هاي تيروستون (beam- column) که از مفهوم برش مقطعي استفاده مي کنند و با نيروهاي تعميم يافته و تبديلات رفتار مي کنند به طور کلي زماني که پديد غير خطي منظور مي شود نتايج ترکيبي ذکر شده لحاظ نمي شود. 

 

جهت دانلود محصول اینجا کلیک نمایید

برچسب‌ها:
عنوان انگلیسی مقاله: Long-term debt maturity and financing constraints of SMEs during the Global Financial Crisis
عنوان فارسی مقاله: سر رسید بدهیهای بلندمدت ومحدودیت های تامین مالی شرکتهای متوسط درطول بحران مالی جهانی
دسته: اقتصاد - حسابداری
فرمت فایل ترجمه شده: WORD (قابل ویرایش)
تعداد صفحات فایل ترجمه شده: 21
ترجمه ی سلیس و روان مقاله آماده ی خرید می باشد.
_______________________________________
چکیده ترجمه:
ما با استفاده ازبحران مالی اخیر به بررسی محدودیتهای تامین منابع مالی شرکتهای متوسط(SMEها) دربلژیک پرداختیم . فرض ما بر این است که تابه حال شرکتهای متوسط بابخش بزرگی از سر رسیدبدهیهای بلندمدت درآغازبحران برای تمدید وام به علت شوک منفی اعتباری که از خود نشان دادند با مشکل مواجه شده اند ،واز اینرو کمترمیتواننند سرمایه گذاری نماید .ما تنوع قابل توجهی درساختارسررسید بدهیهای بلندمدت پیدا نمودیم . شرکتهایی که درآغازبحران دارای بخش بیشتری ازسر رسیدهای بدهیهای بلندمدت بوده اند،درسال آینده افت قابل توجه بیشتری را درسرمایه گذاری سال 2009 تجربه نموده اند . این اثرتوسط شرکتهای سابق که به احتمال زیاد از لحاظ توان مالی محدودیت دارند .مطابق با تاثیرسببی شوک اعتباری ایجاد شده برای سرمایه گذاریهای شرکتهای بزرگ،ما هیچ تاثیری در دوره های '' بی اثر "که بدون ایجاد شوک اعتباری منفی بود نیز ندیدیم  .
لغات کلیدی : شرکتهای خصوصی متوسط. محدودیتهای تامین مالی.سر رسیدبدهیهای بلندمدت .
بحرانمالی جهانی. بلژیک
مقدمه : 
درجهانن ظری بابازارهای سرمایه کامل،یک شرکت همیشه قادرخواهد بودتا بودجه های لازم را با قیمتی عادلانه بهدست آورد (مودیلیانیومیلر، 1958).بااینحال،دنیای واقعی ''ناقص'' میباشد وبرخی ازاین نقصها عبارتند ازانتخاب نامناسب،خطرات اخلاقی ،ودرگیریهای نمایندگی، که ممکن است دسترسی به تأمین مالی خارجی را محدود نماید (به عنوان مثال،هولم استورموتیرول1997؛جافیوراسل 1976؛جنسنو مک لین 1976؛مایرزو ماجلوف1984؛استیگلیتزوویس 1981).در نتیجه ،تصمیم گیریهای سرمایه گذاری شرکتها ممکن است با دردسترس بودن سرمایه گذاری خارجی محدود شود.احتمال بیشتری دارد تا خصوصا شرکتهای فعال متوسطنسبت به شرکتهای بزرگ ذکر شده تحت تاثیر محدودیتهای تامین منابع مالی قرار بگیرند،چرا که انتخاب نامناسب،خطرات اخلاقی ومشکلات سهمیه بندی اعتباری تمایل به برجسته تربودن را برای شرکتهای متوسط خصوصی نسبت به شرکتهای بزرگ ذکرشده بیشتر میکند  (مثل،بک وهمکاران 2008؛استیگلیتزووایس 1981،برگروعادل1998؛هیتینووانانن2006).

 

جهت دانلود محصول اینجا کلیک نمایید

برچسب‌ها:
عنوان انگلیسی مقاله: Stress analysis of non-conventional composite pipes
عنوان فارسی مقاله: تحلیل های تنش لوله های مرکب غیر معمول
دسته: سازه های کامپوزیت
فرمت فایل ترجمه شده: WORD (قابل ویرایش)
تعداد صفحات فایل ترجمه شده: 15
ترجمه ی سلیس و روان مقاله آماده ی خرید می باشد.
_______________________________________
چکیده ترجمه:
در این تحقیق، تحلیل های تنش و گسیختگی لوله های مرکب گوشه دار انجام شدهاست. پنج شکل مختلف از لوله های دایره ای، مثلثی، مستطیلی، پنج ضلعی و شش ضلعی مورد توجه قرار گرفته است. تنوع رأس تنش مماسی روی زوایای مختلف شعاع پشتبند، جهت یابی فیبر تحت فشار درونی و بارگیری چرخشی بررسی شده است. روش های تحلیل های گسیختگی از تنش های بنیادی و ملاک های Tsai - wu استفاده می کند.
واژه های کلیدی: لوله های مرکب غیر معمول برش عرضی لوله های مستطیلی، نیمه دایره ای، مثلثی، پیج ضلعی و شش ضلعی روی المان محدود. تحلیل گسیختگی. پیچش.
مقدمه
در این تحقیق، لوله با شکل های برش عرضی در شکل 1 نشان داده شده: 1) دایره 2) مستطیل 3) مثلث 4) پنج ضلعی 5) شش ضلعی. علت این انتخاب مخصوص از شکل های برش عرضی، افزایش حدود کاربرد راه حل های لوله کشی می باشد که برای موقعی که فضا محدود است. به مجموعه های لوله توجه خاصی داده شده است یعنی لوله های چندگانه که می تواند جمع شود برای یک شکل مربعاستاندارد و دایره ای مناسب است ( شکل 2 ). در این حالت، چهار لوله مثلثی شکل یا دو لوله مستطیلی شکل می توان داخل یک شکل مربع جمع شود و دو لوله نیمه دایره ای می تواند داخل یک شکل دایره ای جمع شود. این کار باعث لوله کشی چند کاربردی در بخش تجاری می شود در حالی که چند کابردی به معنای درآمد حاصل از تقلیل هزینه است. 

 

جهت دانلود محصول اینجا کلیک نمایید

برچسب‌ها:
عنوان انگلیسی مقاله: Coupled model for the non-linear analysis of anisotropic sections subjected to general 3D loading
Part 1: Theoretical formulation
عنوان فارسی مقاله: مدل ترکيبي براي تحليل غير خطي بخش هاي ناهمسان مربوط به بار کشش سه بعدي (3D) کلي - بخش اول: فرمول تئوري
دسته: سازه ها - کامپیوتر
فرمت فایل ترجمه شده: WORD (قابل ویرایش)
تعداد صفحات فایل ترجمه شده: 33
ترجمه ی سلیس و روان مقاله آماده ی خرید می باشد.
_______________________________________
چکیده ترجمه:
مدل عددي براي تحليل ترکيبي بخش هاي مقطعي با شکل دلخواه حاصل از مواد ناهمسان و ناهمگن تحت بار کشش ترکيبي سه بعدي درست شده است؛ فرمول بندي مي شود. اين نظريه به طور کامل از ملاحظات تعادلي مشتق شده است و بر پايه انطاق انحراف بخش هاي سه بعدي و فرضيه بخش سطح قديمي استوار است. صفات و خصوصيات سه بعدي همانند ماتريس سختي بخش (seetion stiffiness) که تاثيرات ترکيبي بين نيروهاي نرمال و مماسي را به علت ناهمساني کروي ماده انعکاس مي دهند، بدست مي آيد. کرنش و تنش هاي قديمي به عنوان متغيرهاي ورودي و خروجي نگهداري مي شوند. مدل مفروض به صورت يک قانون ساختاري براي المان هاي فريم در تحليل يک ساختار کامل مناسب است. 
1- مقدمه
سياري از المان هاي ساختاري هدفي براي ترکيب نيروهاي محوري و برشي و خميدگي و پخشي هستند. براي ره گيري دقيق پاسخ چنين اعضايي بايستي تعال بين نيروهاي مماسي و نرمال در نظر گرفته شود، مخصوصاً اگر شکست، خميدگي و شکستگي يا ساير خواص غير خطي ماده روي دهد. 
بسياري از مول هاي تحليل کنوني توانايي دريافت نتايج ترکيبي بر پايه فرمول هاي المان محدود دو بعدي (2D) و سه بعدي (3D) را دارند که زمان بوده و به طور کلي براي استفاده در مسائل مهندسي مناسب نيستند. از طرف ديگر فرمول هاي مهندسي بر پايه المان هاي تيروستون (beam- column) که از مفهوم برش مقطعي استفاده مي کنند و با نيروهاي تعميم يافته و تبديلات رفتار مي کنند به طور کلي زماني که پديد غير خطي منظور مي شود نتايج ترکيبي ذکر شده لحاظ نمي شود. 

 

جهت دانلود محصول اینجا کلیک نمایید

برچسب‌ها:
این بسته حاوی نمونه سوالات پیشنهادی میهن همکار جهت آمادگی بیشتر داوطلبان در آزمون های استخدامی پست بانک ایران می باشد که توسط گروه نویسندگان میهن همکار تهیه و ثبت گردیده است.
- نام محصول: نمونه سوالات آزمون های استخدامی پست بانک ایران
- مواد امتحانی موجود در این بسته:
300 نمونه سوال کامپیوتر (همراه با پاسخنامه)
300 نمونه سوال معارف اسلامی (همراه با پاسخنامه)
300 نمونه سوال ریاضی (همراه با پاسخنامه)
200 نمونه سوال هوش و استعداد (همراه با پاسخنامه)
300 نمونه سوال زبان انگلیسی (همراه با پاسخنامه)
 
+ تمامی موارد ذکر شده، به صورت یکجا در این بسته موجود می باشند.
- آیا جهت خرید این محصول دو دل هستید! درباره ی این محصول بیشتر بدانید:
مزیت منحصر به فرد این فایل: اکثر سایت هایی که در زمینه ی فروش محصولات استخدامی مشغول به فعالیت هستند با کپی کردن یک سری نمونه سوالات مشابه و تکراری اقدام به عرضه می نمایند، در نتیجه اکثر سوالات موجود علاوه بر تکراری بودن، خاصیت اختصاصی و بروز بودن خود را از دست داده و به صورت کلی فاقد کیفیت های لازم هستند.
بسته ی عرضه شده در "میهن همکار" با صرف وقت و هزینه توسط گروه نویسندگان متخصص و حاذق "میهن همکار" تهیه و ثبت شده است. 
مزیت های ویژه ی این بسته:
1- حاوی سوالات استاندارد و ثبت شده
2- حاوی سوالات غیر تکراری در سایت های مشابه
3- حاوی سوالات جدید
4- حاوی سوالات پرتکرار
5- کنترل چندین باره و دقت در حداقل کردن خطای انسانی در طراحی سوالات
6- تمامی سوالات دارای تیک پاسخ صحیح در کنار گزینه ی صحیح می باشند
اکنون جهت حصول اطمینان و سنجیدن آنچه که به عنوان مزیت این بسته خدمت شما عرض کردیم میتوانید بخش کوچکی از محصول را به صورت رایگان دانلود کرده و در صورت رضایت اقدام به خرید مجموعه کامل نمونه سوالات ذکر شده نمایید.
کیفیت کار ما، اعتبار ماست! مجموعه ی کامل نمونه سوالات همراه با پاسخنامه ی آنها آماده ی خرید می باشد.
___
توجه: هرگونه انتشار این فایل، بدون اخطار قبلی منجر به پیگرد خواهد شد.

 

جهت دانلود محصول اینجا کلیک نمایید

برچسب‌ها:
عنوان انگلیسی مقاله: Creep model for unsaturated soils in sliding zone of Qianjiangping landslide
عنوان فارسی مقاله: مدل خزشی برای خاک های غیراشباع در منطقه رانش در رانش زمین چیان جیانگ پینگ
دسته: مکانیک 
فرمت فایل ترجمه شده: WORD (قابل ویرایش)
تعداد صفحات فایل ترجمه شده: 19
ترجمه ی سلیس و روان مقاله آماده ی خرید می باشد.
_______________________________________
چکیده ترجمه:
رفتار مکانیکی خاک مناطق رانش نقش مهمی در رانش زمین دارد. به طور کلی، خاک مناطق رانش اساسا به حالت غیر اشباع به علت نفوذ آب باران و نوسانات سطح آب مخازن می باشد. در ضمن، تعداد زیادی از مثال هایی که نشان می دهد فرایند تغییر شکل رانش زمین همیشه به یک دوره زمانی نیاز دارد، نشان دهنده این است که رانش زمین یک ویژگی وابسته به زمان است. بنابراین، تغییر شکل خاک های غیراشباع در رانش زمین رفتارهای خزشی را در بر می گیرد.در این مقاله، مدل خزشی برگر برای خاک های غیراشباع تحت تنش حالت سه محوری برپایه مکانیک خاک غیراشباع است. بنابراین، از طریق برازش منحنی  با استفاده از روش حداقل مربعات،  پارامترهای خزش در حالت های مکش ماتریک مختلف بر اساس داده های آزمون خزش خاک های غیر اشباع در منطقه رانش در رانش زمین چیان جیانگ پینگ به دست می آید. نتایج نشان می دهد که نتایج پیش بینی شده تطابق خوبی با داده های تجربی دارند. نهایتا، برای کاوش اضافی، مشخصه های خزشی خاک های غیراشباع در مناطق رانش، روابط بین پارامترهای مدل و مکش ماتریک مورد تجزیه و تحلیل قرار می گیرد و مدل بازنگری شده خزش برگر متقابلا توسعه داده می شود. شبیه سازی ها بر روی دیگر گروه های داده های آزمون با استفاده از مدل خزشی اصلاح شده برگر انجام شده است و نتایج معقولی مشاهده شده است.
1-مقدمه:
رانش زمین، یک فاجعه بزرگ مربوط به زمین شناسی است که تهدید بزرگی برای زندگی و دارایی های انسان در بخش های بزرگی از دنیا دارد (یانگ و لو، 1993). منطقه رانش، یکی از عناصر ساختاری مهم برای رانش زمین است که جزئیات اطلاعات را برای تغییرات فیزیکی و توسعه دینامیکی در سیر تکاملی فرایند رانش زمین در خود ذخیره می کند. در رابطه با کمربند رانش که در توسعه رانش زمین شکل می گیرد، رفتار خزشی خاک در منطقه رانش می تواند ترتیب مکانیزم رانش را آشکار کند و به عنوان شاخص مهمی برای پیش بینی و ارزیابی رانش زمین به کار رود (هی، 2005). از یک سو، خاک در منطقه رانش به علت نفوذ آب باران یا نوسان سطح آب مخازن اساسا اشباع نشده است (ریمر، 1992، فورویا و همکاران 1999، وانگ و همکاران 2008).

 

جهت دانلود محصول اینجا کلیک نمایید

برچسب‌ها:
تاريخ : چهار شنبه 26 آذر 1393برچسب:, | 20:39 | نويسنده : admin

تقسیم بندی زعفران:

زعفران دختر پیچ(دسته): این زعفران شامل کلاله و خامه (قسمت سرخ و قسمت سفید یا زرد رنگ زعفران) می‌باشد. در واقع قسمت سرخ در این نوع زعفران باید بین 7570 درصد باشد و قسمت ریشه یا کنج آن حدود 30-25 درصد است.

زعفران نگین: این نوع زعفراناز نظر میزان خامه مشابه زعفران پوشال می‌باشد ولیکن تفاوت آن دو در این می‌باشد که قدرت رنگ دهی این زعفران بالا می‌باشد.

زعفران سرگل (سرقلم): این زعفران از زعفران دسته تهیه می‌شود بصورتی که قسمت سرخ آن را با قیچی جدا کرده.

زعفران پوشال: زعفران‌هایی را که مستقیما قسمت سرخ (تنها شامل مقدار بسیار کمی از زردی) را از گل جدا کرده پوشال می‌گویند.

کنج زعفران: قسمت ریشه یا سفیده کلاله زعفران را کنج گویند.

 

بر اساس کتاب دانشمند بزرگ ابو علی سینا، قانون، زعفران خواص زیادی دارد:

زعفران آرامبخش و ضد اضطراب می‌باشد

برای از بین بردن ورم گوش و عفونت مفید می‌باشد

به عنوان گیاه تقویت چشم یاد شده و التهاب چشم را از بین می‌برد و برای بهبودی بینایی موثر است

زعفران به خصوص روغن آن باعث تسهیل تنفس و تقویت اندام‌های تنفسی می‌شود

محرک قوای جنسی می‌باشد

مصرف زعفران باعث نشاط و ضد افسردگی است

 برای خرید و دیدن محصول کلیک کنید


برچسب‌ها:
تاريخ : چهار شنبه 26 آذر 1393برچسب:کافی میکس 1*3 بن کافه 25 عددی, | 20:33 | نويسنده : admin

 

نوع کافی میکس
مقدار 25 عدد
نوع بسته بندی جعبه ای
نحوه مصرف یک بسته کافی میکس را در 150 سی سی فنجان آب جوش حل شود و میل کنید.
نحوه نگهداری در جای خشک و خنک نگهداری شود
برند بن کافه
کشور سازنده

سنگاپور

 

کافی میکس 1*3 بن کافه 25 عددی، مناسب برای کسانی است که طعم تلخ قهوه را دوست دارند.لینک خرید محصول

 

ل


برچسب‌ها:
عنوان انگلیسی مقاله: An effective parallel approach for genetic-fuzzy data mining
عنوان فارسی مقاله: روش موازی اثربخش برای داده کاوی ژنتیکی - فازی
دسته: فناوری اطلاعات IT - داده کاوی
فرمت فایل ترجمه شده: WORD (قابل ویرایش)
تعداد صفحات فایل ترجمه شده: 23
ترجمه ی سلیس و روان مقاله آماده ی خرید می باشد.
_______________________________________
چکیده ترجمه:
مهم‌ترین کاربرد داده کاوی در تلاش‌هایی است که برای استنتاج قواعد وابستگی از داده‌های تراکنشی صورت می‌گیرد. در گذشته، از مفاهیم منطق فازی و الگوریتم‌های ژنتیکی برای کشف قواعد وابستگی فازی سودمند و توابع عضویت مناسب از مقادیر کمی استفاده می‌کردیم. با وجود این، ارزیابی مقادیر برازش نسبتاً زمان بر بود. به دلیل افزایش‌های شگرف در قدرت محاسباتی قابل دسترسی و کاهش همزمان در هزینه‌های محاسباتی در طول یک دهه‌ی گذشته، یادگیری یا داده کاوی با به کارگیری تکنیک‌های پردازشی موازی به عنوان روشی امکان پذیر برای غلبه بر مسئله‌ی یادگیری کند شناخته شده است. بنابراین، در این مقاله الگوریتم داده‌ کاوی موازی فازی – ژنتیکی را بر اساس معماری ارباب - برده  ارائه کرده‌ایم تا قواعد وابستگی و توابع عضویت را از تراکنش‌های کمی استخراج کنیم. پردازنده‌ی master مانند الگوریتم ژنتیک از جمعیت یگانه‌ای استفاده می‌کند، و وظایف ارزیابی برازش را بین پردازنده‌های slave توزیع می‌کند. اجرای الگوریتم پیشنهاد شده  در معماری ارباب – برده بسیار طبیعی و کارآمد است. پیچیدگی‌های زمانی برای الگوریتم‌های داده کاوی ژنتیکی – فازی موازی نیز مورد تحلیل قرار گرفته است. نتایج این تحلیل تأثیر قابل توجه الگوریتم پیشنهاد شده را نشان داده است. هنگامی که تعداد نسل‌ها زیاد باشد، افزایش سرعت الگوریتم ممکن است نسبتاً خطی باشد. نتایج تجربی تیز این نکته را تأیید می‌کنند. لذا به کارگیری معماری ارباب – برده برای افزایش سرعت الگوریتم داده‌ کاوی ژنتیکی – فازی   روشی امکان پذیر برای غلبه بر مشکل ارزیابی برازش کم سرعت الگوریتم‌ اصلی است.
کلمات کلیدی: داده کاوی، مجموعه های فازی، الگوریتم ژنتیک، پردازش موازی، قاعده اتحادیه
1- مقدمه
با پیشرفت روزافزون فن آوری اطلاعات (IT)، قابلیت ذخیره سازی و مدیریت داده‌ها در پایگاه‌های داده‌ اهمیت بیشتری پیدا می‌کند. به رغم اینکه گسترش IT پردازش داده‌ها را تسهیل و تقاضا برای رسانه‌های ذخیره سازی را برآورده می‌سازد، استخراج اطلاعات تلویحی قابل دسترسی به منظور کمک به تصمیم گیری مسئله‌ای جدید و چالش برانگیز است. از این رو، تلاش‌های زیادی معوف به طراحی مکانیسم‌های کارآمد برای کاوش اطلاعات و دانش از پایگاه داده‌های بزرگ شده است. در نتیجه، داده کاوی، که نخستین بار توسط آگراول، ایمیلنسکی و سوامی (1993) ارائه شد، به زمینه‌ی مطالعاتی مهمی در مباحث پایگاه داده‌ای و هوش مصنوعی مبدل شده است.

 

جهت دانلود محصول اینجا کلیک نمایید

برچسب‌ها:
عنوان انگلیسی مقاله: The Case for Global Accounting Standards: Arguments and Evidence
عنوان فارسی مقاله: مروری بر استانداردهای حسابداری جهانی
دسته: حسابداری
فرمت فایل ترجمه شده: WORD (قابل ویرایش)
تعداد صفحات فایل ترجمه شده: 22
ترجمه ی سلیس و روان مقاله آماده ی خرید می باشد.
_______________________________________
چکیده ترجمه:
چکیده 
این مقاله خلاصه ی مباحثات را برای مجموعه ی عادی استاندارد های حسابداری و نیروهایی که پذیرش استانداردهای گزارشگری بین المللی مالی (IFRS) را افزایش داده اند، تهیه می کند. استفاده ی گسترده از IFRS از  سال 2005، فرصتی برای بررسی عملی مزایای  فراهم می کند. من نتایج بررسی هایی که برای ارزیابی نقش  هم در بازار های سرمایه ی توسعه یافته و هم در بازارهای سرمایه ی در حال توسعه مناسب هستند را به طور خلاصه بیان می کنم. 
مقدمه:
مزایای مورد انتظار استانداردهای حسابداری ترغیب کننده هستند. استفاده از یک مجموعه از استانداردهای با کیفیت بالا توسط شرکت ها در سر تا سر جهان، پتانسیلی برای بهبود قابلیت مقایسه و شفافیت اطلاعات مالی دارد و هزینه های تهیه ی صورتحساب های مالی را کاهش می دهد. هنگامی که استانداردها با دقت زیاد و به طور یکنواخت به کار برده شده اند، شرکای بازار سرمایه اطلاعاتی با کیفیت زیاد خواهند داشت و می توانند تصمیم های بهتری بگیرند. بنابراین بازارها حساب های بسیاری مؤثرتری را تخصیص خواهند داد و واحدهای تجاری می توانند به یک هزینه ی پایین سرمایه دست یابند. این مباحثات برای حمایت از پذیرش استانداردهای گزارشگری مالی بین المللی(IFRS) را برای گزارش گری مالی برای واحدهای تجاری لیست شده ی تلفیقی در ایالت عضو اتحادیه ی اروپا (EU) استفاده کرده اند (EC 1606/2002) . حوزه های قضایی دیگر دلایل مشابهی را برای پذیرش IFRS (Brownسال 2001 را ببینید) با بازتاب تقاضا برای استانداردهای با کیفیت بالا ذکر کردند که می توانند کیفیت و قابلیت مقایسه ی گزارشگری مالی را بهبود دهند و گسترش بازارهای سرمایه ی ملی و تجمیع بازارهای بین المللی را ترویج دهند. 

 

جهت دانلود محصول اینجا کلیک نمایید

برچسب‌ها:
تاريخ : چهار شنبه 26 آذر 1393برچسب:ترجمه مقاله حسابرسی دیجیتالی, | 18:33 | نويسنده : admin
عنوان انگلیسی مقاله: Digital Auditing
عنوان فارسی مقاله: حسابرسی دیجیتالی
دسته: حسابداری - حسابرسی
فرمت فایل ترجمه شده: WORD (قابل ویرایش)
تعداد صفحات فایل ترجمه شده: 12
ترجمه ی سلیس و روان مقاله آماده ی خرید می باشد.
_______________________________________
چکیده ترجمه:
این مقاله صورت حساب را در استاندارد های حسابرسی (SAS) به مدرک حسابرسی شماره ای NO.106 را به طور مختصر بیان می کند.
اهمیت اینکه چرا صورت حساب های مالی باید به طور منصفانه و در تطابق با اصول  حسابداری به طور کلی پذیرفته شده (GAAP) را توضیح می دهد. همچنین توضیح می دهد که چرا روش های حسابرسی و حسابداری باید در تطابق با استاندارد های حسابرسی به طور کلی پذیرفته شده (GAAS) باشد. با تکنولوژی پیشرفته امروزه، تکنیک های حسابرسی و حسابداری به کمک کامپیوتر (CAAT) کمک و مددکار عالی برای حسابرسان بوده است. علی رغم آن ، حسابرسان نیاز به اتخاذ روش حسابرسی جدیدی برای بدست آوردن مدارک دیجیتالی دارند. روش حسابرسی باید طبقه بندی حساسیت یا مهم بودن اطلاعات دیجیتالی را مورد خطاب قرار دهد. این مخصوصأ مهم است ، اگ موسسه در معرض قانون Gram-Leach-Bliley GLB) ) یا Sarbanes-Oxley سال 2002 قرار گیرد. بیشتر فعالیت های قانونی علیه حسابرسان از فقدان مدارک صلاحیت دار مانند واقعه Price wather Lous Coopers International Limited (PwC)  ناشی شده است.
چالشی برای تعیین این است که مدارک دیجتالی جمع آوری شده توسط حسابرسان کافی و صلاحیت دار است. این مقاله ، بعضی تکنیک ها برای جمع آوری و ارزیابی شواهد دیجیتالی ارائه می کند.
کلمات اصلی : مدارک حسابرسی ، دفاع از بدهی با جدیت لازم ، اظهار نامه های مدیریتی

 

جهت دانلود محصول اینجا کلیک نمایید

برچسب‌ها:
این بسته حاوی نمونه سوالات پیشنهادی میهن همکار جهت آمادگی بیشتر داوطلبان در آزمون های استخدامی پست بانک ایران می باشد که توسط گروه نویسندگان میهن همکار تهیه و ثبت گردیده است.
- نام محصول: نمونه سوالات آزمون های استخدامی پست بانک ایران
- مواد امتحانی موجود در این بسته:
300 نمونه سوال کامپیوتر (همراه با پاسخنامه)
300 نمونه سوال معارف اسلامی (همراه با پاسخنامه)
300 نمونه سوال ریاضی (همراه با پاسخنامه)
200 نمونه سوال هوش و استعداد (همراه با پاسخنامه)
300 نمونه سوال زبان انگلیسی (همراه با پاسخنامه)
 
+ تمامی موارد ذکر شده، به صورت یکجا در این بسته موجود می باشند.
- آیا جهت خرید این محصول دو دل هستید! درباره ی این محصول بیشتر بدانید:
مزیت منحصر به فرد این فایل: اکثر سایت هایی که در زمینه ی فروش محصولات استخدامی مشغول به فعالیت هستند با کپی کردن یک سری نمونه سوالات مشابه و تکراری اقدام به عرضه می نمایند، در نتیجه اکثر سوالات موجود علاوه بر تکراری بودن، خاصیت اختصاصی و بروز بودن خود را از دست داده و به صورت کلی فاقد کیفیت های لازم هستند.
بسته ی عرضه شده در "میهن همکار" با صرف وقت و هزینه توسط گروه نویسندگان متخصص و حاذق "میهن همکار" تهیه و ثبت شده است. 
مزیت های ویژه ی این بسته:
1- حاوی سوالات استاندارد و ثبت شده
2- حاوی سوالات غیر تکراری در سایت های مشابه
3- حاوی سوالات جدید
4- حاوی سوالات پرتکرار
5- کنترل چندین باره و دقت در حداقل کردن خطای انسانی در طراحی سوالات
6- تمامی سوالات دارای تیک پاسخ صحیح در کنار گزینه ی صحیح می باشند
اکنون جهت حصول اطمینان و سنجیدن آنچه که به عنوان مزیت این بسته خدمت شما عرض کردیم میتوانید بخش کوچکی از محصول را به صورت رایگان دانلود کرده و در صورت رضایت اقدام به خرید مجموعه کامل نمونه سوالات ذکر شده نمایید.
کیفیت کار ما، اعتبار ماست! مجموعه ی کامل نمونه سوالات همراه با پاسخنامه ی آنها آماده ی خرید می باشد.
___
توجه: هرگونه انتشار این فایل، بدون اخطار قبلی منجر به پیگرد خواهد شد.

 

جهت دانلود محصول اینجا کلیک نمایید

برچسب‌ها:
عنوان انگلیسی مقاله: Effects of Exercise Training on Outcomes in Women With Heart Failure
عنوان فارسی مقاله: اثر تمرين ورزش بر روی پيامدهاي زنان مبتلا به نارسایی قلبی
دسته: پزشکی - ورزشی
فرمت فایل ترجمه شده: WORD (قابل ویرایش)
تعداد صفحات فایل ترجمه شده: 14
ترجمه ی سلیس و روان مقاله آماده ی خرید می باشد.
_______________________________________
چکیده ترجمه:
اهداف
مولفان فرض کردند که زنان در آزمايش HF-ACTION (نارسایی قلبي -A آزمايش بررسی نتایج کنترل شده ازتمرينی ورزش) ثبت نام كردند و به طور تصادفی به تمرين ورزش (ET) كه به  بهبود ظرفیت عملکردی به عنوان پیک جذب اکسیژن (〖VO〗_2) اندازه گیری شده و با آنهايي که در گروه درمان معمول قرار گرفتند مقايسه شده است. علاوه بر این، آنها فرض كردند كه بهبود در پیک 〖VO〗_2 با پیش بینی مرتبط است. آنها بررسی کرد: آیا ورزش اثرات مختلفي بر روی اين بيماري (پيامد ها) زنان نسبت به مردان دارد.
مقدمه
شواهد کمتري به نفع ET در زنان مبتلا به نارسایی قلب (HF) در مقایسه با مردان به دلیل تعداد کمی از زنان مورد مطالعه وجود دارد.
روشها
HF-ACTION آزمايش تصادفی از ET در مقابل درمان معمولي در 2331 بیمار با کلاس HF II-IV و یک کسر تخلیه ای بطن چپ كوچكتر مساوي 35٪ است. تفاوتهای جنسیتي در اثر درمان به صورت تصادفی در پیامدهای بالینی از طریق استفاده از یک سری از کوکس مدلهاي مضرات نسبي مورد بررسی قرار گرفت، کنترل براي متغیرهای کمکی شناخته شده تحت تاثیر پیش بینی HF-ACTION قرار گرفت.

 

جهت دانلود محصول اینجا کلیک نمایید

برچسب‌ها:
تاريخ : سه شنبه 25 آذر 1393برچسب:, | 1:27 | نويسنده : admin

کاچیران یکی از برندهای مشهور و معروف در صنعت چرخ خیاطی در طی این 34سال‌ بوده است که توانسته به رقابت با دیگر شرکت‌های خارجی بپردازد.چرخ خیاطی کاچیران در حال حاضر دارای 21 مدل با نام‌های فاف، نیولایف، یاسمین و ژانیتا ‌می‌باشد. 

چرخ خیاطی کاچیران مدل 5000D نیولایف دارای گارانتی شرکت کاچیران می‌باشد که با طراحی بسیار زیبا و متفاوت برای استفاده آسان، مناسب برای انواع دوخت‌های جدید و متنوع.

نوعچرخ خیاطیبرندکاچیرانابعاد42*19*29وزن7/9 کیلوگرمجنس بدنهآلومینیمیتعداد دوختبیش از 139 نوع دوختعرض دوخت0 تا 5 میلیمترطول دوخت0 تا 6 میلیمترتعداد دور موتور1,000 دور بر دقیقهنوع پدالالکترونیکی 2 سرعتهلامپ | LED |قابلیت دوخت استرجگرد دوزگردونه تنظیم کشش نخگردونه تنظم موقعیت سوزنسیستم سوزن نخ کنبازوی آزادبازوی متحرکاهرم معکوساهرم خلاص کننده پیشبرامکان تعویض سریع و راحت پایه هاکشور سازندهایراناقلام همراهپایه دوخت فلزی، پایه دوخت شفاف، پس دوزی(نامریی)، زیپ دوزی، جادکمه دوزی، رفو، لب تو، پایه سردوزی، میله راهنمای دوخت، دیسکهای نگهدارنده قرقره، بشکاف، برس، میله قرقره متحرک، روغندان، ماسوره(9 عدد)، بسته(جعبه) سوزن، پیچ گوشتی، 2 عدد قیچی(یک عدد کوچک و یک عدد بزرگ)، دفترچه راهنمای استفاده از چرخ خیاطی همراه با لوح فشرده آموزشی راهنمای استفاده از چرخ خیاطی بسته (جعبه) سوزن محتوی یک عدد سوزن دوقلو و چهار سوزن با سایزهای 70، 80، 90 و 100 می باشد

برای دیدن محصول و خرید کلیک کنید


برچسب‌ها:
تاريخ : سه شنبه 25 آذر 1393برچسب:, | 1:18 | نويسنده : admin

روغن شتر مرغ سرشار از امگا 3، 6، 9 می‌باشد که ترکیبات مولکولی آن همانند پوست انسان است، تاثیرات شفابخش روغن شترمرغ از دوهزار سال پیش برای درمان زخم‌ها و ماساژ شناخته شده است. این روغن به دلیل نقطه ذوب پایین به سرعت جذب پوست می‌شود و بدون اثر چربی روی پوست منافذ پوست را مسدود نمی‌کند. کنابع علمی اشاره بر این دارند که روغن شتر مرغ بیشتر از روغن گیاهی با پوست بدن همخوانی و مطابقت دارد. به دلیل وجود 70 درصد اسیدهای چرب غیر اشباع در روغن شتر مرغ، آن روغن دارای خواص معجزه آسایی است. برخی از این اسیدها (ویتامین F) باعث حفظ ساختار، لطافت و انعطاف پذیری پوست می‌شود. همچنین در این روغن در حالت طبیعی ویتامین A و E و پرویتامین A وجود دارد.

 

 

نوع روغن شتر مرغ
برند 5040
وزن 50 میلی‌لیتر
نحوه مصرف قبل از مصرف، قوطی حاوی روغن را در آب گرم قرار داده و خوب تکان دهید. مقدار مناسبی (1 الی 3 میلی‌گرم برای هر سانتیمتر مربع در سطح پوست) از روغن را بر روی سطح پوست خشک و تمیز مالیده و روزی 3 مرتبه به آرامی ماساژ دهید تا کاملا جذب شود
موارد استفاده -تسکین دهنده دردهای مفاصل
-روغن ماساژ تسکین درد
-رفع دردهای عضلانی و گرفتگی ماهیچه‌ها و دردهای ناشی از در رفتگی و رگ به رگ شدن
-کاهش ورم‌های مزمن سفت و چرکین
-رفع التهابات پوستی
-ضد خارش و خشکی پوست
-تسریع در ترمیم زخم و سوختگی
-دافع حشرات و گریز مار، دافع سم عقرب
-تسریع کننده در راه افتادن اطفال
کشور سازنده ایران
سایر ویژگی ها روغن شتر مرغ 100 درصد خالص و طبیعی
دارای مجوز از وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی با شماره 0263-93-س
نحوه نگهداری در معرض مستقیم نور خورشید قرار نگیرد
در جای خنک نگهداری شود
نوع بسته بندی پت پلاستیکی فشاری
محتویات حاوی ویتامین A , E
سرشار از امگا 3 و 6 و 9
حاوی اسیدهای چرب اشباع شده: اسید اولئیک 44% ، امگا6، اسید لینولئیک 3% ، امگا3، اسید میریستیک 6% ، امگا5، اسید پالمیتولئیک 6.3%، امگا 7

 لینک خرید محصول از فروشگاه 5040


برچسب‌ها:
تاريخ : سه شنبه 25 آذر 1393برچسب:تست نوار قند فروشگاه 5040, | 1:11 | نويسنده : admin

 

تست نوار قند

امروزه از بیماری دیابت با نام مرگ خاموش یاد می‌شود.انجام آزمایش های دوره ای قند خون،کنترل قندخون روزانه با دستگاه تست قند خون،تغذیه مناسب با محدودیت مصرف نمک،قطع کامل مصرف سیگار و مصرف منظم داروهای دیابت،از جمله اقداماتی است که مبتلایان به دیابت باید انجام دهند.ساده ترین راه،کنترل روزانه قند خون با دستگاه‌های اندازه‌گیری قند خون می باشد. نوار تست قند خون از ملزومات اصلی یک دستگاه تست قند بوده و  Major ll Plus با تشخیص 6 ثانیه‌ای و مجهز بودن به كنترل حجم خون دارای قابلیت جذب خون بوده و دارای بسته بندی مجزا برای مقاومت در برابر رطوبت و عوامل محیطی دیگر می‌یاشد. این بسته به همراه 10 عدد سوزن تست قند خون می‌باشد.

 
مشخصات اصلی
نوع نوار تست قند خون
برند Major ll Plus
نحوه مصرف چنانچه از نوارهاي داخل قوطي استفاده مي كنيد بعد از مصرف بلافاصله درب قوطي را ببنديد.
پس از باز كردن بسته فويل نوار بلافاصله نوار را مصرف نماييد.
به تاريخ انقضاي نوارها دقت كنيد، هرگز نواري را كه منقضي شده مصرف نكنيد.
تاريخ انقضاي نوارها به صورت (ماه-سال ) بر روي بسته و قوطي نوار ها درج شده است.
کشور سازنده آلمان
سایر ویژگی ها دارای بسته بندی مجزا برای مقاومت در برابر رطوبت، دما، اکسیژن و آلودگی برای اطمینان در دقت و صحت تست
حمل و نقل آسان
کد گذاری اتوماتیک با ریز تراشه (بدون نیاز به وارد کردن کد بسته نوار بطور دستی)
داراي سيستم كنترل حجم خون
داراي قابليت مكش/جذب خون
اقلام همراه 10 عدد سوزن تست قند خون
نحوه نگهداری نوارها بايد در محيط خشك و خنك و به دور از تابش مستقيم خورشيد نگهداري شوند.
از نگهداري نوارها در يخچال خودداري كنيد.
دماي محيط نگهداري نوارها بايستي30-15 درجه باشد.
از نگهداري و استفاده نوار در محيط با رطوبت بالا خودداري شود.
هرگز نوارهاي تست قند خون را در مجاورت مواد شوينده نگهداري نكنيد.
از خم كردن نوارها جدا خودداري كنيد.
نوع بسته بندی جعبه ای
محتویات 2 قوطی که هر بسته حاوی 25 عدد نوار تست می‌باشد
 
 

برچسب‌ها:
عنوان انگلیسی مقاله: Elasto-Plastic Stresses in Thick Walled Cylinders
عنوان فارسی مقاله: تنش الاستو پلاستیک در جداره ضخیم سیلندر
دسته: مکانیک
فرمت فایل ترجمه شده: WORD (قابل ویرایش)
تعداد صفحات فایل ترجمه شده: 16
ترجمه ی سلیس و روان مقاله آماده ی خرید می باشد.
_______________________________________
چکیده ترجمه:
در طراحی بهینه یک لوله اسلحه مدرن دو هدف اصلی وجود دارد. 1-افزایش مقاومت به وزن و 2-افزایش عمر خستگی آن است. می تواند از طریق ایجاد یک میدان تنش پسماند در دیواره سیلندر به وجود امده که یک فرایند شناخته شده به عنوان اوتوفریتیژ است. این اغلب برای دستگاه های لوله ای جهت تنظیمات نهایی اوتوفریتیژ لازم است. چرا که در برخی از تنش های پسماند مورد نظر حذف می شود. به منظور دستیابی به توزیع تنش پسماند مناسب به صورت یک کار عملی فونمیزز مفروضات زیر را در  پژوهش حاضر جهت تجزیه و تحلیل معیار عملکرد فونمیزز،کرنش سختی ایزوتروپیک در منطقه پلاستیک را در رابطه با نظریه پراندل-رئوس و با در نظر گرفتن اثر تنش صفحه بائو شینگر در نظر گرفتیم  تنش های تدریجی با استفاده از محاسبه روش اختلاط محدود که به موجب آن دیواره سیلندر با N حلقه که با یک فاصله مشخصΔr  از هم جدا هستند،بررسی شد. ماشین کاری انجام شد که با از بین بردن حلقه ها از هردو طرف سیلندر بوده که در نهایت به شکل نهایی رسیدند.
پس از توسعه نظری روش و نوشتن یک برنامه کامپیوتری مناسب محاسبات انجام شده و همبستگی خوبی با نتایج تجربی مشاهده شد. نتایج عددی نیز در مقایسه با سایر راه حل های تحلیلی و تجربی ارتباط بسیار خوبی را در رابطه با شکل واندازه بدست داد.
مقدمه:
افزایش نسبت مقاومت به وزن و عمر خستگی طولانی هدف اصلی از طراحی بهینه لوله اسلحه مدرن می باشد. این را می توان از طریق ایجاد یک میدان تنش پسماند در دیواره لوله که یک فرایند شناخته شده به عنوان اوتوفریتیز است را انجام داد. دوفرایند خودکار اصلی وجود دارد. یکی فرایند هیدرواستاتیک است که براساس استفاده از فشار هیدرواستاتیک بالا می باشد که در داخل لوله اعمال می شود و دومی سنبه کاری است که در ان از سنبه بزرگ برای سوراخ کردن لوله و در نتیجه انبساط آن استفاده می شود. تنش پسماند یک اثر فشاری برروی سطح داخلی سیلندر دارد. افزایش فشار الاستیک را در سیلندر به همراه داشته و سرعت رشد ترک ها را کم می کند. علاوه براین گاهی اوقات سیلند را به ابعاد نهایی می رساند که باعث کاهش تنش پسماند می شود. از انجا که اطالعات اولیه برای محاسبه فشار قدرت الاستیک و عمر خستگی از یک توزیع دقیق باقیمانده تنش است. یک راه حل نظری برای این تنش باید به عنوان یک مسیر عملی باشد. 

 

جهت دانلود محصول اینجا کلیک نمایید

برچسب‌ها:
عنوان انگلیسی مقاله: Effects of Exercise Training on Outcomes in Women With Heart Failure
عنوان فارسی مقاله: اثر تمرين ورزش بر روی پيامدهاي زنان مبتلا به نارسایی قلبی
دسته: پزشکی - ورزشی
فرمت فایل ترجمه شده: WORD (قابل ویرایش)
تعداد صفحات فایل ترجمه شده: 14
ترجمه ی سلیس و روان مقاله آماده ی خرید می باشد.
_______________________________________
چکیده ترجمه:
اهداف
مولفان فرض کردند که زنان در آزمايش HF-ACTION (نارسایی قلبي -A آزمايش بررسی نتایج کنترل شده ازتمرينی ورزش) ثبت نام كردند و به طور تصادفی به تمرين ورزش (ET) كه به  بهبود ظرفیت عملکردی به عنوان پیک جذب اکسیژن (〖VO〗_2) اندازه گیری شده و با آنهايي که در گروه درمان معمول قرار گرفتند مقايسه شده است. علاوه بر این، آنها فرض كردند كه بهبود در پیک 〖VO〗_2 با پیش بینی مرتبط است. آنها بررسی کرد: آیا ورزش اثرات مختلفي بر روی اين بيماري (پيامد ها) زنان نسبت به مردان دارد.
مقدمه
شواهد کمتري به نفع ET در زنان مبتلا به نارسایی قلب (HF) در مقایسه با مردان به دلیل تعداد کمی از زنان مورد مطالعه وجود دارد.
روشها
HF-ACTION آزمايش تصادفی از ET در مقابل درمان معمولي در 2331 بیمار با کلاس HF II-IV و یک کسر تخلیه ای بطن چپ كوچكتر مساوي 35٪ است. تفاوتهای جنسیتي در اثر درمان به صورت تصادفی در پیامدهای بالینی از طریق استفاده از یک سری از کوکس مدلهاي مضرات نسبي مورد بررسی قرار گرفت، کنترل براي متغیرهای کمکی شناخته شده تحت تاثیر پیش بینی HF-ACTION قرار گرفت.

 

جهت دانلود محصول اینجا کلیک نمایید

برچسب‌ها:
عنوان انگلیسی مقاله: Globalization and trends in international marketing research in Asia
عنوان فارسی مقاله: جهانی سازی و مراحلی در بررسی بازاریابی بین المللی در آسیا
دسته: اقتصاد- بازاریابی - تجارت
فرمت فایل ترجمه شده: WORD (قابل ویرایش)
تعداد صفحات فایل ترجمه شده: 15
ترجمه ی سلیس و روان مقاله آماده ی خرید می باشد.
_______________________________________
چکیده ترجمه:
چند فاکتور نشان دهنده روند جهانی سازی می باشند که شامل آزادسازی گسترده بازار ، تاثیر تکنولوژی ، روش های ارتباطی متغیر و توزیع در سطح جهانی به طور سریع می باشد. بازارهای جهانی به طور فزاینده ای برای شرکت های چند ملیتی حائز اهمیت بوده و این مورد منجر به تغییر در سازمان ها و فلسفه تحقیقاتی شرکت های بازاریابی بین المللی می گردد. مزایای روش های بین المللی در ارتباط با تحقیقات شامل کنترل و هماهنگی بهتر تحقیقات در بسیاری از کشورها ، قابل مقایسه بودن یافته های تحقیقی و درک بهتر نقش بازار بر مبنای مرزهای فرا ملی می باشد. افراد و همچنین نمایندگی های تحقیق این موضوع را دریافته اند که این مسئاله حائز اهمیت می باشد تا درک کلی را در ارتباط با کل محیط عملیاتی ایجاد کرده و درک بهتری از تصمیمات و فعالیت های رقابتی نسبت به بررسی اطلاعات بازاریابی متعارف داشته باشیم.اگر تحقیقات مربوط به بازاریابی بین المللی بتواند مطابق با نیاز افراد باشد ، می تواند مرتبط و متناسب با هزاره جدید باشد.. 
کلیدواژه: جهانی سازی، تحقیقات بازاریابی بین المللی، تحقیقات بتزاریابی آسیا، رفتار مصرف کننده
مقدمه 
دو دهه گذشته ، شاهد جهانی سازی سریع فعالیت های تجاری در جهان به ویژه در منطقه آسیا در بخش های اقیانوس آرام با توجه به شکوفا شدن اقتصاد آسیا همانند ، ژاپن ، کره جنوبی ، تایوان و سنگاپور بوده است. اخیرا بحران اقتصادی ضررهایی را به بعضی از کشورها وارد کرده و رشد اقتصادی این کشورها و کشورهای کمتر شناخته شده همانند تایلند ، مالزی و اندونزی را تحت تاثیر قرار داده است.جهانی سازی و بحران های اقتصادی اگرچه به طور مکرر واقع شده و به یکدیگر ارتباطی ندارند دارای تاثیرات وسیع و مهمی بر روی شرکت های بررسی کننده بازار و فعالیت هایشان در آسیا می باشند. 

 

جهت دانلود محصول اینجا کلیک نمایید

برچسب‌ها:
عنوان انگلیسی مقاله: The Relationship Between Shear Wave Velocity,temperature,attenuation and viscosity in the shallow part the mantle
عنوان فارسی مقاله: رابطه سرعت برشی,درجه حرارت ،روابط کاهندگی و ویسکوزیته در قسمت کم عمق از گوشته
دسته: عمران - زمین شناسی
فرمت فایل ترجمه شده: WORD (قابل ویرایش)
تعداد صفحات فایل ترجمه شده: 30
ترجمه ی سلیس و روان مقاله آماده ی خرید می باشد.
_______________________________________
چکیده ترجمه:
توموگرافی امواج سطحی با استفاده از اساس سرعت امواج مابین 4-1 دوره بوده وبین 160-50 می باشد.. پروتکل ما 250 کیلومتر ورزولوشن عمودی از50 کیلومتر به عمق 300کیلومتر در گوشته است. مدل جدید ما    . PM-V2-2012 بوده  و مقدار 106 *3  لرزه ثبت شده است که موافق با پروتکل مدل قبلی است این است که با نخمین دما از مدل های ورقه اقیانوسی و با فشار و برآورد درجه حرارت از ترکیب مواد معدنی گارنت پریدوتیت مقدار SV(P,T) براساس مشاهدات ژئو فیزیکی محاسبه شد . اینها در مرحله بعد مورد استفاده به منظور برآورد مدل برشی و مشتقات آن با توجه به دماو فشار مورد استفاده قرار خواهد گرفت که باید با آزمایشهای آزمایشگاهی به یک توافق منطقی برسد. در درجه حرارت بالا یک آرامش رخ می دهد. که باعث موج برشی وبه فرکانس بستگی دارد. این رفتار  عامل یک ویسکوزیته برای بدست آوردن زمان آرامش ماکسول است که این رفتار آرام از یک بعد فرکانسی شرح داده شده است که بستگی به انرژی فعال سازیE و مقدار حجم V دارد و مقادیر آنها از مدل ها ژئوفیزیکی در آزمایشهای آزمایشگاهی در درجه خحرارت بالا توافق دارد. در نتیجه این مدل برای تعیی ضخامت لایه لیتوسفر در موج برشی ایجاد شده از تغییرات سرعتی استفاده می شود. این پروتکل دو عامل را با توجه به مدل های قبلی بهبود داده است وبه وضوح حل لیتوسفر ضخیم را در  زیر کمربند درونی فعال که در حال حاضر کوتاه است را نشان می دهد. همین عبارت اجازه می دهد که مقدار روابط کاهندگی موج برشی و ویسکوزیته آن برآورد شود.
کلیدواژه ها: توموگرافی امواج سطحی ،درجه حرارت گوشته،ضخامت لایه لیتوسفر،روابط کاهندگی موج برشی و ویسکوزیته گوشته.
1-مقدمه:
ارتباط سرعت موج برشی در مقابل افزایش کاهندگی کاهش کی یابد و کاهش ویسکوزیته در گوشته فوقانی زمین تقریبا در  90 سال گذشته شناخته شده است.(گوتنبرگ 1950.ص76) این اثرات در آستونسفر بیشتر آشکار می باشد که در  آن درجه حرارت گوشته به درجه حرارت ذوب می رسد. شکل 1-A یک حالت ثابت ژئوترم را نشان می دهد. لایه ی نزدیک به سطح که در آن گرما از طریق هدایت منتقل می شود به عنوان یک لایه مرزی مکانیکی شناخته شده است(MBL) این است که توسط یک فاصله در لایه مرزی حرارتی (TBL) بخشی از حرارت به صورت هم رفتی از گوشته فوقانی منتقل می شود. در اعماق بیشتر گرادیان دما در ایزونتروپیک همرفتی است. بدون ناپیوستگی در عردو درجه حرارت شیب می تواند در هر نقطه رخ دهد. 

 

جهت دانلود محصول اینجا کلیک نمایید

برچسب‌ها:
عنوان انگلیسی مقاله: Impact of quality antecedents on taxpayer satisfaction with online tax-filing systems—An empirical study
عنوان فارسی مقاله: تاثیر سوابق کیفی بر رضایت مالیات دهنده از سیستم های آنلاین ثبت مالیاتی – یک مطالعه تجربی
دسته: مدیریت - حسابداری - اقتصاد
فرمت فایل ترجمه شده: WORD (قابل ویرایش)
تعداد صفحات فایل ترجمه شده: 21
ترجمه ی سلیس و روان مقاله آماده ی خرید می باشد.
_______________________________________
چکیده ترجمه:
این مقاله بر رضایت مشتری از سیستم ثبت مالیات آنلاین که به منظور ثبت اظهارنامه های مالیات بر درامد شخصی است مطالعه میکند. کیفیت سیستم ثبت مالیات آنلاین در برگیرنده کیفیتهای خدمات، سیستم واطلاعات است که سوابق رضایت کاربر از هر سیستمی است . برای سنجش کیفیت سیستم ثبت مالیات آنلاین یک مدل سنجش درجه دوم با استفاده از تحلیل عاملی تاییدی مرتبه بالاتر امتحان شد. تحلیل عامل سلسله مراتبی ، کیفیت سیستم اطلاعاتی مدل مورد سنجش را در زمینه تحقیق پشتیبانی کرد . تحلیل مسیر با استفاده از مدل معادلات ساختاری تایید شد که در نتیجه سوابق کیفی به شدت بر رضایت مالیات دهنده از سیستم ثبت مالیات آنلاین اثر گذاشتند . عوامل کیفیت سیستم و کیفیت اطلاعات در سنجش رضایت مالیات دهنده مهمتر از کیفیت خدمات بودند که نشاندهنده این است که خروجی های سیستم و توانایی پردازش برای مالیات دهنده از اهمیت بیشتری برخوردار است . براساس یافته ها ، مفاهیم مربوط به سیستم ثبت مالیات آنلاین مورد بحث قرار گرفت . در نهایت محدودیتها هم ارائه شدند .
کلمات کلیدی : سیستم ثبت مالیات آنلاین ، رضایت مالیات دهنده ، کیفیت اطلاعات ، کیفیت سیستم ، تحلیل عامل درجه دوم
1- مقدمه:
با ظهور تکنولوژی ارتباطات و اطلاعات ( ICTs ) رقابت شدید و رشد سریعی در بسیاری از وظایف و فرایندهای سازمانی به وجود آمده است . بسیاری ازسازمانها و نمایندگان دولتی استفاده بالقوه از تکنولوژی ارتباطات و اطلاعات را برای تحویل خدمات کاوش میکنند . امروزه دولت الکترونیک از تکنولوژی ارتباطات و اطلاعات برای ارتقا مشارکت شهروندی، انتشار اطلاعات، فراهم کردن خدمات و اداره کردن سیستمهای دولتی استفاده میکند . قابلیتهای دولت به شهروند ( G2C ) دولت به تجارت ( G2B ) و دولت به دولت ( G2G ) دارند تبدیل به قابلیتهای معمولی میشوند .

 

جهت دانلود محصول اینجا کلیک نمایید

برچسب‌ها:
عنوان انگلیسی مقاله: Human resource outsourcing: Market and operating performance effects of
administrative HR functions
عنوان فارسی مقاله: برون سپاری منابع انسانی : بازار و تاثیرات عملکردهای اجرایی توابع منابع انسانی اداری
دسته: مدیریت منابع انسانی - تجارت
فرمت فایل ترجمه شده: WORD (قابل ویرایش)
تعداد صفحات فایل ترجمه شده: 20
ترجمه ی سلیس و روان مقاله آماده ی خرید می باشد.
_______________________________________
چکیده ترجمه:
این مطالعه با استفاده از روش مطالعه رویداد و بررسی رگرسیون دو مرحله  ای بر روی نمونه ای از شرکت هایی که قراردادهای برون سپاری منابع انسانی (HRO) را اعلام میکنند ،  ارتباط بین HRO اداری و بازار سرمایه سطح شرکت و عملکرد دراز مدت را توسط کنترل اطلاعات مالی آرشیوی برای  endogeneity و بهینگی تصمیم برون سپاری مورد بررسی قرار میدهد. .نتایج به دست آمده نشان می دهد که حقوق بازار سرمایه پاسخی مثبت به شرکت های مشتری که اعلام کننده  HRO اداری، به ویژه شرکت های خدمات و آن دسته از وظایف HR تراکنشی برون سپاری میدهد . در تجزیه و تحلیل های آماری دیگر نشان می دهد که برون سپاری با بهینگی کمتر بطور منفی با عملکرد دراز مدت مرتبط است زمانی که  به عنوان سرمایه و بازگشت عامل بر روی دارایی های اندازه گیری شده است.این مطالعه منجر به نوشته های برون سپاری توسط کمیت عملکرد برون سپاری دقیق تر از طریق داده های مالی آرشیوی و به کارگیری آزمون های تجربی بازار سرمایه میشود .علاوه بر این، برای بهبود تصمیم گیری برون سپاری در بررسی اثرات عملکرد دراز مدت کنترل میشود .این مقاله بر HR، به عنوان یک تابع مهم در درون شرکت و ارزش های افزایش یافته در شرکت متمرکز می باشد.
کلیدواژه: برون سپاری منابع انسانی اداری، واکنش بازار سرمایه، اجرای عملیاتی، مطالعه رویداد 
1.مقدمه
منابع انسانی برون سپار شرکت ها (HR) خدماتی را برای صرفه جویی در هزینه ها، بهره وری، بهبود خدمات، دسترسی به منابع انسانی متخصص و انعطاف پذیری افزایش یافته را ارائه میدهد . اقتصاد هزینه معاملات (TCE) همراه با بازار سرمایه و نظریه های مبتنی بر منابع نشان دهنده ارتباطی میان خدمات برون سپاری منابع انسانی و به طور کلی عملکرد شرکت است. با این حال  نه تنها نوشته های برون سپار موجود ارتباط تجربی میان منابع انسانی برون سپار (HRO) و عملکرد شرکت را ایجاد نکرده اند، حتی پیوندی میان برابری بازار سرمایه با آنچه  تاسیس شده را ایجاد نکرده اند . پژوهش HRO  اولیه در درجه اول به تصمیم مشتری در برون سپاری، ویژگی های مشتریان برون سپاری، روابط برون سپاری، و تاثیر برون سپاری بر کارکنان مرتبط میشود . با دادن اثر گسترده ای از عملکرد HR در شرکت ، درک تاثیر تصمیم برون سپاری برای مدیران مایل به بهبود سودآوری و بازار سهام حیاتی است. مدیریت نیروی کار یک شرکت به طور موثر و استراتژیک می تواند ارزش سهام را به بیش از 10 تا 20 درصد افزایش دهد. این منابع اهمیت اقتصادی سیستم HR است. خدمات برون سپاری HR به طور بالقوه می تواند خدمات بهره وری سازمانی و عملکرد HR ، را بخوبی  صرفه جویی قابل توجه در هزینه ها بهبود بخشد.

 

جهت دانلود محصول اینجا کلیک نمایید

برچسب‌ها:
عنوان انگلیسی مقاله: Elasto-Plastic Stresses in Thick Walled Cylinders
عنوان فارسی مقاله: تنش الاستو پلاستیک در جداره ضخیم سیلندر
دسته: مکانیک
فرمت فایل ترجمه شده: WORD (قابل ویرایش)
تعداد صفحات فایل ترجمه شده: 16
ترجمه ی سلیس و روان مقاله آماده ی خرید می باشد.
_______________________________________
چکیده ترجمه:
در طراحی بهینه یک لوله اسلحه مدرن دو هدف اصلی وجود دارد. 1-افزایش مقاومت به وزن و 2-افزایش عمر خستگی آن است. می تواند از طریق ایجاد یک میدان تنش پسماند در دیواره سیلندر به وجود امده که یک فرایند شناخته شده به عنوان اوتوفریتیژ است. این اغلب برای دستگاه های لوله ای جهت تنظیمات نهایی اوتوفریتیژ لازم است. چرا که در برخی از تنش های پسماند مورد نظر حذف می شود. به منظور دستیابی به توزیع تنش پسماند مناسب به صورت یک کار عملی فونمیزز مفروضات زیر را در  پژوهش حاضر جهت تجزیه و تحلیل معیار عملکرد فونمیزز،کرنش سختی ایزوتروپیک در منطقه پلاستیک را در رابطه با نظریه پراندل-رئوس و با در نظر گرفتن اثر تنش صفحه بائو شینگر در نظر گرفتیم  تنش های تدریجی با استفاده از محاسبه روش اختلاط محدود که به موجب آن دیواره سیلندر با N حلقه که با یک فاصله مشخصΔr  از هم جدا هستند،بررسی شد. ماشین کاری انجام شد که با از بین بردن حلقه ها از هردو طرف سیلندر بوده که در نهایت به شکل نهایی رسیدند.
پس از توسعه نظری روش و نوشتن یک برنامه کامپیوتری مناسب محاسبات انجام شده و همبستگی خوبی با نتایج تجربی مشاهده شد. نتایج عددی نیز در مقایسه با سایر راه حل های تحلیلی و تجربی ارتباط بسیار خوبی را در رابطه با شکل واندازه بدست داد.
مقدمه:
افزایش نسبت مقاومت به وزن و عمر خستگی طولانی هدف اصلی از طراحی بهینه لوله اسلحه مدرن می باشد. این را می توان از طریق ایجاد یک میدان تنش پسماند در دیواره لوله که یک فرایند شناخته شده به عنوان اوتوفریتیز است را انجام داد. دوفرایند خودکار اصلی وجود دارد. یکی فرایند هیدرواستاتیک است که براساس استفاده از فشار هیدرواستاتیک بالا می باشد که در داخل لوله اعمال می شود و دومی سنبه کاری است که در ان از سنبه بزرگ برای سوراخ کردن لوله و در نتیجه انبساط آن استفاده می شود. تنش پسماند یک اثر فشاری برروی سطح داخلی سیلندر دارد. افزایش فشار الاستیک را در سیلندر به همراه داشته و سرعت رشد ترک ها را کم می کند. علاوه براین گاهی اوقات سیلند را به ابعاد نهایی می رساند که باعث کاهش تنش پسماند می شود. از انجا که اطالعات اولیه برای محاسبه فشار قدرت الاستیک و عمر خستگی از یک توزیع دقیق باقیمانده تنش است. یک راه حل نظری برای این تنش باید به عنوان یک مسیر عملی باشد. 

 

جهت دانلود محصول اینجا کلیک نمایید

برچسب‌ها:
این بسته حاوی نمونه سوالات پیشنهادی میهن همکار جهت آمادگی بیشتر داوطلبان در آزمون های استخدامی بانک کار آفرین می باشد که توسط گروه نویسندگان میهن همکار تهیه و ثبت گردیده است.
- نام محصول: نمونه سوالات آزمون های استخدامی بانک کار آفرین
- مواد امتحانی موجود در این بسته:
200 نمونه سوال بانکداری عمومی (همراه با پاسخنامه)
300 نمونه سوال زبان انگلیسی (همراه با پاسخنامه)
200 نمونه سوال هوش و استعداد (همراه با پاسخنامه)
+ تمامی موارد ذکر شده، به صورت یکجا در این بسته موجود می باشند.
- آیا جهت خرید این محصول دو دل هستید! درباره ی این محصول بیشتر بدانید:
مزیت منحصر به فرد این فایل: اکثر سایت هایی که در زمینه ی فروش محصولات استخدامی مشغول به فعالیت هستند با کپی کردن یک سری نمونه سوالات مشابه و تکراری اقدام به عرضه می نمایند، در نتیجه اکثر سوالات موجود علاوه بر تکراری بودن، خاصیت اختصاصی و بروز بودن خود را از دست داده و به صورت کلی فاقد کیفیت های لازم هستند.
بسته ی عرضه شده در "میهن همکار" با صرف وقت و هزینه توسط گروه نویسندگان متخصص و حاذق "میهن همکار" تهیه و ثبت شده است. 
مزیت های ویژه ی این بسته:
1- حاوی سوالات استاندارد و ثبت شده
2- حاوی سوالات غیر تکراری در سایت های مشابه
3- حاوی سوالات جدید
4- حاوی سوالات پرتکرار
5- کنترل چندین باره و دقت در حداقل کردن خطای انسانی در طراحی سوالات
6- تمامی سوالات دارای تیک پاسخ صحیح در کنار گزینه ی صحیح می باشند
اکنون جهت حصول اطمینان و سنجیدن آنچه که به عنوان مزیت این بسته خدمت شما عرض کردیم میتوانید بخش کوچکی از محصول را به صورت رایگان دانلود کرده و در صورت رضایت اقدام به خرید مجموعه کامل نمونه سوالات ذکر شده نمایید.
کیفیت کار ما، اعتبار ماست! مجموعه ی کامل نمونه سوالات همراه با پاسخنامه ی آنها آماده ی خرید می باشد.
___
توجه: هرگونه انتشار این فایل، بدون اخطار قبلی منجر به پیگرد خواهد شد.

 

جهت دانلود محصول اینجا کلیک نمایید

برچسب‌ها:
عنوان انگلیسی مقاله: Exploring a functional approach to attitudinal brand loyalty
عنوان فارسی مقاله: بررسی رویکردی کاربردی به وفاداری نگرشی به نام تجاری
دسته: اقتصاد - بازاریابی
فرمت فایل ترجمه شده: WORD (قابل ویرایش)
تعداد صفحات فایل ترجمه شده: 16
ترجمه ی سلیس و روان مقاله آماده ی خرید می باشد.
_______________________________________
چکیده ترجمه:
کاربرد روانشناسی وفاداری در نام تجاری چیست؟ با توجه به تئوری عملی کتز (1960) معتقدیم که وفاداری چهار کارکرد (یا سوابق انگیزشی) دارد: عملی، دانش، بیان ارزشی و واکنش دفاعی. هر یک از این کارکرد ها به سه جنبه از وفاداری مربوط است (عاطفی، شناختی و وفاداری رفتاری). سپس به این مفهوم از نام تجاری با استفاده از چهار گروه متمرکز مشتری خواهیم پرداخت. نتایج این آزمایش نشان می دهد که بکارگیری رویکرد عملی در وفاداری به نام تجاری دریچه هایی را آشکار می سازد که در تحقیقات قبلی مشخص نشده اند. به طور دقیق تر این مقاله به بیان نگرش نسبت به وفاداری به نام تجاری از دیدگاه مشتری می پردازد به علاوه این مطلب را روشن می کند که واکنش دفاعی گرایشیست نسبت به تفکر و احساس دیگران. این امر امکان تحقیقات آتی در مورد وفاداری به نام تجاری از طریق بررسی شبکه های اجتماعی به منظور درک بهتر چگونگی تاثیر تفکر دیگران بر وفاداری مصرف کنندگان را فراهم می کند.
دانشکده ی بازاریابی استرالیا و نیوزیلند 2012. چاپ نشریه ی السویر. تمامی حقوق محفوط است
مقدمه
وفاداری به نام تجاری مفهومیست که در چند دهه ی اخیر مورد توجه بسیاری شرکت ها که به دنبال جلب وفاداری مشتریان خود هستند قرار گرفته است. در حالیکه می دانیم وفاداری به نام تجاری برای سازمان ها اهمیت دارد، کارکرد نگرشی وفاداری به نام تجاری از دیدگاه مشتری چندان واضح نیست. چرا مشتریان همواره از یک نام تجاری خاص خرید می کنند؟ در این مقاله ما به بیان این مساله می پردازیم که تعهد و تمایل به خرید از نام تجاری خاص از بروز واکنشی صورت می گیرد که مشتری را به خرید مجدد سوق می دهد. ما از چارچوب کتز (1960) نسبت به رویکرد کاربردی به نگرش ها به منظور تحقیق بر رابطه ی میان چهار عملکرد وفاداری و سه جنبه از وفاداری به نام تجاری استفاده خواهیم کرد. 

 

جهت دانلود محصول اینجا کلیک نمایید

برچسب‌ها:
عنوان انگلیسی مقاله: Exchange Rate Volatility and Foreign Trade: The case for Cyprus and Croatia
عنوان فارسی مقاله:  نوسانات نرخ ارز و تجارت خارجی: مطالعه موردی قبرس و کرواسی
دسته: اقتصاد وداریی
فرمت فایل ترجمه شده: WORD (قابل ویرایش)
تعداد صفحات فایل ترجمه شده: 9
ترجمه ی سلیس و روان مقاله آماده ی خرید می باشد.
_______________________________________
چکیده ترجمه:
این مقاله به بررسی تاثیر نوسانات نرخ ارز برای مجموعه دو کشور کرواسی و قبرس در طول دروره سال های 2012-1990 در راستای صادرات پرداخته است. محققین ادعا دارند که نوسانات نرخ ارز باعث کاهش مبادلات تجاری می شود. محققان اغلب از استاندارد انحراف از میانگین از لگاریتم نرخ ارز به عنوان معیاری از نوسان نرخ ارز یاد می کنند.به طور کلی نتایج در این پژوهش نشان می دهد که این نوسانات اثرات منفی قابل توجهی در صادرات کشورهای نمونه(کرواسی و قبرس)دارد.
کلیدواژه: صادرات، صادرات بخشی، اتحادیه اروپا، نوسانات نرخ ارز
1-مقدمه:
رابطه نوسانات نرخ ارز و صادرات در تعداد زیادی از مقالات نظری و تجربی بررسی و مطالعه گشته است و در نهایت به ارائه مدلی نظری انجامیده است. این مدل نشان می دهد که افزایش نوسانات نرخ ارز با عث افزایش عدم اطمینان از سود در قراردادهای منعقد شده با ارزگزانتر می گردد. مدل های دیگر نشان می دهد که سطوح بالاتری از حرکات نرخ ارز فرصتی بیشتر برای سود و در نتیجه منجر به افزایش صادرات گردد. روش دیگری که برخی از محققان پیشنهاد کرده اند مدلی است که در آن تغییرات نرخ ارز با سرمایه گذاری در بازارجبران شده و به رشد و تولید کمک خواهد کرد. این دامنه های مختلف از نتایج محققان که توسط مطالعات تجربی نیز موزد تایید قرار گرفته اند به یکی از بحث برانگیزترین موضوعات تجارت بین الملل تبدیل شده است. اسن مقاله قصد دارد مدل اثرات نوسانات نرخ ارز را برای دو کشورقبرس و کرواسی را بررسی کند.
در ادامه این مقاله به صورت زیر تقسیم بندی شده است
بخش اول:مروری بر منابع
بخش دوم: روش های مختلف اندازه گیری نوسانات نرخ ارز
بخش سوم: راه های ارائه شده
بخش چهارم: چهارچوب روش مورد بحث
بخش پنجم: نتایج حاصل از آزمون های آماری
بخش آخر: به نتیجه گیری از این اطلاعات می پردازد.

 

جهت دانلود محصول اینجا کلیک نمایید

برچسب‌ها:
عنوان انگلیسی مقاله: Examining market entry mode strategies via resource-based and institutional influences
عنوان فارسی مقاله: بررسی استراتژی های ورود به بازار مبتنی بر تأثیرات سازمانی و منابع؛ شواهد تجربی از یک منطقه با بافت اقتصادی
دسته: اقتصاد
فرمت فایل ترجمه شده: WORD (قابل ویرایش)
تعداد صفحات فایل ترجمه شده: 21
ترجمه ی سلیس و روان مقاله آماده ی خرید می باشد.
_______________________________________
چکیده ترجمه:
این تحقیق دو هدف عمده دارد. اول توسعه و بررسی یک چهارچوب به منظور بازاریابی و انتخاب حالت ورودی مبتنی بر منابع و نظریه ی نهادی در چار چوب منطقه ای در داخل کشور از لحاظ بازاریابی است. در این مساله تأثیرات مبتنی بر منابع محیط زیست محرک های اصلی استراتژی حالت ورودی هستند .به ویژه، مساله ی اساسی یک شرکت، استراتژی های ورودی به بازار است که منابع آن (مشخصات شرکت، مشخصات محصول، بزرگی شرکت) است که میتواند انتخاب را تقویت کند و همچنین این انتخاب به درک شرکت ها از دو محیط (خصوصیات میزبان و میهمان بازار) بستگی دارد. دوم بررسی چارچوب نظری در وضعیت های ویژه از حالت های ورودی شرکت های هنگ کنگ به سرزمین اصلی چین به عنوان اقتصاد خاص  منطقه ای در چارچوب داخل کشوراست.جمع آوری اطلاعات از 208مدیر ارشد شرکت های هنگ کنگ با بررسی پست الکترو نیکی انجام گرفت. نتایج نشان می دهد که مشخصات شرکت، مشخصات محصول، خصوصیات بازار داخلی و میزبان)اما نه به بزرگی شرکت ( به طور قابل توجهی در استراتژی  انتخاب و ورود صاحبان سهام به منظور شرکت هایی دارد که از هنگ کنگ به دیگر مناطق در چین می روند.
کلیدواژه: نظریه سازمانی، نظریه مبتنی بر منبع، استراژی ورود، عملکرد شرکت
مقدمه:
انتخاب بازار حالت ورودی بین المللی از شرکت ، تبدیل به یک رشته اصلی مورد توجه در بازاریابی بین المللی شده است.(نگاه کنید به آگاروال، 1994؛ برادلی و گانن، 2000؛ داو و Larimo، 2009؛ رسیده و همکاران، 2002؛ Mayrhofer، 2004 )و بین المللی 
کسب و کار(آگاروال و Ramaswami، 1992؛ Brouthers، 2002؛ چان 
و همکاران، 2006؛ Erramilli، 1996 مطبوعات.)با توجه به اینکه که مطبوعات بازاریابی بین المللی به محدوده ی مسائل مربوط به حالت ورودی توجه ی ویژه ای کرده است هنوز هم شکاف هایی در مطبوعات وجود دارد که این پژوهش به درست کردن آن ها می پردازد.

 

جهت دانلود محصول اینجا کلیک نمایید

برچسب‌ها:
عنوان انگلیسی مقاله: Evaluation of international brand alliances: Brand order and consumer ethnocentrism
عنوان فارسی مقاله: بررسی ائتلاف های برند بین المللی ؛ ترتیب برند و نژاد پرستی مصرف کننده
دسته: اقتصاد
فرمت فایل ترجمه شده: WORD (قابل ویرایش)
تعداد صفحات فایل ترجمه شده: 28
ترجمه ی سلیس و روان مقاله آماده ی خرید می باشد.
_______________________________________
چکیده ترجمه:
این تحقیق به بررسی این مساله می پردازد که مصرف کنندگان بومی، اتحاد برندها بین المللی (IBA) بین برند خارجی و برند داخلی را چگونه ارزیابی می کنند. نتایج تجربی بدست آمده حاکی از اثرات تعدیل کننده سفارش نام تجاری و نژاد پرستی مصرف کننده (CET) بر اثرات نگرش های برندی شریک خارجی و داخلی بر نگرش نسبت به یک اتحاد برند بین المللی (IBA) است. هنگامی که برند شریک در IBA اول قرار می گیرد تا دوم،    نگرش برند شریک (صرفنظر از اینکه یک برند بومی یا خارجی است) تاثیر بسیار زیادی بر دیدگاه ما نسبت به IBA دارد. CET به طور مطلق موجب افزایش تاثیر نگرش برند بومی بر نگرش IBA می گردد، اما هنگامی که تناسب برند خارجی کم است، تاثیر نگرش برند خارجی بر نگرش IBA را کاهش می دهد. 
کلیدواژه: ائتلاف های برند، ائتلاف های  برند بین المللی، ترتیب برند، وضعیت برند، نژادپرستی مصرف کننده
1- مقدمه
اتحاد برندها شامل « یک رابطه کوتاه یا بلند مدت یا ترکیبی از دو یا چند تک برند، محصول و/یا سایر دارایی های متمایز انحصاری » است (سیمونیون و روت، 1988، ص 30). اتحاد برندها به یک استراتژی برندسازی محبوب و رشد بازار تبدیل شده و توجه روزافزون آکادمیک را به خود جلب کرده است (برای مثال هی و بالمر، 2006؛ لافرتی، 2009، رائو، کو و پوکرت، 1999، سیمونین و روت، 1998؛ واس و گامو، 2004؛ ووتولاتو و اوناوا، 2006). در تحقیقات قبلی شواهد کافی در مورد اثرات نگرش های برند شریک (برند عضو یک اتحاد برند) بر نگرش اتحاد و تاثیر نفوذی آن بر نگرش های برند شریک جمع آوری شده است. اما این پیشینه توجه کمی به این دو موضوع مهم دارد: اتحاد برندها بین المللی و تاثیر ترتیب نام تجاری (A-B در مقایسه با B-A). تحقیق حاضر با مطالعه درباره تاثیر ترتیب برند (یعنی توالی نام های تجاری) و  تاثیر نژادپرستی مصرف کننده (CET) بر آثار نگرش های برند داخلی و خارجی در ارزیابی مصرف کننده داخلی از اتحاد برندها بین المللی، در پیشینه مطالعاتی موضوع اتحاد برندها ایفای نقش می کند. 

 

جهت دانلود محصول اینجا کلیک نمایید

برچسب‌ها:
عنوان انگلیسی مقاله: Examining market entry mode strategies via resource-based and institutional influences
عنوان فارسی مقاله: بررسی استراتژی های ورود به بازار مبتنی بر تأثیرات سازمانی و منابع؛ شواهد تجربی از یک منطقه با بافت اقتصادی
دسته: اقتصاد
فرمت فایل ترجمه شده: WORD (قابل ویرایش)
تعداد صفحات فایل ترجمه شده: 21
ترجمه ی سلیس و روان مقاله آماده ی خرید می باشد.
_______________________________________
چکیده ترجمه:
این تحقیق دو هدف عمده دارد. اول توسعه و بررسی یک چهارچوب به منظور بازاریابی و انتخاب حالت ورودی مبتنی بر منابع و نظریه ی نهادی در چار چوب منطقه ای در داخل کشور از لحاظ بازاریابی است. در این مساله تأثیرات مبتنی بر منابع محیط زیست محرک های اصلی استراتژی حالت ورودی هستند .به ویژه، مساله ی اساسی یک شرکت، استراتژی های ورودی به بازار است که منابع آن (مشخصات شرکت، مشخصات محصول، بزرگی شرکت) است که میتواند انتخاب را تقویت کند و همچنین این انتخاب به درک شرکت ها از دو محیط (خصوصیات میزبان و میهمان بازار) بستگی دارد. دوم بررسی چارچوب نظری در وضعیت های ویژه از حالت های ورودی شرکت های هنگ کنگ به سرزمین اصلی چین به عنوان اقتصاد خاص  منطقه ای در چارچوب داخل کشوراست.جمع آوری اطلاعات از 208مدیر ارشد شرکت های هنگ کنگ با بررسی پست الکترو نیکی انجام گرفت. نتایج نشان می دهد که مشخصات شرکت، مشخصات محصول، خصوصیات بازار داخلی و میزبان)اما نه به بزرگی شرکت ( به طور قابل توجهی در استراتژی  انتخاب و ورود صاحبان سهام به منظور شرکت هایی دارد که از هنگ کنگ به دیگر مناطق در چین می روند.
کلیدواژه: نظریه سازمانی، نظریه مبتنی بر منبع، استراژی ورود، عملکرد شرکت
مقدمه:
انتخاب بازار حالت ورودی بین المللی از شرکت ، تبدیل به یک رشته اصلی مورد توجه در بازاریابی بین المللی شده است.(نگاه کنید به آگاروال، 1994؛ برادلی و گانن، 2000؛ داو و Larimo، 2009؛ رسیده و همکاران، 2002؛ Mayrhofer، 2004 )و بین المللی 
کسب و کار(آگاروال و Ramaswami، 1992؛ Brouthers، 2002؛ چان 
و همکاران، 2006؛ Erramilli، 1996 مطبوعات.)با توجه به اینکه که مطبوعات بازاریابی بین المللی به محدوده ی مسائل مربوط به حالت ورودی توجه ی ویژه ای کرده است هنوز هم شکاف هایی در مطبوعات وجود دارد که این پژوهش به درست کردن آن ها می پردازد.

 

جهت دانلود محصول اینجا کلیک نمایید

برچسب‌ها:
تاريخ : دو شنبه 17 آذر 1393برچسب:, | 11:44 | نويسنده : admin
عنوان انگلیسی مقاله: Entrepreneurial risk investment and innovation
عنوان فارسی مقاله: ریسک کارآفرینی، سرمایه گذاری و نوآوری
دسته: اقتصاد - کارآفرینی
فرمت فایل ترجمه شده: WORD (قابل ویرایش)
تعداد صفحات فایل ترجمه شده: 53
ترجمه ی سلیس و روان مقاله آماده ی خرید می باشد.
_______________________________________
چکیده ترجمه:
من تاثیر عدم اطمینان در نوآوری پرخطر را با استفاده از پانل 11،417 شرکت های تولیدی تخمین می زنم. من دریافتم که افزایش در عدم اطمینان تاثیر منفی بسیاری بر نوآوری ریسکی شرکت های کارآفرین دارد درحالیکه هیچ تاثیر مهمی بر شرکت های دیگر ندارد. این تاثیر منفی برای شرکت های کارآفرین کمتر متنوع در نمونه قویتر است. نتایج تخمینی با دینامیک های نوآوری تولید شده در مدلی که در آن کارآفرین ها کمتر تمایل به ریسک دارند و نمی توانند ریسک شرکت خود را گوناگون سازند همسو می باشد.
کلیدواژه: پس انداز احتیاطی، ریسک کارآفرینی، عدم قطعیت، نوآوری
1.مقدمه
این مقاله مدارک جدید تجربی در باره تاثیر عدم اطمینان در نوآوری را فراهم می کند. این مقاله مدل یک شرکت کارآفرین را شبیه سازی می کند و پیش بینی های قابل آزمایشی را در مورد ارتباط بین موانع مالی بازار، عدم اطمینان، و تصمیم هایی برای متحمل شدن پروژه های ریسکی بهره ورانه و افزایش دهنده استخراج می کند. این مقاله سپس این پیش بینی ها را در مجموعه داده 11،417 شرکت های تولیدی تست می کند.ویژگی منحصر به فرد این داده این است که پانل عظیمی از داده سالانه ترازنامه را برای دوره ی 1992 تا 2001، با سه پژوهش کیفی که در 1995، 1998 و 2001 انجام شدند ترکیب می کند. این پژوهش شامل اطلاعات جزئی در مورد ساختار دارایی شرکت، سرمایه گذاریشان در انواع مختلف نوآوری، محدودیت های مالی و اطلاعات مرتبط دیگر که می تواند برای کنترل تقویت نتایج مانند میزان داخلی سازی و ساختار بازارشان استفاده شود می باشد. 
این تحلیل تجربی یک تاثیر منفی بزرگ و معناداری از عدم اطمینان در نوآوری شرکت های کارآفرین، در مقایسه با تاثیر منفی یافت شده در مدل کالیبره شده شناسایی می کند. چون میزان عدم اطمینان مواجه شده توسط شرکت ها به طور معناداری در چرخه کاری متغیر است، این یافته می تواند نتایج مهمی برای نوسانات چرخه کاری و رشد داشته باشد. 
شرکت های کارآفرین موتور نوآوری و پیشرفت تکنولوژی هستند و احتمالا مسئول بخش مهمی از بهره وری و رشد اشتغال می باشد. علارغم مطالعات اخیر که بر اهمیت فاکتورهای مالی برای ایجاد و توسعه ی شرکت های کارآفرین جدید تاکید دارند، دانش اندکی در مورد تاثیر عدم اطمینان در تصمیمات سرمایه گذاری کارآفرینی موجود است.

 

جهت دانلود محصول اینجا کلیک نمایید

برچسب‌ها:
عنوان انگلیسی مقاله: Emerald Article: Enhancing employee outcomes: The interrelated influences of managers emotional intelligence and leadership style
عنوان فارسی مقاله: بهبود بازده کارکنان؛ تأثیرات وابسته هوش عاطفی مدیران و سبک رهبری
دسته: مدیریت
فرمت فایل ترجمه شده: WORD (قابل ویرایش)
تعداد صفحات فایل ترجمه شده: 30
ترجمه ی سلیس و روان مقاله آماده ی خرید می باشد.
_______________________________________
چکیده ترجمه:
هدف- هدف این مقاله، بررسی تأثیرات متقابل هوش عاطفی مدیران، سبک رهبری و خروجی های کارمند است. به ویژه، این مقاله در جستجوی بررسی اثرات تعدیلی بالقوه ی سبک رهبری تحولی بر روابط بین هوش عاطفی مدیران و نتایج(خروجی های) کارمند به مانند عملکرد کارمند، رضایت شغلی، تعهد سازمانی و استرس(فشار) شغلی می باشد.
طراحی، روش شناسی، رویکرد- این مطالعه در دو سازمان بزرگ در شانگهای چین و بر جامعه ی آماری متشکل از مدیران و زیردستان به تعداد323 نفر انجام شده. هوش عاطفی از طریق مقیاس هوش عاطفی ونگ   و سبک رهبری به واسطه ی پاسخنامه چندعاملی رهبری  سنجیده شدند. 
نتایج- یافته ها نشان دادند که سبک رهبری تحولی مدیران به شدت رابطه ی بین هوش عاطفی مدیران و رضایت شغلی کارمند را تعدیل می کند. با این وجود، سبک رهبری تحولی مدیران هیچ گونه اثر تعدیلی ای را بر رابطه  بین هوش عاطفی مدیران و عملکرد کارمند، تعهد سازمانی و استرس شغلی گزارش نکرده است. 
اصالت/ارزش-یافته های این مطالعه به بینش های موجود در رابطه با ارتباطات متقابل هوش عاطفی مدیران، سبک رهبری و خروجی های کارمند کمک می کند و نشان می دهد شدت تاثیر هوش عاطفی مدیران بر رضایت شغلی باید از طریق یک متغیر سوم، رهبری تحولی نشان داده شود. 
واژگان کلیدی- هوش عاطفی، رهبری تحولی، عملکرد کارمند
نوع مقاله- پژوهشی
مقدمه
سبک رهبری یکی از خصوصیات بسیار مهم مدیران است. یکی از مؤثرترین سبک های رهبری شناسایی شده، سبک رهبری تحولی است(تا مبادله ای). Borns(1978) یک رهبر تحول بخش را کسی می داند که به دنبال انگیزه های بالقوه در کارمندان، برآوردن نیازهای بالاتر و درگیر ساختن تمام کارمندان است. به عبارت دیگر رهبر تحولی، رهبری است که به دنبال رابطه ای از تقلید متقابل و ارتقاء است که کارمندان را تا سطح رهبری پیش می برد. علاوه بر این، Borns ادعا کرد که سبک رهبری تحولی «زمانی اتفاق می-افتد که یک یا چند نفر با دیگران، به روشی همکاری می کنند که رهبران و کارمندان (پیروان) یکدیگر را تا بالاترین سطح انگیزش و اخلاقیات ارتقاء می دهند.» در سال 1985، Brown Bass مطابق با مطالعه Born(1978) بیان کرد که رهبران تحولی قادر به برانگیختن پیروانشان به انجام وظیفه، بیشتر از آنچه در حالت عادی از آن ها انتظار می رود، هستند. 

 

جهت دانلود محصول اینجا کلیک نمایید

برچسب‌ها:
تاريخ : یک شنبه 16 آذر 1393برچسب:نرم افزار ویژه جامع الاحادیث 3/5, | 17:39 | نويسنده : admin

  نرم افزار ویژه جامع الاحادیث 3/5     فرهنگ جامع روایات پیامبر(ص) و اهل بیت(ع)   محتوا: متن کامل 431 عنوان کتاب در 1160 جلد ، شامل منابع روایی شیعه به همراه ترجمه و شرح در موضوع: ادعیه و زیارات، اخلاق، تاریخ، تفسیر، جوامع حدیثی، فقه، فضایل، کلام و رجال مشاهده ترجمه ها و شروح در کنار متن اصلی کتاب قابلیت دسترسی به روایات مشابه و مقایسه بین آنها بازسازی سند احادیث کتب اربعه و وسائل الشیعه، مشتمل بر: تحویل، تعلیق، عطف، ضمیر و ... ذخیره دامنه های تعریف شده از سوی کاربر در محیط: نمایش، جستجو و آیات در کتب جستجو از طریق ریشه کلمات جستجوی ساده و پیشرفته در متون برنامه ساده سازی محیط جستجو (ارائه جستجوی همزمان ترکیبی، الگو و ریشه) دسترسی به تفسیر آیات در دامنه احادیث عرضه شده ارائه اطلاعاتی ارزشمند درباره کتب، مولفان و نسخه شناسی متون برنامه ذخیره دامنه های تعریف شده از سوی کاربر در محیط نمایش، جستجو و آیات در کتب متن کامل 10 دوره لغت نامه عربی و فارسی در 62 جلد با قابلیت جستجو نمایش یا عدم نمایش اعراب و سر صفحه قابلیت انتقال مستقیم متون انتخابی به MS Word اضافه شدن منابع جدید روایی، شروح کتب اربعه، ترجمه کتب تجمیع منابع روایی اضافه شدن مقدمه و مؤخره کتب نسخه های قدیم نرم افزار قیمت : 21900 تومان 

لینک خرید

لینک توضیحات


برچسب‌ها:

برخی از خصوصیات و محتویات نرم ‏افزار قرآنی شمیم وحی (ویژه اندروید): قابل اجرا بر روی دستگاههای تبلت و تلفن همراه دارای سیستم عامل آندروید 2/2 به بالا طراحی بسیار زیبا و کار پسند، همراه با محیط تعاملی متناسب با امکانات دستگاه های اندرویدی متن کامل قرآن با فونت عثمان طه و نیریزی و اعراب رنگی Hint ترجمه فارسی و انگلیسی هر عبارت با ضربه زدن بر روی عبارت امکان تلفظ و فصیح خوانی تمامی عبارات قرآن فقط با لمس آن عبارت امکان فعال سازی تمامی موارد تجویدی و تغییر رنگ آن به شکل دلخواه 11 دوره ترتیل کامل ( منشاوی- حصری- تحقیق عبدلباسط – سعد الغامدی- عفاسی - ترتیل عبدالباسط – ایوب – جبرائیل – حذیفی – شاطری – رفاعی ) 11 دوره تفسیر ( تفسیر نمونه – المیزان – نور – منهج الصادقین – لاهیجی – مجمع البیان – تفسیر ادبی عرفانی – قمی – مخزن العرفان – تبیان – صافی) 3 دوره ترجمه گویا (فولادوند – مکارم شیرازی – انگلیسی ) 4 دوره تجزیه و ترکیب آیات ( فارسی – درویش – الجدول – نحاس ) 10 ترجمه فارسی و 2 ترجمه منظوم و 13 ترجمه انگلیسی شأن نزول آیات قرآن و شرح آیات الاحکام امکان 20 بار تکرار آیات جهت حفظ - امکان ارسال هر آیه و ترجمه آن بصورت پیامک و... یادداشت برداری و انتقال به یادداشت و ویرایش متن امکان جستجوی آسان در متن تفاسیر و ترجمه ها و متن قرآن فرهنگ موضوعی و لیست کاملی از موضوعات قرآنی با قابلیت جستجوی موضوعات مرتبط استخاره با قرآن 3000 پرسش و پاسخ قرآنی 114 مقاله با موضوعات قرآنی اعلام قرآن و شرح کامل و ساده و روان آن مثل های قرآن شامل شرح و تفسیر 60 مثل قرآنی قصص قرآن و داستان های مربوط به انبیا فضائل قرآن از دیدگاه احادیث و لسان خود قرآن و آداب ارتباط با قرآن احکام قرآن و آداب مربوط به آن از دیدگاه مراجع     بـدون اقرار شـما شـاهد بـینظیرترین نـرم افزار قـرآنی انـدروید هـستید     قیمت : 12900 تومان

 لینک خرید

لینک توضیحات


برچسب‌ها:
تاريخ : یک شنبه 16 آذر 1393برچسب:نرم افزار جامع قرآنی «ترنم وحی», | 17:32 | نويسنده : admin

   برگزیده پنجمین جشنواره رسانه های دیجیتال نرم افزاری جامع و متفاوت از آنچه تاکنون دیده اید. دارای امکانات منحصر به فرد طراحی بسیار زیبا و انعطاف پذیر تمامی امکانات نرم افزار ترنم وحی یک و امکانات جدید شامل صفحات قرآن کریم با خط عثمان طه با امکان رنگی شدن آیه انتخابی. قرآن تجویدی برای اولین بار در نرم افزارهای قرآنی با قابلیت رنگی کردن تمامی موارد تجویدی. قرآن روخوانی با قابلیت فصیح خوانی ساده ی تمامی عبارات و کلمات قرآن به صورت مجزا جهت یادگیری بهتر روخوانی. 11 دوره تفسیر قرآن کریم و 102 ترجمه به زبان های مختلف. نمایش ترجمه عبارات قرآنی به صورت Hint. به دو زبان فارسی و انگلیسی 16 دوره ترتیل قرآن کریم به همراه دو ترجمه گویای فارسی و یک ترجمه گویا به زبان انگلیسی. سه دوره تجزیه و ترکیب آیات قرآن، 2 دور ترجمه منظوم، شان نزول آیات، فهرست لفظی و ریشه ای لغات و فرهنگ موضوعی قرآن. جستجوی پیشرفته و سریع، امکان یادداشت برداری و چاپ آیات و متون و ...   بخش دانشنامه: صفحات قرآن کریم با خط عثمان طه با امکان رنگی شدن آیه انتخابی. 11 دوره تفسیر قرآن کریم و 102 ترجمه به زبان های مختلف از جمله فارسی. امکان نمایش ترجمه عبارات قرآنی به صورت Hint. به دو زبان فارسی و انگلیسی 16 دوره ترتیل قرآن کریم به همراه دو ترجمه گویای فارسی و یک ترجمه گویا به زبان انگلیسی. سه دوره تجزیه و ترکیب آیات قرآن 2 دور ترجمه منظوم شان نزول آیات قرآن و آیات الاحکام فهرست لفظی و ریشه ای لغاتقرآن فرهنگ موضوعی قرآن. جستجوی پیشرفته و بسیار دقیق و سریع در بین تمامی ترجمه ها و تفاسیر و کتب و ... امکان یادداشت برداری و مدیریت یادداشت ها چاپ آیات و متون بصورت خاص با خط نیریزی و به شکلی که میتوان تمام متون مربوط به یک آیه یا بیشتر را اعم از ترجمه و تفسیر و اعراب و شعر و .... را با آن چاپ نمود. امکان برنامه ریزی تلاوت فرهنگ واژگان امکان تغییر نوع نمایش صفحه به صورت ترجمه مقابل و دو صفحه برابر و یا تمام صفحه و یا حالت پژوهشی و... ................................................................................................... بخش قرآن تجویدی: امکان ویژه و منحصر به فردی در نرم افزارهای قرآنیست که برای اولین بار ارائه شده. در این قسمت تمامی موارد تجویدی در قرآن مشخص شده و کاربر میتواند به دلخواه خود آنها را تغییر رنگ داده و مثلا تمامی موارد اخفاء در قرآ را به رنگ خاکستری در آورد. نمایش در دو حالت تمام صفحه و بزرگنمایی و امکان پخش ترتیل همزمان. ................................................................................................... بخش قرآن روخوانی: قابلیت منحصر به فرد در بین نرم افزارهای قرآنی جهت یادگیری بهتر روخوانی قرآن در این بخش کاربر می تواند تک تک عبارات و کلمات قرآن را به صورت مجزا با صوت ساده و روان (فصیح خوانی) بشنود. همچنین پس از شنیدن تک تک عبارات و کلمات آیه و فراگیری آن می تواند به ترتیل آیه مورد نظر نیز گوش فرا دهد. ................................................................................................... قرآن حفظ: این بخش قابلیت ویژه ای برای حافظان قرآن می باشد که در آن صوت استاد منشاوی بر اساس توقف های تلاوت جدا شده است. به عنوان مثال اگر قاری یک آیه را با سه بار نفس گرفتن تلاوت کرده باشد، کاربر می تواند با انتخاب هر یک از سه قسمت، فقط آن قسمت را بشنود. همچنین امکان تکرار هر قسمت از تلاوت به دفعات دلخواه نیز برای کاربر فراهم می باشد. ................................................................................................... آموزش قرآن: آموزش روخوانی قرآن کریم به صورت صوتی - تصویری به همراه مثال های متنوع و جذاب. آموزش تجوید قرآن کریم به صورت صوتی - تصویری به همراه مثال های متنوع جهت قرآن آموزان عزیز. تقسیم بندی هر بخش آموزشی در 20 درس. ................................................................................................... قرآن مجلسی: 63 تلاوت مجلسی زیبا از قاریان ممتاز بین المللی به همراه نمایش آیات همراه با ترجمه. نمایش دستگاه موسقیایی در حال تلاوت در بخش قرآن مجلسی. ................................................................................................... تواشیح: 36 تواشیح زیبا و دلنشین با کیفیت عالی. ................................................................................................... نگارخانه: نگارخانه دارای 160 تصویر از نسخ خطی قرآن کریم. ................................................................................................... کتابخانه و مقالات: ۱۱۴ عنوان کتاب و ۵۰۰ مقاله با امکان جستجوی پیشرفته در متن کلیه کتابها و مقالات و یادداشت برداری و چاپ و تغییر قلم و یا تمام صفحه نمودن متون و... و بخشهای متنوع دیگری چون: اعلام قرآن/ دانستنیهای قرآن/ قصص قرآن/ مثل های قرآن/ پرسش و پاسخ و استخاره و.... قیمت.21800 تومان

    لینک توضیحات  

لینک خرید   


برچسب‌ها: