تاريخ : سه شنبه 25 شهريور 1393برچسب:, | 12:49 | نويسنده : admin
پایان نامه جهت اخذ درجه کارشناسی
عنوان کامل: مجتمع مسکونی
دسته: معماری
فرمت فایل: WORD (قابل ویرایش)
تعداد صفحات: 83
________________________________________________________
بخشی از مقدمه:
کشور ایران با نرخ رشد جمعیت 4/2 درصدی و جمعیت شهرنشین 61 درصدی با مشکل رشد بسیار سریع جمعیت و تمرکز جمعیتی در مراکز شهری روبروست و به تبع آن ضرورت تأمین مسکن به یک مسأله فراگیر و همگانی تبدیل شده است. توجه به این نکته ضروری است که روند فعلی تولید مسکن پاسخگوی حتی نیمی از نیاز موجود را برآورده کند.
عوامل بحران زایی مثل افزایش تقاضا برای مسکن، و نیاز به ارتقاء کیفی مسکن، ساخت بناهایی با تیپ یکسان، عدم دگرگونی در شیوه های ساخت ابنیه و قیمت بالای زمینهای شهری و رواج الگوهای ساخت غربی تأثیر عمده ای در بالا رفتن هزینه جاری ساخت مسکن شده اند. از طرفی هدف از تأمین مسکن نباید تأمین حداقل احتیاجات مردم باشد بلکه بایستی به خواسته آنها در چهارچوب احتیاجات اساسی توجه کرد و به این منظور باید به سیستم هایی توجه کرد که با حداقل هزینه حد متناسب آسایش را در محیط زندگی برای آنها تأمین کند. 
- اهداف طراحی:
طراحی یک مجتکع مسکونی با تأکید بر تقویت روحیه جمعی ساکنین و ایجاد و احیاء تعامل انسانی جامعه ایرانی که در راستای هدفی والاتر که ساماندهی به نحوه ساخت مجتمع های مسکونی از منظر کیفی و با نگاهی به پیشینه تاریخی شهر بجستان، باز زنده سازی خاطرات بصری و حسی در مقیاس خانواده و جامعه شهری در چهارچوب نیازهای امروزی طراحی در سطح خرد که در مقیاس یک پروژه مسکونی به ویژگیهای کلی کیفیت محیط در مجتمع های مسکونی و در انتها به واحد مسکونی می پردازد.

 

جهت دانلود محصول اینجا کلیک نمایید

برچسب‌ها:
تاريخ : سه شنبه 25 شهريور 1393برچسب:, | 12:49 | نويسنده : admin
پایان نامه جهت اخذ درجه کارشناسی
عنوان کامل: طراحي و ساخت يک کنترل دماي ديجيتالي تابلوهای برق
دسته: برق
فرمت فایل: WORD (قابل ویرایش)
تعداد صفحات پروژه: 79
______________________________________________________
بخشی از مقدمه:
- چكيده
هدف از انجام اين پروژه طراحي و ساخت کنترل دماي ديجيتالي تابلوهاي برق با استفاده از ميکروکنترولر AT M32 مي باشند. دستگاهي که طراحي و ساخته شده علاوه بر قسمت اتوماتيک داراي بخش است که مي توان دما ، فن و هيتر را بصورت دستي تغيير وضعيت داد. تحقق اين پروژه کمک شاياني به کنترل دما با دقت بالا در محل هاي کار ، کارخانجات و بخصوص کارخانه هاي جوجه کشي مي  باشد . طبق برنامه اي که براي اين پروژه نوشته شده است دماهايي که بصورت دستي تغيير ميکنند ، رنج محدودي دارند که اين رنج توسط سازنده مشخص شده است. 
- پيشگفتار
با ورود ميكرو كنترلر ها به بازار الكترونيك و استفاده از آنها كار را بر روي بسياري از قسمتهاي الكترونيك آسان تر نمود و به خصوص در صنعت با در دست گرفتن كنترل قسمتهاي مختلف يك كارگاه يا كارخانه صنعتي منجر به توليد بيشتر با كيفيت بهتر شد و افق وسيعي از كار را بر روي سازندگان قطعات الكترونيك گشود. نکته اي كه در صنعت بسيار مهم به نظر مي رسد اندازه گيري پارامتر هايي مثل دما ، فشار و ميزان جابه جايي اجسام و ... مي باشد كه كار ها توسط سنسور هاي مختلف انجام مي شود اما روز به روز بر تعداد سنسورها افزوده شده و سنسورهاي بهتر با قابليت هاي بيشتري به بازار عرضه مي گردد  و همچنين دستگاه هايي که توسط ميکرو کنترلر ها  ساخته مي شود داري انواع مختلفي بوده و کارهاي متفاوتي انجام مي دهند يکي ازاين دستگاه ها دستگاه کنترل دماي تابلو و اتاقک ها مي باشند که توسط ميکروکنترلر ها و حتي بردهاي الکترونيکي نيز ساخته مي شوند.
پروژه مورد توجه و حائز اهميت در اين پايان نامه در خصوص کنترل دما تابلو هاي برق مي باشد که مي توان براي ماشينهاي جوجه کشي ، محل کار ، تابلو هاي برق و غيره ميتوان استفاده کرد. 
در اين پايان نامه ابتدا توضيح مختصري راجع به ميکرو کنترلر هاي AVR آورده شده  در بخش هاي بعد يک توضيح راجع به برنامه bascom  ،انواع سنسورهاي دما  مي خوانيد و در پايان نيز شکل مدار و برنامه نوشته شده در ميکرو آورده شده است. 

 

جهت دانلود محصول اینجا کلیک نمایید

برچسب‌ها:
تاريخ : سه شنبه 25 شهريور 1393برچسب:, | 12:48 | نويسنده : admin
پایان نامه جهت اخذ درجه کارشناسی
عنوان کامل: معماری سرویس گرا
دسته: کامپیوتر
فرمت فایل: WORD (قابل ویرایش)
تعداد صفحات: 127
________________________________________________________
بخشی از مقدمه:
عصر حاضر که آن را عصر اطلاعات نام نهاده اند شکل گیری و پیشرفت خود را مرهون تکامل و ترقی دانش و صنعت کامپیوتر است. دانشی که انسان را قادر ساخت تا توانایی ذهن و حافظه ی خود را به طرز حیرت آوری گسترش دهد و محاسبات عظیم و پردامنه را که تا این زمان ناممکن به نظر می رسید با سرعتی شگفت انگیز به انجام رساند.
در چهار دهه اخیر، پیچیدگی نرم افزارها روز بروز بیشتر شده و تقاضا برای نرم افزارهای قدرتمندتر افزایش یافته است. در این میان، به نظر می رسد که روشهای قدیمی جوابگوی نیازهای در حال رشد کنونی نیستند و نیاز به ایجاد و بکارگیری روشهایی است که بوسیله آنها بتوان بر این پیچیدگیها در زمانهایی کوتاهتر غلبه کرد. از طرفی امکان کنار گذاشتن سیستمهای نرم افزاری موجود که تا به حال مشغول سرویس دهی به مشتریان بوده اند،  وجود ندارد و می بایست سیستمهای جدید را بصورت یکپارچه و در کنار همین سیستمها بوجود آورد. معماری سرویس گرا، با تکیه بر محاسبات توزیع شده و بر پایه شبکه ها و لایه های میانی و همچنین زبانهایی که تولید نرم افزارهای توزیع شده را فراهم می کنند، بعنوان راه حلی مناسب جهت از میان برداشتن مشکلات و مسائل مذکور مطرح گردیده است.
دنیایی را  تصور کنید که در آن همه جا سرویس ها حاضر هستند و با نحوه تفکر و کار ما یکپارچگی اساسی داشته باشند. دنیایی که در آن ارائه دهندگان و جویندگان اطلاعات فارغ از دغدغه های همخوانی و نحوه برقراری ارتباط با یکدیگر با اتکا بر استانداردهای از پیش تعیین شده فقط به استفاده مؤثرتر از منابع خود برای یافتن اطلاعات و یا ارائه آن اطلاعات به شکل مؤثرتر متمرکز هستند.
برای برخی افراد دستیابی به چنین دنیایی ممکن است نا میسر و یا نیازمند مدتی بسیار طولانی باشد. اما برای کسانیکه پی گیر تحولات و سیر تکاملی و شتابان فن آوری اطلاعات هستند، این موضوع روشن است که این هدف هم اکنون در دسترس میباشد. و در واقع تا عمومیت یافتن کامل سرویس های وب حداکثر سه تا چهار سال دیگر فاصله داریم.
رسیدن به چنین هدفی را استانداردهای باز که در دسترس همگان قرار دارند، بسیار سهل الوصول تر کرده اند به گونه ای که اکنون اغلب پلاتفرم های عمده از استانداردهای مؤثر بر ساخت سرویس های وب پشتیبانی می کنند.
وسعت سرویس های وب به حدی رسیده است که اکثر انواع تلفن های همراه، رایانه های جیبی و حتی گاهاً لوازم خانگی نیز توانایی بکار بردن سرویس های وب را دارا می باشند.
اما معماری سرویس گرا با گسترش روز افزون پذیرفته شدن سرویس های وب توسط صنعت تأثیر خود را بر فن آوری اطلاعات نشان داده است. معماری سرویس گرا یک روش ساخت نرم افزار را بیان میکند که تمامی طول عمر نرم افزار را در بر می گیرد.
طول عمر نرم افزار بنا به تعریف معماری سرویس گرا شامل :
ایده های بوجود آمدن سرویس، مدل کردن سرویس، طراحی سرویس، پیاده سازی یا توسعه سرویس، بکار بردن سرویس، مدیریت سرویس ها، نسخه گزاری سرویس ها، و در نهایت از رده خارج کردن سرویس ها را در برمیگیرد.
در این پایان نامه سعی شده است تا مباحث مربوط به معماری سرویس گرا به طور واضح و در جهت کاربرد توضیح داده شوند.

 

جهت دانلود محصول اینجا کلیک نمایید

برچسب‌ها:
تاريخ : سه شنبه 25 شهريور 1393برچسب:, | 12:48 | نويسنده : admin
این بسته حاوی نمونه سوالات پیشنهادی میهن همکار جهت آمادگی بیشتر داوطلبان در آزمون های استخدامی سازمان ثبت اسناد و املاک می باشد که توسط گروه نویسندگان میهن همکار تهیه و ثبت گردیده است.
- نام محصول: نمونه سوالات آزمون های استخدامی سازمان سازمان ثبت اسناد و املاک
- مواد امتحانی موجود در این بسته:
300 نمونه سوال ادبیات و زبان فارسی/سوالات استاندارد و پر تکرار در سه بسته ی 100تایی (همراه با پاسخنامه)
250 نمونه سوال زبان انگلیسی/سوالات استاندارد و پر تکرار در یک بسته ی 250 تایی (همراه با پاسخنامه)
300 نمونه سوال معارف اسلامی/سوالات استاندارد و پر تکرار در سه بسته ی 100تایی (همراه با پاسخنامه)
300 نمونه سوال کامپیوتر و فناوری اطلاعات /سوالات استاندارد و پر تکرار در سه بسته ی 100تایی (همراه با پاسخنامه)
300 نمونه سوال اطلاعات عمومی، سیاسی و قانونی/سوالات استاندارد و پر تکرار (همراه با پاسخنامه)
300 نمونه سوال ریاضی و آمار/سوالات استاندارد و پر تکرار (همراه با پاسخنامه)
+ تمامی موارد ذکر شده، به صورت یکجا در این بسته موجود می باشند.
- آیا جهت خرید این محصول دو دل هستید! در باره ی این محصول بیشتر بدانید:
مزیت منحصر به فرد این فایل: اکثر سایت هایی که در زمینه ی فروش محصولات استخدامی مشغول به فعالیت هستند با کپی کردن یک سری نمونه سوالات مشابه و تکراری اقدام به عرضه می نمایند، در نتیجه اکثر سوالات موجود علاوه بر تکراری بودن، خاصیت اختصاصی و بروز بودن خود را از دست داده و به صورت کلی فاقد کیفیت های لازم هستند.
بسته ی عرضه شده در "میهن همکار" با صرف وقت و هزینه توسط گروه نویسندگان متخصص و حاذق "میهن همکار" تهیه و ثبت شده است. 
مزیت های ویژه ی این بسته:
1- حاوی سوالات استاندارد و ثبت شده
2- حاوی سوالات غیر تکراری در سایت های مشابه
3- حاوی سوالات جدید
4- حاوی سوالات پرتکرار
5- کنترل چندین باره و دقت در حداقل کردن خطای انسانی در طراحی سوالات
6- تمامی سوالات دارای تیک پاسخ صحیح در کنار گزینه ی صحیح می باشند
اکنون جهت حصول اطمینان و سنجیدن آنچه که به عنوان مزیت این بسته خدمت شما عرض کردیم میتوانید بخش کوچکی از محصول را به صورت رایگان دانلود کرده و در صورت رضایت اقدام به خرید مجموعه کامل نمونه سوالات ذکر شده نمایید.
کیفیت کار ما، اعتبار ماست! مجموعه ی کامل نمونه سوالات همراه با پاسخنامه ی آنها آماده ی خرید می باشد.
___
توجه: هرگونه انتشار این فایل، بدون اخطار قبلی منجر به پیگرد خواهد شد.

 

جهت دانلود محصول اینجا کلیک نمایید

برچسب‌ها:
تاريخ : سه شنبه 25 شهريور 1393برچسب:, | 12:47 | نويسنده : admin
پایان نامه جهت اخذ درجه کارشناسی
عنوان کامل: شناخت عوامل مؤثردر بدحجابی دانش آموزان دختر
دسته: اجتماعی
فرمت فایل: WORD (قابل ویرایش)
تعداد صفحات: 95
همراه با 30 سوال پرشنامه
________________________________________________________
بخشی از مقدمه:
همه میدانیم حجاب وپوشش یکی ازمو ضوعات مهم فرهنگی است ودین اسلام بعنوان دژی محکم در مواجهه با مفاسدو بی بندوباریهای اخلاقی وجنسی بآن نگریسته و مسلمانان را به رعایت آن سفارش نموده است .پر واضح است که عدم رعایت آن زمینه از بین رفتن ارزش های اخلاقی دیگر را دربر دارد.
بی اقبالی و کم توجهی به این موضوع مهم که در سالهای اخیر محسوس و ملموس است ما را بر آن داشت ریشه یابی نموده و علل گرایش دختران جوان به بدحجابی را بررسی کنیم وبرای محدود کرون دامنه ی تحقیق و دقیق بودن پژوهش دبیرستان های دخترانه ی پایه سوم و مراکز پیش دانشگاهی ناحیه7 را که در آن به خدمت مشغولم انتخاب نمودم.برای این منظور13%از کل جامعه ی آماری بعنوان نمونه وبه طور تصادفی انتخاب شدند واز طریق پرسشنامه نظرات آن ها درخصوص علل گرایش به بدحجابی مورد بررسی و سنجش قرار گرفت.
نتایج حاصل از این تحقیق نشان می دهدکه علت اصلی بی توجهی به پوشش مناسب در بین دختران جوان بترتیب:وجود روحیه ی خودنمایی در بین آنان،ضعف شناخت آنان نسبت به موضوع حجاب،آشنا نبودن اولیاء با شیوه ی برخورد با جوانان و نوجوانان و کم توجهی وسایل ارتباط جمعی به حدود حجاب می باشد امید آن است که نتایج این پژوهش بتواند مسئولین آموزش و پرورش را در جهت برنامه ریزی دقیق برای رفع این مشکل یاری نماید.

 

جهت دانلود محصول اینجا کلیک نمایید

برچسب‌ها:
تاريخ : سه شنبه 25 شهريور 1393برچسب:, | 12:47 | نويسنده : admin
پایان نامه جهت اخذ درجه کارشناسی
عنوان کامل: تأثير آموزش مهارت هاي زندگي در سلامت روان افراد
دسته: اجتماعی - روانشناسی
فرمت فایل: WORD (قابل ویرایش)
تعداد صفحات: 58
________________________________________________________
بخشی از مقدمه:
روان شناسان در دهه هاي اخير در بررسي اختلالات رفتاري و انحرافات به اين نتيجه رسيده اند كه بسياري از اختلالات و آسيب ها در ناتواني افراد در تحليل صحيح و مناسب از خود و موقعيت خويش ، عدم احساس كنترل ، و كفايت شخصي جهت رويارويي با موقعيت هاي دشوار و عدم آمادگي براي حل مشكلات و مسائل زندگي به شيوه مناسب ، ريشه دارد . بنابراين با توجه به تغييرات و پيچيدگي هاي روز افزون جامعه و گسترش روابط اجتماعي ، آماده سازي افراد به خصوص نسل جوان جهت رويارويي با موقعيت هاي دشوار امري ضروري به نظر مي رسد . در همين راستا روان شناسان با حمايت سازمان هاي ملي و بين المللي ، جهت پيشگيري از بيماريهاي رواني و ناهنجاريهاي اجتماعي آموزش مهارت هاي زندگي را در سراسر جهان و در سطح مدارس آغاز نموده اند .
آنچه امروزه تحت عنوان مهارت هاي زندگي مشهود است تنها حاصل كار پژوهشگران عصر حاضر نيست بلكه بسياري از اين مهارتها در لابلاي تعاليم الهي بخصوص در قرآن و احاديث معصومين بيان شده است . به طوري كه تلاش براي برقراري ارتباط مفيد و مؤثر با ديگران ، خودشناسي و توجه به ارزشها كه از فصول اساسي درس مهارتهاي زندگي است به كرات در قرآن ، نهج البلاغه ، و صحيفه سجاديه و احاديث منقول از ساير معصومين مورد تأكيد قرار گرفته است .

 

جهت دانلود محصول اینجا کلیک نمایید

برچسب‌ها:
پایان نامه جهت اخذ درجه کارشناسی
عنوان کامل: کاربرد الگوریتم ژنتیک در برنامه ریزی فرآیند به کمک کامپیوتر(CAPP) در محیطهای صنعتی مختلف
دسته: کامپیوتر (گرایش نرم افزار)
فرمت فایل: WORD (قابل ویرایش)
تعداد صفحات: 96
________________________________________________________
بخشی از مقدمه:
در یک محیط صنعتی توزیع شده، کارخانه های مختلف و دارای ماشین ها و ابزارهای گوناگون در مکان های جغرافیایی مختلف غالبا به منظور رسیدن به بالاترین کارایی تولید ترکیب می شوند. در زمان تولید قطعات و محصولات مختلف ، طرح های فرایند مورد قبول توسط کارخانه های موجود تولید می شود. این طرحها شامل نوع ماشین، تجهیز و ابزار برای هر فرآیند عملیاتی لازم برای تولید قطعه است. طرح های فرایند ممکن است به دلیل تفاوت محدودیت های منابع متفاوت باشند. بنابراین به دست آوردن طرح فرایند بهینه یا نزدیک به بهینه مهم به نظر می رسد. به عبارت دیگر تعیین اینکه هر محصول درکدام کارخانه و با کدام ماشین آلات و ابزار تولید گردد امری لازم و ضروری می باشد. به همین منظور می بایست از بین طرحهای مختلف طرحی را انتخاب کرد که در عین ممکن بودن هزینه تولید محصولات را نیز کمینه سازد. در این تحقیق  یک الگوریتم ژنتیک معرفی می شود که بر طبق ضوابط از پیش تعیین شده مانند مینیمم سازی زمان فرایند می تواند به سرعت طرح فرایند بهینه را برای یک سیستم تولیدی واحد و همچنین یک سیستم تولیدی توزیع شده جستجو می کند. با استفاده از الگوریتم ژنتیک، برنامه ریزی فرآیند به کمک کامپیوتر (CAPP) می تواند براساس معیار در نظر گرفته شده طرح های فرایند بهینه یا نزدیک به بهینه ایجاد کند، بررسی های موردی به طور آشکار امکان عملی شدن و استحکام روش را نشان می دهند. این کار با استفاده از الگوریتم ژنتیک در CAPP هم در سیستمهای تولیدی توزیع شده و هم واحد صورت می گیرد. بررسی های موردی نشان می دهد که این روش شبیه یا بهتر از برنامه ریزی فرآیند به کمک کامپیوتر (CAPP) مرسوم تک کارخانه ای است

 

جهت دانلود محصول اینجا کلیک نمایید

برچسب‌ها:
تاريخ : سه شنبه 25 شهريور 1393برچسب:, | 12:46 | نويسنده : admin
پایان نامه جهت اخذ درجه کارشناسی
عنوان کامل: ورزش و حرکت درمانی
دسته: تربیت بدنی
فرمت فایل: WORD (قابل ویرایش)
تعداد صفحات پروژه: 88
______________________________________________________
بخشی از مقدمه:
تصاویر و مدارکی در چین پیدا شده که نشان می دهد سه هزار سال قبل از میلاد مسیح انواعی از ورزش درمانی وجود داشته است.
در قرون اخیر پرهنریک لینگ، سیستمی طبی برای ورزشهای سبک بوجود آورد که در سال 1884 در ایالات متحده آمریکا معرفی و با استقبال بسیاری روبرو شد.
سیستم پرهنریک لینگ شامل یک سری حرکات موزون، هماهنگ و دقیق بود.
 در یونان اولین فردی که موضوع ژیمناستیک و تأثیر آن را مورد توجه قرار داد هرودوت بود.
او در حدود 480 سال قبل از میلاد مسیح مطالب ارزشمندی نوشت و به عنوان یک معلم مجموعه ای از تمرینهایی که مبتنی بر اصول و قواعد هندسه بود به منظور از بین بردن ضعف بدنی شاگردان تدوین کرد.
سقراط در یکی از نوشته های خود به نام ” گفتار استادانه “ که پروفسور لیخت آن را مورد بررسی قرار داده است، مفاهیم مربوط به عضله ها و حرکتهای آنها را بدین نحو بیان می کند:
بیشترین خطر از بین رفتن بخشهایی از عضله ها هنگامی صورت می گیرد که بیماران از عضله ها استفاده نکرده باشند و آنها را تقریباً به حالت غیرفعال  نگه داشته باشند.
سقراط راه رفتن را موجب کاهش چاقی و جلوگیری از اضافه وزن می شود توصیه می کند.او تأکید می کند که تمرینهای سخت پس از یک دوره استراحت طولانی باید با احتیاط صورت بگیرد تا سلامتی فرد را تأمین نماید.

 

جهت دانلود محصول اینجا کلیک نمایید

برچسب‌ها:
تاريخ : سه شنبه 25 شهريور 1393برچسب:, | 12:45 | نويسنده : admin
پایان نامه جهت اخذ درجه کارشناسی
عنوان کامل: مراحل ساخت يک سيستم نرم افزاری محاسبه حقوق
دسته: کامپيوتر (گرایش نرم افزار)
فرمت فایل: WORD (قابل ویرایش)
تعداد صفحات پروژه: 92
______________________________________________________
چکیده:
اين پروژه  شامل مراحل ساخت يک سيستم نرم افزاری محاسبه حقوق يک شرکت است که در آن از زبان های SQL  و Delphi استفاده شده است که در حال حاضر از زبان های رايج برای ايجاد پايگاه داده است. که ما با استفاده از زبان SQL پايگاه داده مردنظر را ايجاد کرده و تمام مراحل برنامه نويسی آن و کارهای را که سيستم بايد انجام دهد را با استفاده از  Delphi شبيه سازی مي کنيم. در اين پروژه سعی شده است حدالامکان از حجم کار حسابداری بصورت دستی که بخش عمده ای از کارها در اين بخش انجام مي شود کاهيده و بتوان بصورت الکترونيکی و با امنيت بالا اين بخش را اداره کرد.

 

جهت دانلود محصول اینجا کلیک نمایید

برچسب‌ها:
تاريخ : سه شنبه 25 شهريور 1393برچسب:, | 12:45 | نويسنده : admin
پایان نامه جهت اخذ درجه کارشناسی
عنوان کامل: طراحی سایت گالری عکس
دسته: کامپيوتر و برنامه نویسی
فرمت فایل: WORD (قابل ویرایش)
تعداد صفحات پروژه: 39
______________________________________________________
چکیده:
دنياي عجيبي است كه تكنولوژي هاي مربوط به آن تار جهان گستر "World Wide Web" اغلب بدون پشتيباني كافي عرضه مي شوند و كاربران اين تكنولوژي همه روزه با واژگـان جديدي بر خورد ميكنند كه باعث سر در گمي آنها مي شوند. براي نمونه ميتوان به رشد نرم افزارهاي open source اشاره كرد كه عبارتند از:
برنامه هاي كه بتوان آنها را گسترش داد و يا تغييراتي در ساختار آنها ايجاد كرد
متداول ترين اين برنامه ها سيستم عامل Unix و به طور خاص Linux مي باشد. اين برنامه ها با وجود ثبات و پايداري، داراي يك مشكل بزرگ است و آن دشوار بودن آموختن اين برنامه ها مي باشد. كمبود راهنماهايي كه به زبان ساده اين برنامه ها را به مبتديان آموزش دهد باعث شده است كه اين دسته از نرم افزار ها از جايگاه واقعي خود دور نگاه داشته شوند. PHP يكي از زبانهاي اسكريپتي open source است و ابزار مفيدي مي باشد كه تا كنون علي رغم سادگي استفاده از آن هنوز به صورت شايسته اي از آن استقبال نشده است.
PHP چيست ؟
PHP سال 1994 توسط Rasmus Lerdorf ايجاد شد و مخفف واژگان Personal Home Pages به حساب مي آيد. با گسترش قابليت ها و موارد استفاده اين زبان PHP در معناي Hypertext Preprocessor به كار گرفته شد. عبارت پيش پردازشگر (Preprocessor) بدين معني است كه PHP اطلاعات را قبل از تبديل به زبان Html پردازش مي كند.

 

جهت دانلود محصول اینجا کلیک نمایید

برچسب‌ها:
تاريخ : سه شنبه 25 شهريور 1393برچسب:, | 12:40 | نويسنده : admin
عنوان کامل: بررسی مسئله حجاب
دسته: احکام و معارف
فرمت فایل: WORD (قابل ویرایش)
تعداد صفحات : 89
______________________________________________________
بخشی از مقدمه:
يكي از عمده ترين مسايل كشورهاي در حال گذار، دگرگوني معاني، ارزش ها و عقايد مشترك حاكم بر اين جوامع است.نتيجه تغيير اين عقايد مشترك كه كاركرد انسجام را در نظام اجتماعي بر عهده دارند ايجاد نوعي چند گونگي و تكثر در لايه هاي زيرين و درون ذهني افراد است. اگرچه تكثر به خودي خود امري نامطلوب محسوب نمي گردد اما مسئله از آنجايي آغاز مي شود كه اين چند گونگي در باورها و عقايد و لايه هاي درون ذهني افراد صورت پذيرد و ديگر هيچ اصل و تعريف واحدي وجود نداشته باشد كه اين باورهاي مختلف حول آن نظام يابند. در اين هنگام است كه جامعه عرصه بروز نگرش‌ها و كنش‌هاي مختلف و متفاوت و حتي گاه متناقض گشته و انسجام و يگانگي نظام اجتماعي دست خوش چالش هاي جدي و مهمي مي گردد.
اصل «حجاب» براي زنان كه در جوامع اسلامي مطرح است از جمله همين ارزش‌ها و عقايدي است كه از ديرباز در جامعه ما وجود داشته و در دوره‌هاي مختلف تاريخي به صورت‌هاي مختلفي بروز و ظهور كرده است.
 بيان مسئله:
توجه به اخبار روزنامه‌ها و صدا و سيما و همينطور مشاهدات معمولي و روزمره بيانگر اين امر است كه پوشش دختران و زنان ايراني مخصوصاً در دهه‌هاي اخير نسبت به آنچه كه در نسخ ديني موجود است، دچار تحول و دگرگوني شده است؛ هم اكنون نيز اين امر از حيث آنكه به عنوان يكه «مسئله» ياد مي‌شود مورد توجه محافل گوناگوني واقع شده و سعي در چاره جويي براي آن مي شود.
آنچه كه در قرآن به عنوان مهم‌ترين منبع ديني آورده شده صورتي كلي است كه جزئيات آن توسط مفسرين، مراجع و صاحبنظران به گونه‌هاي نسبتاً متفاوتي عملياتي و بيان گرديده است. اگرچه غالب اين تعاريف بر حداقل پوشش (يعني پوشيدگي همه بدن به جز چهره و دستها از مچ به پايين) اتفاق نظر دارند، اما به نظر مي‌رسد در عمل اين تعاريف كمتر در ظاهر افراد ديده مي‌شود.
از آنجايي كه ديدگاه‌ها و نگرش افراد درباره موضوعات مقدمه‌اي بر كنش آنها محسوب مي‌گردد؛ لذا يافتن پاسخ اين پرسش كه افراد جامعه چه تعريفي از واژه «باحجاب» دارند مي‌تواند گام موثري در اين مسير باشد.
حال سوالي كه در اين تحقيق بدان پرداخته خواهد شد اين است كه اولاً : «تعريف تحليلي افراد تا چه ميزان به تعريف اسمي واژه «با حجاب» نزديك است؟
ثانياً: «افراد در عمل تا چه ميزان به تعريف اسمي واژه «باحجاب» نزديك مي شوند؟»

 

جهت دانلود محصول اینجا کلیک نمایید

برچسب‌ها:
تاريخ : سه شنبه 25 شهريور 1393برچسب:, | 12:39 | نويسنده : admin
- عنوان شغلی: کارشناس امور اداری
- تاریخ آزمون: اصل دفترچه سوالات تخصصی شامل سالهای 90 و 91 و 92 (فاقد پاسخنامه)
تعداد کل سوالات: 120
مجموع دفترچه ها موجود در این بسته: 3 دفترچه
فایل های موجود در این بسته:
اصل دفترچه سوالات تخصصی شهرداری عنوان شغلی کارشناس امور اداری در سال 92
10 سوال ریاضی و آمار در مدیریت
10 سوال حقوق اداری
10 سوال مدیریت منابع انسانی
10 سوالاصول مدیریت
اصل دفترچه سوالات تخصصی شهرداری عنوان شغلی کارشناس امور اداری در سال 91
10 سوال ریاضی و آمار در مدیریت
10 سوال حقوق اداری
10 سوال مدیریت منابع انسانی
10 سوالاصول مدیریت
اصل دفترچه سوالات تخصصی شهرداری عنوان شغلی کارشناس امور اداری در سال 90
10 سوال ریاضی و آمار در مدیریت
10 سوال حقوق اداری
10 سوال مدیریت منابع انسانی
10 سوالاصول مدیریت
+ تمامی موارد ذکر شده، به صورت یکجا در این بسته موجود می باشند.
مزیت های ویژه ی این بسته:
١- حاوی اصل نمونه سوالات مربوط  به سال 90-91-92
2- حاوی سوالات غیر تکراری در سایت های مشابه
3- حاوی سوالات جمع آوری شده از 3 دوره اخیر آزمون شهرداری
اکنون جهت حصول اطمینان و سنجیدن آنچه که به عنوان مزیت این بسته خدمت شما عرض کردیم میتوانید بخش کوچکی از محصول را به صورت رایگان دانلود کرده و در صورت رضایت اقدام به خرید مجموعه کامل نمونه سوالات ذکر شده نمایید.
___
توجه: هرگونه انتشار این فایل، بدون اخطار قبلی منجر به پیگرد خواهد شد.

 

جهت دانلود محصول اینجا کلیک نمایید

برچسب‌ها:
تاريخ : سه شنبه 25 شهريور 1393برچسب:, | 12:32 | نويسنده : admin
- عنوان شغلی: مهندسی راه و ساختمان
- تاریخ آزمون: اصل دفترچه سوالات تخصصی شامل سالهای 90 و 91 و 92 (فاقد پاسخنامه)
تعداد کل سوالات: 120
مجموع دفترچه ها موجود در این بسته: 3 دفترچه
فایل های موجود در این بسته:
اصل دفترچه سوالات تخصصی شهرداری عنوان شغلی مهندسی راه و ساختمان در سال 92
10 سوال مکانیک خاک
10 سوال مکانیک سیالات
20 سوال مکانیک جامدات (مقاومت مصالح، تحلیل سازه)
اصل دفترچه سوالات تخصصی شهرداری عنوان شغلی مهندسی راه و ساختمان در سال 91
10 سوال مکانیک خاک
10 سوال مکانیک سیالات
20 سوال مکانیک جامدات (مقاومت مصالح، تحلیل سازه)
اصل دفترچه سوالات تخصصی شهرداری عنوان شغلی مهندسی راه و ساختمان در سال 90
10 سوال مکانیک خاک
10 سوال مکانیک سیالات
20 سوال مکانیک جامدات (مقاومت مصالح، تحلیل سازه)
+ تمامی موارد ذکر شده، به صورت یکجا در این بسته موجود می باشند.
مزیت های ویژه ی این بسته:
١- حاوی اصل نمونه سوالات مربوط  به سال 90-91-92
2- حاوی سوالات غیر تکراری در سایت های مشابه
3- حاوی سوالات جمع آوری شده از 3 دوره اخیر آزمون شهرداری
اکنون جهت حصول اطمینان و سنجیدن آنچه که به عنوان مزیت این بسته خدمت شما عرض کردیم میتوانید بخش کوچکی از محصول را به صورت رایگان دانلود کرده و در صورت رضایت اقدام به خرید مجموعه کامل نمونه سوالات ذکر شده نمایید.
___
توجه: هرگونه انتشار این فایل، بدون اخطار قبلی منجر به پیگرد خواهد شد.

 

جهت دانلود محصول اینجا کلیک نمایید

برچسب‌ها:
تاريخ : سه شنبه 25 شهريور 1393برچسب:, | 12:32 | نويسنده : admin
- عنوان شغلی: حسابدار 1 و حسابدار 2
- تاریخ آزمون: اصل دفترچه سوالات تخصصی شامل سالهای 90 و 91 و 92 (فاقد پاسخنامه)
تعداد کل سوالات: 240
مجموع دفترچه ها موجود در این بسته: 6 دفترچه
فایل های موجود در این بسته:
اصل دفترچه سوالات تخصصی شهرداری عنوان شغلی حسابدار 1 در سال 92
10 سوال آمار و ریاضی
10 سوال حسابداری مالی
10 سوال حسابرسی
10 سوال اصول تنظیم و کنترل بودجه
اصل دفترچه سوالات تخصصی شهرداری عنوان شغلی حسابدار 2 در سال 92
10 سوال آمار و ریاضی
10 سوال حسابداری مالی
10 سوال حسابرسی
10 سوال اصول تنظیم و کنترل بودجه
اصل دفترچه سوالات تخصصی شهرداری عنوان شغلی حسابدار 1 در سال 91
10 سوال آمار و ریاضی
10 سوال حسابداری مالی
10 سوال حسابرسی
10 سوال اصول تنظیم و کنترل بودجه
اصل دفترچه سوالات تخصصی شهرداری عنوان شغلی حسابدار 2 در سال 91
10 سوال آمار و ریاضی
10 سوال حسابداری مالی
10 سوال حسابرسی
10 سوال اصول تنظیم و کنترل بودجه
اصل دفترچه سوالات تخصصی شهرداری عنوان شغلی حسابدار 1 در سال 90
10 سوال آمار و ریاضی
10 سوال حسابداری مالی
10 سوال حسابرسی
10 سوال اصول تنظیم و کنترل بودجه
اصل دفترچه سوالات تخصصی شهرداری عنوان شغلی حسابدار 2 در سال 90
10 سوال آمار و ریاضی
10 سوال حسابداری مالی
10 سوال حسابرسی
10 سوال اصول تنظیم و کنترل بودجه
+ تمامی موارد ذکر شده، به صورت یکجا در این بسته موجود می باشند.
مزیت های ویژه ی این بسته:
١- حاوی اصل نمونه سوالات مربوط  به سال 90-91-92
2- حاوی سوالات غیر تکراری در سایت های مشابه
3- حاوی سوالات جمع آوری شده از 3 دوره اخیر آزمون شهرداری
اکنون جهت حصول اطمینان و سنجیدن آنچه که به عنوان مزیت این بسته خدمت شما عرض کردیم میتوانید بخش کوچکی از محصول را به صورت رایگان دانلود کرده و در صورت رضایت اقدام به خرید مجموعه کامل نمونه سوالات ذکر شده نمایید.
___
توجه: هرگونه انتشار این فایل، بدون اخطار قبلی منجر به پیگرد خواهد شد.

 

جهت دانلود محصول اینجا کلیک نمایید

برچسب‌ها:
تاريخ : سه شنبه 25 شهريور 1393برچسب:, | 12:31 | نويسنده : admin
- عنوان شغلی: مسئول خدمات مالی
- تاریخ آزمون: اصل دفترچه سوالات تخصصی شامل سالهای 90 و 91 و 92 (فاقد پاسخنامه)
تعداد کل سوالات: 120
مجموع دفترچه ها موجود در این بسته: 3 دفترچه
فایل های موجود در این بسته:
اصل دفترچه سوالات تخصصی شهرداری عنوان شغلی مسئول خدمات مالی در سال 92
10 سوال مدیریت عمومی
10 سوال حسابداری داخلی
10 سوال اصول تنظیم و کنترل بودجه
10 سوال حسابداری مالی
اصل دفترچه سوالات تخصصی شهرداری عنوان شغلی مسئول خدمات مالی در سال 91
10 سوال مدیریت عمومی
10 سوال حسابداری داخلی
10 سوال اصول تنظیم و کنترل بودجه
10 سوال حسابداری مالی
اصل دفترچه سوالات تخصصی شهرداری عنوان شغلی مسئول خدمات مالی در سال 90
10 سوال مدیریت عمومی
10 سوال حسابداری داخلی
10 سوال اصول تنظیم و کنترل بودجه
10 سوال حسابداری مالی
+ تمامی موارد ذکر شده، به صورت یکجا در این بسته موجود می باشند.
مزیت های ویژه ی این بسته:
١- حاوی اصل نمونه سوالات مربوط  به سال 90-91-92
2- حاوی سوالات غیر تکراری در سایت های مشابه
3- حاوی سوالات جمع آوری شده از 3 دوره اخیر آزمون شهرداری
اکنون جهت حصول اطمینان و سنجیدن آنچه که به عنوان مزیت این بسته خدمت شما عرض کردیم میتوانید بخش کوچکی از محصول را به صورت رایگان دانلود کرده و در صورت رضایت اقدام به خرید مجموعه کامل نمونه سوالات ذکر شده نمایید.
___
توجه: هرگونه انتشار این فایل، بدون اخطار قبلی منجر به پیگرد خواهد شد.

 

جهت دانلود محصول اینجا کلیک نمایید

برچسب‌ها:
تاريخ : سه شنبه 25 شهريور 1393برچسب:, | 12:31 | نويسنده : admin
- عنوان شغلی: کاردان آتش نشانی
- تاریخ آزمون: اصل دفترچه سوالات تخصصی سال 92 (فاقد پاسخنامه)
تعداد کل سوالات: 40 سوال
فایل های موجود در این بسته:
اصل دفترچه سوالات تخصصی شهرداری عنوان شغلی کاردان آتش نشانی در سال 92
15 سوال اصول مدیریت بحران
10 سوال ایمنی و بهداشت حرفه ای
15 سوال شیمی حریق
مزیت های ویژه ی این بسته:
١- حاوی اصل نمونه سوالات مربوط  به سال 92
2- حاوی سوالات غیر تکراری در سایت های مشابه
اکنون جهت حصول اطمینان و سنجیدن آنچه که به عنوان مزیت این بسته خدمت شما عرض کردیم میتوانید بخش کوچکی از محصول را به صورت رایگان دانلود کرده و در صورت رضایت اقدام به خرید مجموعه کامل نمونه سوالات ذکر شده نمایید.
___
توجه: هرگونه انتشار این فایل، بدون اخطار قبلی منجر به پیگرد خواهد شد.

 

جهت دانلود محصول اینجا کلیک نمایید

برچسب‌ها:
تاريخ : سه شنبه 25 شهريور 1393برچسب:, | 12:31 | نويسنده : admin
- عنوان شغلی: متصدی امور دفتری (کاردانی و کارشناسی)
- تاریخ آزمون: اصل دفترچه سوالات تخصصی شامل سالهای 90 و 91 و 92 (فاقد پاسخنامه)
تعداد کل سوالات: 120
مجموع دفترچه ها موجود در این بسته: 3 دفترچه
فایل های موجود در این بسته:
اصل دفترچه سوالات تخصصی شهرداری عنوان شغلی متصدی امور دفتری در سال 92
10 سوال اصول مدیریت
10 سوال اصول بایگانی و دفتر داری
10 سوال اصول حسابداری
10 سوال مبانی کامپیوتر و برنامه نویسی
اصل دفترچه سوالات تخصصی شهرداری عنوان شغلی متصدی امور دفتری در سال 91
10 سوال اصول مدیریت
10 سوال اصول بایگانی و دفتر داری
10 سوال اصول حسابداری
10 سوال مبانی کامپیوتر و برنامه نویسی
اصل دفترچه سوالات تخصصی شهرداری عنوان شغلی متصدی امور دفتری در سال 90
10 سوال اصول مدیریت
10 سوال اصول بایگانی و دفتر داری
10 سوال اصول حسابداری
10 سوال مبانی کامپیوتر و برنامه نویسی
+ تمامی موارد ذکر شده، به صورت یکجا در این بسته موجود می باشند.
مزیت های ویژه ی این بسته:
١- حاوی اصل نمونه سوالات مربوط  به سال 90-91-92
2- حاوی سوالات غیر تکراری در سایت های مشابه
3- حاوی سوالات جمع آوری شده از 3 دوره اخیر آزمون شهرداری
اکنون جهت حصول اطمینان و سنجیدن آنچه که به عنوان مزیت این بسته خدمت شما عرض کردیم میتوانید بخش کوچکی از محصول را به صورت رایگان دانلود کرده و در صورت رضایت اقدام به خرید مجموعه کامل نمونه سوالات ذکر شده نمایید.
___
توجه: هرگونه انتشار این فایل، بدون اخطار قبلی منجر به پیگرد خواهد شد.

 

جهت دانلود محصول اینجا کلیک نمایید

برچسب‌ها:
تاريخ : سه شنبه 25 شهريور 1393برچسب:, | 12:30 | نويسنده : admin
- عنوان شغلی: کارشناس تحلیلگر سیستم
- تاریخ آزمون: اصل دفترچه سوالات تخصصی شامل سالهای 90 و 91 (فاقد پاسخنامه)
تعداد کل سوالات: 80
مجموع دفترچه ها موجود در این بسته: 2 دفترچه
فایل های موجود در این بسته:
اصل دفترچه سوالات تخصصی شهرداری عنوان شغلی کارشناس تحلیلگر سیستم در سال 91
10 سوال آمار و احتمالات
10 برنامه نویسی کامپیوتر
10 سوال ریاضیات عمومی 1 و 2
10 سوال تحقیق در عملیات 1
اصل دفترچه سوالات تخصصی شهرداری عنوان شغلی کارشناس تحلیلگر سیستم در سال 90
10 سوال آمار و احتمالات
10 برنامه نویسی کامپیوتر
10 سوال ریاضیات عمومی 1 و 2
10 سوال تحقیق در عملیات 1
+ تمامی موارد ذکر شده، به صورت یکجا در این بسته موجود می باشند.
مزیت های ویژه ی این بسته:
١- حاوی اصل نمونه سوالات مربوط  به سال 90-91
2- حاوی سوالات غیر تکراری در سایت های مشابه
3- حاوی سوالات جمع آوری شده از 2 دوره اخیر آزمون شهرداری
اکنون جهت حصول اطمینان و سنجیدن آنچه که به عنوان مزیت این بسته خدمت شما عرض کردیم میتوانید بخش کوچکی از محصول را به صورت رایگان دانلود کرده و در صورت رضایت اقدام به خرید مجموعه کامل نمونه سوالات ذکر شده نمایید.
___
توجه: هرگونه انتشار این فایل، بدون اخطار قبلی منجر به پیگرد خواهد شد.

 

جهت دانلود محصول اینجا کلیک نمایید

برچسب‌ها:
تاريخ : سه شنبه 25 شهريور 1393برچسب:, | 12:28 | نويسنده : admin
- عنوان شغلی: مأمور حراست
- تاریخ آزمون: اصل دفترچه سوالات تخصصی شامل سالهای 90 و 91 و 92 (فاقد پاسخنامه)
تعداد کل سوالات: 120
مجموع دفترچه ها موجود در این بسته: 3 دفترچه
فایل های موجود در این بسته:
اصل دفترچه سوالات تخصصی شهرداری عنوان شغلی مأمور حراست در سال 92
10 سوال قانون اساسی
20 سوال حقوق جزای اختصاصی (جرایم علیه اموال)
10 سوال حقوق اداری
اصل دفترچه سوالات تخصصی شهرداری عنوان شغلی مأمور حراست در سال 91
10 سوال قانون اساسی
20 سوال حقوق جزای اختصاصی (جرایم علیه اموال)
10 سوال حقوق اداری
اصل دفترچه سوالات تخصصی شهرداری عنوان شغلی مأمور حراست در سال 90
10 سوال قانون اساسی
20 سوال حقوق جزای اختصاصی (جرایم علیه اموال)
10 سوال حقوق اداری
+ تمامی موارد ذکر شده، به صورت یکجا در این بسته موجود می باشند.
مزیت های ویژه ی این بسته:
١- حاوی اصل نمونه سوالات مربوط  به سال 90-91-92
2- حاوی سوالات غیر تکراری در سایت های مشابه
3- حاوی سوالات جمع آوری شده از 3 دوره اخیر آزمون شهرداری
اکنون جهت حصول اطمینان و سنجیدن آنچه که به عنوان مزیت این بسته خدمت شما عرض کردیم میتوانید بخش کوچکی از محصول را به صورت رایگان دانلود کرده و در صورت رضایت اقدام به خرید مجموعه کامل نمونه سوالات ذکر شده نمایید.
___
توجه: هرگونه انتشار این فایل، بدون اخطار قبلی منجر به پیگرد خواهد شد.

 

جهت دانلود محصول اینجا کلیک نمایید

برچسب‌ها:
تاريخ : سه شنبه 25 شهريور 1393برچسب:, | 12:28 | نويسنده : admin
- عنوان شغلی: آرشیتکت
- تاریخ آزمون: اصل دفترچه سوالات تخصصی شامل سالهای 90 و 91 و 92 (فاقد پاسخنامه)
تعداد کل سوالات: 120
مجموع دفترچه ها موجود در این بسته: 3 دفترچه
فایل های موجود در این بسته:
اصل دفترچه سوالات تخصصی شهرداری عنوان شغلی  آرشیتکت در سال 92
10 سوال دروس فنی ساختمان (تنظیم شرایط محیطی، ایستایی، شناخت مواد، عناصر و جزییات، تأسیسات)
15 سوال دروس تاریخ معماری (تاریخ معماری جهان، معماری معاصر، معماری اسلامی)
15 سوال مبانی نظری معماری
اصل دفترچه سوالات تخصصی شهرداری عنوان شغلی  آرشیتکت در سال 91
10 سوال دروس فنی ساختمان (تنظیم شرایط محیطی، ایستایی، شناخت مواد، عناصر و جزییات، تأسیسات)
15 سوال دروس تاریخ معماری (تاریخ معماری جهان، معماری معاصر، معماری اسلامی)
15 سوال مبانی نظری معماری
اصل دفترچه سوالات تخصصی شهرداری عنوان شغلی  آرشیتکت در سال 90
10 سوال دروس فنی ساختمان (تنظیم شرایط محیطی، ایستایی، شناخت مواد، عناصر و جزییات، تأسیسات)
15 سوال دروس تاریخ معماری (تاریخ معماری جهان، معماری معاصر، معماری اسلامی)
15 سوال مبانی نظری معماری
+ تمامی موارد ذکر شده، به صورت یکجا در این بسته موجود می باشند.
مزیت های ویژه ی این بسته:
١- حاوی اصل نمونه سوالات مربوط  به سال 90-91-92
2- حاوی سوالات غیر تکراری در سایت های مشابه
3- حاوی سوالات جمع آوری شده از 3 دوره اخیر آزمون شهرداری
اکنون جهت حصول اطمینان و سنجیدن آنچه که به عنوان مزیت این بسته خدمت شما عرض کردیم میتوانید بخش کوچکی از محصول را به صورت رایگان دانلود کرده و در صورت رضایت اقدام به خرید مجموعه کامل نمونه سوالات ذکر شده نمایید.
___
توجه: هرگونه انتشار این فایل، بدون اخطار قبلی منجر به پیگرد خواهد شد.

 

جهت دانلود محصول اینجا کلیک نمایید

برچسب‌ها:
تاريخ : سه شنبه 25 شهريور 1393برچسب:, | 12:28 | نويسنده : admin
پایان نامه جهت اخذ درجه کارشناسی
عنوان کامل: نقش و تاثير توسعه كشاورزي بر پيشرفت صنعتي
دسته: کشاورزی - مدیریت
فرمت فایل: WORD (قابل ویرایش)
تعداد صفحات: 185
________________________________________________________
بخشی از مقدمه:
انسان براي تامين نيازهاي روزمره خود را پيش رو داشت. ابتدا شكار و استفاده از گياهان خودرو و سپس به مرور زمان و با فرا گرفتن فنون اوليه كشاورزي اقدام به تهيه مايهتاج خود نمود. با توجه به خطراتي كه در شكار حيوانات انسان را تهديد مي كرد، لذا تمايل به سمت كشاوزي بيشتر و بيشتر شد تا جايي كه در گذشته اي نه چندان دور، بيشتر مردم عدي در كره زمين پيشه كشاورزي را برگزيدند. كشاورزان با سه عامل زمين، نيروي كار و آب روبرو هستند كه اهميت هر سه مورد به نوع خود بسيار مهم بوده و مي باشد. 
امروزه با مكانيزه شدن صنعت كشاورزي نوع محصولات و تنوع فصلي آنها و نيز مقدار توليد آنها تفاوتهاي بسياري بوده است با استفاده از ابزار آلاتي مانند كمباين، تراكتور و دستگاههاي مخصوص شخم زنيف سم پاشي هاي هوايي و نيروي انساني كمتري درگير كشاورزي مي شود كه اين امر موجب كاهش هزينه توليد در مجموع، و از طرف ديگر افزايش بيكاري را سبب مي شود. 
امروزه كشاورزي سنتي در مقايسه با سالهاي گذشته بسيار كمتر شده است. اكثر كشاورزان يا كوچ كرده و به شهرهاي بزرگ آمده اند و يا آنهايي كه توان مالي داشته اند با سيستم هاي امروزه خود را وقف داده و از سيستم هاي نوين آبياري و ماشين آلات كشاورزي استفاده مي كنند.
در سالهاي اخير با استفاده از تكنولوژي نانو، توليد محصولات فصلي، در تمام فصول امكانپذيري شده است كه اين امر بمنزله انقلابي در كشاورزي به حساب مي آيد. از اين رو مي توان گفت ديگر مي توان كشاورز را به همان ديدگاه قديم نگريست بلكه نيازمند توجه و ديدگاه علمي و دقيق مي باشد. 

 

جهت دانلود محصول اینجا کلیک نمایید

برچسب‌ها:
تاريخ : سه شنبه 25 شهريور 1393برچسب:, | 12:27 | نويسنده : admin
عنوان انگلیسی مقاله: A BRIEF HISTORY OF THE LIVES OF THE FIRST IMAM
عنوان فارسی مقاله: تاریخچه مختصری از زندگی امام اول
دسته: معارف اسلامی
فرمت فایل ترجمه شده: WORD (قابل ویرایش)
تعداد صفحات فایل ترجمه شده: 5
ترجمه ی سلیس و روان مقاله آماده ی خرید می باشد.
_______________________________________
چکیده ترجمه:
حضرت اميرالمومنين علي عليه السلام ، وي فرزند ابوطالب شيخ بني هاشم عموي پيغمبر اكرم (ص) بود كه پيغمبر اكرم را سرپرستي نموده و در خانة خود جاي داده و بزرگ كرده بود و پس از بعثت نيز تا زنده بود از آن حضرت حمايت كرد و شر كفار عرب و خاصه قريش را از وي دفع نمود.
علي عليه السلام (بنا بنقل مشهور) ده سال پيش از بعثت متولد شد پس از شش سال در اثر قحطي كه در مكه و حوالي آن اتفاق افتاد ، بنا به درخواست پيغمبر اكرم (ص) از خانة پدر به خانة پسر عموي خود پيغمبر اكرم(ص) منتقل گرديد و تحت سرپرستي و پرورش مستقيم آن حضرت درآمد. 
پس از چند سال كه پيغمبر اكرم (ص) به موهبت نبوت نائل شد و براي نخستين بار در غار حرا وحي آسماني به وي رسيد وقتيكه از غار رهسپار شهر و خانة خود شد شرح حال را فرمود علي عليه السلام به آن حضرت ايمان آورد. و باز در مجلسي كه پيغمبر اكرم(ص) خويشاوندان نزديك خود را جمع و بدين خود دعوت نموده فرمود: نخستين كسيكه از شما دعوت مرا بپذيرد خليفه و وصي و وزير من خواهد بود ، تنها كسيكه از جاي خود بلند شد و ايمان آورد علي(ع) بود و پيغمبر اكرم (ص) ايمان او را پذيرفت و وعده هاي خود را درباره اش امضاء نمود و از اين روي علي(ع) نخسيتن كسي است در اسلام كه ايمان آورد و نخستين كسي است كه هرگز غير خداي يگانه را نپرستيد.

 

جهت دانلود محصول اینجا کلیک نمایید

برچسب‌ها:
تاريخ : سه شنبه 25 شهريور 1393برچسب:, | 12:27 | نويسنده : admin
پرسشنامه
عنوان کامل: پرسشنامه انگیزش شغل از دیدگاه کارکنان هاکمن و اولدهام
دسته: مدیریت
فرمت فایل: WORD (قابل ویرایش)
تعداد سوالات: 15
تعداد صفحات: 6
منابع: دارد
________________________________________________________
مقیاس پرسشنامه
این پرسشنامه بر اساس مقیاس لیکرت 7 گزینه ای (کاملا مخالفم،1؛ مخالفم،2؛ نه موافقم نه مخالف،3؛موافقم،4؛ کاملا موافقم؛5) می باشد.
تعریف مفهومی متغیر پرسشنامه
مدل های اخیر از  غنی سازی شغلی به وسیله هاکمن و اولدهام پیشنهاد شده است (1980). آنها پنج هسته اصلی ابعاد کار را شناسایی کرده اند: تنوع مهارت، هویت شغل  ،اهمیت شغل ، استقلال و بازخورد. 
1.تنوع مهارت : تنوع مهارت به گسترش نیازهای شغلی کارمندی که از استعداد ها یا مهارت های متعدد به منظور انجام موفق شغل استفاده می کند اشاره دارد.  سئوالات 1و 6 و 11
2.هویت شغل: هویت شغل یعنی اینکه کارکنان بتوانند کار مشخصی را انجام دهند. با مواد خام یا اطلاعات شروع کنند و با محصولی که برای استفاده توسط یک مشتری یا فرد دیگر و یا گروهی از در شرکت آماده شده است، کار را خاتمه دهند. سئوالات 2 و 7 و 12
3.اهمیت شغل: اهمیت شغل به تماس( برخوردی) که کار یک نفر با دیگر افراد،اشاره می نماید،وقتی شغل یک نفر دارای اهمیت است که، آنچه را که او انجام می دهد، عملکرد موفقیت آمیزتری را نسبت به دیگر شغلها در شرکت به همراه داشته باشد . سئوالات 3 و 8 و 13 
4.استقلال: شغلی دارای استقلال با می باشد که دارای آزادی در تصمیم گیری، استقلال از سرپرست، روش های فهرست بندی وظایف شغلی و نحوه اجرای شغل باشد. سئوالات 4 و 9 و  14
5.بازخورد شغل: بازخورد به توانایی یک کارمند در گفتگو از اجرای شغلش به رسم معمول و یا اینکه، ایا شغل( وظیفه) بطور موثر انجام شده است یا خیر ، اشاره دارد.( جزنی ،1388) سئوالات 5 و 10 و 15

 

جهت دانلود محصول اینجا کلیک نمایید

برچسب‌ها:
پایان نامه جهت اخذ درجه کارشناسی
عنوان کامل: کنترل کننده چهارکاناله با خط تلفن جهت خاموش و روشن کردن وسایل برقی (Tele Remote Control)
دسته: مهندسی تکنولوژی برق- قدرت
فرمت فایل: WORD (قابل ویرایش)
تعداد صفحات: 100
+ همراه با یک فایل پاورپوینت 32 صفحه ای برای ارائه در کلاس
________________________________________________________
بخشی از مقدمه:
اساس کار این پروژه خاموش و روشن کردن وسایل برقی از طریق خط تلفن می باشد مدار پروژه به این صورت کار می کند که ابتدا سیگنال AC زنگ که از مرکز سوئیچینگ مخابرات دریافت می شود را توسط مداری آشکارسازی کرده و به سطح صفر و یک (دیجیتال) تبدیل و به عنوان وقفه به میکروکنترلر می رود . با رسیدن وقفه زنگ به میکروکنترلر دستورات که در زیر روال برنامه آی سی وجود دارد مورد بررسی کرده و میکرو دستور اشغال کردن خط را توسط روشن کردن یک رله را انجام داده و خط تلفن را به دیکدر مدار متصل کرده ، دیکدر که کار اصلی آن رمز گشایی می باشد ، سیگنال ورودی را رمز گشایی کرده و به کد باینری چهار بیت چهار بیت تبدیل و به میکرو انتقال می دهد ، میکرو با توجه به برنامه ی پروگرام شده در داخل آی سی و کد های وارد شده از طریق دیکدرتصمیم می گیرد که کدام یک از رله ها را روشن یا خاموش و یا تصمیم به قطع تماس را انجام می دهد .

 

جهت دانلود محصول اینجا کلیک نمایید

برچسب‌ها:
پایان نامه جهت اخذ درجه کارشناسی
عنوان کامل: بهينه سازي طراحی و مدلسازی مطلوب با هدف افزایش بازده ی موتور سنکرون آهنرباي دائم خطی
دسته: مهندسی تکنولوژی برق- قدرت
فرمت فایل: WORD (قابل ویرایش)
تعداد صفحات: 125
+ همراه با فایل های برنامه MATLAB و سیمولینک
________________________________________________________
بخشی از مقدمه:
امروزه موتورهاي خطي براي توليد حرکت هاي انتقالي به طور گسترده اي در صنعت مورد استفاده قرار مي گيرند. در اين ميان ، موتورهاي سنکرون آهنرباي دائم خطي به دليل داشتن چگالي نيرو و راندمان زياد و عملکرد ديناميکي مناسب از اهميت و جايگاه ويژه اي برخوردار است. عملکرد مناسب اين موتورها نيازمند بهينه سازي دقيق طراحی آنها است. بهينه سازي طراحی خود نيازمند مدلسازي مطلوب می باشد. در اين پژوهش مدار معادل مغناطیسی بهبود یافته ای با هدف تحلیل دقیق تلفات آهن ارائه شده است. به این منظور ابتدا مزايا و معايب مدار معادل های قبلی ارائه شده برای موتور سنکرون آهنرباي دائم بررسي شده که خلاء يک مدل مناسب که دقت قابل قبولی در پيش بينی توزيع چگالي شار با در نظر گرفتن اثر جریان سیم پیچ ها، اشباع آهن و حرکت داشته باشد و در عين حال سادگی لازم برای استفاده در الگوريتم طراحی را نيز دارا باشد، در این میان احساس می شود. لذا در اين پژوهش مدار معادل نسبتاً جديدي برای موتور سنکرون آهنربای دائم خطی یک بر با هسته آهنی و اولیه کوتاه ارائه شده است. اين مدار معادل علاوه بر قابلیت به پيش بيني اثر شيارها بر توزيع چگالي شار آهنرباي دائم و اشباع آهن در دندانه و یوغ اثر جریان سیم پیچ اولیه را نیز در نظر می گیرد. در نتیجه این مدار معادل می تواند تلفات آهن را بطور نسبتاً قابل قبولی پیش بینی کرده و در عين حال سادگي لازم براي استفاده در الگوريتم طراحي را دارد. یکی دیگر از مزیت های این مدار معادل ثابت بودن ساختار آن در هنگام حرکت است. در ادامه تلفات آهن با این روش محاسبه شد که در مقایسه با نتایج حاصل از روش اجزاء محدود تنها حدود سه درصد تفاوت دارد. در ادامه تغییرات تلفات آهن با تغییر پارامترهای موتور بررسی شد. در نهایت بهينه سازي طراحی با هدف  افزایش بازده با در نظر گرفتن هفت پارامتر موتور انجام شد. نتایج نشان داد که بازده موتور بهینه حدود پنج درصد بیشتر از موتور نمونه است در حالیکه نیروی تولیدی تقریبا ثابت باقی ماند. صحت اين نتايج به کمک تحليل اجزاء محدود غير خطي ديناميک تأييد شده است. 

 

جهت دانلود محصول اینجا کلیک نمایید

برچسب‌ها:
تاريخ : سه شنبه 25 شهريور 1393برچسب:, | 12:25 | نويسنده : admin
پایان نامه جهت اخذ درجه کارشناسی
عنوان کامل: شرایط غیرعادی عملکرد ترانسفورماتور در حالات بار غیرسینوسی، نامتعادلی بار و نامتعادلی ولتاژ تغذیه بهمراه تحلیل و مدل سازی
دسته: مهندسی تکنولوژی برق- قدرت
فرمت فایل: WORD (قابل ویرایش)
تعداد صفحات: 100
+ همراه با فایل های برنامه MATLAB و سیمولینک
________________________________________________________
بخشی از مقدمه:
ترانسفورماتورها بر اساس ساختمان و نوع عملکرد، انواع متفاوت زیر را دارند:
•ترانسفورماتورهای قدرت
•ترانسفورماتورهای توزیع
•ترانسفورماتورهای شیفت دهنده فاز
•ترانسفورماتورهای یکسو کننده
•ترانسفورماتورهای خشک
•ترانسفورماتورهای روغنی
•ترانسفورماتورهای اندازه گیری
•تنظیم کننده های ولتاژ پله ای
•ترانسفورماتورهای ولتاژ ثابت
ترانسفورماتورهای قدرت بین ژنراتور و سیستم های انتقال مورد استفاده قرار می گیرند و معمولا با توان 500 kVA و بیشتر درجه بندی می شوند. سیستم های قدرت شامل نیروگاه های تولید و توزیع انرژی، و اتصالات درون سیستم یا اتصالاتی با سیستم های مجاورهستند. پیچیدگی این سیستم منجر به گستردگی تنوع ولتاژهای توزیع و انتقال می شود.
هر ترانسفورماتوری که ولتاژ اولیه را کاهش داده و آنرا به ولتاژ توزیع یا ولتاژ مورد استفاده مصرف کننده تبدیل کند، ترانسفورماتور توزیع نامیده می شود. اگرچه بسیاری از استانداردهای صنعتی اصطلاح ترانسفورماتور توزیع را به ترانسفورماتورهایی با درجه بندی 5-500 kVA نسبت می دهند، ولی ترانسفورماتورهای توزیع می توانند درجه بندی های کم تر و بیشتر( 5000 kVA و بیشتر) نیز داشته باشند. بنابراین استفاده از درجه بندی به عنوان مقیاسی جهت تعیین نوع ترانسفورماتور چندان قابل قبول نیست.
مطالعه یک سیستم جدید به منظور انتخاب ترانسفورماتور با ظرفیت مناسب که هنوز مورد بهره برداری قرار نگرفته است، کار بسیار پیچیده تری است. دلیل این امر مشخص نبودن نوع مصرف از قبیل تجاری، خانگی، صنعتی یا اداری و نوع تجهیزات مرتبط با آن است. پس از مشخص شدن نوع تجهیزات، قدم بعدی دستیابی به مشخصه هارمونیکی آنهاست که لازمه محاسبه ضریب   می باشد. از آنجا که ترانسفورماتورهای توزیع معمولا انواع مختلف بار را تغذیه می کنند، و شکل موج جریان به علت وجود بارهای خطی و غیر خطی مختلف، مشخصه هارمونیکی متفاوتی از مشخصه هارمونیکی هر کدام از بارها دارد. 
روش ضریب   ساده منجر به حصول نتایج چندان دقیقی نخواهد شد. لذا برای طراحی سیستم هایی با انواع مختلف تجهیزات که بار غیرسینوسی متفاوت از هم دارند، روش های خاصی مورد نیاز است.برای انتخاب ترانسفورماتور در چنین سیستم هایی روشی به نام روش جریان هارمونیک معادل پیشنهاد شده است. در این روش برای هر بار غیر خطی با ضریب   معین، یک جریان هارمونیکی معادل نسبت داده می شود. سپس مقادیر به دست آمده برای هر بار غیر خطی با در نظر گرفتن توان الکتریکی آن به صورت وزن دار با هم جمع شده و جریان هارمونیکی معادل کل برای چند بار غیر خطی به دست می آید که با استفاده از آن می توان ضریب نامی   برای ترانسفورماتور انتخابی را تخمین زد.
در این پروژه، می خواهیم شرایط غیرعادی عملکرد ترانسفورماتور را شرح داده و به صورت تحلیلی مورد بررسی قرار دهیم.. نحوه مدل سازی جامع ترانسفورماتور به وسیله نرم افزار اجزاء محدود Opera-2D  به تفضیل معرفی و چگونگی مدل سازی شرایط بار غیرسینوسی، نامتعادلی بار و نامتعادلی ولتاژ تغذیه با توجه به دیاگرام تک خطی ترانسفورماتور و امکانات موجود در این نرم افزار شرح داده خواهد شد.
بررسی عملکرد ترانسفورماتور توزیع در شرایط بار غیرسینوسی منجر به ارائه روشی جهت اصلاح مقادیر نامی ترانسفورماتورهای تغذیه کننده بارهای غیرخطی میشود. این روش بر اساس محاسبه تلفات فوکوی سیم پیچ به وسیله تحلیل گر Opera-2d/TR  صورت خواهد گرفت. مقایسه نتایج به دست آمده از روش FEM با روش بیان شده در استاندارد IEEE C57-110 تاییدی بر دقت بالای محاسبات انجام شده خواهد بود. 
تحلیل فرکانسی سیگنال های ولتاژ و جریان ترانسفورماتور با استفاده از تبدیل فوریه(FFT)  به درک هرچه بهتر عملکرد ترانسفورماتور در شرایط مورد مطالعه خواهد انجامید و تبیین کننده چگونگی تاثیر این شرایط بر اصلاح مقادیر نامی تجدید شده ترانسفورماتور میگردد.
 

 

جهت دانلود محصول اینجا کلیک نمایید

برچسب‌ها:
تاريخ : سه شنبه 25 شهريور 1393برچسب:, | 12:25 | نويسنده : admin
پایان نامه جهت اخذ درجه کارشناسی
عنوان کامل: پایان نامه بکارگيری تعميرات خط گرم(Hot Line) برای کاهش عيب در شبکه های توزيع وکاهش زمان خاموشی ها
دسته: مهندسی تکنولوژی برق- قدرت
فرمت فایل: WORD (قابل ویرایش)
تعداد صفحات: 123
________________________________________________________
بخشی از مقدمه:
تعميرات خط گرم [1] برای نخستين بار در سال 1913 در ايالت اوهايو آمريکا صورت گرفت.  در آن زمان ابزار بسيار ساده و ابتدايی مثل چوب های بلند در اختيار سيم بانان قرار می گرفت که به وسيله آن سيم برق دار را از محدوده کار خود دور کرده و عمليات تعويض مقره های شکسته را انجام می داند.
به دليل عدم فن آوری در عايق سازی و ايجاد امنيت برای سيم بانان عمليات محدود به شبکه ها تا سطح ولتاژ 11 کيلو ولت بود و برای ولتاژهای بالاتر اين چوب ها جوابگو نبودند. با توجه به سود سرشار مالی در اين نوع تعميرات ، شرکتهای ديگر نيز به اين نوع تکنولوژی روی آوردند به طوری که تا 1920 سه شرکت سازنده تجهيزات خط گرم در ايالت های مختلف آمريکا مشغول به کار با خط گرم شدند. بزرگ ترين شرکت فعال در آن سال ها شرکت TIPS TOOLS   بود که پيشرفت های خوبی در اين زمينه به دست آورد به طوری که انجام عمليات را تا سطح 33 کيلو ولت امکان پذير ساخت.
عمليات خط گرم در ايران نيز در سال 1964 (1353) پس از حدود 50سال مورد توجه کارشناسان صنعت برق قرار گرفت ولی جرقه اين کار برای تهيه و ساخت و ساز تجهيزات خط گرم در داخل کشور جهت کار روی شبکه های 20 کيلو ولت برای اولين بار وبا  هدف های بشرح ذيل است:
•باز و بست انواع جمپرها تحت تانسيون                    20 کيلو ولت
•پاکسازی حريم اشجار                                          20 کيلو ولت 
•تحکيم يراق آلات                                                 20 کيلو ولت
به همين دليل طی قراردی يک شرکت آمريکايی ملزم به آموزش و راه اندازی گروه های خط گرم در ايران شد. پس از آموزش تعدادی استادکار ، گروه های خط گرم در تهران و خوزستان فعال شدند و برخی تعميرات تا سطح 20 کيلو ولت و بعضا 63 کيلو ولت به صورت گرم انجام می شد. بعلت وقوع انقلاب اسلامی و متعاقب آن جنگ تحميلی و خروج متخصصان آمريکايی از ايران ، تعميرات خط گرم به تدريج مورد بی توجهی قرار گرفت به طوری که در دهه شصت هيچ گونه تعميرات خط گرم در ايران صورت نپذيرفت با توجه به نياز عمده کشور به اين تکنولوژی ، وزارت نيرو تعميرات خط گرم را در زمره سياست های خود قرار داده است لذا راه اندازی گروه های خط گرم در شرکت های توزيع در دستور کار شرکت های تابعه وزارت نيرو قرار گرفته است.

 

جهت دانلود محصول اینجا کلیک نمایید

برچسب‌ها:
تاريخ : سه شنبه 25 شهريور 1393برچسب:, | 12:24 | نويسنده : admin
پایان نامه جهت اخذ درجه کارشناسی
عنوان کامل: طراحی و پیاده سازی ربات میکروماوس
دسته: مهندسی تکنولوژی برق- قدرت
فرمت فایل: WORD (قابل ویرایش)
تعداد صفحات: 42
________________________________________________________
بخشی از مقدمه:
بسيار خوشحالم که خداوند كمك كرد كه بتوانم  روی پروژه‌ای کار کنم که واقعا از ته قلب کارکردن روی این زمینه و زمینه های مشابه را دوست داشتم و از علاقه مندی‌های تمام دوران زندگی‌ام بوده است، هرچند كه در اين مسير سختي‌ها و مشكلاتي هم وجود داشت اما خواستن توانستن است، و من هم توانستم به آرزويم يعني ساخت ربات ميكروماوس برسم.
و از استاد گرامی‌ام آقای مغانی نهایت تشکر را دارم که این توفیق اجباری را نصیب بنده فرمودند و در سراسر کار و در كنار همه‌ي اين مشكلات همراه و ياور اينجاب بودند.
چکیده
آنچه پیش‌روی شماست، نگارش تجربه‌ي بنده در زمینه‌ي کار روی ربات میکروماوس و تمام چیزهایی است که از ساخت این ربات و شرکت در مسابقه pnuopen 2013  به دست آورده‌ام، امیدوارم این چند صفحه‌ي کوتاه که از تمام کارهای انجام شده از آغاز کار تا تکمیل تمام پروژه يعني ساخت  یک ربات میکروماوس است بتواند اطلاعاتی هر چند کوچک به دانسته‌های شما اضافه کند و بتواند باعث علاقه مندي شما در زمينه‌ي رباتيك و اللخصوص نوع ميكروماوس باشد
 
واژه ي كليدي :
ربات ميكروماوس

 

جهت دانلود محصول اینجا کلیک نمایید

برچسب‌ها:
تاريخ : سه شنبه 25 شهريور 1393برچسب:, | 12:24 | نويسنده : admin
پایان نامه جهت اخذ درجه کارشناسی ارشد
عنوان کامل: تاثیر ورمی کمپوست و کود اوره بر خصوصیات کمی و کیفی دو توده بومی گیاه دارویی گشنیز
دسته: کشاورزی - گروه زراعت
فرمت فایل: WORD (قابل ویرایش)
تعداد صفحات: 128
________________________________________________________
بخشی از مقدمه:
مصرف نهاده های شیمیایی در اراضی کشاورزی باعث ایجاد آلودگیهای زیست محیطی شده که از جمله مهمترین آنها آلودگی آب و خاک می باشد که در نتیجه آن سلامت انسان نیز در معرض خطر قرار می گیرد. به همین منظور طرحی جهت بررسیاثر ورمی کمپوست، کود شیمیایی نیتروژن و تلفیق آن دو بر خصوصیات کمی و کیفی در دو توده اصفهانی و همدانی گیاه دارویی گشنیز در سال 1389 در مزرعهتحقیقاتی دانشکده کشاورزی دانشگاه صنعتی شاهرود اجرا گردید. طرح آزمایشی مورد استفاده فاکتوریل در قالب بلوکهای کامل تصادفی با 3 تکرار بود. فاکتور کودی شامل 100% اوره، (ورمي كمپوست 3/33% و 6/66% اوره)،(ورمي كمپوست 6/66% و 3/33% اوره)، 100% ورمی کمپوست  و تیمار شاهد(بدون کود) همچنین  فاکتور دوم شامل 2 توده زراعی اصفهانی و همدانی بودند. طبق نتایج بدست آمده اثر متقابل تیمار کودی و توده زراعی در صفات عملکرد میوه، عملکرد بیولوژیک، شاخص برداشت، درصد اسانس و عملکرد اسانس معنی دار شد و طبق نتایج مقایسه میانگینبیشترین افزایش مربوط به سطح کودی (ورمي كمپوست 6/66% و 3/33% اوره) در توده اصفهانی و کمترین مقدار مربوط به شاهد (بدون کود) بود. تمامی صفات از جمله عملکرد و اجزا عملکرد تحت تاثیر تیمار کودی معنی دار شدند. که بیشترین افزایش معنی دار مربوط به سطح کودی (ورمي كمپوست 6/66% و 3/33% اوره) وکمترین آن مربوط به شاهد (بدون کود) بود. تاثیر دو توده زراعی تنها بر درصد اسانس معنی دار شد که توده همدانی بیشترین درصد اسانس را تولید کرد. صفات کیفی نیز واکنش های متفاوتی به دو توده زراعی، تیمار کودی و اثر متقابل آن دو نشان دادند. اثر متقابل توده و تیمار کودی در لینالول، مهمترین ترکیب تشکیل دهنده اسانس معنی دار شد. با توجه به نتایج، ورمی کمپوست می تواند جایگزین بخش عمده ای از کود اوره در زراعت گیاه دارویی گشنیز شده و گامی در جهت کشاورزی پایدار و حفظ محیط زیست برداشته شود.
کلمات کلیدی:  گشنیز، ورمی کمپوست، اوره، اسانس، عملکردو اجزا عملکرد

 

جهت دانلود محصول اینجا کلیک نمایید

برچسب‌ها:
تاريخ : سه شنبه 25 شهريور 1393برچسب:, | 12:23 | نويسنده : admin
این بسته حاوی نمونه سوالات پیشنهادی میهن همکار جهت آمادگی بیشتر داوطلبان در آزمون های استخدامی بانک گردشگری می باشد که توسط گروه نویسندگان میهن همکار تهیه و ثبت گردیده است.
- نام محصول: نمونه سوالات آزمون های استخدامی بانک گردشگری
- مواد امتحانی موجود در این بسته:
300 نمونه سوال زبان و ادبیات فارسی (همراه با پاسخنامه)
300 نمونه سوال ریاضی و آمار (همراه با پاسخنامه)
300 نمونه سوال معارف اسلامی (همراه با پاسخنامه)
300 نمونه سوال فناوری اطلاعات و کامپیوتر (همراه با پاسخنامه)
200 نمونه سوال هوش و استعداد (همراه با پاسخنامه)
300 نمونه سوال زبان انگلیسی (همراه با پاسخنامه)
همراه با بسته ویژه مقاله ای در ارتباط با مهارت رفتاری و مشتری مداری
+ تمامی موارد ذکر شده، به صورت یکجا در این بسته موجود می باشند.
- آیا جهت خرید این محصول دو دل هستید! درباره ی این محصول بیشتر بدانید:
مزیت منحصر به فرد این فایل: اکثر سایت هایی که در زمینه ی فروش محصولات استخدامی مشغول به فعالیت هستند با کپی کردن یک سری نمونه سوالات مشابه و تکراری اقدام به عرضه می نمایند، در نتیجه اکثر سوالات موجود علاوه بر تکراری بودن، خاصیت اختصاصی و بروز بودن خود را از دست داده و به صورت کلی فاقد کیفیت های لازم هستند.
بسته ی عرضه شده در "میهن همکار" با صرف وقت و هزینه توسط گروه نویسندگان متخصص و حاذق "میهن همکار" تهیه و ثبت شده است. 
مزیت های ویژه ی این بسته:
1- حاوی سوالات استاندارد و ثبت شده
2- حاوی سوالات غیر تکراری در سایت های مشابه
3- حاوی سوالات جدید
4- حاوی سوالات پرتکرار
5- کنترل چندین باره و دقت در حداقل کردن خطای انسانی در طراحی سوالات
6- تمامی سوالات دارای تیک پاسخ صحیح در کنار گزینه ی صحیح می باشند
اکنون جهت حصول اطمینان و سنجیدن آنچه که به عنوان مزیت این بسته خدمت شما عرض کردیم میتوانید بخش کوچکی از محصول را به صورت رایگان دانلود کرده و در صورت رضایت اقدام به خرید مجموعه کامل نمونه سوالات ذکر شده نمایید.
کیفیت کار ما، اعتبار ماست! مجموعه ی کامل نمونه سوالات همراه با پاسخنامه ی آنها آماده ی خرید می باشد.
___
توجه: هرگونه انتشار این فایل، بدون اخطار قبلی منجر به پیگرد خواهد شد.

 

جهت دانلود محصول اینجا کلیک نمایید

برچسب‌ها:
تاريخ : پنج شنبه 13 شهريور 1393برچسب:, | 19:47 | نويسنده : admin
- عنوان شغلی: آرشیتکت
- تاریخ آزمون: اصل دفترچه سوالات تخصصی شامل سالهای 90 و 91 و 92 (فاقد پاسخنامه)
تعداد کل سوالات: 120
مجموع دفترچه ها موجود در این بسته: 3 دفترچه
فایل های موجود در این بسته:
اصل دفترچه سوالات تخصصی شهرداری عنوان شغلی  آرشیتکت در سال 92
10 سوال دروس فنی ساختمان (تنظیم شرایط محیطی، ایستایی، شناخت مواد، عناصر و جزییات، تأسیسات)
15 سوال دروس تاریخ معماری (تاریخ معماری جهان، معماری معاصر، معماری اسلامی)
15 سوال مبانی نظری معماری
اصل دفترچه سوالات تخصصی شهرداری عنوان شغلی  آرشیتکت در سال 91
10 سوال دروس فنی ساختمان (تنظیم شرایط محیطی، ایستایی، شناخت مواد، عناصر و جزییات، تأسیسات)
15 سوال دروس تاریخ معماری (تاریخ معماری جهان، معماری معاصر، معماری اسلامی)
15 سوال مبانی نظری معماری
اصل دفترچه سوالات تخصصی شهرداری عنوان شغلی  آرشیتکت در سال 90
10 سوال دروس فنی ساختمان (تنظیم شرایط محیطی، ایستایی، شناخت مواد، عناصر و جزییات، تأسیسات)
15 سوال دروس تاریخ معماری (تاریخ معماری جهان، معماری معاصر، معماری اسلامی)
15 سوال مبانی نظری معماری
+ تمامی موارد ذکر شده، به صورت یکجا در این بسته موجود می باشند.
مزیت های ویژه ی این بسته:
١- حاوی اصل نمونه سوالات مربوط  به سال 90-91-92
2- حاوی سوالات غیر تکراری در سایت های مشابه
3- حاوی سوالات جمع آوری شده از 3 دوره اخیر آزمون شهرداری
اکنون جهت حصول اطمینان و سنجیدن آنچه که به عنوان مزیت این بسته خدمت شما عرض کردیم میتوانید بخش کوچکی از محصول را به صورت رایگان دانلود کرده و در صورت رضایت اقدام به خرید مجموعه کامل نمونه سوالات ذکر شده نمایید.
___
توجه: هرگونه انتشار این فایل، بدون اخطار قبلی منجر به پیگرد خواهد شد.

 

جهت دانلود محصول اینجا کلیک نمایید

برچسب‌ها:
تاريخ : پنج شنبه 13 شهريور 1393برچسب:, | 19:46 | نويسنده : admin
- عنوان شغلی: مأمور حراست
- تاریخ آزمون: اصل دفترچه سوالات تخصصی شامل سالهای 90 و 91 و 92 (فاقد پاسخنامه)
تعداد کل سوالات: 120
مجموع دفترچه ها موجود در این بسته: 3 دفترچه
فایل های موجود در این بسته:
اصل دفترچه سوالات تخصصی شهرداری عنوان شغلی مأمور حراست در سال 92
10 سوال قانون اساسی
20 سوال حقوق جزای اختصاصی (جرایم علیه اموال)
10 سوال حقوق اداری
اصل دفترچه سوالات تخصصی شهرداری عنوان شغلی مأمور حراست در سال 91
10 سوال قانون اساسی
20 سوال حقوق جزای اختصاصی (جرایم علیه اموال)
10 سوال حقوق اداری
اصل دفترچه سوالات تخصصی شهرداری عنوان شغلی مأمور حراست در سال 90
10 سوال قانون اساسی
20 سوال حقوق جزای اختصاصی (جرایم علیه اموال)
10 سوال حقوق اداری
+ تمامی موارد ذکر شده، به صورت یکجا در این بسته موجود می باشند.
مزیت های ویژه ی این بسته:
١- حاوی اصل نمونه سوالات مربوط  به سال 90-91-92
2- حاوی سوالات غیر تکراری در سایت های مشابه
3- حاوی سوالات جمع آوری شده از 3 دوره اخیر آزمون شهرداری
اکنون جهت حصول اطمینان و سنجیدن آنچه که به عنوان مزیت این بسته خدمت شما عرض کردیم میتوانید بخش کوچکی از محصول را به صورت رایگان دانلود کرده و در صورت رضایت اقدام به خرید مجموعه کامل نمونه سوالات ذکر شده نمایید.
___
توجه: هرگونه انتشار این فایل، بدون اخطار قبلی منجر به پیگرد خواهد شد.

 

جهت دانلود محصول اینجا کلیک نمایید

برچسب‌ها:
تاريخ : پنج شنبه 13 شهريور 1393برچسب:, | 19:45 | نويسنده : admin
- عنوان شغلی: متصدی امور دفتری (کاردانی و کارشناسی)
- تاریخ آزمون: اصل دفترچه سوالات تخصصی شامل سالهای 90 و 91 و 92 (فاقد پاسخنامه)
تعداد کل سوالات: 120
مجموع دفترچه ها موجود در این بسته: 3 دفترچه
فایل های موجود در این بسته:
اصل دفترچه سوالات تخصصی شهرداری عنوان شغلی متصدی امور دفتری در سال 92
10 سوال اصول مدیریت
10 سوال اصول بایگانی و دفتر داری
10 سوال اصول حسابداری
10 سوال مبانی کامپیوتر و برنامه نویسی
اصل دفترچه سوالات تخصصی شهرداری عنوان شغلی متصدی امور دفتری در سال 91
10 سوال اصول مدیریت
10 سوال اصول بایگانی و دفتر داری
10 سوال اصول حسابداری
10 سوال مبانی کامپیوتر و برنامه نویسی
اصل دفترچه سوالات تخصصی شهرداری عنوان شغلی متصدی امور دفتری در سال 90
10 سوال اصول مدیریت
10 سوال اصول بایگانی و دفتر داری
10 سوال اصول حسابداری
10 سوال مبانی کامپیوتر و برنامه نویسی
+ تمامی موارد ذکر شده، به صورت یکجا در این بسته موجود می باشند.
مزیت های ویژه ی این بسته:
١- حاوی اصل نمونه سوالات مربوط  به سال 90-91-92
2- حاوی سوالات غیر تکراری در سایت های مشابه
3- حاوی سوالات جمع آوری شده از 3 دوره اخیر آزمون شهرداری
اکنون جهت حصول اطمینان و سنجیدن آنچه که به عنوان مزیت این بسته خدمت شما عرض کردیم میتوانید بخش کوچکی از محصول را به صورت رایگان دانلود کرده و در صورت رضایت اقدام به خرید مجموعه کامل نمونه سوالات ذکر شده نمایید.
___
توجه: هرگونه انتشار این فایل، بدون اخطار قبلی منجر به پیگرد خواهد شد.

 

جهت دانلود محصول اینجا کلیک نمایید

برچسب‌ها:
تاريخ : پنج شنبه 13 شهريور 1393برچسب:, | 19:40 | نويسنده : admin
- عنوان شغلی: کاردان آتش نشانی
- تاریخ آزمون: اصل دفترچه سوالات تخصصی سال 92 (فاقد پاسخنامه)
تعداد کل سوالات: 40 سوال
فایل های موجود در این بسته:
اصل دفترچه سوالات تخصصی شهرداری عنوان شغلی کاردان آتش نشانی در سال 92
15 سوال اصول مدیریت بحران
10 سوال ایمنی و بهداشت حرفه ای
15 سوال شیمی حریق
مزیت های ویژه ی این بسته:
١- حاوی اصل نمونه سوالات مربوط  به سال 92
2- حاوی سوالات غیر تکراری در سایت های مشابه
اکنون جهت حصول اطمینان و سنجیدن آنچه که به عنوان مزیت این بسته خدمت شما عرض کردیم میتوانید بخش کوچکی از محصول را به صورت رایگان دانلود کرده و در صورت رضایت اقدام به خرید مجموعه کامل نمونه سوالات ذکر شده نمایید.
___
توجه: هرگونه انتشار این فایل، بدون اخطار قبلی منجر به پیگرد خواهد شد.

 

جهت دانلود محصول اینجا کلیک نمایید

برچسب‌ها:
تاريخ : پنج شنبه 13 شهريور 1393برچسب:, | 19:38 | نويسنده : admin
- عنوان شغلی: کارشناس محیط زیست
- تاریخ آزمون: اصل دفترچه سوالات تخصصی شامل سالهای 90 و 91 و 92 (فاقد پاسخنامه)
تعداد کل سوالات: 120
مجموع دفترچه ها موجود در این بسته: 3 دفترچه
فایل های موجود در این بسته:
اصل دفترچه سوالات تخصصی شهرداری عنوان شغلی کارشناس محیط زیست در سال 92
15 سوال اکولوژی عمومی
10 سوال مدیریت و برنامه ریزی محیط زیست
15 سوال آلودگی محیط زیست
اصل دفترچه سوالات تخصصی شهرداری عنوان شغلی کارشناس محیط زیست در سال 91
15 سوال اکولوژی عمومی
10 سوال مدیریت و برنامه ریزی محیط زیست
15 سوال آلودگی محیط زیست
اصل دفترچه سوالات تخصصی شهرداری عنوان شغلی کارشناس محیط زیست در سال 90
15 سوال اکولوژی عمومی
10 سوال مدیریت و برنامه ریزی محیط زیست
15 سوال آلودگی محیط زیست
+ تمامی موارد ذکر شده، به صورت یکجا در این بسته موجود می باشند.
مزیت های ویژه ی این بسته:
١- حاوی اصل نمونه سوالات مربوط  به سال 90-91-92
2- حاوی سوالات غیر تکراری در سایت های مشابه
3- حاوی سوالات جمع آوری شده از 3 دوره اخیر آزمون شهرداری
اکنون جهت حصول اطمینان و سنجیدن آنچه که به عنوان مزیت این بسته خدمت شما عرض کردیم میتوانید بخش کوچکی از محصول را به صورت رایگان دانلود کرده و در صورت رضایت اقدام به خرید مجموعه کامل نمونه سوالات ذکر شده نمایید.
___
توجه: هرگونه انتشار این فایل، بدون اخطار قبلی منجر به پیگرد خواهد شد.

 

جهت دانلود محصول اینجا کلیک نمایید

برچسب‌ها:
تاريخ : پنج شنبه 13 شهريور 1393برچسب:, | 19:36 | نويسنده : admin
- عنوان شغلی: کارشناس امور اداری
- تاریخ آزمون: اصل دفترچه سوالات تخصصی شامل سالهای 90 و 91 و 92 (فاقد پاسخنامه)
تعداد کل سوالات: 120
مجموع دفترچه ها موجود در این بسته: 3 دفترچه
فایل های موجود در این بسته:
اصل دفترچه سوالات تخصصی شهرداری عنوان شغلی کارشناس امور اداری در سال 92
10 سوال ریاضی و آمار در مدیریت
10 سوال حقوق اداری
10 سوال مدیریت منابع انسانی
10 سوالاصول مدیریت
اصل دفترچه سوالات تخصصی شهرداری عنوان شغلی کارشناس امور اداری در سال 91
10 سوال ریاضی و آمار در مدیریت
10 سوال حقوق اداری
10 سوال مدیریت منابع انسانی
10 سوالاصول مدیریت
اصل دفترچه سوالات تخصصی شهرداری عنوان شغلی کارشناس امور اداری در سال 90
10 سوال ریاضی و آمار در مدیریت
10 سوال حقوق اداری
10 سوال مدیریت منابع انسانی
10 سوالاصول مدیریت
+ تمامی موارد ذکر شده، به صورت یکجا در این بسته موجود می باشند.
مزیت های ویژه ی این بسته:
١- حاوی اصل نمونه سوالات مربوط  به سال 90-91-92
2- حاوی سوالات غیر تکراری در سایت های مشابه
3- حاوی سوالات جمع آوری شده از 3 دوره اخیر آزمون شهرداری
اکنون جهت حصول اطمینان و سنجیدن آنچه که به عنوان مزیت این بسته خدمت شما عرض کردیم میتوانید بخش کوچکی از محصول را به صورت رایگان دانلود کرده و در صورت رضایت اقدام به خرید مجموعه کامل نمونه سوالات ذکر شده نمایید.
___
توجه: هرگونه انتشار این فایل، بدون اخطار قبلی منجر به پیگرد خواهد شد.

 

جهت دانلود محصول اینجا کلیک نمایید

برچسب‌ها:
تاريخ : سه شنبه 4 شهريور 1393برچسب:, | 17:59 | نويسنده : admin
پایان نامه جهت اخذ درجه کارشناسی
عنوان کامل: شناخت عوامل مؤثردر بدحجابی دانش آموزان دختر
دسته: اجتماعی
فرمت فایل: WORD (قابل ویرایش)
تعداد صفحات: 95
همراه با 30 سوال پرشنامه
________________________________________________________
بخشی از مقدمه:
همه میدانیم حجاب وپوشش یکی ازمو ضوعات مهم فرهنگی است ودین اسلام بعنوان دژی محکم در مواجهه با مفاسدو بی بندوباریهای اخلاقی وجنسی بآن نگریسته و مسلمانان را به رعایت آن سفارش نموده است .پر واضح است که عدم رعایت آن زمینه از بین رفتن ارزش های اخلاقی دیگر را دربر دارد.
بی اقبالی و کم توجهی به این موضوع مهم که در سالهای اخیر محسوس و ملموس است ما را بر آن داشت ریشه یابی نموده و علل گرایش دختران جوان به بدحجابی را بررسی کنیم وبرای محدود کرون دامنه ی تحقیق و دقیق بودن پژوهش دبیرستان های دخترانه ی پایه سوم و مراکز پیش دانشگاهی ناحیه7 را که در آن به خدمت مشغولم انتخاب نمودم.برای این منظور13%از کل جامعه ی آماری بعنوان نمونه وبه طور تصادفی انتخاب شدند واز طریق پرسشنامه نظرات آن ها درخصوص علل گرایش به بدحجابی مورد بررسی و سنجش قرار گرفت.
نتایج حاصل از این تحقیق نشان می دهدکه علت اصلی بی توجهی به پوشش مناسب در بین دختران جوان بترتیب:وجود روحیه ی خودنمایی در بین آنان،ضعف شناخت آنان نسبت به موضوع حجاب،آشنا نبودن اولیاء با شیوه ی برخورد با جوانان و نوجوانان و کم توجهی وسایل ارتباط جمعی به حدود حجاب می باشد امید آن است که نتایج این پژوهش بتواند مسئولین آموزش و پرورش را در جهت برنامه ریزی دقیق برای رفع این مشکل یاری نماید.

 

جهت دانلود محصول اینجا کلیک نمایید

برچسب‌ها:
تاريخ : سه شنبه 4 شهريور 1393برچسب:, | 17:58 | نويسنده : admin
پایان نامه جهت اخذ درجه کارشناسی
عنوان کامل: تأثير آموزش مهارت هاي زندگي در سلامت روان افراد
دسته: اجتماعی - روانشناسی
فرمت فایل: WORD (قابل ویرایش)
تعداد صفحات: 58
________________________________________________________
بخشی از مقدمه:
روان شناسان در دهه هاي اخير در بررسي اختلالات رفتاري و انحرافات به اين نتيجه رسيده اند كه بسياري از اختلالات و آسيب ها در ناتواني افراد در تحليل صحيح و مناسب از خود و موقعيت خويش ، عدم احساس كنترل ، و كفايت شخصي جهت رويارويي با موقعيت هاي دشوار و عدم آمادگي براي حل مشكلات و مسائل زندگي به شيوه مناسب ، ريشه دارد . بنابراين با توجه به تغييرات و پيچيدگي هاي روز افزون جامعه و گسترش روابط اجتماعي ، آماده سازي افراد به خصوص نسل جوان جهت رويارويي با موقعيت هاي دشوار امري ضروري به نظر مي رسد . در همين راستا روان شناسان با حمايت سازمان هاي ملي و بين المللي ، جهت پيشگيري از بيماريهاي رواني و ناهنجاريهاي اجتماعي آموزش مهارت هاي زندگي را در سراسر جهان و در سطح مدارس آغاز نموده اند .
آنچه امروزه تحت عنوان مهارت هاي زندگي مشهود است تنها حاصل كار پژوهشگران عصر حاضر نيست بلكه بسياري از اين مهارتها در لابلاي تعاليم الهي بخصوص در قرآن و احاديث معصومين بيان شده است . به طوري كه تلاش براي برقراري ارتباط مفيد و مؤثر با ديگران ، خودشناسي و توجه به ارزشها كه از فصول اساسي درس مهارتهاي زندگي است به كرات در قرآن ، نهج البلاغه ، و صحيفه سجاديه و احاديث منقول از ساير معصومين مورد تأكيد قرار گرفته است .

 

جهت دانلود محصول اینجا کلیک نمایید

برچسب‌ها:
پایان نامه جهت اخذ درجه کارشناسی
عنوان کامل: کاربرد الگوریتم ژنتیک در برنامه ریزی فرآیند به کمک کامپیوتر(CAPP) در محیطهای صنعتی مختلف
دسته: کامپیوتر (گرایش نرم افزار)
فرمت فایل: WORD (قابل ویرایش)
تعداد صفحات: 96
________________________________________________________
بخشی از مقدمه:
در یک محیط صنعتی توزیع شده، کارخانه های مختلف و دارای ماشین ها و ابزارهای گوناگون در مکان های جغرافیایی مختلف غالبا به منظور رسیدن به بالاترین کارایی تولید ترکیب می شوند. در زمان تولید قطعات و محصولات مختلف ، طرح های فرایند مورد قبول توسط کارخانه های موجود تولید می شود. این طرحها شامل نوع ماشین، تجهیز و ابزار برای هر فرآیند عملیاتی لازم برای تولید قطعه است. طرح های فرایند ممکن است به دلیل تفاوت محدودیت های منابع متفاوت باشند. بنابراین به دست آوردن طرح فرایند بهینه یا نزدیک به بهینه مهم به نظر می رسد. به عبارت دیگر تعیین اینکه هر محصول درکدام کارخانه و با کدام ماشین آلات و ابزار تولید گردد امری لازم و ضروری می باشد. به همین منظور می بایست از بین طرحهای مختلف طرحی را انتخاب کرد که در عین ممکن بودن هزینه تولید محصولات را نیز کمینه سازد. در این تحقیق  یک الگوریتم ژنتیک معرفی می شود که بر طبق ضوابط از پیش تعیین شده مانند مینیمم سازی زمان فرایند می تواند به سرعت طرح فرایند بهینه را برای یک سیستم تولیدی واحد و همچنین یک سیستم تولیدی توزیع شده جستجو می کند. با استفاده از الگوریتم ژنتیک، برنامه ریزی فرآیند به کمک کامپیوتر (CAPP) می تواند براساس معیار در نظر گرفته شده طرح های فرایند بهینه یا نزدیک به بهینه ایجاد کند، بررسی های موردی به طور آشکار امکان عملی شدن و استحکام روش را نشان می دهند. این کار با استفاده از الگوریتم ژنتیک در CAPP هم در سیستمهای تولیدی توزیع شده و هم واحد صورت می گیرد. بررسی های موردی نشان می دهد که این روش شبیه یا بهتر از برنامه ریزی فرآیند به کمک کامپیوتر (CAPP) مرسوم تک کارخانه ای است

 

جهت دانلود محصول اینجا کلیک نمایید

برچسب‌ها:
تاريخ : سه شنبه 4 شهريور 1393برچسب:, | 17:57 | نويسنده : admin
پایان نامه جهت اخذ درجه کارشناسی
عنوان کامل: ورزش و حرکت درمانی
دسته: تربیت بدنی
فرمت فایل: WORD (قابل ویرایش)
تعداد صفحات پروژه: 88
______________________________________________________
بخشی از مقدمه:
تصاویر و مدارکی در چین پیدا شده که نشان می دهد سه هزار سال قبل از میلاد مسیح انواعی از ورزش درمانی وجود داشته است.
در قرون اخیر پرهنریک لینگ، سیستمی طبی برای ورزشهای سبک بوجود آورد که در سال 1884 در ایالات متحده آمریکا معرفی و با استقبال بسیاری روبرو شد.
سیستم پرهنریک لینگ شامل یک سری حرکات موزون، هماهنگ و دقیق بود.
 در یونان اولین فردی که موضوع ژیمناستیک و تأثیر آن را مورد توجه قرار داد هرودوت بود.
او در حدود 480 سال قبل از میلاد مسیح مطالب ارزشمندی نوشت و به عنوان یک معلم مجموعه ای از تمرینهایی که مبتنی بر اصول و قواعد هندسه بود به منظور از بین بردن ضعف بدنی شاگردان تدوین کرد.
سقراط در یکی از نوشته های خود به نام ” گفتار استادانه “ که پروفسور لیخت آن را مورد بررسی قرار داده است، مفاهیم مربوط به عضله ها و حرکتهای آنها را بدین نحو بیان می کند:
بیشترین خطر از بین رفتن بخشهایی از عضله ها هنگامی صورت می گیرد که بیماران از عضله ها استفاده نکرده باشند و آنها را تقریباً به حالت غیرفعال  نگه داشته باشند.
سقراط راه رفتن را موجب کاهش چاقی و جلوگیری از اضافه وزن می شود توصیه می کند.او تأکید می کند که تمرینهای سخت پس از یک دوره استراحت طولانی باید با احتیاط صورت بگیرد تا سلامتی فرد را تأمین نماید.

 

جهت دانلود محصول اینجا کلیک نمایید

برچسب‌ها: